Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 797640 alkalommal)
Stefi
Vendég
« Új üzenet #2175 Dátum: 2012. Január 11. - 09:41:49 »

Én úgy tudtam hogy a "Nívea " kereszt diferenciál műves az az a bal első és jobb hátsó valamint jobb első és bal hátsó kerék zár össze.
Javítsatok ha nem igaz !
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #2176 Dátum: 2012. Január 11. - 10:14:46 »

Én úgy tudtam hogy a "Nívea " kereszt diferenciál műves az az a bal első és jobb hátsó valamint jobb első és bal hátsó kerék zár össze.
Javítsatok ha nem igaz !
A figyelmes olvasás... 


 S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2177 Dátum: 2012. Január 11. - 13:33:51 »

Én úgy tudtam hogy a "Nívea " kereszt diferenciál műves az az a bal első és jobb hátsó valamint jobb első és bal hátsó kerék zár össze.
Javítsatok ha nem igaz !

Én is pontosan ezt hallottam.
Naplózva

pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2178 Dátum: 2012. Január 11. - 13:37:16 »

A nivában középen is van egy difi. A "kis" karral ezt tudod lezárni, ekkor ugyanakkora nyomatékot ad előre is meg hátra is. Ha ez "nyitva" van, akkor azt a tengelyt hajtja, amelyiket könnyebb. A másik kar a felező.
A hosszanti difizárra ritkán van szükség, elég nagy a rendszer belső súrlódása ahhoz, hogy előre is, hátra is küldjön nyomatékot. Népbetegség, hogy berakni könnyű "difizárba", de kivenni sokszor baromi nehéz, összefeszül oszt jónapot.

Én mindenféle terepváltót csak álló helyzetbe és üresbe tudom kapcsolni ki is be is. Különben recseg ropog. A Suzuzkiknál egy sima kuplunggal enged mindent váltani.
Jól sejtem, hogy ezt a Niváknál nem sikerült megoldani, vagy ez csak az enyémnek a betegsége?
 Emelem
Naplózva

pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2179 Dátum: 2012. Január 11. - 14:21:12 »

Csak részben a topikhoz kapcsolódó kérdés....de sajnos igazán ehhez illő topikot nem találtam. Van esetleg valakinek valami jó ötlete kocsi (Niva) tetőre szerelhető felülőhöz?
 Emelem
Naplózva

Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #2180 Dátum: 2012. Január 12. - 10:15:21 »

Én mindenféle terepváltót csak álló helyzetbe és üresbe tudom kapcsolni ki is be is. Különben recseg ropog. A Suzuzkiknál egy sima kuplunggal enged mindent váltani.
Jól sejtem, hogy ezt a Niváknál nem sikerült megoldani, vagy ez csak az enyémnek a betegsége?
 Emelem
A nivánál nagyon egészségtelen dolog menet közben kapcsolni akár a felezőt, akár a zárat.
Viszont a zárnál előfordul, hogy befeszül és nem tudod kikapcsolni, akkor segíthet, hogy húzod a kart és közben finoman engeded a kuplungot és elindulsz.
Amúgy felezőt más terepjáróknál sem célszerű menet közben kapcsolni, az összkerékhajtást is csak mérsékelt tempónál de jobb állva.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #2181 Dátum: 2012. Január 12. - 10:16:34 »

Én úgy tudtam hogy a "Nívea " kereszt diferenciál műves az az a bal első és jobb hátsó valamint jobb első és bal hátsó kerék zár össze.
Javítsatok ha nem igaz !
Lehagytad a szmájlit? Fejvakarás
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2182 Dátum: 2012. Január 12. - 12:31:38 »

Köszi Boar!
Naplózva

Silvestris
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 734



« Új üzenet #2183 Dátum: 2012. Január 12. - 17:28:36 »

A NIVA-s legendakrol konyvet lehetne irni. Par eve a legek legje volt, amikor egy 20eve nivakat szerelo "szakember" probalta Boart meggyozni, hogy a niva nem allando osszkerekes...
Boar azota is renduletlenul allja a sarat, oszlatja a kodot. Vigyorog
Naplózva

Erdő az én templomom...
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #2184 Dátum: 2012. Január 12. - 19:00:14 »

Par eve a legek legje volt, amikor egy 20eve nivakat szerelo "szakember" probalta Boart meggyozni, hogy a niva nem allando osszkerekes...

Ja. De hiába mondtuk a csávónak, hogy dobja már fel a niváját a csáposra oszt nézze meg, mit hajt, nem akaródzott neki kipróbálni. Inkább megsértődött.
Én meg sokat jártam kiszerelt első kardánnal, úgyhogy mesélhet nekem bármilyen űberfasza szerelő, nem fog meggyőzni a hülyeségeiről... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16603



« Új üzenet #2185 Dátum: 2012. Január 12. - 19:05:19 »

Csak módosított osztóművel oldható meg, hogy 2 kerék hajtású legyen. Nagyjából 1-2 liter közötti nagyságrenddel csökken a fogyasztás.
Nekem ezt a niva magától megoldotta Rííí , hála egy frankó szerelőnek aki nem rakott olajat az első difibe. Aztán amíg sikerült egy másik első difit szereznem, első kardán ki, első féltengelyek ki, két kukázott féltengelycsonkot be, difizárat be aztán jártam hátsókerékhajtásos nivával. Nem röhögött rajtam az egész kollégium amikor nem tudtam kiállni a jeges parkolóból...á, dehogy... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Dudu
Tacskós
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 328



« Új üzenet #2186 Dátum: 2012. Január 12. - 19:13:17 »

Nekem ezt a niva magától megoldotta Rííí , hála egy frankó szerelőnek aki nem rakott olajat az első difibe. Aztán amíg sikerült egy másik első difit szereznem, első kardán ki, első féltengelyek ki, két kukázott féltengelycsonkot be, difizárat be aztán jártam hátsókerékhajtásos nivával. Nem röhögött rajtam az egész kollégium amikor nem tudtam kiállni a jeges parkolóból...á, dehogy... Ördög

 Vigyorog Ez a nagyszerű ezekben, egy kis leleménnyel sok mindent meg lehet oldani  Ördög
Naplózva

Dávid
Bütyök
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 773


« Új üzenet #2187 Dátum: 2012. Január 12. - 19:15:43 »

Köszi Boar!
Ne Boart kérdezzed. 
Itt megkapod a választ.   http://niva4x4.hu/
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2188 Dátum: 2012. Január 12. - 19:55:31 »

Ne Boart kérdezzed. 
Itt megkapod a választ.   http://niva4x4.hu/

Boar értelmesen, normális hangnemben elmondta a választ, miért ne lehetne kérdezni?  Fejvakarás
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #2189 Dátum: 2012. Január 12. - 20:17:31 »

Ezen az oldalon amit küldtél, itt is csak fórum, van.
Elméletileg ez is arra való, hogy megbeszéljünk dolgokat.
 Emelem
Naplózva

Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: