Oldalak: 1 ... 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791760 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16590



« Új üzenet #6645 Dátum: 2018. Október 17. - 22:52:47 »

Zoli basszus, az "Idézet" funkció használata ingyenes... Wave
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #6646 Dátum: 2018. Október 18. - 18:31:22 »

Bizonyos Wrangler modelek hasonlithatoak csak ossze jelenlegi japan terepjarokkal espedig a Wrangler Sahara, a Sport S, es a Willys modelek. Szerintem magan ertheto, hogy ezek tudnak annyit mint a japanok vagy meg tobbet tapaszalatom szerint mivel elol hatul merevhidasok habar csak hatso difizar van ezekbe is gyarilag. A japanokba csak hatul van merevhid es ott is csak hatso difizar van. Elol fuggetlen felfuggesztes van nem merevhid mint az emlitett Wranglerekbe .....tehat akkor melyik jobb terepen ? ez sem eppen nem alma almaval valo osszehasonlitas mert a Wranglerek kicsit elonybe vannak az elso merevhidjaik miatt.  Es itt a japanok jelenlegi csucs terepjaroikra gondolok az FJ Cruiser-re, TRD PRO Tacoma, vagy TRD Tundra pickupokra es TRD Pro 4Runner -re. A mostani Land Cruiserek sem merevhidasak csak hatul, es egy hatso difizarral, tehat semmi kulonos, es akkorak mint egy oceanjaro. (Itt amugy a 4 Runner is nagyobb mint a jelenlegi europai Land Cruiser)
 
A Wrangler Rubicon modellt nem lehet osszehasonlitani az emlitett fentiekkel mivel elol, hatul merevhid, 3 difizar, kikapcsolhato "sway bar" (nem tudom mi az magyarul, az elso kerekek flexeleset meghosszabitja) ez teljesen mas kategoria meg a Jeep Wranglerek kozott is (persze arba is) 
Szeria mindennapi terepjaroba egy egyedi kategoriaba tartoznak es tudomasom szerint csak a GWagen jatszik ebbe a kategoriaba mint szeria auto (csak az ara eppen mas teszta) meg nem akarok belemenni az Unimogba mert az megint mas teszta.
Tehat igen mint terepjaro kepesseg almat almaval kell hasonlitsunk. Vanak itt helyek ahova egyszeruen be sem engednek ha nincs legalabb ket diffizar, merevtengelyek, kikapcsolhato sway bar. Ilyen a Rubicon Trail, vagy Moab.

En meg egyszeruen economiai okokbol cserelem be oket. A Wranglerek E. Amerikaba azok az autok melyek a legjobban tartjak az arokat. A japanok is jol tartjak, a nemetek abszolut nem. A Wrangler Sahara -mert tobb penzt kaptam mint amennyiert vettem. Ilyen meg nem tortent velem, s volt egy- ket autom. Alig veszitenek valamit az arokbol evek utan is, eszmeletlen. Azert ez sem utolso soros fontossag. Nem vagyok elfogult es marka hu sem. A Jeep Wrangler utan egy egesz after market iparag epult, eszmeletlen valasztekkal, igazi Lego auto. A japanokat nehezebb emelni modifikalni habar az en esetembe az ugy sem lenne fontos.       
 

A Nissan Patrol, elöl hátúl merevhidas.
A Pajero, superselect váltó, 3 dfizár gyárilag, és merevtengelyes.
A Land Cruiser igaz, hogy elöl független felfüggesztésű, de akkorák a rugó utak, mintha merevtengelyes lenne.  A 2 difizár gyári felszereltség.
És a toyoták tényleg tartják az árukat. Egy jó állapotú 20 éves!!! Land Cruiser ami nincs szétrohadva, az mindenhol európába 10 000 euró. De még ausztráliába is. Afrikába drágább. Ha cseréled az olajat akár 1000 000 km-ert is bírnak.
Egy vadászatra felkészített, kilakatolt, rendberakott felgumizott Suzuki samurai 30 évesen is 1000 000ft-tól
Szóval szerintem azért nem rosszak a japánok!

Naplózva

Jó szelet!
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #6647 Dátum: 2018. Október 18. - 18:35:24 »

Nem vagyok meggyőződve arról , hogy terepen egy  Wrangler megszégyenítene egy Samurait.  Fejvakarás
Naplózva

Jó szelet!
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #6648 Dátum: 2018. Október 18. - 18:44:03 »

Ennyi!! Taps



Naplózva

Jó szelet!
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6649 Dátum: 2018. Október 18. - 19:22:35 »

Zoli basszus, az "Idézet" funkció használata ingyenes... Wave

😘😘😘🍾🐗
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #6650 Dátum: 2018. Október 18. - 20:00:29 »

A Nissan Patrol, elöl hátúl merevhidas.
A Pajero, superselect váltó, 3 dfizár gyárilag, és merevtengelyes.
A Land Cruiser igaz, hogy elöl független felfüggesztésű, de akkorák a rugó utak, mintha merevtengelyes lenne.  A 2 difizár gyári felszereltség.

A gyártmányok/típusok mellé felsorolt tulajdonság erősen évjárat (generáció) függő...így általánosságban nem mind igaz.
Naplózva
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #6651 Dátum: 2018. Október 18. - 20:18:34 »

A gyártmányok/típusok mellé felsorolt tulajdonság erősen évjárat (generáció) függő...így általánosságban nem mind igaz.

Igen ez jogos. De ne mondjuk már álltalánosan se, hogy a japán terepjárók elmaradnak az amerikai terepjáróktól. Mert ez álltalánosítás, és nem is igaz. Én elhiszem, hogy jó kocsi a Wrangler, de azért ne essünk már térdre elötte...
Naplózva

Jó szelet!
vegeza
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3061



« Új üzenet #6652 Dátum: 2018. Október 18. - 20:57:43 »

Igen ez jogos. De ne mondjuk már álltalánosan se, hogy a japán terepjárók elmaradnak az amerikai terepjáróktól. Mert ez álltalánosítás, és nem is igaz. Én elhiszem, hogy jó kocsi a Wrangler, de azért ne essünk már térdre elötte...
Tényleg ne!
Az is lehet hogy az USA-ban más minőségben gyártják, mert a Ford Ranger Wildtrak Picup a Mo- n kapható terepjárók legalja!
 Emelem
Naplózva

"Sors bona, nihil aliud"
Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül.....
A realista meg lőni!
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6653 Dátum: 2018. Október 18. - 21:00:45 »

A Nissan Patrol, elöl hátúl merevhidas.
A Pajero, superselect váltó, 3 dfizár gyárilag, és merevtengelyes.
A Land Cruiser igaz, hogy elöl független felfüggesztésű, de akkorák a rugó utak, mintha merevtengelyes lenne.  A 2 difizár gyári felszereltség.
És a toyoták tényleg tartják az árukat. Egy jó állapotú 20 éves!!! Land Cruiser ami nincs szétrohadva, az mindenhol európába 10 000 euró. De még ausztráliába is. Afrikába drágább. Ha cseréled az olajat akár 1000 000 km-ert is bírnak.
Egy vadászatra felkészített, kilakatolt, rendberakott felgumizott Suzuki samurai 30 évesen is 1000 000ft-tól
Szóval szerintem azért nem rosszak a japánok!



Akarod mondani nem voltak rosszak. Te oskovuletekrol beszelsz. Mindegy, hogy milyenek voltak. Az mind rozsdas szetrohadt tortenelem. Es most milyenek ?  Milyen uj vagy ujszeru ket merevhidas 3 difizaras japant veszel most ??!

Ps
Az elso belinkelt videodon a balfeknek a Jeepel nem artott volna hogy az unidirekcionalis gumijai nem forditva lettek volna felrakva. Nincs difizara. Azok a Jeepek akkor sem erdekeltek meg most sem,  a Samuraiok detto, eletveszelyesek jeges aszfalt uton, a szel lefuj a jeges utrol veluk. Nem vicc.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6654 Dátum: 2018. Október 18. - 21:04:08 »

Tényleg ne!
Az is lehet hogy az USA-ban más minőségben gyártják, mert a Ford Ranger Wildtrak Picup a Mo- n kapható terepjárók legalja!
 Emelem

Itt nem gyarjak a Ford Ranger pickupot 2011 ota.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
vegeza
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3061



« Új üzenet #6655 Dátum: 2018. Október 18. - 21:07:35 »

Itt nem gyarjak a Ford Ranger pickupot 2011 ota.
Nem veszítettetek vele!
Naplózva

"Sors bona, nihil aliud"
Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül.....
A realista meg lőni!
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6656 Dátum: 2018. Október 18. - 21:16:36 »

Nem veszítettetek vele!


Itt nem voltak rosszak egyszeru V6 benzinesek voltak. Diesel nem volt. Allitolag 2019 ujra elkezdik gyartani.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6657 Dátum: 2018. Október 18. - 22:03:48 »

Tényleg ne!
Az is lehet hogy az USA-ban más minőségben gyártják, mert a Ford Ranger Wildtrak Picup a Mo- n kapható terepjárók legalja!
 Emelem

Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16590



« Új üzenet #6658 Dátum: 2018. Október 18. - 23:34:08 »

Akarod mondani nem voltak rosszak. Te oskovuletekrol beszelsz. Mindegy, hogy milyenek voltak. Az mind rozsdas szetrohadt tortenelem. Es most milyenek ?  Milyen uj vagy ujszeru ket merevhidas 3 difizaras japant veszel most ??!




Az a baj, hogy a jeep kiválóságát valahogy nem akarják felismerni sem Afrikában, sem Ausztráliában. Vagyis azokon a helyeken, ahol valóban szükség van a MEGBÍZHATÓ terepjáróra.
Mellesleg a Wranglernek is egyetlen modellje rendelkezik az általad soroltakkal, a többit építeni kell.
 A három difizárról csak a full time 4wd-nél van értelme beszélni, a kapcsolható összkerékhajtásos autóknál ha belököd 4x4-be,  középen eleve zárt hajtást kapsz.(NEM a Pajeros superselectről beszélek), a hátsó zár elég elterjedt már gyári kivitelben is, az első zár meg nem biztos, hogy annyira hasznos. Valaminek engedni kell és gáz, ha ez a "valami" a féltengelycsukló.
Az Y61-es Patrolok még elől-hátul merevhidasak voltak, gyárilag volt bennük hátsó zár és szétkapcsolható keresztstabi, hogy nagyobbat tudjon lépni. Ezek az autók még ma sem olcsók és messze vannak a "rozsdás szétrohadt történelem"-től. Sajnos az Y62 már "elvesztette" az első merevhidat.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6659 Dátum: 2018. Október 19. - 02:24:12 »


Mellesleg a Wranglernek is egyetlen modellje rendelkezik az általad soroltakkal, a többit építeni kell.


 Feri te is mult idobe beszelsz " merevhidasok voltak " sajnos ...hat igen azok voltak. En a jelenrol beszelek
Jelenleg az alap Wrangler gyarilag ket merevhiddal jon es egy difizarral. Milyen mostani japan terepjaro  jon jelenleg igy Europaba vagy meg itt is Amerikaba? Semmilyen. Az elol hatul merevhidas autoknak mar vege sajnos, mar csak a Jeep maradt merevhidakkal (tudom meg a GWagen ) nem tudom ok is meg meddig (Jovore vagy utana jon a Ford Bronco allitolag merevhidas lesz elol hatul)
Hogy miert nem nepszeruek Afrikaba: hat a regi 3 ajtos Jeepek a TJ YJ ezelott tul kicsi volt minden overland, safari tipusu felhasznalasra. Meg itt sosem volt nepszeru a dizel, oda meg az kellett. A Samuraiok sem eppen Safari autok. Ezek eleg mar eleg jo okok szerintem.
Meg foldrajzi, praktikai tenyezok is befolyasoltak feltetelezem, a Pajerot, Patrolt mindenutt raktak ossze Azsiaba meg azt hiszem Europaba is anno. Amerika kicsit arrebb van.
Igen a regi japan terepjarok jok voltak nem is vitatom nekem is volt 4 darab pontosan (3Toyota 4Runner, es egy Nissan Pathfinder) semmi panaszom rajuk, megbizhatoak jok voltak de a merevhidas Jeep Rubicon jobb terepen azt latom, aszfalton a japanok jobbak voltak  nem ugraltak annyira, nem volt olyan kemeny a "ride" a fuggetlen elso felfuggesztes vegett.
Itt nem mondhatni dragaknak a regi a Pajerokat (itt Montero a nevuk) ezer es 4 ezer dollar kozt mozog egy oskovulet 2004-2006 evjaratu. Ezen van 190 ezer km.


Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Oldalak: 1 ... 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: