Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 ... 512   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 788234 alkalommal)
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14839



« Új üzenet #6405 Dátum: 2018. Február 17. - 21:30:33 »

Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
Vinczelehel
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 761


« Új üzenet #6406 Dátum: 2018. Február 17. - 23:45:42 »

Köszönöm Urak!
Műúton csak keveset megyek.
Azt is lassan, max. 60-as tempóval, de sokszor még annyi sincs.
A talaj a leggenyább szakaszokon full vörös és kék agyag, a kollégám a Terránóval az All Terrain lépőkkel a vízszintes
részeken is rendszeresen elakad ilyenkor, jobbra-balra csúszkál le az útról.
A Mud nem egy rossz gumi, eddig mindenhol bevált, de az agyag abban is megrakódik, és csak pörgetve tisztul ki.
Úgy viszont nem is fog rendesen.
Elnézve a Kobra mintát, attól tartok, hogy nem lenne túl nagy a különbség, és ha már zsebbe kell nyúlni, akkor legyen biztosan értelme.

Gondoltam olyanra is, hogy csak hátra raknék Kaimánt, de arról nagyon lebeszélt mindenki, mondván kinyírnám vele a terepváltót ( Vállat von???)
Most ezt a szezont már befejezem ezekkel, de jövőre kellene valami hatékonyabb megoldás.
 Emelem

  Szevasz Csaba!
 Az Ördögöknél két terepjárón van Kajmán már lassan 6 éve, verhetetlenek sárban. Még nem volt probléma se a váltóval se a féltengelyekkel. Az egyik barátom egy éve vett egy 27 éves Pajerót ugyancsak Kajmán papucsokkal, még semmi gond nem volt vele, a sárban verhetetlen. Olyan helyen ment el vele, hogy az egyszerű mezei traktor biztos ott ragadt volna. Aszfalton viszont egy rémálom.
  Üdv. Lehel
Naplózva

Erdész  vadász  üdvözlettel    Lehel
hamalap
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új üzenet #6407 Dátum: 2018. Február 18. - 09:34:22 »

A terepváltón. De inkább egy hozzáértővel nézesd meg, ha nem vagy tisztában a dolgokkal, mert van ott több kapcsoló is.

Rendben, megfogadom a tanácsodat, csak azért kérdeztem mert eddig ahány szerelőnél jártam senki nem tudta, hogy mitől lehet ez a probléma.
Korábban írtátok, hogy ha így van használva az szíjmegnyúláshoz vezethet, ezért szeretném minél előbb kideríteni, hogy mi a baj.
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6365


vadász


« Új üzenet #6408 Dátum: 2018. Február 18. - 11:40:34 »


Nem tudom, hogy ennek a ketyerének az árán hány 24 éves VW Tarót vehetnék?  Ördög
Amúgy pöpec kis holmi, ha egy átlagos évben legalább 150 tuti havas napunk lenne, még el is gondolkodnék rajta Vigyorog
 Wave
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
vegeza
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3060



« Új üzenet #6409 Dátum: 2018. Február 18. - 12:06:32 »

De abból olyan kellene, ami tolja a csövit  Ördög
Hamar megoldanám az őz tarvad selejtezést Vigyorog
Őz tarvad?
Egyszerű feladat.
Libára Csabuskám, libára. Röhög

Naplózva

"Sors bona, nihil aliud"
Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül.....
A realista meg lőni!
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6410 Dátum: 2018. Február 18. - 13:40:12 »

Érdekes teszt! A daszterről nem gondoltam volna , hogy ennyire tehetséges!
 
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6365


vadász


« Új üzenet #6411 Dátum: 2018. Február 18. - 13:43:55 »

Őz tarvad?
Egyszerű feladat.
Libára Csabuskám, libára. Röhög
Gézám!
Azok a Q.va libák, úgy itt hagytak minket ebben a langymeleg műtélben, azt se mondták, hogy b...meg a..... Woest
Nagy nehezen kikönyörögtem egy lilik hosszabbítást februárra, erre hetek óta egy darab sincs.
Kénytelen-kelletlen az őzeket bögyörészem, ha már a kedves Vt. tagság szarik az egészbe Stoel
 Wave
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6412 Dátum: 2018. Február 18. - 14:36:13 »

Köszönöm Abonyi kartárs!
Az elméleti plusz fogyasztás nem érdekes, mert így is rengeteget zabál, hogy agyba főbe pörgetem szerencsétlent, ha haladni akarok.
Ráadásul eddig nem volt mérhető olajfogyasztásom 2 csere között, bezzeg ezen a télen töltögettem utána rendesen.
Többször sikerült felforralnom hegymenetben a vizet vele, az sem tesz jót egy 24 éves szívódízelnek, amiben lassan 300 ezer kilométer van.
Jó 30 éve terepezek a mindennapjaimban, ez a szegény Toyota/VW hibrid amit elszenvedett ebben a trágya időben, az nem egy átlagos pick-up használat.
Csoda, hogy még működik.
Egyre inkább elbillenek a Kaiman felé.
Az Insa turbo  az egyik legjobb ár-érték arányú gumi gyártó Európában.

Naplózva
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14839



« Új üzenet #6413 Dátum: 2018. Február 20. - 12:00:43 »

Azért megnézném sárban is!

http://miferfiak.hu/luxus-sporttank/#prettyPhoto
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9979



« Új üzenet #6414 Dátum: 2018. Február 20. - 12:18:52 »

Azért megnézném sárban is!

A lánctalp sárban is nagyságrendekkel jobb, mint a kerék.
Ahol a kerék felfekszik egy tenyérnyi helyen, az egész jármű négytenyérnyi helyen, ott a lánctalp asztallapnyi felületen terül el. Magyarul töredéke a talajnyomás. A teljes felületen vannak kapaszkodó körmök, szóval hatalmasat fog.
Akkor van igazán baj. amikor összesározza a renitens a lánctalpat, nincs lehetőség lemosni és összefagy. Onnantól nem nagyon van tovább, meg kell várni a kikeletet.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #6415 Dátum: 2018. Február 20. - 13:07:16 »


Ez olyan, mint a sokszáz lóerős motorcsónakok, vízreteszik beülnek Rómain, aztán a Luppánál megállnak, mert nagyon fogy a benzin. Mosolyog
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6365


vadász


« Új üzenet #6416 Dátum: 2018. Február 20. - 14:26:39 »

Ma eszembe jutott egy "kedves" vadásztársam, aki fennhangon sokalta a hivatásos vadászok illetményét, közte az üza. költségtérìtéssel.
Az elmúlt időszakban, ebben a gusztustalan dágványban szemlátomást megszaladt a Taro fogyasztása.
Ma tankoltam, megnéztem mennyi az annyi?
260 km-re kért 44,5 litert, mellé fél liter motorolajat. 2.4 szívó dízel.
Nálam a 12 ezres cserék között még nem kellett utána tölteni.
Az állandó padlógázas dagasztásnak mutatkozik a hatása.
Visszaveszek minimál szolgáltatásra, az MTZ-nk is főtengelyszimmeringes lett tegnap, nem fogom szétrúgatni szegény autót Stoel
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
zajandras
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 940


« Új üzenet #6417 Dátum: 2018. Március 01. - 21:59:02 »

 Vigyorog Röhög
Naplózva

"Már az is megérte, hogy sétáltunk egy jót..."
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3500



« Új üzenet #6418 Dátum: 2018. Március 02. - 13:37:02 »


  Ez se rossz.



Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
csontmetsző
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3311


Vadász-Csontmetsző


WWW
« Új üzenet #6419 Dátum: 2018. Március 08. - 13:53:14 »

Sziasztok!
Úgy tűnik Suzukis leszek. Grand Vitara 1998-2005, 1.6 benzin....
BFGoodrich All-Terrain T/A  235/75 R15 gumikat rá lehet rakni, vagy belever a tető-csomagtartóba is? Ördög Ez készleten van már, nem ehhez a kocsihoz volt. Csak azt szeretném megtudni hozzáértőtől, hogy érdemes e gondolkodnom erről?
Naplózva

" Majd ha a kép előtt állva szinte érzed a disznó szagát, akkor lesz jó a kép! "
- Csergezán Pál -
Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 ... 512   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: