Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 790794 alkalommal)
Stefi
Vendég
« Új üzenet #6240 Dátum: 2017. Augusztus 09. - 12:13:53 »

Nekem volt is, meg sokat meg is néztem, de olyan amelyiknek jó a kasznija olyan mint a fehér holló.

Jó karosszériás kell oszt mehet árkon bokron !   Ördög  Szerintem a legolcsóbban fenntartható és az egyik legjobb terepképességekkel rendelkező járgányok .  Emelem
Naplózva
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #6241 Dátum: 2017. Augusztus 09. - 13:50:39 »

Jó karosszériás kell oszt mehet árkon bokron !   Ördög  Szerintem a legolcsóbban fenntartható és az egyik legjobb terepképességekkel rendelkező járgányok .  Emelem

 Igen Osztom!!! Emelem
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Ruger
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 918



« Új üzenet #6242 Dátum: 2017. Augusztus 10. - 12:24:38 »

Jó karosszériás kell oszt mehet árkon bokron !   Ördög  Szerintem a legolcsóbban fenntartható és az egyik legjobb terepképességekkel rendelkező járgányok .  Emelem

Egyetértek, tényleg nagyon jó kis autó, de mégegyszer mondom, vásárlás előtt nagyon meg kell nézni, mert nagyon sok a karosszéria hibákat eltakarva  eladó Samu. Az embert ne érje olyan meglepetés, hogy a csinos autót karosszériással megnézetve, jön egy teljes rendbetétel 5-600000 Ft -os ajánlat. Ezek nem légbőlkapott számok!
Egyébként én sem távolodtam el nagyon a Samutól, Jimny lett helyette.
Naplózva

"Mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem!"
Hakapeszi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új üzenet #6243 Dátum: 2017. Augusztus 10. - 13:58:33 »

Egyetértek, tényleg nagyon jó kis autó, de mégegyszer mondom, vásárlás előtt nagyon meg kell nézni, mert nagyon sok a karosszéria hibákat eltakarva  eladó Samu. Az embert ne érje olyan meglepetés, hogy a csinos autót karosszériással megnézetve, jön egy teljes rendbetétel 5-600000 Ft -os ajánlat. Ezek nem légbőlkapott számok!
Egyébként én sem távolodtam el nagyon a Samutól, Jimny lett helyette.


Persze a Jymny az el sem rohad:)) főleg a kintről behozott angol vackok.Megállapításod teljesen igaz, hogy ritka a jó kasztnis mint a fehér holló, de azt hiszem ez minden 30 év feletti telepjáróról, sőt autóról igaz lehet, így nem is értettem a mondanivalóját. Nyilván nem alu a kasztni vagy galvanizált, de ettől még lehet jó.Na és persze ez is viszonyítás kérdése.
Naplózva
Ruger
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 918



« Új üzenet #6244 Dátum: 2017. Augusztus 11. - 05:03:50 »

Persze a Jymny az el sem rohad:)) főleg a kintről behozott angol vackok.Megállapításod teljesen igaz, hogy ritka a jó kasztnis mint a fehér holló, de azt hiszem ez minden 30 év feletti telepjáróról, sőt autóról igaz lehet, így nem is értettem a mondanivalóját. Nyilván nem alu a kasztni vagy galvanizált, de ettől még lehet jó.Na és persze ez is viszonyítás kérdése.


Az más, akkor bocs!
Naplózva

"Mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem!"
Stefi
Vendég
« Új üzenet #6245 Dátum: 2017. Augusztus 11. - 11:53:03 »

Persze a Jymny az el sem rohad:)) főleg a kintről behozott angol vackok.Megállapításod teljesen igaz, hogy ritka a jó kasztnis mint a fehér holló, de azt hiszem ez minden 30 év feletti telepjáróról, sőt autóról igaz lehet, így nem is értettem a mondanivalóját. Nyilván nem alu a kasztni vagy galvanizált, de ettől még lehet jó.Na és persze ez is viszonyítás kérdése.


Nekem pl . a Nissan pick up -on semmi (ez túlzás) nem rohadt csak az alvázszám . Elég sok hasonló dolog van a japán modellekkel és lehet túrázni a hatóságok között .     Emelem
Naplózva
Eb
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1989



« Új üzenet #6246 Dátum: 2017. Augusztus 16. - 16:19:49 »

Nekem pl . a Nissan pick up -on semmi (ez túlzás) nem rohadt csak az alvázszám . Elég sok hasonló dolog van a japán modellekkel és lehet túrázni a hatóságok között .     Emelem

Meg az alváz.  Ördög  Nekem is volt.
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9985



« Új üzenet #6247 Dátum: 2017. Augusztus 25. - 09:28:44 »

Azért ennyire nem kellett volna túllihegni a műszaki fejlesztéseket.  Röhög

http://www.automotor.hu/hirek/szuletesnapi-uaz/
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9985



« Új üzenet #6248 Dátum: 2017. Augusztus 25. - 09:31:55 »

Pát kémfotó a készülő Jimnyről:

http://www.automotor.hu/hirek/ido-elott-suzuki-jimny/?utm_content=buffer20f50&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
serg
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384



« Új üzenet #6249 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 20:40:23 »

Szép napot illetve szebbet!
Olyan Vitara szerelésben nálam jártasabb fórumtársak segítségét kérném,akik már cseréltek első kerékcsapágyat ebben a rettenetben. Nemrégiben esett át olajcserén a rozsdatemető és észrevettem,hogy az egyik féltengely gumiharangja szétment,ezt követően elkezdődött el ritmikusan ismétlődő morgás a bal elejében,gondoltam nyertem egy féltengyelcserét,ma este nekiestem kikaptam a féltengelyt,a többi részét visszaépítettem,mert naná,pont most van dögrováson párom Daewooja is (csak főtengelyszimeringes az a dög... mellesleg lassan többet van szerelőnél,mint amennyit én a Vitarát szerelem,pedig kor és állapot alapján a Vitaráé lenne a dobogó),szóval kell napi szinten egy viszonylag üzembiztos autó. A lényeg az,hogy a próbakörnél ismételten kezdődött a ritmikus morgás,mivel féltengely már nincs azon az oldalon,így maradt a kerékcsapágy. Szóval teljesen amatőrként megkíséreljem e itthon a cserét vagy ne is forduljon meg ilyen dőreség a fejemben? (kisebb nagyobb javításokat már végeztem: hátsó lengéscsillapító csere,fékbetét csere,kerékagykapcsoló csere,vezérműszíj csere,teljes orr újraépítés).  Minden segítséget előre is köszönök!
Naplózva
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6250 Dátum: 2017. Augusztus 30. - 09:35:54 »

Szép napot illetve szebbet!
Olyan Vitara szerelésben nálam jártasabb fórumtársak segítségét kérném,akik már cseréltek első kerékcsapágyat ebben a rettenetben. Nemrégiben esett át olajcserén a rozsdatemető és észrevettem,hogy az egyik féltengely gumiharangja szétment,ezt követően elkezdődött el ritmikusan ismétlődő morgás a bal elejében,gondoltam nyertem egy féltengyelcserét,ma este nekiestem kikaptam a féltengelyt,a többi részét visszaépítettem,mert naná,pont most van dögrováson párom Daewooja is (csak főtengelyszimeringes az a dög... mellesleg lassan többet van szerelőnél,mint amennyit én a Vitarát szerelem,pedig kor és állapot alapján a Vitaráé lenne a dobogó),szóval kell napi szinten egy viszonylag üzembiztos autó. A lényeg az,hogy a próbakörnél ismételten kezdődött a ritmikus morgás,mivel féltengely már nincs azon az oldalon,így maradt a kerékcsapágy. Szóval teljesen amatőrként megkíséreljem e itthon a cserét vagy ne is forduljon meg ilyen dőreség a fejemben? (kisebb nagyobb javításokat már végeztem: hátsó lengéscsillapító csere,fékbetét csere,kerékagykapcsoló csere,vezérműszíj csere,teljes orr újraépítés).  Minden segítséget előre is köszönök!
Ha van lehetőséged a csapágyat ki és be préselni, akkor nem nagy ügy.
Naplózva
serg
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384



« Új üzenet #6251 Dátum: 2017. Augusztus 30. - 09:58:09 »

Sajnos ilyen eszköz nem áll a rendelkezésemre,mert a kalapács az én kezemben nem alkalmas erre a feladatra. Akkor rághatom valamelyik szerelő fülét,hogy mielőbb fogadjon ezzel a problémával... Mondjuk szavam nem lehet az autóra,ilyen jellegű csere mióta nálam van még nem volt szükséges.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
puffadtpocok
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 660


« Új üzenet #6252 Dátum: 2017. Szeptember 08. - 20:37:59 »


Ezt láttam, meg is örültem, de jött a DE. 1,0-es turbó és 1,2-es szívó motor... na minden kéne ebbe, talán csak ezek nem. Tudom, a Jimnyben ugyanaz az 1.3-as motor van, mint ami az Ignisben volt, de túl logikus lett volna, ha egy kicsit combosabb szívómotort pakolnak bele, ami egy kicsit nagyobb is lehetett volna. Nevet
A másik, hogy jó kérdés lesz az ára, részlegesen függve attól, hogy az Európába szánt példányokat hol gyártják, Esztergom vagy EU-n kívül India/Japán.  Szeretem a négyszögletes retro belsőt, de ez a belső látványterv nem ragadott el, kívülről jó lett és ne csak fikázzak, itt volt az ideje az újításnak és úgy tűnik, hogy kicsit nagyobb lesz, mint a mostani ami pozitív!  Mosolyog
Naplózva
Gewehr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1405



« Új üzenet #6253 Dátum: 2017. Szeptember 10. - 20:48:14 »

Szép estét!
Valaki találkozott már olysnnal, hogy menet közben az autó olyan hangot hallat, mint az analóg karóra működés közben?
Nem a tipikus hidrotőke hiba, ez attól jóval lassabban és másképp is szól, tényleg csak az óra ketyegéséhez tudnám hasonlítani (nem, nem jártam a közel keleten mostanság a géppel).
1.9-es tdi egyébként.
Naplózva

Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #6254 Dátum: 2017. Szeptember 10. - 20:51:19 »

Szép estét!
Valaki találkozott már olysnnal, hogy menet közben az autó olyan hangot hallat, mint az analóg karóra működés közben?
Nem a tipikus hidrotőke hiba, ez attól jóval lassabban és másképp is szól, tényleg csak az óra ketyegéséhez tudnám hasonlítani (nem, nem jártam a közel keleten mostanság a géppel).
1.9-es tdi egyébként.

Hosszbordás szíjtárcsa? Feszítők? Azok ritkahülye ütemes "dallamra" képesek.
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: