Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 790807 alkalommal)
P.Zoli
Vendég
« Dátum: 2008. április 15. - 13:03:31 »

Feri! (Boar)
A Terranod első futóműve, hogy viseli a 31x10,5 R15-ös gumikat.
Ezt azért kérdezem, mert nekem már a második garnitúra gömfejeket fogyasztja, ill. nyomvályús úton, szinte megtarthatatlan a Terrano.
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16587



« Új üzenet #1 Dátum: 2008. április 15. - 17:29:12 »

Feri! (Boar)
A Terranod első futóműve, hogy viseli a 31x10,5 R15-ös gumikat.
Ezt azért kérdezem, mert nekem már a második garnitúra gömfejeket fogyasztja, ill. nyomvályús úton, szinte megtarthatatlan a Terrano.
Hát, eszi a gömbfejet...
Ez mondjuk a "nyomtávrúd" gömbfejeinél érdekes, mert azokat nem lehet külön cserélni, egybe meg van vagy nyócvan pénz...
annyira azért nem veszélyes, hogy gond lenne az iránytartásával, inkább csak kopog.
Az a zavaróbb, hogy ha a kerékjárati íveket megrakja sárral és az beleszárad, akkor beleér a kerék kanyarodásnál és roppant csúnya hangokat ad ki magából...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #2 Dátum: 2008. április 16. - 15:03:05 »

Feri! (Boar)
A Terranod első futóműve, hogy viseli a 31x10,5 R15-ös gumikat.
Ezt azért kérdezem, mert nekem már a második garnitúra gömfejeket fogyasztja, ill. nyomvályús úton, szinte megtarthatatlan a Terrano.

Kérem ez Terrano! Táncol

Ezekhez kicsit hozzá kell szokni, bár nekem csak a szilentek nyikkanak-nyüszönek elég sűrűn.
Egy ideig segít a zsírspájjj, de utánna csak a magnó felhangósítása.
Egyszerre meg nem olcsó cserélni.
De szeretem... gyozo
Naplózva

Üdv End
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #3 Dátum: 2008. április 16. - 15:06:28 »

Én is nagyon szeretem, ennél jobban csak egy G Mercit szeretnék. Vigyorog
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4 Dátum: 2008. április 16. - 15:09:01 »

Én is nagyon szeretem, ennél jobban csak egy G Mercit szeretnék. Vigyorog

Ne akarj Zoli!
Jó a G-merci, de a Terrano minden egyes alkatrésze szinte úgy túl van méretezve, hogy nagyon tartós dolog. A motor a Cabstar teherautóé, sok alkatrész is hasonlóképp. Akik szidják a Terranot, véleményem szerint kifogtak egy-egy kinyírt darabot és nem éri meg számukra rendbetenni. Ha nem Pestre járnék majdan melóba minden nap, nem gondolkoznék egy jó árú '98 körüli példányon  Kacsint Így meg majd marad a kis Clio, amint elkezdek keresni. Sok van a környezetemben, a benzineseket nagyon kevés kritika éri. A dízelt meg csak a sz*r magyar gázolaj miatt...
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #5 Dátum: 2008. április 16. - 15:14:22 »

Én is nagyon szeretem, ennél jobban csak egy G Mercit szeretnék. Vigyorog

Ne akarj Zoli!
Jó a G-merci, de a Terrano minden egyes alkatrésze szinte úgy túl van méretezve, hogy nagyon tartós dolog. A motor a Cabstar teherautóé, sok alkatrész is hasonlóképp. Akik szidják a Terranot, véleményem szerint kifogtak egy-egy kinyírt darabot és nem éri meg számukra rendbetenni. Ha nem Pestre járnék majdan melóba minden nap, nem gondolkoznék egy jó árú '98 körüli példányon  Kacsint Így meg majd marad a kis Clio, amint elkezdek keresni. Sok van a környezetemben, a benzineseket nagyon kevés kritika éri. A dízelt meg csak a sz*r magyar gázolaj miatt...

Ismerem én a Terranot. Az enyém már 19 éves. Csak egy kicsit elrohadt már. Alkatrészre nem kellett költenem, csak a gömbfejek és a nyomtávrúd volt idáig cserélve, ill. tavaly a fékbetéteket és tárcsákat, dobokat cseréltem ki.
Terepjáró képességét szériában csak a G osztály múlja felül az első diffizár miatt, egyébként nagyon jó kis gép.
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #6 Dátum: 2008. április 16. - 15:20:51 »

Ismerem én a Terranot. Az enyém már 19 éves. Csak egy kicsit elrohadt már. Alkatrészre nem kellett költenem, csak a gömbfejek és a nyomtávrúd volt idáig cserélve, ill. tavaly a fékbetéteket és tárcsákat, dobokat cseréltem ki.
Terepjáró képességét szériában csak a G osztály múlja felül az első diffizár miatt, egyébként nagyon jó kis gép.

Nem is vitattam, hogy ne ismernéd. Csak győzködlek, mekkora király vas van alattad  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #7 Dátum: 2008. április 16. - 15:26:44 »

Nem is úgy értettem.
Egyébként egy párszor már bizonyított szegénykém. Olyan terepen vadásztam vele Tolnában, hogy a helyiek napok óta nem mertek kimenni a Nívákkal meg a különböző pick-up-okkal, mondjuk ezen nem is csodálkozom. Bezzeg az öreg Terrano a 31x10,5 R15-ös MT gumikkal elboldogúl. Igaz, utána a többi terepjáró még annyira sem tudott közlekedni, mert én igen mély járatot csináltam.
Naplózva
Egon
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 940



« Új üzenet #8 Dátum: 2008. április 16. - 15:46:53 »

 Olyan terepen vadásztam vele Tolnában, hogy a helyiek napok óta nem mertek kimenni a Nívákkal meg a különböző pick-up-okkal, mondjuk ezen nem is csodálkozom. Bezzeg az öreg Terrano a 31x10,5 R15-ös MT gumikkal elboldogúl. Igaz, utána a többi terepjáró még annyira sem tudott közlekedni, mert én igen mély járatot csináltam.
                                                                                                                                                                                                     Nekem még nem mutattak olyan terepet, amin már autó elment és a Nivával nem mentem volna el, ez nem jelenti azt, hogy olyan nincs de, úgy gondolom a Nivát, nem nagyon veri meg sok minden terepen. Egy nagyon nagy gondja van a Nivának, mégpedig az, hogy elég gyenge anyagból van és még ebbe is sok a gagyi utángyártott alkatrész, de ha az ember ésszel kezeli a gépet, akkor elég stabil és jó terepjáró képességekkel rendelkező autó.
Naplózva
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #9 Dátum: 2008. április 16. - 15:55:00 »

Szia Egon!

Nekem is volt Nívám, nagyon jó terepen ez tény.
Hátránya még a nagyon gyenge, csak fordulaton dolgozó motor, ami a benzint és a gázt is nagyon szereti.
Amikor a Nívával vadásztam én is azt hittem, hogy ha valahol el lehet menni, akkor a Nívával ez megoldható, de miután megvettem a Terranot és átállt a lábam a nyomatékos, erős diesel motor kezeléséhez és felkerűlt rá a megfelelő terepgumi, akkor rájöttem, hogy ez egy más kategória.
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #10 Dátum: 2008. április 16. - 16:00:42 »

Hát minden a kettő autó jó terepen sőt nagyon jó, csak nem lehet egy lapon említeni őket, amit áruk is takar.
A nivával egy baj van, hogy hamar törik-csavarodik stb. viszonylagossan olcsó alkatrészek vannak hozzá de elég sok kell.
A terrano alkatrész meg drága mint a fene, de kevés kell és ritkán.

Természetesen mind a kettő autóból -/+-os pl. ki és mennyire használta.
Naplózva

Üdv End
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #11 Dátum: 2008. április 16. - 16:05:31 »

Más!

Multkor ültem egy srác hilux-ába, na az 2 éves volt 125000km, de amit ott kakott, hát csak kapaszkodtam, meg vigyáztam a nyelvemre.
De bizonyította hirnevét, csatornán át, árok, domb, szántás, barázda.... Fejbever
Nem szeretnék a következő gazdája lenni...
Naplózva

Üdv End
Egon
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 940



« Új üzenet #12 Dátum: 2008. április 16. - 16:28:51 »

Viszont az is tény, hogy a nagy előnye az olcsó autóknak az, hogy nem kell sajnálni, és bárhová be lehet engedni. Nálunk télen a hajtások előtti etetésen ill. a hajtások alatt, ahol nehezen megközelíthető helyek vannak azt általában a Nivákkal, szoktuk megközelíteni.
Naplózva
Egon
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 940



« Új üzenet #13 Dátum: 2008. április 16. - 16:36:17 »

Szia Egon!

Nekem is volt Nívám, nagyon jó terepen ez tény.
Hátránya még a nagyon gyenge, csak fordulaton dolgozó motor, ami a benzint és a gázt is nagyon szereti.
Amikor a Nívával vadásztam én is azt hittem, hogy ha valahol el lehet menni, akkor a Nívával ez megoldható, de miután megvettem a Terranot és átállt a lábam a nyomatékos, erős diesel motor kezeléséhez és felkerűlt rá a megfelelő terepgumi, akkor rájöttem, hogy ez egy más kategória.
                                                                                                                                                                                                     Nem vita miatt mondom, de én is, szoktam más autókkal is megfordulni terepen nem csak a Nivával, tehát tudom azt, hogy más autó is van a Niván kívül, ami elmegy terepen. Viszont én nem csak azt hiszem „Amikor a Nívával vadásztam én is azt hittem, hogy ha valahol el lehet menni, akkor a Nívával ez megoldható” Hanem szerencsére ezt hetente többszöri rendszerességgel meg is teszem. Wave Wave Wave
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16587



« Új üzenet #14 Dátum: 2008. április 16. - 19:12:17 »

A nivánál azt se felejtsük el, hogy kisebbek a kerekei, hamarabb felhasal mint a terrano.
Minap magam is Tolnában vadásztam. A helyi vadász óva intett attól a húsz méteres szakasztól, ami miatt egy kilométert kellett volna gyalogolni. Nem akartam nagyképű lenni, bekapcsoltam az elejét is, de biztos vagyok benne, hogy átment volna hátsókerékhajtásban is...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: