vadasz75
|
|
« Új üzenet #3870 Dátum: 2014. Május 22. - 21:20:59 » |
|
Amit itt le írtatok azt egy Nívával már rég átéltétek volna . Tessék nívát venni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #3871 Dátum: 2014. Május 22. - 21:21:36 » |
|
Vagy a feszültség szabályzó...és azt már meg sem merem kérdezni, hogy az akkusaruk meg vannak-e húzva... (Mert volt már olyan vadász, aki a hazagyalogláson gondolkodott mert elhalt a teknyika, oszt kiderült, hogy a jófej szerelő volt a ludas aki nem rakta vissza rendesen a sarut... ) Fesz.szabályzó és akkusaru? Egyik miatt sem áll le menet közben.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16606
|
|
« Új üzenet #3872 Dátum: 2014. Május 22. - 21:23:24 » |
|
Fesz.szabályzó és akkusaru? Egyik miatt sem áll le menet közben. Ez igaz. Ezek a "nemindulást" okozzák.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
dobbasszus
|
|
« Új üzenet #3873 Dátum: 2014. Május 22. - 21:27:17 » |
|
Vagy a feszültség szabályzó...és azt már meg sem merem kérdezni, hogy az akkusaruk meg vannak-e húzva... (Mert volt már olyan vadász, aki a hazagyalogláson gondolkodott mert elhalt a teknyika, oszt kiderült, hogy a jófej szerelő volt a ludas aki nem rakta vissza rendesen a sarut... ) No itt válaszolok mindenre. Tölt, azzal nincs gond. Megyek, leállok, indulok, akárhányszor, indít, indul, megy. Töltés van. Aztán megyek, menet közben dadog párat, leáll. Índítanék, meg sem tekeri. Akkusaruk meghúzva( volt már, hogy nem volt:-) ). Testkábel, ha arra gondoltok, ami a negatív akkusaruból jön ki, a vékonyabb a vastag mellett, a helyén van. Generátorhoz, önindítóhoz nem értek, nem is néztem. Okozhatnak megállást menet közben? Generátor gondolom igen, de akkor töltés sem volna. Vagy? Az akksi párszor már túlmerült(Anyám-Anyám...), de azért ha minden ok, szépen megtekeri a motrot. Holnap okosabb leszek. Addig is köszönöm mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
|
|
|
dobbasszus
|
|
« Új üzenet #3874 Dátum: 2014. Május 22. - 21:27:39 » |
|
Vagy a feszültség szabályzó...és azt már meg sem merem kérdezni, hogy az akkusaruk meg vannak-e húzva... (Mert volt már olyan vadász, aki a hazagyalogláson gondolkodott mert elhalt a teknyika, oszt kiderült, hogy a jófej szerelő volt a ludas aki nem rakta vissza rendesen a sarut... ) No itt válaszolok mindenre. Tölt, azzal nincs gond. Megyek, leállok, indulok, akárhányszor, indít, indul, megy. Töltés van. Aztán megyek, menet közben dadog párat, leáll. Índítanék, meg sem tekeri. Akkusaruk meghúzva( volt már, hogy nem volt:-) ). Testkábel, ha arra gondoltok, ami a negatív akkusaruból jön ki, a vékonyabb a vastag mellett, a helyén van. Generátorhoz, önindítóhoz nem értek, nem is néztem. Okozhatnak megállást menet közben? Generátor gondolom igen, de akkor töltés sem volna. Vagy? Az akksi párszor már túlmerült(Anyám-Anyám...), de azért ha minden ok, szépen megtekeri a motrot. Holnap okosabb leszek. Addig is köszönöm mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #3875 Dátum: 2014. Május 22. - 21:42:52 » |
|
No itt válaszolok mindenre. Tölt, azzal nincs gond. Megyek, leállok, indulok, akárhányszor, indít, indul, megy. Töltés van. Aztán megyek, menet közben dadog párat, leáll. Índítanék, meg sem tekeri. Akkusaruk meghúzva( volt már, hogy nem volt:-) ). Testkábel, ha arra gondoltok, ami a negatív akkusaruból jön ki, a vékonyabb a vastag mellett, a helyén van. Generátorhoz, önindítóhoz nem értek, nem is néztem. Okozhatnak megállást menet közben? Generátor gondolom igen, de akkor töltés sem volna. Vagy? Az akksi párszor már túlmerült(Anyám-Anyám...), de azért ha minden ok, szépen megtekeri a motrot. Holnap okosabb leszek. Addig is köszönöm mindenkinek.
A testkábel hiába a helyén és csavarok meghúzva a belső korrózió miatt nem adja le a teljesítményt . Hat és hét éves autóknál is okozott nem indulási problémát !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3876 Dátum: 2014. Május 23. - 22:05:59 » |
|
A testkábel hiába a helyén és csavarok meghúzva a belső korrózió miatt nem adja le a teljesítményt . Hat és hét éves autóknál is okozott nem indulási problémát ! Pontosan! Nekem a fényszórók fénye "vibrált" emiatt, generátort cseréltem, nem oldotta meg (bár a fesszabályzó azon is sz*rrá vol oxidálva), majd egy szombaton készítettem új testkábeleket és láss csodát: minden ok... Köszönjük, agyonsózott utak!
