Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 [481] 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 797627 alkalommal)
cyrano
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új üzenet #7200 Dátum: 2019. Augusztus 28. - 18:14:07 »

üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy összkerékhajtású, de eredetileg nem kimondottan terepjárónak készült autóba, érdemes-e utólag diffizárat beépiteni esetleg, át lehet -e alakittatni az állandó összkereket kapcsolhatóra? 

Elsösorban Suzuki Ignisre vagy régebbi Subarura gondoltam.

Vagy érdemesebb venni egy Samurai-t ,amiben ez már alapból benne van?

Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11254


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #7201 Dátum: 2019. Augusztus 28. - 18:44:35 »

üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy összkerékhajtású, de eredetileg nem kimondottan terepjárónak készült autóba, érdemes-e utólag diffizárat beépiteni esetleg, át lehet -e alakittatni az állandó összkereket kapcsolhatóra? 

Elsösorban Suzuki Ignisre vagy régebbi Subarura gondoltam.

Vagy érdemesebb venni egy Samurai-t ,amiben ez már alapból benne van?


Szerintem már válaszoltál is a kérdésre.
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14843



« Új üzenet #7202 Dátum: 2019. Augusztus 28. - 19:03:55 »

üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy összkerékhajtású, de eredetileg nem kimondottan terepjárónak készült autóba, érdemes-e utólag diffizárat beépiteni esetleg, át lehet -e alakittatni az állandó összkereket kapcsolhatóra? 

Elsösorban Suzuki Ignisre vagy régebbi Subarura gondoltam.

Vagy érdemesebb venni egy Samurai-t ,amiben ez már alapból benne van?



Az Ignisbe beépíteni sokkal drágább mint ha egy eleve négy kerék hajtásút veszel!  Kardántengely + difi+ féltengelyek.
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
cyrano
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új üzenet #7203 Dátum: 2019. Augusztus 28. - 20:59:50 »

Köszönöm.

Akkor az lenne még a kérdésem, hogy Ignisbe, subaruba , esetleg mitsubishi L300-ba mennyibe kerülne a diffizár beépitése utólag?
Naplózva
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7204 Dátum: 2019. Augusztus 28. - 21:19:08 »

Az igényeim felsorolásakor az kimaradt,h "újraépített" nem opció.
Gumis haverok elmondása szerint ezekre 3-400 g súlyokat tesznek centírozáskor.
Szia, miért akarod centiméteres darabokra végni a gumit😂???
Nem tudom mekkora sebességgel használod, de kb 100km/h-ig nem igazán fontos a pontos centRírozás, pl Nivan a futózott gumit meg se próbálták a gumisok- mégis évekig gond nélkül ‘szaladt’. 2 hete mentünk új platóssal, BFG MT koppintott ‘futózott’  gumival-Ficsórtól, semmi gond nincsen vele. Nekem Cooper nagyon bejött, szívből ajánlom, néhány hete van BFG KM3 gumim is, de nincsen vele még tapasztalatom- külföldi teszteken dícsérik.
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
magesz
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 215



« Új üzenet #7205 Dátum: 2019. Szeptember 02. - 04:27:59 »

Az ősszel fel kell gumiznom a Terranot. Ragaszkodom a gyári 235/75R15 mérethez és az MT mintához. Hankook RT03 volt rajta 8 évig,de nem győzött meg. Goodyear W.Duratrac-ot akartam rá,de már minden forgalmazó azt mondja,h leálltak a gyártásával. Ki mit ajánlana és miért? (a legdurvább A/T-re is hajlanék,végszükség esetén).
Rászánt keret max. 35eFt/db.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szia!
Nem tudom az orosz gumik mennyire játszhatnak,de hátha.
https://www.supergumi.com/webshop/terepjaro-abroncs-23575-r-15-forward-safari-530-105p/
https://www.supergumi.com/webshop/23575-r-15-kama-piligrim-i-520-4-evszakos-105s/
Ez meg gondolom kinai: https://www.supergumi.com/webshop/terepjaro-abroncs-23575-r-15-lt-comfeser-cf-3000-6pr-104101q/
A középsőt használja ismerősöm Terrano-n,Ő meg van vele elégedve,elmondása alapján nem is vesz másfajta gumit rá.
Hátha segítség neked.
Üdv:magesz
Naplózva

-"Nagyon bölcs az emberi természetnek az a tulajdonsága, hogy a kínzó emlékeket idővel elhalványítja, de a kedves élményeket megőrzi, sőt esetleg még meg is színesíti."-Kittenberger
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7206 Dátum: 2019. Szeptember 02. - 13:35:05 »

Szia!
Nem tudom az orosz gumik mennyire játszhatnak,de hátha.
https://www.supergumi.com/webshop/terepjaro-abroncs-23575-r-15-forward-safari-530-105p/
https://www.supergumi.com/webshop/23575-r-15-kama-piligrim-i-520-4-evszakos-105s/
Ez meg gondolom kinai: https://www.supergumi.com/webshop/terepjaro-abroncs-23575-r-15-lt-comfeser-cf-3000-6pr-104101q/
A középsőt használja ismerősöm Terrano-n,Ő meg van vele elégedve,elmondása alapján nem is vesz másfajta gumit rá.
Hátha segítség neked.
Üdv:magesz
Köszönöm a hozzászólásodat! A 3 linkből nem tudom melyik az orosz gumi,az utolsó biztosan nem,mert az kínai. Éppen múlt héten voltam a Szupergumi telephelyén (JCB rakodógépre hoztam 4 db Linglongot). A kínaihoz vmiért nem sok bizodalmam van,annyival nem olcsóbb,mint a koreai (Hankook,Kumho),hogy csábító legyen. Orosz gumik: viszonylag jó árban vannak,de a gumisok kizárólag tömlővel merik összerakni (adják is hozzá) és nem tudják centírozni. Úgy meg 80 km/h fölött nem javallott.
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #7207 Dátum: 2019. Szeptember 02. - 14:12:15 »

Köszönöm a hozzászólásodat! A 3 linkből nem tudom melyik az orosz gumi,az utolsó biztosan nem,mert az kínai. Éppen múlt héten voltam a Szupergumi telephelyén (JCB rakodógépre hoztam 4 db Linglongot). A kínaihoz vmiért nem sok bizodalmam van,annyival nem olcsóbb,mint a koreai (Hankook,Kumho),hogy csábító legyen. Orosz gumik: viszonylag jó árban vannak,de a gumisok kizárólag tömlővel merik összerakni (adják is hozzá) és nem tudják centírozni. Úgy meg 80 km/h fölött nem javallott.

Most rúgta szét az MTZ a pár hónapja vásárolt ruszki gumit. Kizárólag országúti használat, pótkocsi vontatás, a bordákon semmi kopás, a felni mellett két arasznyi hasadás.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7208 Dátum: 2019. Szeptember 02. - 14:20:20 »

Most rúgta szét az MTZ a pár hónapja vásárolt ruszki gumit. Kizárólag országúti használat, pótkocsi vontatás, a bordákon semmi kopás, a felni mellett két arasznyi hasadás.
Gondolom a hátsó kerékről van szó,mert az nálunk is úgy járt. A Taurus az még bírja,bár már az sem a régi.
Naplózva
Dudás
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 142


Erdő hallgató


« Új üzenet #7209 Dátum: 2019. Szeptember 02. - 21:38:53 »

Az Ignisbe beépíteni sokkal drágább mint ha egy eleve négy kerék hajtásút veszel!  Kardántengely + difi+ féltengelyek.

Ignist venni 4wd-vel csak különleges csillag együttállás alatt lehet.
Az állandó 4 kerék hajtás miatt kizsírozott szakadékba sem fogyaszt hátszéllel 8 liter alatt. Nincs felező, nincs difizár. De legalább terepre nem túl magas.
Egy barátom rövid ideig használt egy ilyet a Gerecsében vadászni, csak nem mert vele sárba menni.
Az ő tapasztalataira hivatkozva nem ajánlom.
Akkor inkább egy első generációs benzines 4wd Duster. Ha nem hagyja az ember rohadni, sok gond nem lesz vele. Igaz az is legalább 8 litert iszik.
Naplózva

"Apának háta van!"
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14843



« Új üzenet #7210 Dátum: 2019. Szeptember 02. - 22:27:51 »

Ignist venni 4wd-vel csak különleges csillag együttállás alatt lehet.
Az állandó 4 kerék hajtás miatt kizsírozott szakadékba sem fogyaszt hátszéllel 8 liter alatt. Nincs felező, nincs difizár. De legalább terepre nem túl magas.
Egy barátom rövid ideig használt egy ilyet a Gerecsében vadászni, csak nem mert vele sárba menni.
Az ő tapasztalataira hivatkozva nem ajánlom.
Akkor inkább egy első generációs benzines 4wd Duster. Ha nem hagyja az ember rohadni, sok gond nem lesz vele. Igaz az is legalább 8 litert iszik.

Előszór is nem állandó négy kerék hajtású!  Másodszor akkor mondj véleményt ha használtad!  Én 12 éve hajtom, és aki látta, hogy milyen helyeken elmegyek  vele, az tudja, hogy nem kínélem.  Lehet, hogy a somogybabodi pályán nem indulnék el, de tíz évig lakókocsival jártam horgászni, vadászni még Zalába és Somogyba is!  Ja, és nem nyári szárazságban, hanem esőben, hóban is!  Aki egy ilyen kocsitól azt várja el amit egy Jeep-től, az persze téved.  Nem tudom, neked mennyit fogyaszt az autód, de az enyém valóban 8-9 liternél még nem fogyasztott többet vadászat közben sem!
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
magesz
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 215



« Új üzenet #7211 Dátum: 2019. Szeptember 03. - 06:15:33 »

Köszönöm a hozzászólásodat!Orosz gumik: viszonylag jó árban vannak,de a gumisok kizárólag tömlővel merik összerakni (adják is hozzá) és nem tudják centírozni. Úgy meg 80 km/h fölött nem javallott.
Szia!
Megkérdeztem a használót.Kama guminál nincs belsőgumi és átlagban 100-120 között jár vele,vontat trélert.Centírsúly sincs egy kiló,átlag 45-70 gramm van felninként,de használt felnijei vannak.Télen,nyáron ezzel közlekedik.
Üdv:magesz
Naplózva

-"Nagyon bölcs az emberi természetnek az a tulajdonsága, hogy a kínzó emlékeket idővel elhalványítja, de a kedves élményeket megőrzi, sőt esetleg még meg is színesíti."-Kittenberger
Dudás
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 142


Erdő hallgató


« Új üzenet #7212 Dátum: 2019. Szeptember 03. - 06:38:21 »

Előszór is nem állandó négy kerék hajtású!  Másodszor akkor mondj véleményt ha használtad!  Én 12 éve hajtom, és aki látta, hogy milyen helyeken elmegyek  vele, az tudja, hogy nem kínélem.  Lehet, hogy a somogybabodi pályán nem indulnék el, de tíz évig lakókocsival jártam horgászni, vadászni még Zalába és Somogyba is!  Ja, és nem nyári szárazságban, hanem esőben, hóban is!  Aki egy ilyen kocsitól azt várja el amit egy Jeep-től, az persze téved.  Nem tudom, neked mennyit fogyaszt az autód, de az enyém valóban 8-9 liternél még nem fogyasztott többet vadászat közben sem!

Szóval a szíved csücske!  Emelem
Az általad írták alapján elgondolkodtató, hogy a barátom nem a képességeit hiányolta, inkább nem volt számára elég pöcshosszabbító...  Ördög
Elég gyorsan lecserélte egy V6-os Pajerora, ami egy rozsdakupac. De tény, hogy mióta cserélt, azóta újból egyenesen megy a szórójára, nem a 40 km-es kerülő úton.
Naplózva

"Apának háta van!"
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7213 Dátum: 2019. Szeptember 03. - 10:06:14 »

Szóval a szíved csücske!  Emelem
Az általad írták alapján elgondolkodtató, hogy a barátom nem a képességeit hiányolta, inkább nem volt számára elég pöcshosszabbító...  Ördög
Elég gyorsan lecserélte egy V6-os Pajerora, ami egy rozsdakupac. De tény, hogy mióta cserélt, azóta újból egyenesen megy a szórójára, nem a 40 km-es kerülő úton.

Ezeket nem lehet összehasonlítani egy terepre készült autóval , se Dustert se Ignist se Honda V se  semelyik SUV -ot .  A Dusternek hihetetlen váltója van és nagyon sok dolgot megold terepen csak  a személyautós kialakítás miatt sajnáltam és inkább eladtam ( némi haszonnal  Mosolyog  )  Szóval egy Pajeróval  , Land Curserrel  ,  Deffenderrel , G Mercivel  ,  Suzuki ...... al nem lehet a SUV -okat összemérni  és nem csak a terepképességek miatt . Ha valaki nem sajnálja némelyik SUV nagyon jól megállja a helyét , okos rendszerük mondjuk automata helyzetben tud annyit mint egy női sofőr ( vagy sokkal többet )  Röhög  viszont nem a mindennapi terepezésre vannak kialakítva . Ahhoz gyenge a konstrukciójuk és "túl szépek " hozzá .     Emelem
Naplózva
Dudás
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 142


Erdő hallgató


« Új üzenet #7214 Dátum: 2019. Szeptember 03. - 10:51:15 »

Ezeket nem lehet összehasonlítani egy terepre készült autóval , se Dustert se Ignist se Honda V se  semelyik SUV -ot .  A Dusternek hihetetlen váltója van és nagyon sok dolgot megold terepen csak  a személyautós kialakítás miatt sajnáltam és inkább eladtam ( némi haszonnal  Mosolyog  )  Szóval egy Pajeróval  , Land Curserrel  ,  Deffenderrel , G Mercivel  ,  Suzuki ...... al nem lehet a SUV -okat összemérni  és nem csak a terepképességek miatt . Ha valaki nem sajnálja némelyik SUV nagyon jól megállja a helyét , okos rendszerük mondjuk automata helyzetben tud annyit mint egy női sofőr ( vagy sokkal többet )  Röhög  viszont nem a mindennapi terepezésre vannak kialakítva . Ahhoz gyenge a konstrukciójuk és "túl szépek " hozzá .     Emelem

No igen! Vannak terepjárók, meg SUV-k... Én belefutottam a mindenes autó zsákutcájába. A Dusterrel kimentem, megforgattam jó párszor a sárban, mondván ez csak sár és le lehet mosni! De mikor leverettem és a sár ugyan lejött, de az a gyönyörű hang, amit a kökény bokor, száraz kóró hallat a fényezésen, bizony vízzel nem oldódott, akkor kissé lefelé görbült a szám, ahogy számolgattam a forintokat, amit kiadtam érte...
Viszont nem sok olyan hely volt, ahova nem merészkedtem be, ahova a Niva bement.
Naplózva

"Apának háta van!"
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 [481] 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: