. Amikor a Jeep kihoszta a Commander-t és a Compast senki sem kezdett huhogni , hogy meghalt a Wrangler.
Miert is "huhogtak" volna az altalad emlitett modelek nem a Wrangler nev alatt jelentek meg (akarcsak a Patriot, Nitro, vagy Liberty) es igy a Wranglerek-nek semmi kozuk hozzuk.
Ha a neve Wrangler Compass lenne akkor lett volna "huhogas" abba biztos lehetsz.
Ezzel ellentetbe a Land Rover viszont az uj DC100 a DEFENDER nevvel forgalmazza ami szerintem rossz arnyekot vet az igazi "Defender" -re
A DC100 kb. azt tudja mint a Compas csak sokkal szebb .
Elhiszem, de az akkor abszolut nem sok, sot inkabb szegyen a Defender nevnek ha ezekkel van egy kategoriaba; a Compass akar a Patriot csak egy egyszeru olcso kis osszkerekes telekjaro aruk $16 ezernel kezdodik; namostmar mindaddig amig a " nagyon szep" DC100 Defender is csak $16 ezer lesz marcsak egy beleposzintu model is akkor az OK lenne legalabbis a telekjaro ktg.-ba, de arra ne vegyel merget !!!!!!!! inkabb akkor egy RAV4
Itt E Amerikaba azert nem ment a Defender mert atlagnal dragabbak voltak, rossz melegites, rossz es draga alkatresz ellatas, sokat ettek (mind benzinesek) es marha nagy kompeticio a helyi es japan markaktol. Eladaskor, becsereleskor meg nem kaptal semmit ertuk es nehez volt megszabadulni toluk......hiaba jok terepen.
Itt p.l veszel egy jo hasznalt 4x4 Chevy Silverado-t, Ford F150, Dodge, Toyota, Grand Cherokee-t, Wranglert stb (5 -10 -15 ezer dollarert) radobsz egy szet 33 vagy 35 inches gumit, egy ket inches liftet az egesz belekerul $ 2000 -be es hidd el olyan terepen elmesz veluk ahol sok draga exklusziv terepjaro kozelebe sem megy es ezek meg jo autok nem regiek csak par evesek. Na ezert nem megy itt olyanok mint pl a Defender ...ja ha kerulnenek 15-20 ezerbe ba akkor lehet lenne eselyuk.