táborilelkész
|
|
« Új üzenet #6300 Dátum: 2017. Október 11. - 14:25:29 » |
|
A vitarán én is gondolkoztam...de a Pinin-t elvetettem, a viszkókuplung miatt. (Nem tudom mindegyiket azzal szerelik e, de ez ugrik be róla) Írtam is, hogy a super select váltós, mert az rendes terepváltós,de van központi difije is.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
ragadozo
|
|
« Új üzenet #6301 Dátum: 2017. Október 11. - 18:56:03 » |
|
Milyen kocsin voltak?
Land Cruiser J7.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fkorei
|
|
« Új üzenet #6302 Dátum: 2017. Október 12. - 16:55:18 » |
|
Írtam is, hogy a super select váltós, mert az rendes terepváltós,de van központi difije is.
Hogy ott volt mögötte a vigyori fej, azt hittem vicc, és nem létezik olyan
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #6303 Dátum: 2017. Október 14. - 16:13:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #6304 Dátum: 2017. Október 14. - 22:53:51 » |
|
A jâszfényszarui srácot ismerem. Már úgy értem üzletileg. Suzukikkal bótol és nem szenved szívbetegségben. Sem az árképzésben, sem a trükkökben. No meg ami beesik a Suzukin kívül.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #6305 Dátum: 2017. Október 15. - 11:53:59 » |
|
Hali! A Suzuki Ignis 4x4 nem játszik vadászatra? Nem igazán ismerem, a wagon 4x4 sima viszkokuplungos volt, olyat láttam alulról. Tudtok róla többet mondani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #6306 Dátum: 2017. Október 16. - 09:55:27 » |
|
Hali! A Suzuki Ignis 4x4 nem játszik vadászatra? Nem igazán ismerem, a wagon 4x4 sima viszkokuplungos volt, olyat láttam alulról. Tudtok róla többet mondani? Ugyanaz a hajtás, mint a WagonR.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
oconor
|
|
« Új üzenet #6307 Dátum: 2017. Október 16. - 12:11:25 » |
|
Hali! A Suzuki Ignis 4x4 nem játszik vadászatra? Nem igazán ismerem, a wagon 4x4 sima viszkokuplungos volt, olyat láttam alulról. Tudtok róla többet mondani? Autó vásárlás előtt én is végigzongoráztam az összes crossovert(cross-over) azt kell mondanom, hogy csak kevés kivétellel alkalmasak a feladatra, és nem is a hajtás a gond hanem a terepszögek és hasmagasságok, a viszko, torsen, hidro (mind szarul irtam ) kuplungok ugyan csak, csak bírják valahogy, de a futómű többi része az bizony nem oda való. Nagyon könnyű terepen esetleg azok amelyeknek van választó kapcsolója, és esetleg zárható állapota akkor az alkalmasabb valamivel(Nissan Quashkai, D. Duster). A Suzuki-k közül én csak a Vitarákat és Grand Vitarákat(nem a mostanit)tartom alkalmasnak a feladatra. Volt, a már nem gyártott legutolsó Grand Vitarának egy M-on nem forgalmazott rövid változata amiben minden volt(felező, difizár központi difi(nem hidro)) egy olyat majdnem vettem, de lemaradtam róla.
|
|
|
Naplózva
|
„A valós információ létfontosságú, a téves információ sajnálatos és káros, de a jól irányzott hamis információ halálos.” (Frederick Forsyth, angol író)
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #6308 Dátum: 2017. Október 16. - 18:07:53 » |
|
Augusztusban múlt 10 éves a 4x4 Ignis-em. 210 000 kilométert gyűrtem bele, szerintem 2/3-át terepen. Főleg sík terepen használom, de megjártam vele Somogy, Zala, Nógrád, Borsod nagy részét is esőben, sárban, hóban. Soha nem akadtam el. Problémám nem volt vele, kétszer cseréltettem lengéscsillapítót, egyszer kuplungot. Az szokásos olajcserén, fékbetéten, stb kívül az összes alkatrésze még az eredeti gyári. Persze, egy hegyi vízmosásnak nem vágnék neki, de én elégedett vagyok vele.
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #6309 Dátum: 2017. Október 16. - 21:08:06 » |
|
Üdv Hölgyek/Urak! Régebbi hilux 15-ös felni után kutatok. Nem a nehéz, zárógyűrűs kellene, hanem az az után valókból bármelyik. 2 db-ra lenne feltétlen szükségem, de ha teljes garnitúra van csak, az is érdekelhet.
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #6310 Dátum: 2017. Október 16. - 23:01:25 » |
|
Augusztusban múlt 10 éves a 4x4 Ignis-em. 210 000 kilométert gyűrtem bele, szerintem 2/3-át terepen. Főleg sík terepen használom, de megjártam vele Somogy, Zala, Nógrád, Borsod nagy részét is esőben, sárban, hóban. Soha nem akadtam el. Problémám nem volt vele, kétszer cseréltettem lengéscsillapítót, egyszer kuplungot. Az szokásos olajcserén, fékbetéten, stb kívül az összes alkatrésze még az eredeti gyári. Persze, egy hegyi vízmosásnak nem vágnék neki, de én elégedett vagyok vele.
