Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 798635 alkalommal)
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #915 Dátum: 2010. Június 10. - 08:37:49 »

Köszönöm gyors reakciódat! Emelem
Az első futóművet (még) nem tanulmányoztam,sztem az rendben van.A hátsó híd előtt is van egy torziós rugó keresztben.Azon is látok állítási lehetőséget a fentebb leírtak szerint.Ez bolygat,mert túl nagynak találom a hátsó kerékjárati dobot,hátul a sárvédő ív teteje majd' derékig ér nekem,pedig 1,78 magas vagyok...
Naplózva
RWS
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1124



« Új üzenet #916 Dátum: 2010. Június 10. - 08:41:31 »

Köszönöm gyors reakciódat! Emelem
Az első futóművet (még) nem tanulmányoztam,sztem az rendben van.A hátsó híd előtt is van egy torziós rugó keresztben.Azon is látok állítási lehetőséget a fentebb leírtak szerint.Ez bolygat,mert túl nagynak találom a hátsó kerékjárati dobot,hátul a sárvédő ív teteje majd' derékig ér nekem,pedig 1,78 magas vagyok...
Nem a kereszt stabilizátort nézed torziós rugónak?
Hátul a Terranon spirál rugó szokott lenni. Fejvakarás
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9996



« Új üzenet #917 Dátum: 2010. Június 10. - 14:05:52 »

A T-150K eredetileg katonai vontató!  Kacsint

"Angol" katonai vontató. Ugyanis jobbkormányos, ami ezen a képen is jól látható.
Nekünk sose volt, úgy véltük kistraktornak nagy, nagytraktornak kicsi, nem illett a 80-120-250-es lóerőosztályokba. Előző munkahelyemen (jó 20 éve) volt egy, de többet volt műhelyben, mint a földeken. Hogy ebben mennyire volt benne a b..sz TSZ traktoros és mennyire a konstrukció, azt nem tudom.
Maszek fakitermelőknél látok többfelé, gyakran 180 lovas Rába motorral átépítve.
Úgy van ez is, mint a Gazsi felesége: van, aki dicséri.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #918 Dátum: 2010. Június 10. - 14:06:31 »

"Angol" katonai vontató. Ugyanis jobbkormányos, ami ezen a képen is jól látható.
Nekünk sose volt, úgy véltük kistraktornak nagy, nagytraktornak kicsi, nem illett a 80-120-250-es lóerőosztályokba. Előző munkahelyemen (jó 20 éve) volt egy, de többet volt műhelyben, mint a földeken. Hogy ebben mennyire volt benne a b..sz TSZ traktoros és mennyire a konstrukció, azt nem tudom.
Maszek fakitermelőknél látok többfelé, gyakran 180 lovas Rába motorral átépítve.
Úgy van ez is, mint a Gazsi felesége: van, aki dicséri.
Tegnap egy ilyenben állítottuk meg a motort... Stoel
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Silvestris
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 734



« Új üzenet #919 Dátum: 2010. Június 10. - 15:54:37 »

Mennél beljebb(feljebb) hajtod a torziós csavart, annál keményebb lesz a futómű. Egyszer a nagy eszemmel fullra betekertem oszt villámgyorsan szét is tépte az egyik gömbfejet a keresztstabilizátoron...
A karosszériát az alváztól "body lift"-el, magyarul távtartók behelyezésével lehet elemelni, asszem, négy-öt centi még befér , annyit elbírnak a fékcsövek stb.

A fullra felcsavarással azért is alakul ki probléma, mert a felső lengőkar belefeszül a határoló kerek kis gumibakba. Vagyis a rugó még húzható akkor is, amikor már a lengőkarok állása nem változik. A rugózás gyakorlatilag ezért szűnik meg. Ha viszont "csak" addig emeli az ember az autó elejét, amíg a lengőkarok nem feszülnek neki a gumibaknak, akkor még megmarad a barátságos rugózás, hiszen a torziós rúd csavarodásának mértéke nem változik, nem helyeztünk több súlyt az autó elejére, ezért nem is lehet keményebb a rugózás.
A futómű játéka viszont csökken, de valamit-valamiért...
A gond inkább a féltengelycsuklók terhelésének növekedése szerintem.

Ismerősömnek van kasztniemelt Terrano-ja 5 centis emeléssel. Ehhez már a kormánykardántengelyhez kellett pótlás pl. A gond még az, hogy az első lökhárító a vázhoz (is) kapcsolódik, így annak helyzete elcsúszik az emelés után a kasztihoz képest - ha nincs átalakítva - , ami nem túl szép.
Naplózva

Erdő az én templomom...
Bütyök
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 773


« Új üzenet #920 Dátum: 2010. Június 23. - 10:53:38 »

Terepjáró takarításhoz vettem egy magasnyomásó mosót de a kerekek körüli kis lehetetlen helyekre nem fér be a nagy benga szára.
Mire jó a 223-as hüvely ? összeragasztottam eporapiddal a locsolócsővel és kiveri még az agyagos szutyit is. Ja ,a hüvely talpát le kellett faragni előtte  Ördög
Naplózva
Silvestris
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 734



« Új üzenet #921 Dátum: 2010. Június 23. - 11:03:48 »

Mire jó a 223-as hüvely ?

Igazi vadászias kreatív megoldás!  Igen
 Vigyorog
Naplózva

Erdő az én templomom...
Steve
Vendég
« Új üzenet #922 Dátum: 2010. Június 23. - 11:10:39 »

Terepjáró takarításhoz vettem egy magasnyomásó mosót de a kerekek körüli kis lehetetlen helyekre nem fér be a nagy benga szára.
Mire jó a 223-as hüvely ? összeragasztottam eporapiddal a locsolócsővel és kiveri még az agyagos szutyit is. Ja ,a hüvely talpát le kellett faragni előtte  Ördög

Imádlak az innovációdért! gyozo Táncol
Soha nem gondoltam volna erre a megoldásra.... Vigyorog
Naplózva
BErik
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1812



« Új üzenet #923 Dátum: 2010. Június 23. - 12:00:49 »

Mire jó a 223-as hüvely ?

Ez jó! Teccik'!

 Taps Taps Taps
Naplózva

"Amit csinálunk, ahhoz érteni kell. Amit mondunk, abban hinni kell. És akivel beszélünk -akit tanítunk- azt egyrészt szeretni kell, másrészt komolyan kell venni." Sz.L.
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14843



« Új üzenet #924 Dátum: 2010. Június 23. - 12:11:31 »

Kis ezermester! Igen Emelem Taps
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #925 Dátum: 2010. Június 23. - 12:45:49 »

 Taps Taps Bion Wave
Naplózva

Üdv End
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #926 Dátum: 2010. Június 23. - 18:53:25 »

 Igen Kacsint Emelem
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #927 Dátum: 2010. Június 24. - 21:32:28 »

Tök jó! Vállat von

Mondjuk, a hüvelytalp fennhagyásával kicsit izgalmasabb lenne... Nyihi Nyihi

 Effendi
Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
hilux
Vendég
« Új üzenet #928 Dátum: 2010. Július 15. - 12:48:32 »

Végülis tényleg jó ötlet!Gratulálok hozzá! Kacsint Ördög Igen Taps Emelem
Naplózva
geco
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Új üzenet #929 Dátum: 2010. Július 17. - 22:39:09 »

Terepjáró takarításhoz vettem egy magasnyomásó mosót de a kerekek körüli kis lehetetlen helyekre nem fér be a nagy benga szára.
Mire jó a 223-as hüvely ? összeragasztottam eporapiddal a locsolócsővel és kiveri még az agyagos szutyit is. Ja ,a hüvely talpát le kellett faragni előtte  Ördög
Kreativitás:100%.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: