Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 799842 alkalommal)
vadasz75
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1813


« Új üzenet #3870 Dátum: 2014. Május 22. - 21:20:59 »

Amit itt le írtatok azt egy Nívával már rég átéltétek volna .
Tessék nívát venni... Vigyorog
Naplózva
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #3871 Dátum: 2014. Május 22. - 21:21:36 »

Vagy a feszültség szabályzó...és azt már meg sem merem kérdezni, hogy az akkusaruk meg vannak-e húzva...
(Mert volt már olyan vadász, aki a hazagyalogláson gondolkodott mert elhalt a teknyika, oszt kiderült, hogy a jófej szerelő volt a ludas aki nem rakta vissza rendesen a sarut... )

Fesz.szabályzó és akkusaru?
Egyik miatt sem áll le menet közben.  Kacsint
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16606



« Új üzenet #3872 Dátum: 2014. Május 22. - 21:23:24 »

Fesz.szabályzó és akkusaru?
Egyik miatt sem áll le menet közben.  Kacsint
Ez igaz. Ezek a "nemindulást" okozzák.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
dobbasszus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1767



« Új üzenet #3873 Dátum: 2014. Május 22. - 21:27:17 »

Vagy a feszültség szabályzó...és azt már meg sem merem kérdezni, hogy az akkusaruk meg vannak-e húzva...
(Mert volt már olyan vadász, aki a hazagyalogláson gondolkodott mert elhalt a teknyika, oszt kiderült, hogy a jófej szerelő volt a ludas aki nem rakta vissza rendesen a sarut... )
No itt válaszolok mindenre.
Tölt, azzal nincs gond. Megyek, leállok, indulok, akárhányszor, indít, indul, megy. Töltés van. Aztán megyek, menet közben dadog párat, leáll. Índítanék, meg sem tekeri. Akkusaruk meghúzva( volt már, hogy nem volt:-)  ).
Testkábel, ha arra gondoltok, ami a negatív akkusaruból jön ki, a vékonyabb a vastag mellett, a helyén van. Generátorhoz, önindítóhoz nem értek, nem is néztem. Okozhatnak megállást menet közben? Generátor gondolom igen, de akkor töltés sem volna. Vagy?
Az akksi párszor már túlmerült(Anyám-Anyám...), de azért ha minden ok, szépen megtekeri a motrot.
Holnap okosabb leszek.
Addig is köszönöm mindenkinek.
Naplózva

,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
dobbasszus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1767



« Új üzenet #3874 Dátum: 2014. Május 22. - 21:27:39 »

Vagy a feszültség szabályzó...és azt már meg sem merem kérdezni, hogy az akkusaruk meg vannak-e húzva...
(Mert volt már olyan vadász, aki a hazagyalogláson gondolkodott mert elhalt a teknyika, oszt kiderült, hogy a jófej szerelő volt a ludas aki nem rakta vissza rendesen a sarut... )
No itt válaszolok mindenre.
Tölt, azzal nincs gond. Megyek, leállok, indulok, akárhányszor, indít, indul, megy. Töltés van. Aztán megyek, menet közben dadog párat, leáll. Índítanék, meg sem tekeri. Akkusaruk meghúzva( volt már, hogy nem volt:-)  ).
Testkábel, ha arra gondoltok, ami a negatív akkusaruból jön ki, a vékonyabb a vastag mellett, a helyén van. Generátorhoz, önindítóhoz nem értek, nem is néztem. Okozhatnak megállást menet közben? Generátor gondolom igen, de akkor töltés sem volna. Vagy?
Az akksi párszor már túlmerült(Anyám-Anyám...), de azért ha minden ok, szépen megtekeri a motrot.
Holnap okosabb leszek.
Addig is köszönöm mindenkinek.
Naplózva

,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #3875 Dátum: 2014. Május 22. - 21:42:52 »

No itt válaszolok mindenre.
Tölt, azzal nincs gond. Megyek, leállok, indulok, akárhányszor, indít, indul, megy. Töltés van. Aztán megyek, menet közben dadog párat, leáll. Índítanék, meg sem tekeri. Akkusaruk meghúzva( volt már, hogy nem volt:-)  ).
Testkábel, ha arra gondoltok, ami a negatív akkusaruból jön ki, a vékonyabb a vastag mellett, a helyén van. Generátorhoz, önindítóhoz nem értek, nem is néztem. Okozhatnak megállást menet közben? Generátor gondolom igen, de akkor töltés sem volna. Vagy?
Az akksi párszor már túlmerült(Anyám-Anyám...), de azért ha minden ok, szépen megtekeri a motrot.
Holnap okosabb leszek.
Addig is köszönöm mindenkinek.
A testkábel hiába a helyén és csavarok meghúzva a belső korrózió miatt nem adja le a teljesítményt .
Hat és hét éves autóknál is okozott nem indulási problémát !
 Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3876 Dátum: 2014. Május 23. - 22:05:59 »

A testkábel hiába a helyén és csavarok meghúzva a belső korrózió miatt nem adja le a teljesítményt .
Hat és hét éves autóknál is okozott nem indulási problémát !
 Emelem

Pontosan! Nekem a fényszórók fénye "vibrált" emiatt, generátort cseréltem, nem oldotta meg (bár a fesszabályzó azon is sz*rrá vol oxidálva), majd egy szombaton készítettem új testkábeleket és láss csodát: minden ok... Köszönjük, agyonsózott utak! Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #3877 Dátum: 2014. Május 27. - 12:28:31 »

Üdv! Emelem

Kumho KL71 MT gumiról mi a véleményetek?
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
HunterDave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591



« Új üzenet #3878 Dátum: 2014. Május 27. - 16:18:00 »

Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy vegyek egy terepjárót. Mitsubishi Pajero-ban gondolkodom(a nem túl kocka, de nem is a gömbölyű kasztnis közt levő széria, kb.1990-2000 évjárat).
Mire kellene figyelnem vásárláskor, miket lehet megnézni a helyszínen egy ilyen autón?
Köszönöm előre is!  Emelem
Naplózva
Cudar
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új üzenet #3879 Dátum: 2014. Május 30. - 11:11:01 »

Szia!

Pajeroban kis túlzással a két végletet fogod találni:
1. ütöm-vágom amíg megy (sokáig megy így is!), aztán eladom. Ezt utálni fogod, mire rendbe teszed, megduplázod az árát, de utána évekig hibátlan, hálás autód lesz.
2. a szervizelt (nem kell nagy dolgokra gondolni), rendben tartott, 4-500 ezret hiba nélkül futó kocsi. Ezt elsőre megszereted  Kacsint.

Egyébként Mitsu betegség, hogy az alváz elrohad, elsőként a hátsó keréknél, az alvázszám környékén kezdi. Ez a legnagyobb baja.
Előfordul még az első futómű kopása, ez viszonylag könnyen orvosolható, a kormánymű olajfolyása már nehézkesebb, zsebbenyúlósabb.
Ha sokat terepeztek vele, a terepváltó terhelésnél kattoghat, a megnyúlt lánc átugrik.

A V6 benzines motor, ha volt az olaj cserélve sokáig megy, a karbantartott dízel még tovább. Itt nézd meg a turbó mennyire olajos-koszos, meg gázadásra jól felfújja-e az intercoolerbe vezető csövet. Nyári időben izzítás nélkül induljon, meg úgy általában ne csörömpöljön, indítás után 1-2 másodperccel hallgasson el az akkor még hallható finom kopogás. Max. ennyi idő kell, hogy az olaj mindenhová megérkezzen.

Hirtelen ennyi jutott az eszembe, de ahogy látom nem lakunk messze egymástól, ha eljössz, láthatsz egy felújítás alatt lévő kockát, teljesen darabokba szedve.
Naplózva
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #3880 Dátum: 2014. Június 01. - 07:33:49 »

Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy vegyek egy terepjárót. Mitsubishi Pajero-ban gondolkodom(a nem túl kocka, de nem is a gömbölyű kasztnis közt levő széria, kb.1990-2000 évjárat).
Mire kellene figyelnem vásárláskor, miket lehet megnézni a helyszínen egy ilyen autón?
Köszönöm előre is!  Emelem
Szerintem a helyszinen lóf@szt semlátni .
Első út a vétel előtt elvinni szerelőhöz , felemelni átrángatni , motort tesztelni és még akkor sem találni meg minden hibát .
De egy jó kiinduló pont a vételár kialkudásához .
 Emelem
Naplózva
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #3881 Dátum: 2014. Június 01. - 07:36:57 »

Huszlavika fórumtárs egyébként jó infókkal szolgálhat !
 Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3882 Dátum: 2014. Június 01. - 10:41:57 »

Pajero ügyben még annyi, hogy a kasztni elég korrekten kialakított darab, de alaposan nézd át, mert attól, hogy kívül nincs rohadás, még rohad (mindegyik ebben a korban, ami terepen volt használva). Nézz be küszöb alá, első-hátsó nyúlványokhoz, kereszttartókhoz a padlólemezen, a kasztni-alváz csavarozási pontokhoz... Persze ez csak akkor szempont ha hosszú távra tervezel.
És végül a mottóm: inkább legyen 3 kisujjnyi vakrozsda (nem átrohadás!), mint egy "vadiúj alvázvédelem" címszóval letakart agyonrohadt padlólemez; és egy poros, nem agyontakarított blokk, mint egy flakon Brigéciollal és egy sterimo-val "felújított" erőforrás...
Egy kalappal a vásárláshoz, várjuk a fejleményeket! Mosolyog Emelem
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
HunterDave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591



« Új üzenet #3883 Dátum: 2014. Június 01. - 12:46:03 »

Köszönöm a véleményeket!  Emelem
Naplózva
HunterDave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591



« Új üzenet #3884 Dátum: 2014. Június 05. - 22:51:52 »

Még annyi lenne a kérdésem, hogy szerintetek szempont egy terepjárónál a szervó?
Nekem nincs bajom, ha fapados a kormány, de nem tudom, hogy terepen hiányozna-e, és vannak elég szépek szervó nélkül amik tetszenek.
Köszönöm még egyszer!  Wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: