Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #90 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 11:56:24 » |
|
Ebbe Volga blokk volt (2.5L) és a 900 kg helyett 2400 kg raksúly. Még jó, hogy alá volt a híd gumibakolva, különben 100% rugótörés > Te autó gyilkos. Neked nem Clio való, hanem egy T-34 -es! Ha menni kell, menni kell! Amúgy meg a szelőzzéshiány miatt az UAZ sem autó, max harckocsi > No-no! A parancsnoki ponyva nélkül magaslati szanatórium...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #91 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:01:11 » |
|
Komolyra fordítva a szót, lassan talán összejön a lé, hogy vegyek egy L200-ast. Toyota Hilux a kedvencem, de annak annyira kemény a rugózása, hogy emiatt letettem róla, mert legtöbbett aszfalton fogom használni és még a családi autó is ez lesz, ezért döntöttem az L200- as mellett, mert ebben a kategóriában, neki van a legfinomabb és legmasszívabb futóműve. Sok rosszat nem hallottam a Mitsu-ról, van egy jó szerelőm is hozzá, aki a Duna Inter-ben dolgozik, olcsón és szakszerűen tudja ápolgatni majd a kocsit otthon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #92 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:07:15 » |
|
Komolyra fordítva a szót, lassan talán összejön a lé, hogy vegyek egy L200-ast. Toyota Hilux a kedvencem, de annak annyira kemény a rugózása, hogy emiatt letettem róla, mert legtöbbett aszfalton fogom használni és még a családi autó is ez lesz, ezért döntöttem az L200- as mellett, mert ebben a kategóriában, neki van a legfinomabb és legmasszívabb futóműve. Sok rosszat nem hallottam a Mitsu-ról, van egy jó szerelőm is hozzá, aki a Duna Inter-ben dolgozik, olcsón és szakszerűen tudja ápolgatni majd a kocsit otthon.
Melyik szériásat?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #93 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:08:40 » |
|
Komolyra fordítva a szót, lassan talán összejön a lé, hogy vegyek egy L200-ast. Toyota Hilux a kedvencem, de annak annyira kemény a rugózása, hogy emiatt letettem róla, mert legtöbbett aszfalton fogom használni és még a családi autó is ez lesz, ezért döntöttem az L200- as mellett, mert ebben a kategóriában, neki van a legfinomabb és legmasszívabb futóműve. Sok rosszat nem hallottam a Mitsu-ról, van egy jó szerelőm is hozzá, aki a Duna Inter-ben dolgozik, olcsón és szakszerűen tudja ápolgatni majd a kocsit otthon.
Melyik szériásat? 2004-es évjárat, dupla fülkés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #94 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:10:08 » |
|
Komolyra fordítva a szót, lassan talán összejön a lé, hogy vegyek egy L200-ast. Toyota Hilux a kedvencem, de annak annyira kemény a rugózása, hogy emiatt letettem róla, mert legtöbbett aszfalton fogom használni és még a családi autó is ez lesz, ezért döntöttem az L200- as mellett, mert ebben a kategóriában, neki van a legfinomabb és legmasszívabb futóműve. Sok rosszat nem hallottam a Mitsu-ról, van egy jó szerelőm is hozzá, aki a Duna Inter-ben dolgozik, olcsón és szakszerűen tudja ápolgatni majd a kocsit otthon.
Melyik szériásat? 2004-es évjárat, dupla fülkés. de lehet, hogy 2005-ös lesz belőle, majd kiderűl.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #95 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:17:42 » |
|
Nekem kinézetre is azok tetszenek, ezen kívül nem olyan divatterepjáró, mint mostani újak...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #96 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:20:39 » |
|
2004-es évjárat, dupla fülkés.
Azok jók állítólag. Az új tojásokkal viszont azt mondják sok a baj...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #97 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:23:53 » |
|
Nekem kinézetre is azok tetszenek, ezen kívül nem olyan divatterepjáró, mint mostani újak...
