ingerelt
|
|
« Új üzenet #10515 Dátum: 2017. Január 04. - 18:48:50 » |
|
En is youtube-vel valaszolnak:
|
|
|
Naplózva
|
Az élet szép, csak igyekezz kihasználni embertársaidnak!
|
|
|
ingerelt
|
|
« Új üzenet #10516 Dátum: 2017. Január 04. - 18:57:24 » |
|
Ebben is elmondanak sokmindent:
|
|
|
Naplózva
|
Az élet szép, csak igyekezz kihasználni embertársaidnak!
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #10517 Dátum: 2017. Január 16. - 15:24:00 » |
|
Ma három Zeiss céltávcső hirdetésbe futottam bele a következő,hasonló szöveggel: "most érkezett vissza a gyárból" (tisztítás, beszabályozás, nitrogénnel feltöltés, világítóegység cseréje digitálisra stb ..)
Szerintetek? Nekem volt 6x42-ben, van 4x32-ben, jócskán benne járnak a korban,de nem kell(ett) őket a szervízbe küldözgetni. Már a Zeiss is elqurvul?
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #10518 Dátum: 2017. Január 16. - 16:18:38 » |
|
Ma három Zeiss céltávcső hirdetésbe futottam bele a következő,hasonló szöveggel: "most érkezett vissza a gyárból" (tisztítás, beszabályozás, nitrogénnel feltöltés, világítóegység cseréje digitálisra stb ..)
Szerintetek? Nekem volt 6x42-ben, van 4x32-ben, jócskán benne járnak a korban,de nem kell(ett) őket a szervízbe küldözgetni. Már a Zeiss is elqurvul?
Igen. Sajnos tapasztalat...két új csővel. Mindkettő saját, tehát nem a "hallottam" kategória. Az első három hónapot bírt tíz éve. A második tíz évesen porosodni kezdett. És mivel ők adták a régi helyett csereként, számla nincs. Ki kellett fizetni a javítást...nem volt vicces. Az már hab a tortán, hogy az első alkalommal nem sikerült a tisztítás. Másodjára jött a süketelés, hogy nem nyúltak hozzá...magától lett tiszta belül... Még három hónap...összesen hat... Jaaa...kb tíz éve már a magyar Zeiss gyárakban is megszűnt a MEO. Olcsóbb az öt százaléknyi, felhasználók által észrevett hibát cserélni, mint a 15-20 %-ot kiselejtezni.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Makkmarci
|
|
« Új üzenet #10519 Dátum: 2017. Január 16. - 20:54:01 » |
|
Igen. Sajnos tapasztalat...két új csővel. Mindkettő saját, tehát nem a "hallottam" kategória. Az első három hónapot bírt tíz éve. A második tíz évesen porosodni kezdett. És mivel ők adták a régi helyett csereként, számla nincs. Ki kellett fizetni a javítást...nem volt vicces. Az már hab a tortán, hogy az első alkalommal nem sikerült a tisztítás. Másodjára jött a süketelés, hogy nem nyúltak hozzá...magától lett tiszta belül... Még három hónap...összesen hat... Jaaa...kb tíz éve már a magyar Zeiss gyárakban is megszűnt a MEO. Olcsóbb az öt százaléknyi, felhasználók által észrevett hibát cserélni, mint a 15-20 %-ot kiselejtezni.
Amikor elküldted a hibásat, és - ha jól értettem - küldtek helyette másikat, az nem lett sehol ledokumentálva? Én már egy párszor küldtem a Zeiss-nek céltávcsövet is, keresőt is (mindig direktben, nem az itthoni forgalmazón keresztül), de már az elküldéshez is annyit kell adminisztrálnod az online felületen, hogy csuda. Létezik, hogy a cseredarabhoz anno nem adtak Neked semmi papírt, illetve hogy ők maguk nem dokumentálták le a csere tényét visszakövethető módon, ügyfélszám, panasz, gyári számok stb.??? A MEO állítólagos megszűnéséről szóló info honnan van? Nem Téged akarlak meghazudtolni, se nem őket védeni, csak én messze nem azt tapasztaltam, amit Te. Bár nekem cserélve nem lett soha semmi, de számla nélkül is ingyen javítva viszont volt már egynél több dolog is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #10520 Dátum: 2017. Január 16. - 21:25:28 » |
|
Amikor elküldted a hibásat, és - ha jól értettem - küldtek helyette másikat, az nem lett sehol ledokumentálva? Én már egy párszor küldtem a Zeiss-nek céltávcsövet is, keresőt is (mindig direktben, nem az itthoni forgalmazón keresztül), de már az elküldéshez is annyit kell adminisztrálnod az online felületen, hogy csuda. Létezik, hogy a cseredarabhoz anno nem adtak Neked semmi papírt, illetve hogy ők maguk nem dokumentálták le a csere tényét visszakövethető módon, ügyfélszám, panasz, gyári számok stb.??? A MEO állítólagos megszűnéséről szóló info honnan van? Nem Téged akarlak meghazudtolni, se nem őket védeni, csak én messze nem azt tapasztaltam, amit Te. Bár nekem cserélve nem lett soha semmi, de számla nélkül is ingyen javítva viszont volt már egynél több dolog is... Újat vettem. Három hónap után visszavittem a forgalmazóhoz. Mondtam, hogy az már nekem nem kell. Erre felajánlottak egy másikat. Elfogadtam. Három évig zaklattam őket a papírokért. A mai napig nem kaptam. Ez most tíz évesen beporosodott belülről. Nyilván vissza a forgalmazóhoz...akiktől kaptam. Jött a szöveg, hogy papír nélkül ez fizetős. Legyen, muszáj...párásodott belülről. Kiküldték, három hónap után visszajött...ugyanúgy. Csak kapott egy új kupakot. Mutattam a boltban, hogy poros még mindig. Látták ők is, sőt ők ajánlották, hogy ezt így ne fogadjam el. Újra vissza...majd' négy hónap után szóltak, hogy megérkezett. De a boltban azt mondták, hogy nem csináltak vele semmit. Érdekes módon már tiszta volt, kaptam papírt a javításról. Nem két fillér...de muszáj volt... A közelben van itt a Zeiss-nek egy üzeme. Dolgozik ott több ismerősöm. Tőlük az információ.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Makkmarci
|
|
« Új üzenet #10521 Dátum: 2017. Január 16. - 22:56:20 » |
|
Újat vettem. Három hónap után visszavittem a forgalmazóhoz. Mondtam, hogy az már nekem nem kell. Erre felajánlottak egy másikat. Elfogadtam. Három évig zaklattam őket a papírokért. A mai napig nem kaptam. Ez most tíz évesen beporosodott belülről. Nyilván vissza a forgalmazóhoz...akiktől kaptam. Jött a szöveg, hogy papír nélkül ez fizetős. Legyen, muszáj...párásodott belülről. Kiküldték, három hónap után visszajött...ugyanúgy. Csak kapott egy új kupakot. Mutattam a boltban, hogy poros még mindig. Látták ők is, sőt ők ajánlották, hogy ezt így ne fogadjam el. Újra vissza...majd' négy hónap után szóltak, hogy megérkezett. De a boltban azt mondták, hogy nem csináltak vele semmit. Érdekes módon már tiszta volt, kaptam papírt a javításról. Nem két fillér...de muszáj volt... A közelben van itt a Zeiss-nek egy üzeme. Dolgozik ott több ismerősöm. Tőlük az információ.
Akkor ez is vastagon amellett szól, hogy érdemesebb közvetlenül a Zeisshez fordulni, amit akkor sem tilt semmi, ha épp az itthoni forgalmazótól vetted a darabot. Lehet (és kell) nyilván berzenkedni azon, hogy "akkor minek az itthoni képviselet", stb., de az nem viszi előrébb a dolgot sajnos, nekem elég egyértelmű a történetedből, hogy nem Wetzlarban csúszott el a dolog a cseréddel papír nélkül, "okosba". Nekem bármelyik direkt tranzakció lezajlott kb. egy hónap alatt, és mindegyikről több tonna papír lett küldve oda-vissza, kérés nélkül. Gyári számok, dátumok, ügyfélszám, eleve előzetes árajánlat és "diagnózis" tőlük, a jóváhagyásod mindehhez, az átutalásod, javításkor elvégzett műveletek és beépített alkatrészek felsorolása, tán még a javítást végző szaki neve is rajta szokott lenni a papíron. Sőt még azt is beleírták, amiről én nem is panaszkodtam, de ők észrevették, így anno a Classic Diavari frontlencse rendszerét komplett kicserélték 0 €-ért, és ezt le is írták, pedig az életben nem vettem volna észre, ha csak csöndben visszaküldik és lapítanak a renomé vélt megóvása érdekében. Ehhez képest - ha jól raktam össze a részleteket -, a Te történeted iskolapéldának tűnik arra, hogyan tudja elqrni a cég imázsát egy slendrián(?) vezérképviselet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #10522 Dátum: 2017. Január 17. - 06:09:34 » |
|
Akkor ez is vastagon amellett szól, hogy érdemesebb közvetlenül a Zeisshez fordulni, amit akkor sem tilt semmi, ha épp az itthoni forgalmazótól vetted a darabot. Lehet (és kell) nyilván berzenkedni azon, hogy "akkor minek az itthoni képviselet", stb., de az nem viszi előrébb a dolgot sajnos, nekem elég egyértelmű a történetedből, hogy nem Wetzlarban csúszott el a dolog a cseréddel papír nélkül, "okosba". Nekem bármelyik direkt tranzakció lezajlott kb. egy hónap alatt, és mindegyikről több tonna papír lett küldve oda-vissza, kérés nélkül. Gyári számok, dátumok, ügyfélszám, eleve előzetes árajánlat és "diagnózis" tőlük, a jóváhagyásod mindehhez, az átutalásod, javításkor elvégzett műveletek és beépített alkatrészek felsorolása, tán még a javítást végző szaki neve is rajta szokott lenni a papíron. Sőt még azt is beleírták, amiről én nem is panaszkodtam, de ők észrevették, így anno a Classic Diavari frontlencse rendszerét komplett kicserélték 0 €-ért, és ezt le is írták, pedig az életben nem vettem volna észre, ha csak csöndben visszaküldik és lapítanak a renomé vélt megóvása érdekében. Ehhez képest - ha jól raktam össze a részleteket -, a Te történeted iskolapéldának tűnik arra, hogyan tudja elqrni a cég imázsát egy slendrián(?) vezérképviselet... Az érem másik oldala ! A világítópont elektronikája "megadta magát" ( azért úgy is eredményes voltam 2 éven keresztül ennyit a világítópont fontosságáról ) A debreceni cégen keresztül kiküldtem semmilyen papír , se garancia jegy se számla - egy hónapon belül megérkezett és .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lacika
|
|
« Új üzenet #10523 Dátum: 2017. Január 17. - 06:43:42 » |
|
Az érem másik oldala ! A világítópont elektronikája "megadta magát" ( azért úgy is eredményes voltam 2 éven keresztül ennyit a világítópont fontosságáról ) A debreceni cégen keresztül kiküldtem semmilyen papír , se garancia jegy se számla - egy hónapon belül megérkezett és . Ingyen csinálták vagy olcsón,vagy örültél,hogy meg tudták javítani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #10524 Dátum: 2017. Január 17. - 06:51:01 » |
|
Ingyen csinálták vagy olcsón,vagy örültél,hogy meg tudták javítani?
Ingyen !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ptomi
|
|
« Új üzenet #10525 Dátum: 2017. Január 17. - 08:05:28 » |
|
Ingyen csinálták vagy olcsón,vagy örültél,hogy meg tudták javítani?
Szintén Debrecenbe vittem be Diavari VM-et, mert nem működött a világító pont (így vettem!). Elküldték, kapott új, már digitális világítópont vezérlést, ami 2 óra után magától kikapcsolja a pontot, valamint átnézték, kitakarították, mindezt a szaki által aláírt papír igazolja! Kaptam egy marék dokumentumot, új kupakokat és törlőkendőt is. Mindezt persze ingyen. Ez alapján szerintem akinek gondja volt, ott a kereskedő volt a hunyó...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Makkmarci
|
|
« Új üzenet #10526 Dátum: 2017. Január 17. - 08:11:33 » |
|
... ennyit a világítópont fontosságáról
Mármint számodra?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #10527 Dátum: 2017. Január 17. - 12:13:19 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #10528 Dátum: 2017. Január 17. - 13:59:05 » |
|
Szintén debreceni vezérképviseleten keresztül ment...120 000 Ft. Még vitában állok velük.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #10529 Dátum: 2017. Január 17. - 19:50:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
|