Pedig voltál vízmosásközeli helyen is, magam láttam, még egy lakókocsi is volt a vas mögött!😀 És bírta!👌 Magunk is csak kövérgázzal tudtuk bemenni terepgumikkal rangerrel talán akkoriban.
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16586
|
|
« Új üzenet #6311 Dátum: 2017. Október 16. - 23:53:31 » |
|
Magunk is csak kövérgázzal tudtuk bemenni terepgumikkal rangerrel talán akkoriban.
Persze soha nem késő, akár még meg is tanulhatsz vezetni...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #6312 Dátum: 2017. Október 17. - 06:43:51 » |
|
Pedig voltál vízmosásközeli helyen is, magam láttam, még egy lakókocsi is volt a vas mögött!😀 És bírta!👌 Magunk is csak kövérgázzal tudtuk bemenni terepgumikkal rangerrel talán akkoriban.
Befelé a sáros utat bírta, de a plusz két napos eső után már neked kellett kihúzni a lakókocsit az útig! Nélküled a sarokban (a "patakátfolyásnál") úgy elakadtam volna, hogy a tavaszt biztosan ott érem meg! Milyen öröm lett volna a Barátunknak, ha fél évet ott lazán el(orv)vadászgatok, mert azért élni is kell valamiből! De régen is volt.
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11246
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #6313 Dátum: 2017. Október 17. - 06:55:07 » |
|
Üdv Hölgyek/Urak! Régebbi hilux 15-ös felni után kutatok. Nem a nehéz, zárógyűrűs kellene, hanem az az után valókból bármelyik. 2 db-ra lenne feltétlen szükségem, de ha teljes garnitúra van csak, az is érdekelhet. https://auto.jofogas.hu/zala/Toyota_Hilux_acel_felni_15__elado__Hasznalt__4_db__15_000_FT_DB_69952568.htm
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #6314 Dátum: 2017. Október 17. - 08:52:21 » |
|
Sziasztok! A közeljövőben szeretnék egy terepjárót venni, ehhez lenne szükségem pár tanácsra. Sikerült átesni a ló túloldalára, és már annyi mindent olvastam, hogy kezdek tanácstalan lenni. A keret 500-900 eFt, a legjobb lenne ha 800-ba beleférne. Amiket néztem, az a Samurai, a Terrano II és talán a Hyundai Galloper. Papiros kell, mert alkalmanként 30-40 km-t mennie kell aszfalton is. A fenntarthatóság sem utolsó szempont (pl. Ferroza, Trooper kiesett alkatrészhiány miatt), illetve ne kelljen állandóan szerelni, ezért a Nivát elvetettem. Talán a Samurai a legolcsóbban fenntartható, de azért egy Terrano (vagy Galloper) jobban tetszik, jobb aszfaltra is. Nem tudom merjek e Terranot venni (ennyiért), leginkább a gondatlan előző gazdától félek, nehogy utána csak szívás legyen a kocsival.. Szia. Én két kéve nyúzok egy 2005-ös, 2,2 Nissan X-Trail-t maximális megelégedéssel. 136 le, 6 sebesség, megy mint a veszedelem, átlagosan 7-7,5 l/100 km fogyasztással eljárok vele, horvátot pályán 6,5-ből, télen kis távokon 8-ból hozom ki. A Dusterrel összehasonlítva sok a hasonlóság, hajtáslánc tudtommal ugyanaz, viszont sokkal tágasabb, erősebb, és olyan literrel többet eszik. Mindkettőben Renault motor dolgozik. A terepjáró képessége meglepően jó, leginkább a hasmagasság, a terepszögek és a gumi szab határt. Télen a 35-40 cm-es hóban (téli gumival) eszméletlen autózási élményt adott. 3 állású elektronomos hajtásmód választó kapcsolója van. Békeidőben az eleje hajt, van egy automata állás, ami valamilyen elv (fordulatszám vagy nyomatékkülönbség) alapján osztja szét a hajtást. Ez eddig nekem mindenhova elég volt. Van még egy lock állás, ami elméletben fixre zárja a központi elosztót, és ugyanannyi nyomaték jut előlre-hátra. Erre eddig még nem volt szükségem. Lassan beleoltam 70 ekm-t és kopóalkatrészeken (fékbetétek, hátsó csapágyak) kívül csak a futóműben kellett cserélni stabilizátort és szilentet. A csomagtartójába két nagy vadas láda hosszában elfér. Szóval szvsz egy igazán jó kompromisszum elérhető áron, normál fenntartási költséggel, annak aki sokat jár aszfalton, haladni is szeretne kényelmesen, és ésszel közepes terepen nagyon jól elboldogul.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
|