Az újak, nekem sem tetszenek, kivéve az új Ford Ranger-t és a testvérét a Mazda BT 50-et. Ezeknek még terepjáró kinézetük van. A Nissan Navara tetszik, de az már nem terepjárós, inkább csak utcai autónak jó. Az új Hilux meg olyan tehetetlen, plöttyedt batárnak tűnik, főleg a 2,5-ös 102 LE-s motorjával, a 3,0 L.-es már jól muzsikál, de formára a régebbi Hilux tetszik csak, az még nagyon terepjárós. Az új L200-asnak van szintén a legfinomabb futóműve, de hát a külleme...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #98 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:26:58 » |
|
2004-es évjárat, dupla fülkés.
Azok jók állítólag. Az új tojásokkal viszont azt mondják sok a baj... Az újakról én még nem hallottam visszajelzést, de ezek szerint itt is igaz, hogy az új, még kiforratlan konstrukciótól óvakodni kell, maradok én is a régebbi, kijavított, bevált konstrukciónál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #99 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:30:52 » |
|
Divatterepjáró alatt csak az új L200ra gondoltam. Nekem az újakból a Ford Ranger a mindenem... Nagyon tetszik. Az 5-6 éves koroszályból a Mazda B2500 meg a Hilux tetszik nagyon...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #100 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:32:32 » |
|
Nekem kinézetre is azok tetszenek, ezen kívül nem olyan divatterepjáró, mint mostani újak...
Az újak, nekem sem tetszenek, kivéve az új Ford Ranger-t és a testvérét a Mazda BT 50-et. Ezeknek még terepjáró kinézetük van. A Nissan Navara tetszik, de az már nem terepjárós, inkább csak utcai autónak jó. Az új Hilux meg olyan tehetetlen, plöttyedt batárnak tűnik, főleg a 2,5-ös 102 LE-s motorjával, a 3,0 L.-es már jól muzsikál, de formára a régebbi Hilux tetszik csak, az még nagyon terepjárós. Az új L200-asnak van szintén a legfinomabb futóműve, de hát a külleme... Pedig az L200-as marha jó kis autó, tényleg már mint egy személykocsi. Sokan vettek a környezetemben. Kényelmes, viszonylag jól megy és valahogy jól érzi magát benne az ember. Az L200-ast viszont a Totalcar népítélete sem nagyon dicsőíti... Az új Hiluxban is többször ültem már, van kettő az erdészetnek, nagyon jó az is. Egyáltalán nem érződik olyan lomhának mint ami a számokból következik, a hsználói legalábbis ezt mondják. A Navaráról nem tudok nyilatkozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bandi
Vendég
|
|
« Új üzenet #101 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:39:02 » |
|
2004-es évjárat, dupla fülkés.
Azok jók állítólag. Az új tojásokkal viszont azt mondják sok a baj... Az újakról én még nem hallottam visszajelzést, de ezek szerint itt is igaz, hogy az új, még kiforratlan konstrukciótól óvakodni kell, maradok én is a régebbi, kijavított, bevált konstrukciónál. Én a régi L200-at vezettem többször,de van a környezetemben akinek az új van.Azt mondják nagyon gyengus lent,csak magas fordulaton van elemében,ami terepjárónak nem éppen üdvös tulajdonság.Az újak közül nekem is a Ranger a kedvencem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #102 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:39:41 » |
|
A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #103 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:40:03 » |
|
Én próbáltam már mind a három új szériát, sőt a Hilux 3,0 D4D-t is. Ha választanom kellene, hát nem nagyon tudnék, sokat kellene töprengenem, talán a Toyota minőségében bízva a 3,0 L.-es Hiluxot választanám. Egyébként először én is a 102 LE.-s Hiluxot próbáltam, megfelelő a motor teljesítménye, főleg terepen, de az országúton, hát azért elférne benne egy pár paci, nem egy idegbeteg, kapkodó, sprinter a 102 lovas Hilux. Ez tényleg a terepre elegendő, de a mai kor és főleg a státuszként tartott, utcai batárnak ez a teljesítmény már idejét múlt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #104 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:50:28 » |
|
A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.
Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor. Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|