P.Zoli
Vendég
|
|
« Dátum: 2008. április 15. - 13:03:31 » |
|
Feri! (Boar) A Terranod első futóműve, hogy viseli a 31x10,5 R15-ös gumikat. Ezt azért kérdezem, mert nekem már a második garnitúra gömfejeket fogyasztja, ill. nyomvályús úton, szinte megtarthatatlan a Terrano.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16587
|
|
« Új üzenet #1 Dátum: 2008. április 15. - 17:29:12 » |
|
Feri! (Boar) A Terranod első futóműve, hogy viseli a 31x10,5 R15-ös gumikat. Ezt azért kérdezem, mert nekem már a második garnitúra gömfejeket fogyasztja, ill. nyomvályús úton, szinte megtarthatatlan a Terrano.
Hát, eszi a gömbfejet... Ez mondjuk a "nyomtávrúd" gömbfejeinél érdekes, mert azokat nem lehet külön cserélni, egybe meg van vagy nyócvan pénz... annyira azért nem veszélyes, hogy gond lenne az iránytartásával, inkább csak kopog. Az a zavaróbb, hogy ha a kerékjárati íveket megrakja sárral és az beleszárad, akkor beleér a kerék kanyarodásnál és roppant csúnya hangokat ad ki magából...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #2 Dátum: 2008. április 16. - 15:03:05 » |
|
Feri! (Boar) A Terranod első futóműve, hogy viseli a 31x10,5 R15-ös gumikat. Ezt azért kérdezem, mert nekem már a második garnitúra gömfejeket fogyasztja, ill. nyomvályús úton, szinte megtarthatatlan a Terrano.
Kérem ez Terrano! Ezekhez kicsit hozzá kell szokni, bár nekem csak a szilentek nyikkanak-nyüszönek elég sűrűn. Egy ideig segít a zsírspájjj, de utánna csak a magnó felhangósítása. Egyszerre meg nem olcsó cserélni. De szeretem...
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #3 Dátum: 2008. április 16. - 15:06:28 » |
|
Én is nagyon szeretem, ennél jobban csak egy G Mercit szeretnék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4 Dátum: 2008. április 16. - 15:09:01 » |
|
Én is nagyon szeretem, ennél jobban csak egy G Mercit szeretnék. Ne akarj Zoli! Jó a G-merci, de a Terrano minden egyes alkatrésze szinte úgy túl van méretezve, hogy nagyon tartós dolog. A motor a Cabstar teherautóé, sok alkatrész is hasonlóképp. Akik szidják a Terranot, véleményem szerint kifogtak egy-egy kinyírt darabot és nem éri meg számukra rendbetenni. Ha nem Pestre járnék majdan melóba minden nap, nem gondolkoznék egy jó árú '98 körüli példányon Így meg majd marad a kis Clio, amint elkezdek keresni. Sok van a környezetemben, a benzineseket nagyon kevés kritika éri. A dízelt meg csak a sz*r magyar gázolaj miatt...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #5 Dátum: 2008. április 16. - 15:14:22 » |
|
Én is nagyon szeretem, ennél jobban csak egy G Mercit szeretnék. Ne akarj Zoli! Jó a G-merci, de a Terrano minden egyes alkatrésze szinte úgy túl van méretezve, hogy nagyon tartós dolog. A motor a Cabstar teherautóé, sok alkatrész is hasonlóképp. Akik szidják a Terranot, véleményem szerint kifogtak egy-egy kinyírt darabot és nem éri meg számukra rendbetenni. Ha nem Pestre járnék majdan melóba minden nap, nem gondolkoznék egy jó árú '98 körüli példányon Így meg majd marad a kis Clio, amint elkezdek keresni. Sok van a környezetemben, a benzineseket nagyon kevés kritika éri. A dízelt meg csak a sz*r magyar gázolaj miatt... Ismerem én a Terranot. Az enyém már 19 éves. Csak egy kicsit elrohadt már. Alkatrészre nem kellett költenem, csak a gömbfejek és a nyomtávrúd volt idáig cserélve, ill. tavaly a fékbetéteket és tárcsákat, dobokat cseréltem ki. Terepjáró képességét szériában csak a G osztály múlja felül az első diffizár miatt, egyébként nagyon jó kis gép.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #6 Dátum: 2008. április 16. - 15:20:51 » |
|
Ismerem én a Terranot. Az enyém már 19 éves. Csak egy kicsit elrohadt már. Alkatrészre nem kellett költenem, csak a gömbfejek és a nyomtávrúd volt idáig cserélve, ill. tavaly a fékbetéteket és tárcsákat, dobokat cseréltem ki. Terepjáró képességét szériában csak a G osztály múlja felül az első diffizár miatt, egyébként nagyon jó kis gép.
Nem is vitattam, hogy ne ismernéd. Csak győzködlek, mekkora király vas van alattad
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #7 Dátum: 2008. április 16. - 15:26:44 » |
|
Nem is úgy értettem. Egyébként egy párszor már bizonyított szegénykém. Olyan terepen vadásztam vele Tolnában, hogy a helyiek napok óta nem mertek kimenni a Nívákkal meg a különböző pick-up-okkal, mondjuk ezen nem is csodálkozom. Bezzeg az öreg Terrano a 31x10,5 R15-ös MT gumikkal elboldogúl. Igaz, utána a többi terepjáró még annyira sem tudott közlekedni, mert én igen mély járatot csináltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #8 Dátum: 2008. április 16. - 15:46:53 » |
|
Olyan terepen vadásztam vele Tolnában, hogy a helyiek napok óta nem mertek kimenni a Nívákkal meg a különböző pick-up-okkal, mondjuk ezen nem is csodálkozom. Bezzeg az öreg Terrano a 31x10,5 R15-ös MT gumikkal elboldogúl. Igaz, utána a többi terepjáró még annyira sem tudott közlekedni, mert én igen mély járatot csináltam. Nekem még nem mutattak olyan terepet, amin már autó elment és a Nivával nem mentem volna el, ez nem jelenti azt, hogy olyan nincs de, úgy gondolom a Nivát, nem nagyon veri meg sok minden terepen. Egy nagyon nagy gondja van a Nivának, mégpedig az, hogy elég gyenge anyagból van és még ebbe is sok a gagyi utángyártott alkatrész, de ha az ember ésszel kezeli a gépet, akkor elég stabil és jó terepjáró képességekkel rendelkező autó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #9 Dátum: 2008. április 16. - 15:55:00 » |
|
Szia Egon!
Nekem is volt Nívám, nagyon jó terepen ez tény. Hátránya még a nagyon gyenge, csak fordulaton dolgozó motor, ami a benzint és a gázt is nagyon szereti. Amikor a Nívával vadásztam én is azt hittem, hogy ha valahol el lehet menni, akkor a Nívával ez megoldható, de miután megvettem a Terranot és átállt a lábam a nyomatékos, erős diesel motor kezeléséhez és felkerűlt rá a megfelelő terepgumi, akkor rájöttem, hogy ez egy más kategória.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #10 Dátum: 2008. április 16. - 16:00:42 » |
|
Hát minden a kettő autó jó terepen sőt nagyon jó, csak nem lehet egy lapon említeni őket, amit áruk is takar. A nivával egy baj van, hogy hamar törik-csavarodik stb. viszonylagossan olcsó alkatrészek vannak hozzá de elég sok kell. A terrano alkatrész meg drága mint a fene, de kevés kell és ritkán.
Természetesen mind a kettő autóból -/+-os pl. ki és mennyire használta.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #11 Dátum: 2008. április 16. - 16:05:31 » |
|
Más! Multkor ültem egy srác hilux-ába, na az 2 éves volt 125000km, de amit ott kakott, hát csak kapaszkodtam, meg vigyáztam a nyelvemre. De bizonyította hirnevét, csatornán át, árok, domb, szántás, barázda.... Nem szeretnék a következő gazdája lenni...
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #12 Dátum: 2008. április 16. - 16:28:51 » |
|
Viszont az is tény, hogy a nagy előnye az olcsó autóknak az, hogy nem kell sajnálni, és bárhová be lehet engedni. Nálunk télen a hajtások előtti etetésen ill. a hajtások alatt, ahol nehezen megközelíthető helyek vannak azt általában a Nivákkal, szoktuk megközelíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #13 Dátum: 2008. április 16. - 16:36:17 » |
|
Szia Egon! Nekem is volt Nívám, nagyon jó terepen ez tény. Hátránya még a nagyon gyenge, csak fordulaton dolgozó motor, ami a benzint és a gázt is nagyon szereti. Amikor a Nívával vadásztam én is azt hittem, hogy ha valahol el lehet menni, akkor a Nívával ez megoldható, de miután megvettem a Terranot és átállt a lábam a nyomatékos, erős diesel motor kezeléséhez és felkerűlt rá a megfelelő terepgumi, akkor rájöttem, hogy ez egy más kategória. Nem vita miatt mondom, de én is, szoktam más autókkal is megfordulni terepen nem csak a Nivával, tehát tudom azt, hogy más autó is van a Niván kívül, ami elmegy terepen. Viszont én nem csak azt hiszem „Amikor a Nívával vadásztam én is azt hittem, hogy ha valahol el lehet menni, akkor a Nívával ez megoldható” Hanem szerencsére ezt hetente többszöri rendszerességgel meg is teszem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16587
|
|
« Új üzenet #14 Dátum: 2008. április 16. - 19:12:17 » |
|
A nivánál azt se felejtsük el, hogy kisebbek a kerekei, hamarabb felhasal mint a terrano. Minap magam is Tolnában vadásztam. A helyi vadász óva intett attól a húsz méteres szakasztól, ami miatt egy kilométert kellett volna gyalogolni. Nem akartam nagyképű lenni, bekapcsoltam az elejét is, de biztos vagyok benne, hogy átment volna hátsókerékhajtásban is...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|