Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 ... 512   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 788244 alkalommal)
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6390 Dátum: 2018. Február 16. - 21:15:41 »

Sziasztok!

Egy 2001-es évjáratú Mitsubishi L200-al kapcsolatban lenne kérdésem.
Menet közben a műszerfalon villog a négykerékhajtás piktogramja, pedig a terepváltó ki van kapcsolva.
A fórumban visszaolvasva megtaláltam a hibát, de sajnos a megoldást rá nem.
Akinek van vagy volt esetleg ilyen L200-a, ahhoz lenne még egy pár kérdésem.
Köszönöm a segítséget
Ha  a  csatlakozót széthúzod a z összkerék visszajelző kapcsológombáról  akkor el kell aludnia. Valószínűleg a kapcsoló gomba végében lévő golyó akadt fel.
Naplózva
hamalap
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új üzenet #6391 Dátum: 2018. Február 17. - 07:14:34 »

Ha  a  csatlakozót széthúzod a z összkerék visszajelző kapcsológombáról  akkor el kell aludnia. Valószínűleg a kapcsoló gomba végében lévő golyó akadt fel.
Köszönöm a segítséget, már csak annyi kérdésem lenne, hogy ezt a kapcsoló gombát hol találom, bocsánat ha hulyeseget kérdezek de nem vagyok nagy autós szakember.
Naplózva
Sakac
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 9907



« Új üzenet #6392 Dátum: 2018. Február 17. - 09:17:25 »

https://nuus.hu/auto/0217/nem-hiszed-el-hova-ment-fel-ez-terepjaro/
Naplózva

"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16574



« Új üzenet #6393 Dátum: 2018. Február 17. - 10:02:41 »

Látványos. Amúgy semmi extra nincs benne.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bwana
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 770



« Új üzenet #6394 Dátum: 2018. Február 17. - 10:03:54 »

Olyan szép színe van:  Ördög 
Naplózva

Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!

Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba,
Tévelyítő bús vadonba.
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6365


vadász


« Új üzenet #6395 Dátum: 2018. Február 17. - 12:08:20 »

Ez a "tél" eléggé megviselte a terepjárómat.
Szívből rühellem már a sarat, az egész tél a sarazásról szólt, ráadásul nincs más alternatíva, ha fel akarok jutni a terület legjobb részeire, akkor
komoly hegymeneteket kell tolni szegény öreg vassal.
Hiába a KM2-es BF. Mud Terrain gumik, nagyon sokat kellett kipörgő kerekekkel kínozni, magas fordulaton szerencsétlen 2.4-es szívó oljakályhát.
Azon agyalok, hogy jövőre ki kellene próbálni valami komolyabb, sárban jobban teljesítő gumit.
Többen ajánlották a Kaiman mintát, amiről csak annyit tudok, hogy irgalmatlan nagyot fog a széles nagy fogaival, de élek a gyanúval, hogy
csínján kell vele bánni, mert nem lehet valami féltengely-barát.
Használta már közületek valaki hosszabb ideig?
Ha igen, írjon róla legyen szíves pár sort, hogy mire számíthatok, ha kiköhögöm a 4 gumiért azt a laza 160-170 ezret?
 Wave
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #6396 Dátum: 2018. Február 17. - 16:06:16 »

Ez a "tél" eléggé megviselte a terepjárómat.
Szívből rühellem már a sarat, az egész tél a sarazásról szólt, ráadásul nincs más alternatíva, ha fel akarok jutni a terület legjobb részeire, akkor
komoly hegymeneteket kell tolni szegény öreg vassal.
Hiába a KM2-es BF. Mud Terrain gumik, nagyon sokat kellett kipörgő kerekekkel kínozni, magas fordulaton szerencsétlen 2.4-es szívó oljakályhát.
Azon agyalok, hogy jövőre ki kellene próbálni valami komolyabb, sárban jobban teljesítő gumit.
Többen ajánlották a Kaiman mintát, amiről csak annyit tudok, hogy irgalmatlan nagyot fog a széles nagy fogaival, de élek a gyanúval, hogy
csínján kell vele bánni, mert nem lehet valami féltengely-barát.
Használta már közületek valaki hosszabb ideig?
Ha igen, írjon róla legyen szíves pár sort, hogy mire számíthatok, ha kiköhögöm a 4 gumiért azt a laza 160-170 ezret?
 Wave
Ha sokat mész műúton akkor nem egy leányálom...
Nem kell belőle széles. És nem kell forgatni. Ez fog.
De képes törni is a futóművet, ha nagyot fog...viszont szerintem a legjobb.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Swarovski
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új üzenet #6397 Dátum: 2018. Február 17. - 16:17:03 »

Ez a "tél" eléggé megviselte a terepjárómat.
Szívből rühellem már a sarat, az egész tél a sarazásról szólt, ráadásul nincs más alternatíva, ha fel akarok jutni a terület legjobb részeire, akkor
komoly hegymeneteket kell tolni szegény öreg vassal.
Hiába a KM2-es BF. Mud Terrain gumik, nagyon sokat kellett kipörgő kerekekkel kínozni, magas fordulaton szerencsétlen 2.4-es szívó oljakályhát.
Azon agyalok, hogy jövőre ki kellene próbálni valami komolyabb, sárban jobban teljesítő gumit.
Többen ajánlották a Kaiman mintát, amiről csak annyit tudok, hogy irgalmatlan nagyot fog a széles nagy fogaival, de élek a gyanúval, hogy
csínján kell vele bánni, mert nem lehet valami féltengely-barát.
Használta már közületek valaki hosszabb ideig?
Ha igen, írjon róla legyen szíves pár sort, hogy mire számíthatok, ha kiköhögöm a 4 gumiért azt a laza 160-170 ezret?
 Wave

Sárban tényleg a legjobb,de hangos és rázós...
Hóban nem a legjobb,persze hó elég ritkán van sajnos...
Vegyes használatra inkább a Kobrát ajánlanám...
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6365


vadász


« Új üzenet #6398 Dátum: 2018. Február 17. - 20:08:24 »

Köszönöm Urak!
Műúton csak keveset megyek.
Azt is lassan, max. 60-as tempóval, de sokszor még annyi sincs.
A talaj a leggenyább szakaszokon full vörös és kék agyag, a kollégám a Terránóval az All Terrain lépőkkel a vízszintes
részeken is rendszeresen elakad ilyenkor, jobbra-balra csúszkál le az útról.
A Mud nem egy rossz gumi, eddig mindenhol bevált, de az agyag abban is megrakódik, és csak pörgetve tisztul ki.
Úgy viszont nem is fog rendesen.
Elnézve a Kobra mintát, attól tartok, hogy nem lenne túl nagy a különbség, és ha már zsebbe kell nyúlni, akkor legyen biztosan értelme.

Gondoltam olyanra is, hogy csak hátra raknék Kaimánt, de arról nagyon lebeszélt mindenki, mondván kinyírnám vele a terepváltót ( Vállat von???)
Most ezt a szezont már befejezem ezekkel, de jövőre kellene valami hatékonyabb megoldás.
 Emelem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14839



« Új üzenet #6399 Dátum: 2018. Február 17. - 20:11:05 »

Köszönöm Urak!
Műúton csak keveset megyek.
Azt is lassan, max. 60-as tempóval, de sokszor még annyi sincs.
A talaj a leggenyább szakaszokon full vörös és kék agyag, a kollégám a Terránóval az All Terrain lépőkkel a vízszintes
részeken is rendszeresen elakad ilyenkor, jobbra-balra csúszkál le az útról.
A Mud nem egy rossz gumi, eddig mindenhol bevált, de az agyag abban is megrakódik, és csak pörgetve tisztul ki.
Úgy viszont nem is fog rendesen.
Elnézve a Kobra mintát, attól tartok, hogy nem lenne túl nagy a különbség, és ha már zsebbe kell nyúlni, akkor legyen biztosan értelme.

Gondoltam olyanra is, hogy csak hátra raknék Kaimánt, de arról nagyon lebeszélt mindenki, mondván kinyírnám vele a terepváltót ( Vállat von???)
Most ezt a szezont már befejezem ezekkel, de jövőre kellene valami hatékonyabb megoldás.
 Emelem

Lánctalpas?   Röhög Stoel
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6400 Dátum: 2018. Február 17. - 20:20:29 »

Köszönöm a segítséget, már csak annyi kérdésem lenne, hogy ezt a kapcsoló gombát hol találom, bocsánat ha hulyeseget kérdezek de nem vagyok nagy autós szakember.
A terepváltón. De inkább egy hozzáértővel nézesd meg, ha nem vagy tisztában a dolgokkal, mert van ott több kapcsoló is.
Naplózva
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6401 Dátum: 2018. Február 17. - 21:00:01 »

Köszönöm Urak!
Műúton csak keveset megyek.
Azt is lassan, max. 60-as tempóval, de sokszor még annyi sincs.
A talaj a leggenyább szakaszokon full vörös és kék agyag, a kollégám a Terránóval az All Terrain lépőkkel a vízszintes
részeken is rendszeresen elakad ilyenkor, jobbra-balra csúszkál le az útról.
A Mud nem egy rossz gumi, eddig mindenhol bevált, de az agyag abban is megrakódik, és csak pörgetve tisztul ki.
Úgy viszont nem is fog rendesen.
Elnézve a Kobra mintát, attól tartok, hogy nem lenne túl nagy a különbség, és ha már zsebbe kell nyúlni, akkor legyen biztosan értelme.

Gondoltam olyanra is, hogy csak hátra raknék Kaimánt, de arról nagyon lebeszélt mindenki, mondván kinyírnám vele a terepváltót ( Vállat von???)
Most ezt a szezont már befejezem ezekkel, de jövőre kellene valami hatékonyabb megoldás.
 Emelem
Üdvözöllek!
 Én használtam mind Kajman mind pedig Kobra mintás gumit az Isuzumon. A Kajman verhetetlen, viszont olyan mint ha macskakövön közlekednél vele.
 Mivel hogy az elérhető árú Kajman gumik ( de ilyenek a Kobrák is) újraépített gumik, ezért a kiegyensúlyozásuk nem tökéletesek, ennek ellenére a kajmán mintással 110-120 Km/h-val is mentem, nem ilyen sebességre való.
 A  Kobrával 140-150 km/h- val is mentem, ez jobban bírja a sebességet.
 Ezek az újraépített gumik sokkal vastagabb oldalfallal rendelkeznek, mint az új gumik, igy akár defetkesen is haza lehet evickélni óvatosan.
Ugyanakkor én mindenkinek azt ajánlom, hogy  mind a négy kerékbe fújjon egy-egy  Prevent defekt srayt, és nem nagyon lesz gond a jövőben probléma  a gumikkal.
 A lényeg, hogy Prevent legyen (magyar) ne valami nyugati takony , mert az mind kaka.
 A Kobra gumival 2 liter a Kajmámmal 3 liter/100km többletfogyasztásom volt.
 A barátom az előzö D-Max-án  kobra gumit használt, nagyon meg volt vele elégedve, most az új D-Maxra horror áron mad-terran BFG -t rakott, de nagyon szidja mikor a határt járjuk.
Sajnos én a Trooper- t eladtam tavaly mret (2 ajtó kevés volt) és most egy 92-es Pajerot hajtok, aminek egyetlen előnye van a Trooperrel szemben, hogy van egy szuperszellekt  terepváltó rajta ami mindent összezár mindennel , így egy fostos Matador Izzarda gumival is el tudtam menni mindenhol illetve egyszer elakadtam de ott a jég szakadt be alattam és a kerék nem tudott fölkapni.
 A kobrával volt egy olyan esetem , amikor nyáron egy gyors zápor lejött és egy bakhátas földúton haladva az autó csak csúszott az árok felé ,és csak a füves rész mentett meg.
Tehát ha csak egy fél centi van fölázva , akkor a kobra is használhatatlanná vált.
 Mindent összevetve: Ha nem gyorsan  vezetsz , és nem aszfalton, akkor a kajmán verhetetlen, viszont az automata féltengely zárat kinyírja, egyébként semmi mást nem tett tönkre a Trooperen, pedig voltak helyzetek, amikor azt gondoltam :itt valami törni fog! Nem tört.
 Igazából nekem az Ultimate Off road  jármű ,még mindig egy 91-ig gyártott 2.8td Trooper a Pajero szuperszellekt terepváltójával összeépítve egy szett Kobrával, a plafonra is fölmegy.
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6365


vadász


« Új üzenet #6402 Dátum: 2018. Február 17. - 21:20:47 »

Köszönöm Abonyi kartárs!
Az elméleti plusz fogyasztás nem érdekes, mert így is rengeteget zabál, hogy agyba főbe pörgetem szerencsétlent, ha haladni akarok.
Ráadásul eddig nem volt mérhető olajfogyasztásom 2 csere között, bezzeg ezen a télen töltögettem utána rendesen.
Többször sikerült felforralnom hegymenetben a vizet vele, az sem tesz jót egy 24 éves szívódízelnek, amiben lassan 300 ezer kilométer van.
Jó 30 éve terepezek a mindennapjaimban, ez a szegény Toyota/VW hibrid amit elszenvedett ebben a trágya időben, az nem egy átlagos pick-up használat.
Csoda, hogy még működik.
Egyre inkább elbillenek a Kaiman felé.
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6365


vadász


« Új üzenet #6403 Dátum: 2018. Február 17. - 21:21:37 »

Lánctalpas?   Röhög Stoel
De abból olyan kellene, ami tolja a csövit  Ördög
Hamar megoldanám az őz tarvad selejtezést Vigyorog
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14839



« Új üzenet #6404 Dátum: 2018. Február 17. - 21:29:42 »

De abból olyan kellene, ami tolja a csövit  Ördög
Hamar megoldanám az őz tarvad selejtezést Vigyorog

Nem igazán olyanra gondoltam!   Csak egyszerűen arra amelyik a kerekekre szerelhető.  Mosolyog
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 ... 512   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: