Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 800001 alkalommal)
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7080 Dátum: 2019. Február 08. - 10:47:12 »

Sziasztok,

szívesen venném tanácsaitokat az alábbi kritériumok alapján:

Szeretnék egy megbízható terepjárót hosszú távra ( 8-10év ).
Maximum 3.5M Ft vételi áron.
Tervezett 10E km futás/ év ( 80% közút és 20% könnyű terep )
Évente pár alkalommal kellene 300km távot menni, amúgy heti 150- 200km-t futna a közeli területen ).
Köszönöm, de nem érdekel: Francia vérvonalú; hegyekből érkezett- sóette; Pick-Up; Diesel!
Kizárólag benzin üzeműben gondolkodom.

Nézegetem már jó ideje a vasakat. Háááát, mindenképp mélyebbre kell zsebbe nyúlnom a tervezettnél ( 2M Ft ), azt már látom.
Hisz ha számolom az ilyenre ráfordított energiát és pénzt, túl leszünk a 3M Ft-n amire már nekem is tetszene.

Rav4; Jimny; Yeti; Niva? Még nem tudom.
A döntés semmiképp sem lesz egyszerű és kompromisszum mentes...

Köszönöm!

Offrodos barátaim kritériumai a valódi terepjáróval !  

Első hátsó híd . Felezőváltó differenciál zárral . Emelt hasmagasság . Csörlő . Diesel és zárójelben V6  Fejvakarás  Amiket felsorolsz azok közül talán a Jimny ha elférsz benne akkor is kompromisszumokkal . Amiket felsorolsz azok közül a többi nem igazi terepjáró . ( Az én Dusterem és CR-V -m se )  Fejvakarás  Szóval eléggé behatároltad már azzal is hogy Diesel nem lehet . A Nívát azért nem ajánlom mert abból egyszerre két darab kell . 50% szerviz 50% használat  .  Emelem  ( Ha tippet adhatok esetleg Mitsubishi Pajero Pinnin, super selekt váltóval . Wagon 2000 -es vagy rövid .)
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #7081 Dátum: 2019. Február 08. - 11:18:41 »

Offrodos barátaim kritériumai a valódi terepjáróval !  

Első hátsó híd . Felezőváltó differenciál zárral . Emelt hasmagasság . Csörlő . Diesel és zárójelben V6  Fejvakarás  Amiket felsorolsz azok közül talán a Jimny ha elférsz benne akkor is kompromisszumokkal . Amiket felsorolsz azok közül a többi nem igazi terepjáró . ( Az én Dusterem és CR-V -m se )  Fejvakarás  Szóval eléggé behatároltad már azzal is hogy Diesel nem lehet . A Nívát azért nem ajánlom mert abból egyszerre két darab kell . 50% szerviz 50% használat  .  Emelem  ( Ha tippet adhatok esetleg Mitsubishi Pajero Pinnin, super selekt váltóval . Wagon 2000 -es vagy rövid .)

És tényleg, ennyiből Pajo Pinin.  :Mosolyog

Kérdés, hogy az a 20% mennyire könnyű terep, vagy mennyire sem. Ha tényleg könnyű, akkor nem kell a terepjárót túlspilázni, kell egy vonóhorogra szerelhető talicska -  Figyelmes olvasás - oszt olyan vasat vehetsz, amilyen jól esik, akár még a személykocsi is elég.  Vállat von


Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7953


Generalbakter


« Új üzenet #7082 Dátum: 2019. Február 08. - 11:36:48 »

Kacsint
Nem vagy egy egyszerű gyerek...
Kizárod a valódi terepjárók nagy részét aztán olyasmiben gondolkodsz, hogy rav4 meg yeti...

Esetleg egy jófajta Range Rover Sport, 4,2-es V8 kompresszor..... Lenne is egy megkímélt, szép vadásztöld színben... Ördög
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7083 Dátum: 2019. Február 08. - 11:40:05 »

És tényleg, ennyiből Pajo Pinin.  :Mosolyog

Kérdés, hogy az a 20% mennyire könnyű terep, vagy mennyire sem. Ha tényleg könnyű, akkor nem kell a terepjárót túlspilázni, kell egy vonóhorogra szerelhető talicska -  Figyelmes olvasás - oszt olyan vasat vehetsz, amilyen jól esik, akár még a személykocsi is elég.  Vállat von




Ezt láttam én is, de ez már nagyon a vicc kategória.
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7084 Dátum: 2019. Február 08. - 11:59:19 »

És tényleg, ennyiből Pajo Pinin.  :Mosolyog




A nem Diesel eléggé behatárolja a dolgot. Ez a 80% közút 20% terep is  Fejvakarás  szóval milyen az a 20% terep ? Ha az csak 10% de néha dágvány és erdős hegyes akkor rosszab mint az én 60-40 arányom -
Embandy "megbízható,terepjárót" keres  benzinesbe .  Amiket felsorolt azok közül nekem a Jimny és a Niva a "terepjáró" . Neki kell eldönteni hogy arra a helyre tényleg "terepjáró" kell vagy elégg a 4x4 SUV mert azért nem mindegy .

Továbbra is azt gondoloom hogy a Toyota RAV 4 nél jobban terepjáró a Pinnin és nem baj ha marad egy kis pénz erre arra esetleg a kiegészítőkre . https://www.autoscout24.hu/ajanlat/mitsubishi-pajero-pinin-pininfarina-2-0-gdi-4x4-klima-ahk-benzin-szuerke-da56104e-ffd1-4ad9-b911-bc769d9977f7?ipc=opt_listings&ipl=item_card
Naplózva
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7085 Dátum: 2019. Február 08. - 12:11:19 »

A nem Diesel eléggé behatárolja a dolgot. Ez a 80% közút 20% terep is  Fejvakarás  szóval milyen az a 20% terep ? Ha az csak 10% de néha dágvány és erdős hegyes akkor rosszab mint az én 60-40 arányom -
Embandy "megbízható,terepjárót" keres  benzinesbe .  Amiket felsorolt azok közül nekem a Jimny és a Niva a "terepjáró" . Neki kell eldönteni hogy arra a helyre tényleg "terepjáró" kell vagy elégg a 4x4 SUV mert azért nem mindegy .

Továbbra is azt gondoloom hogy a Toyota RAV 4 nél jobban terepjáró a Pinnin és nem baj ha marad egy kis pénz erre arra esetleg a kiegészítőkre . https://www.autoscout24.hu/ajanlat/mitsubishi-pajero-pinin-pininfarina-2-0-gdi-4x4-klima-ahk-benzin-szuerke-da56104e-ffd1-4ad9-b911-bc769d9977f7?ipc=opt_listings&ipl=item_card

Nyilván a Micsu terepjáróbb, mint a RAV4. De az általa említett célra szerintem a RAV4 jobb megoldás. Nagyobb, kényelmesebb, abban a 20 százalékban meg bőven kiszolgálja terepen is.
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #7086 Dátum: 2019. Február 08. - 12:11:47 »

 Emelem,,, nagyon köszi a válaszokat!

Pajero Pinin osztrák rokonoktól, 3ajtós, 1.8GDI Super Select váltóval már volt, és ha lenne korrózió mentes most is olyat vennék. Az én "terep- felhasználási" igényeimet szinte hátsó kerék hajtással megoldotta.

Grand Vitara, magyarországi, a legutolsó GV I-k egyike, 5ajtós, az örök Peugeot 2.0HDI most van,... befecskendezők cseréjével indított, majd kisebb nagyobb motor tartozék javításokkal,,,most pedig folyamatban lévő motor felújításnál vagyunk..
Bőven megfelelt volna a céljaimnak, de a 4év/ 40E km alatt megbízhatatlan volt!
Terepi képessége abszolút rendben van, párszor volt már összkerékbe kapcsolva.
Több esélyt viszont nem adok neki. Boldogítsa majd a felújított/ fúrt, garanciális motorjával a leendő gazdáját...

Első sorban ezért zártam ki a diesel gépeket a sorból. Másodjára pedig a felhasználás jellege miatt.

Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7087 Dátum: 2019. Február 08. - 12:25:20 »

Emelem,,, nagyon köszi a válaszokat!

Pajero Pinin osztrák rokonoktól, 3ajtós, 1.8GDI Super Select váltóval már volt, és ha lenne korrózió mentes most is olyat vennék. Az én "terep- felhasználási" igényeimet szinte hátsó kerék hajtással megoldotta.

Grand Vitara, magyarországi, a legutolsó GV I-k egyike, 5ajtós, az örök Peugeot 2.0HDI most van,... befecskendezők cseréjével indított, majd kisebb nagyobb motor tartozék javításokkal,,,most pedig folyamatban lévő motor felújításnál vagyunk..
Bőven megfelelt volna a céljaimnak, de a 4év/ 40E km alatt megbízhatatlan volt!
Terepi képessége abszolút rendben van, párszor volt már összkerékbe kapcsolva.
Több esélyt viszont nem adok neki. Boldogítsa majd a felújított/ fúrt, garanciális motorjával a leendő gazdáját...

Első sorban ezért zártam ki a diesel gépeket a sorból. Másodjára pedig a felhasználás jellege miatt.



Egyetértek !  Nekem is a GV teljes kizárásában közrejátszott egy vadásztársam tapasztalata - pedig Ő vadi újat vett aztán 3 év után - motor kuka .  Ő mondta hogy NEEEEEEE   !!!!   Emelem
Naplózva
hahnbarna
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



WWW
« Új üzenet #7088 Dátum: 2019. Február 08. - 13:24:02 »




Ha a Vitara hátsó hajtással elég volt, akkor kb. elég egy suv is.
Rav 4, Kia Sportage, Hyundai Tucson, Nissan X-trail...?
Suzuki GV2? Van bőven benzinesben is.

 Emelem
Naplózva

Üdv,
Barna
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7089 Dátum: 2019. Február 09. - 14:53:59 »

Emelem,,, nagyon köszi a válaszokat!

Pajero Pinin osztrák rokonoktól, 3ajtós, 1.8GDI Super Select váltóval már volt, és ha lenne korrózió mentes most is olyat vennék. Az én "terep- felhasználási" igényeimet szinte hátsó kerék hajtással megoldotta.

Grand Vitara, magyarországi, a legutolsó GV I-k egyike, 5ajtós, az örök Peugeot 2.0HDI most van,... befecskendezők cseréjével indított, majd kisebb nagyobb motor tartozék javításokkal,,,most pedig folyamatban lévő motor felújításnál vagyunk..
Bőven megfelelt volna a céljaimnak, de a 4év/ 40E km alatt megbízhatatlan volt!
Terepi képessége abszolút rendben van, párszor volt már összkerékbe kapcsolva.
Több esélyt viszont nem adok neki. Boldogítsa majd a felújított/ fúrt, garanciális motorjával a leendő gazdáját...
Első sorban ezért zártam ki a diesel gépeket a sorból. Másodjára pedig a felhasználás jellege miatt.

Szia, 3m körül már kapsz egykezes, tiszta előéletű Suzuki GV-t 2.0 vagy 2.4 benzinest, a maradék 500e-ből pedig 4 rendes gumi, meg egy szervíz  is kijön. Később egy alváz-üreg védelem, kiegészítő lámpák, stb még  egy kis pénz, viszont lesz egy jó alkatrész és szervíz ellátottságú autód. A Mitsu Pinin köszönő viszonyban sincs a Pajeroval- nincs még rendes szervíze se... A RAV4 és a Nissan x Trail is jó autók, de egy jól felszerelt GV a “bőr”😂 űléseivel praktikusabb vadászni...  Nekem volt 2.4-es, megemelve (Iron Man), Cooper STT gumikkal (szerintem neked praktikusabb lenne az ST Maxx) hibátlan volt évekig. A Peugeot és Renault dízeles vadásztársak hülyéztek a nagy fogyasztás miatt, aztán ahogyan jöttek nekik a gondok elhallgattak😂😂😂
« Utoljára szerkesztve: 2019. Február 09. - 14:59:24 írta Boar » Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7090 Dátum: 2019. Február 10. - 08:36:27 »

Sziasztok,

szívesen venném tanácsaitokat az alábbi kritériumok alapján:

Szeretnék egy megbízható terepjárót hosszú távra ( 8-10év ).
Maximum 3.5M Ft vételi áron.
Tervezett 10E km futás/ év ( 80% közút és 20% könnyű terep )
Évente pár alkalommal kellene 300km távot menni, amúgy heti 150- 200km-t futna a közeli területen ).
Köszönöm, de nem érdekel: Francia vérvonalú; hegyekből érkezett- sóette; Pick-Up; Diesel!
Kizárólag benzin üzeműben gondolkodom.

Nézegetem már jó ideje a vasakat. Háááát, mindenképp mélyebbre kell zsebbe nyúlnom a tervezettnél ( 2M Ft ), azt már látom.
Hisz ha számolom az ilyenre ráfordított energiát és pénzt, túl leszünk a 3M Ft-n amire már nekem is tetszene.

Rav4; Jimny; Yeti; Niva? Még nem tudom.
A döntés semmiképp sem lesz egyszerű és kompromisszum mentes...

Köszönöm!

Én azt hiszem tudom hol ér véget az a 300km.  Kacsint Wave Ha ott sár van akkor az nem vicces, sokszor a rendes terepjáró is kevés. De akkor úgyis kivisz a V.Imi Vigyorog
Naplózva

Jó szelet!
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #7091 Dátum: 2019. Február 10. - 18:54:09 »

 Emelem,,ismételten köszönöm Nektek tanácsaitokat és az útba igazítást Emelem

Lesz még időm bőven gondolkodni, amíg elkészül és önjáró lesz ismét a "rettenet"!

Aztán majd csak sikerül bele nyúlni valami megbízhatóbb vasba Fejvakarás.

@S.Zoli & hahnbarna: köszi a tippet, meglehet, hogy a GV II lesz a kiválasztott.

@Harka Csaba: tudsz mindent,,,  Wave Emelem

@Horrido: köszönöm, de túl nagy vas lenne az nekem Wave. Ha ekkorában gondolkodnék, beérném ám egy Touareg-l is Kacsint
 
Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7092 Dátum: 2019. Február 12. - 10:37:51 »

A Hondához még annyit hozzáfűznék, hogy hosszútávon eddig sajnos nem tudtam kipróbálni, csak városban, kifejezetten rövid távokon és terepen használtam. 9,5 L volt a fogyasztása.
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #7093 Dátum: 2019. Február 13. - 02:01:33 »

TRD Off Road- Rav4.  :Mosolyog Nem, nincs haspancel, csupan kozmetikai alakitasok. A lanyom ha meglatja becsereli az ovet marcsak a fekete felnik vegett...Mosolyog

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #7094 Dátum: 2019. Február 13. - 21:06:17 »

TRD Off Road- Rav4.  :Mosolyog Nem, nincs haspancel, csupan kozmetikai alakitasok. A lanyom ha meglatja becsereli az ovet marcsak a fekete felnik vegett...Mosolyog


Szia Márk, láttam egy videot is róla, jópofa lett👍
Egy idősebb vadásztárs beragadt az új 4 kerekes Vitarajaval, kihúztuk, majd felhasalt egy nem túl kemény felázott terepen, ebből kiindulva a RAV4 se lesz soha terepjáró😂
2 hete meg egy osztrák törzsvendég a caeausescu bosszújával egy dusterral bele esett egy halas tóba, mert visszacsúszott a sárban. Szerintem még a TRD is inkább diszkóba való, de oda nagyon dögös👍
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: