S.Peti
|
|
« Új üzenet #4080 Dátum: 2014. Október 06. - 22:28:04 » |
|
Komoly sárban másfél a tuti...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #4081 Dátum: 2014. Október 06. - 23:03:07 » |
|
Komoly sárban másfél a tuti... Belsővel.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4082 Dátum: 2014. Október 07. - 06:47:51 » |
|
Csak azt nem írtad,hogy a 380 ezret mennyi idő alatt futottad.Én ugyan Hankook Dynapro RT03 MT-t használok,4 év alatt most van benne 30 ezer.Simán elmenne még 4 évet és 30 ezret,de szvsz. 2 év múlva műszakira új "cipő" kell,mert addigra elöregszik,elérik az oldalfala.Tehát nem minden a futásteljesítmény...
Ezt a futást 8 azaz nyolcév alatt teljesítettem . Érdemes figyelni a gumiabroncs nyomásra hiszen a kerekek méretei néha megegyeznek a teherautó gumiabroncsaira vonatkozó előírásokkal ami magasabb nyomást ír elő. Miután a 3,5 bar ról leengedtem a nyomást 2,2 bar-ra a a "gumin nyoma sem látszott a nyomás külömbségnek" az utazási komfortja azonnal kedvezőbbre változott! Elötte a lelkem is kirázta, utána csak egyszerü terepjárós volt. Sok múlik a gumison és érdemes megfogadni a tanácsait, de utána azokat tesre kell szabni! Komoly sárban másfél a tuti... Én is 1.5-1.8 között járok .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dobbasszus
|
|
« Új üzenet #4083 Dátum: 2014. Október 07. - 10:09:29 » |
|
AT és egy kis csörlő! Tudom, hogy nem ez volt a kérdés! Amióta rajta van, sokkal nyugodtabb vagyok. Üdv Elárulod milyen az a ,,kis csörlő", illetve milyen autón van? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #4084 Dátum: 2014. Október 07. - 11:54:25 » |
|
Belsővel. Nekem nincs... és mégsem fordult el a gumi.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4085 Dátum: 2014. Október 07. - 12:19:19 » |
|
Üdv Elárulod milyen az a ,,kis csörlő", illetve milyen autón van? Köszönöm A kis csörlőt CID kocsijára gondoltam, mert úgy tudom, hogy Jimny-je van, az pedig egy tonna körüli, tehát szerintem egy "kis" két tonnás csörlő már egy fára is felemeli az autót, ha kell. ("Az Istenek a fejükre estek" nagyon megmaradt bennem) Nekem a Pajeron azt hiszem 4, vagy 4,5 tonnás csörlő van. Noname.... Fogalmam sincs, úgy adták a kocsival. De már kihúzott élesben is, mikor ezzel a sima országútival becsúsztam egy vízmosásba. Nekem nagy megnyugvás, hogy van, és így annyira nem sürgős a gumicsere, ha leszakad az ég. Az MT-t is csak akkor teszem vissza, ha bejön az igazi szar idő, nem kell vele annyira sietni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
CID
|
|
« Új üzenet #4086 Dátum: 2014. Október 07. - 13:58:53 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
CID
|
|
« Új üzenet #4088 Dátum: 2014. Október 07. - 15:32:26 » |
|
A francba! Én meg azt hittem, hogy van egy a sufniban félredobva. A kis csörlőt CID kocsijára gondoltam,
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #4089 Dátum: 2014. Október 07. - 19:20:22 » |
|
Szerintem a Ranger alatt sem zúg/pattog, de majd az illetékes kolléga pontosít. Ki-e van rendesen centlírozva? Ha én lennék, akkor alátámaszthatom. A Ranger és egyéb családban fellelhető autók javítását végző szerelő terepralizik, meg oktat is ilyesmit. Szerinte ha aszfalton és terepen is jársz, nincs jobb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #4090 Dátum: 2014. Október 07. - 19:26:12 » |
|
Ha én lennék, akkor alátámaszthatom. A Ranger és egyéb családban fellelhető autók javítását végző szerelő terepralizik, meg oktat is ilyesmit. Szerinte ha aszfalton és terepen is jársz, nincs jobb.
Szóval a Vitara zúg és pattog ? A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! Egyedül az országutat viseli a legrosszabbul, de nem is az a cél!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4091 Dátum: 2014. Október 08. - 09:09:56 » |
|
Szóval a Vitara zúg és pattog ? A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! Egyedül az országutat viseli a legrosszabbul, de nem is az a cél! Igen, a Vitara zúg és pattog! A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! De a Vitarán is? Na, ezitta kérdés!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4092 Dátum: 2014. Október 08. - 11:13:53 » |
|
A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! Egyedül az országutat viseli a legrosszabbul, de nem is az a cél! Azt is tedd hozzá , hogy a futás teljesítménye töredéke egy gyári guminak , ami az árában nem látszik meg . Nekem a Niváimon , egyszer az UAZ.aim egyikén (mert nem volt a "pogácsás " orosz)volt pápai gumi (fenyőmintás ,traktor buggi és sima traktormintás ) . A gyári orosz gumi se bírt 15-20 000-nél többet , de a pápaiak sem . A fenyő és buggi is hajlamos volt a futófelületet sziklás/köves helyen elhagyni v.legalábbis egy egy darabját . A traktor mintás meg ha olyat fogott az első és a hátsó féltengelyt szakította nem csak a Nivan hanem az UAZ-on is . Arról nem beszélve , hogy még jó futómű mellet és jó teleszkóppal is hajlamos volt a félre illetve a kagylós kopásra . Most nem tudom mennyibe kerül de akkor is ha jó az ára maximum egy ritkán használt rendszámnélküli erdő járóra raknám fel , mert aszfalton csapnivaló a tapadása és a fékútja is gyalázatos . Mellesleg aki szereti és elviseli (a nem kevés) hiányosságát használható gumit kap terepen . Országúton kb 50km/h-ig biztonságos főleg ha vizes az aszfalt . Üdv az OGRE
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 08. - 16:00:57 írta Sakac »
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #4093 Dátum: 2014. Október 08. - 21:00:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4094 Dátum: 2014. Október 09. - 07:01:42 » |
|
Jo kis cikk... Jeep Wrangler Rubicon, es Mercedes G Wagen osszehasonlitas. http://www.caranddriver.com/comparisons/2012-mercedes-benz-g550-page-2Roviden: a G Wagen jo, de nehez, magas, nagy a fogyasztasa.....es nagyon draga, 110 ezer dollar. Orszaguton zajos, a szlalom course- on gyengen szerepelt (magas) es a fektavolsaga 100km/h -rol nagyon hosszu, egy ilyen aru autonak. Off road-on jo volt. -osszefoglalva, idezetek a szovegbol: "erdekes vezetni egy regi, de digitalisan ujra alakitott autot" "a Gwagen ezelott ugyanaz volt mint a Jeep, mielott a Mercedes le fujta volna arannyal" (a katonai multjara celoz) - A Wrangler, 40 ezer dollar, a csucs tesztelt modell: -"engedelmesebb, szofogadobb volt a sztradan mint a Gwagen" (handling = kezelhetosegbe) es a hegyi utakon (gondolom mert alacsonyabb, keskenyebb) "a Wrangler az terepjaro vilag Levi's farmere, ami sosem megy ki divatbol" "Arrol nem is kell emlitest tegyek hogy mit tud off road-on" " a Wrangler egy oszinte vas, es nem kell bocsanatot kernie senkitol" "Egy jobban kezelheto auto ami 70 ezer dollarral olcsobb is mint a masik, es mar ez eleve nyerov-e teszi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 09. - 07:37:12 írta Sakac »
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
|