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
pnorbi
|
|
« Új üzenet #3877 Dátum: 2014. Május 27. - 12:28:31 » |
|
Üdv! Kumho KL71 MT gumiról mi a véleményetek?
|
|
|
Naplózva
|
Rohantok széles országútakon. Én a hegyek ösvényeit szerettem. Szépségek mellett futtok el vakon, de ormok fényesedtek meg felettem.
Áprily Lajos
|
|
|
HunterDave
|
|
« Új üzenet #3878 Dátum: 2014. Május 27. - 16:18:00 » |
|
Sziasztok! Elérkezett az idő, hogy vegyek egy terepjárót. Mitsubishi Pajero-ban gondolkodom(a nem túl kocka, de nem is a gömbölyű kasztnis közt levő széria, kb.1990-2000 évjárat). Mire kellene figyelnem vásárláskor, miket lehet megnézni a helyszínen egy ilyen autón? Köszönöm előre is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cudar
|
|
« Új üzenet #3879 Dátum: 2014. Május 30. - 11:11:01 » |
|
Szia! Pajeroban kis túlzással a két végletet fogod találni: 1. ütöm-vágom amíg megy (sokáig megy így is!), aztán eladom. Ezt utálni fogod, mire rendbe teszed, megduplázod az árát, de utána évekig hibátlan, hálás autód lesz. 2. a szervizelt (nem kell nagy dolgokra gondolni), rendben tartott, 4-500 ezret hiba nélkül futó kocsi. Ezt elsőre megszereted . Egyébként Mitsu betegség, hogy az alváz elrohad, elsőként a hátsó keréknél, az alvázszám környékén kezdi. Ez a legnagyobb baja. Előfordul még az első futómű kopása, ez viszonylag könnyen orvosolható, a kormánymű olajfolyása már nehézkesebb, zsebbenyúlósabb. Ha sokat terepeztek vele, a terepváltó terhelésnél kattoghat, a megnyúlt lánc átugrik. A V6 benzines motor, ha volt az olaj cserélve sokáig megy, a karbantartott dízel még tovább. Itt nézd meg a turbó mennyire olajos-koszos, meg gázadásra jól felfújja-e az intercoolerbe vezető csövet. Nyári időben izzítás nélkül induljon, meg úgy általában ne csörömpöljön, indítás után 1-2 másodperccel hallgasson el az akkor még hallható finom kopogás. Max. ennyi idő kell, hogy az olaj mindenhová megérkezzen. Hirtelen ennyi jutott az eszembe, de ahogy látom nem lakunk messze egymástól, ha eljössz, láthatsz egy felújítás alatt lévő kockát, teljesen darabokba szedve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #3880 Dátum: 2014. Június 01. - 07:33:49 » |
|
Sziasztok! Elérkezett az idő, hogy vegyek egy terepjárót. Mitsubishi Pajero-ban gondolkodom(a nem túl kocka, de nem is a gömbölyű kasztnis közt levő széria, kb.1990-2000 évjárat). Mire kellene figyelnem vásárláskor, miket lehet megnézni a helyszínen egy ilyen autón? Köszönöm előre is! Szerintem a helyszinen lóf@szt semlátni . Első út a vétel előtt elvinni szerelőhöz , felemelni átrángatni , motort tesztelni és még akkor sem találni meg minden hibát . De egy jó kiinduló pont a vételár kialkudásához .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #3881 Dátum: 2014. Június 01. - 07:36:57 » |
|
Huszlavika fórumtárs egyébként jó infókkal szolgálhat !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3882 Dátum: 2014. Június 01. - 10:41:57 » |
|
Pajero ügyben még annyi, hogy a kasztni elég korrekten kialakított darab, de alaposan nézd át, mert attól, hogy kívül nincs rohadás, még rohad (mindegyik ebben a korban, ami terepen volt használva). Nézz be küszöb alá, első-hátsó nyúlványokhoz, kereszttartókhoz a padlólemezen, a kasztni-alváz csavarozási pontokhoz... Persze ez csak akkor szempont ha hosszú távra tervezel. És végül a mottóm: inkább legyen 3 kisujjnyi vakrozsda (nem átrohadás!), mint egy "vadiúj alvázvédelem" címszóval letakart agyonrohadt padlólemez; és egy poros, nem agyontakarított blokk, mint egy flakon Brigéciollal és egy sterimo-val "felújított" erőforrás... Egy kalappal a vásárláshoz, várjuk a fejleményeket!
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
HunterDave
|
|
« Új üzenet #3883 Dátum: 2014. Június 01. - 12:46:03 » |
|
Köszönöm a véleményeket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HunterDave
|
|
« Új üzenet #3884 Dátum: 2014. Június 05. - 22:51:52 » |
|
Még annyi lenne a kérdésem, hogy szerintetek szempont egy terepjárónál a szervó? Nekem nincs bajom, ha fapados a kormány, de nem tudom, hogy terepen hiányozna-e, és vannak elég szépek szervó nélkül amik tetszenek. Köszönöm még egyszer!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|