Oldalak: 1 ... 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791753 alkalommal)
Kama
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3606


« Új üzenet #7665 Dátum: 2024. Február 15. - 19:05:48 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata az új (Y-lámpás) benzines Dacia Duster fogyasztásáról?

A katalógus a dízelre 5,3-5,6-ot ír, ez olyan 5,5-6,5 közötti a valóságban a céges dusterek tapasztalatai alapján.
A benzinest olyan 6,5 körülire írja a gyári adat. Ez hihető lehet (mondjuk plusz fél literrel)?

A mostani dusterünk (2017-es, 1,5-ös 4x4-es benzines) megeszi a 8-9 közöttit.

Csak hogy visszajöhet-e a dízel ártöbblete...  Fejvakarás

Naplózva

"Hiszen ha csak úgy egyszerre agyon lehetne lőni mindent, venne-e puskát a kezébe valamirevaló ember?"
(Zsindely Ferenc)
hegyomlás
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



« Új üzenet #7666 Dátum: 2024. Február 16. - 07:45:21 »

Sziasztok!

Valaki esetleg tud eladó Forward Safari 510 gumiabroncsot 215/90 15c méretben?
Köszönöm! Emelem
Naplózva
szili76
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


« Új üzenet #7667 Dátum: 2024. Február 16. - 08:59:56 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata az új (Y-lámpás) benzines Dacia Duster fogyasztásáról?

A katalógus a dízelre 5,3-5,6-ot ír, ez olyan 5,5-6,5 közötti a valóságban a céges dusterek tapasztalatai alapján.
A benzinest olyan 6,5 körülire írja a gyári adat. Ez hihető lehet (mondjuk plusz fél literrel)?

A mostani dusterünk (2017-es, 1,5-ös 4x4-es benzines) megeszi a 8-9 közöttit.

Csak hogy visszajöhet-e a dízel ártöbblete...  Fejvakarás



1,5 benzines Duster?? (1,6 szívó  lesz az szerintem).
Csak úgy általában, nem ismerve az Y lámpás Duster fogyasztását. Hasonló autónál (hajtáslánc, váltó, kerekek) tapasztalatom szerint egy kb. hasonló teljesítményű turbóbenzines használattól függően kb. 20-100%-kal eszik többet, mint a dízel párja. Ahogy elkezded nyomni a benzinesnek, úgy nyílik az olló a benzines kárára.
A modellek fejlődésével a fogyasztásban túl nagy érdemi javulást nem tapasztalatok hasonló hajtásláncok esetén.
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7668 Dátum: 2024. április 12. - 04:58:33 »

Tetszik a 4Runner, a GX, meg a L.Cruiser. Ebben a sorrendbe.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #7669 Dátum: 2024. április 12. - 08:07:20 »

Tényleg jól néznek ki! Kezdenek végre ismét sarkos vasat csinálni a Landcruiserből.
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #7670 Dátum: 2024. április 12. - 08:11:39 »

A 4runner valahogy itt európában nem futott meredek karriert. Talán a 90-esek években néhány széria és eltűnt.
Ez viszont nagyon tetszik. Kérdés ide is szánnak-e. Pickupon kívűl aligha valamit.
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Gewehr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1406



« Új üzenet #7671 Dátum: 2024. április 12. - 08:12:34 »

Tetszik a 4Runner, a GX, meg a L.Cruiser. Ebben a sorrendbe.



Még a 4 Runnerre azt mondom, hogy olyan Tacomásan darabos, de elmegy, viszont a másik kettő borzasztóan Legóautós (az LC mondjuk szerintem egy az egyben új Defender koppintás). Nem értem, miért erőltetik ezt az ízléstelen Lego vonalat..?  Vállat von
Naplózva

Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #7672 Dátum: 2024. április 12. - 12:22:12 »


 De gustibus non est disputandum. Nekem tetszenek. Főleg az LC.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7673 Dátum: 2024. április 12. - 14:23:42 »

Ez a legnagyobb autojuk itt.

Toyota Sequoia



Ami nem tetszik az egeszben azok az uj turbo benzines motorok miket hasznalnak.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #7674 Dátum: 2024. április 13. - 11:44:59 »

Ez a legnagyobb autojuk itt.

Toyota Sequoia



Ami nem tetszik az egeszben azok az uj turbo benzines motorok miket hasznalnak.

Elhagyták a jó öreg V8-at? Vagy arra került turbó?  Az nem lenne rossz irány.😀
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7675 Dátum: 2024. április 13. - 22:38:44 »

Elhagyták a jó öreg V8-at? Vagy arra került turbó?  Az nem lenne rossz irány.😀

Elhagytak sajnos. Ez az uj 3.5L V6 Twin turbo Hybrid motorral jon.

 A Land Cruiser meg a 4Runner 2.4 L Turbo Hybrid.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #7676 Dátum: 2024. április 14. - 06:44:09 »

Szia Hansi, szia Mark,

Bocsi, hogy belepofázok, de tavaly áprilisig dolgoztam mühelymesterként egy svéd automárkánál, az összes hybrid az én kezemen ment át.
Azt kell mondanom, a hybrid nem komoly terepre való. Neheziti a járgányt, hamar eléri a kritikus hömérsékletet, ha teherlés alatt üzemelik.
Lehet persze, hogy aToyota ezt jobban oldotta meg, de én talán túl óvatos vagytok (beszari?), terepre meg nehéz vontatásra inkább hagyományos technikáju gépjármüvet favorizálok.

Üdv Gyuri  Emelem
Naplózva

Don´t eat yellow snow
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7677 Dátum: 2024. április 14. - 14:41:39 »

Szia Hansi, szia Mark,

Bocsi, hogy belepofázok, de tavaly áprilisig dolgoztam mühelymesterként egy svéd automárkánál, az összes hybrid az én kezemen ment át.
Azt kell mondanom, a hybrid nem komoly terepre való. Neheziti a járgányt, hamar eléri a kritikus hömérsékletet, ha teherlés alatt üzemelik.
Lehet persze, hogy aToyota ezt jobban oldotta meg, de én talán túl óvatos vagytok (beszari?), terepre meg nehéz vontatásra inkább hagyományos technikáju gépjármüvet favorizálok.

Üdv Gyuri  Emelem

Ja, en utalom oket, meg minden villanyautot.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
szili76
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


« Új üzenet #7678 Dátum: 2024. április 14. - 19:26:26 »

Ja, en utalom oket, meg minden villanyautot.

Pedig pont az elektromos hajtás lenne a legjobb terepen, a sokkal finomabb adagolhatóság és szabályozhatóság miatt.
A tömeg lehet a negatívuma, persze mihez képest? (G Merci...)
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16590



« Új üzenet #7679 Dátum: 2024. április 14. - 21:32:41 »

Pedig pont az elektromos hajtás lenne a legjobb terepen, a sokkal finomabb adagolhatóság és szabályozhatóság miatt.
A tömeg lehet a negatívuma, persze mihez képest? (G Merci...)
Aha...meg terepre olyan könnyű utánad vinni egy kanna ampert ha kifogyott.
Terepen a hagyományos fogyasztási adatokat el kell felejteni. Ahogy Gyuri is írta, a nagyobb terheléstől hamar túlmelegednek a vellanyos rendszerek, a villanyautók cipelnek pár extra mázsát amit nagyon el kell burkolni a dagonyázás miatt viszont gondoskodni kell a temperálásáról, akár túlmelegszik, akár jeges vízben gázolsz.
A G merci csak nekünk nehéz. Egy full size pickuphoz képest szerintem már messze nem az.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 [512] 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: