Oldalak: 1 ... 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791953 alkalommal)
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6630 Dátum: 2018. Október 17. - 07:32:56 »

MT gumiteszt végeredménye, csak érdekesség képpen.
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #6631 Dátum: 2018. Október 17. - 07:33:53 »

Gondolom amikor egy autót, pláne terepjárót terveznek, akkor azt is kiszámolják,hogy milyen kerék és gumimérettel a legoptimálisabb a működése mindenféle, de átlagos körülmények között.
Régebben a használati szempontot vették figyelembe a tervezésnél,mostanság sajnos már a vizuális dolgok kerülnek előtérbe. (a Niva és a Defender 35 évig nem változtatott a kerékképletén...)
Naplózva
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6632 Dátum: 2018. Október 17. - 07:34:51 »

URL=http://kepkezelo.com/][/URL]
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6633 Dátum: 2018. Október 17. - 07:39:50 »

Régebben a használati szempontot vették figyelembe a tervezésnél,mostanság sajnos már a vizuális dolgok kerülnek előtérbe. (a Niva és a Defender 35 évig nem változtatott a kerékképletén...)

Valóban, de a Nivát és a Deffit is építgetni kell, ha valóban használni akarod. Mind2-höz volt szerencsém (szerencsétlenségem🤪)
Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #6634 Dátum: 2018. Október 17. - 08:37:40 »

Valóban, de a Nivát és a Deffit is építgetni kell, ha valóban használni akarod. Mind2-höz volt szerencsém (szerencsétlenségem🤪)


A GAZ69-emet nem kellett építgetni (illetve igen,de egészen más okból Vigyorog) csak használni. "Pizzavágó" kerekekkel is elment mindenhol. Időnként egészen extrém helyeken, tizenkét emberrel és számtalan kutyával a fedélzeten. Igaz, ránézni nyilván nem volt olyan kellemes, mint a tieidre. De én meg nem nézegetni tartottam. Ördög
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #6635 Dátum: 2018. Október 17. - 08:40:50 »

(a Niva és a Defender 35 évig nem változtatott a kerékképletén...)

Meg máson se...
De ez nem feltétlenül azért volt, mert annyira jól sikerültek.
A gyári tervezésnél sok egyéb szempont mellett a valós terepjáróképesség hátra kerül. Ráadásul jó üzlet feláras kiegészítőkkel "terepjárósítani" az amúgy max. rossz útra való suv-t.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6636 Dátum: 2018. Október 17. - 08:44:29 »

Szia, igen! Sokszor jártam vadászni is az USA-ban, akkot kedvet is kaptam az amerikai terepjárókhoz. Ez volt az enyém 6 évig, de idén eladtam. Csak tuningra, új felni-gumira elköltöttem egy jó vadászautó árát😂 Itt kis hazánkban az amerikai autó inkább egy életérzés, mintsem használati tárgy.


Szia, szep, jol nez ki a Jeep. Milyen evjarat es model ? Mit tuningoltal rajta, a lampakon kivul ? "Vadaszauto ara"?? amit ra koltottel ????? Milyen vadaszauto az? Miert csak eleterzes a Jeep (nem az amerikai autok ?)  Ez dizel feltetelezem? Itt nincs dizel csak 3.6 L. V6. benzines.
Jovore itt is lesz 3L. dizel a Wranglerekbe habar nekem nem kell.

ps
A Bridgestone Dueler egy gyenge gumi finoman mondva a listan meg 5-ik. Nem is tudom mi koze az MT gumikhoz mert nem az. Anno 3 eve a Wrangler Sahara - on azzal jott gyarilag, de semmit nem er ahol nincs aszfalt. (Azota sincs meg mar egyik sincs). A General Grabber sem egy nagy durranas meg a Pirelli Scorpion, az sem MT gumi, meg a Dunlop Grantrek MT ..Mosolyog ..Fura ez a lista.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #6637 Dátum: 2018. Október 17. - 10:05:53 »

Szia, szep, jol nez ki a Jeep. Milyen evjarat es model ? Mit tuningoltal rajta, a lampakon kivul ? "Vadaszauto ara"?? amit ra koltottel ????? Milyen vadaszauto az?
Egy garnitúra 33-as gumi jó felnikkel és az emelés itthon alsó hangon egymillió forint de ha nem az olcsóbb felnikből válogatsz, simán lehet több is.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6638 Dátum: 2018. Október 17. - 16:05:47 »

Szia, szep, jol nez ki a Jeep. Milyen evjarat es model ? Mit tuningoltal rajta, a lampakon kivul ? "Vadaszauto ara"?? amit ra koltottel ????? Milyen vadaszauto az? Miert csak eleterzes a Jeep (nem az amerikai autok ?)  Ez dizel feltetelezem? Itt nincs dizel csak 3.6 L. V6. benzines.
Jovore itt is lesz 3L. dizel a Wranglerekbe habar nekem nem kell.

ps
A Bridgestone Dueler egy gyenge gumi finoman mondva a listan meg 5-ik. Nem is tudom mi koze az MT gumikhoz mert nem az. Anno 3 eve a Wrangler Sahara - on azzal jott gyarilag, de semmit nem er ahol nincs aszfalt. (Azota sincs meg mar egyik sincs). A General Grabber sem egy nagy durranas meg a Pirelli Scorpion, az sem MT gumi, meg a Dunlop Grantrek MT ..Mosolyog ..Fura ez a lista.
Szia, 2012-es 3.6V6. Komplett futómű, felni+gumi, ponyvatető, lámpák, kormány rezgéscsillapító, vonóhorog, spécci fólia a kasztnira, üvegekre, minőségi bőrkápit, sportkatalizátoros kipufogórendszer, arb lock, arb kompresszor, alsó burkolat, szilentek cserélve poliurethánra, acél lökösök stb!  Többször elromlott már garancia alatt is, a végén automata váltó cserés is lett, feladtam.... Itthon nem értenek hozzá, a gyári szervíz is pocsék....


« Utoljára szerkesztve: 2018. Október 17. - 16:39:46 írta Boar » Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6639 Dátum: 2018. Október 17. - 17:03:56 »

Szia, nyilvan sokat lehet kolteni akarmilyen terepjarora ha elkezded epitgetni, de hat az magaba egy hobbi es nem egy szukseg allapot. A legutolso es a jelenlegi Wranglerem a 2016 -os Unlimited Rubicon ket eve van meg meg egyszer sem volt szervizbe garancia munkaval, a 2015 Sahara-mal sem volt semmi gond. Tehat meglep egy kicsit mit irtal. Volt regebben egy 2010 -es Wrangler Unlimited X azzal sem volt komoly gond holmi aprosagok ami jellemzo minden autora de semmi rendkivuli.
Hany ezer km volt a tieden ?
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6640 Dátum: 2018. Október 17. - 17:21:14 »

Szia, nyilvan sokat lehet kolteni akarmilyen terepjarora ha elkezded epitgetni, de hat az magaba egy hobbi es nem egy szukseg allapot. A legutolso es a jelenlegi Wranglerem a 2016 -os Unlimited Rubicon ket eve van meg meg egyszer sem volt szervizbe garancia munkaval, a 2015 Sahara-mal sem volt semmi gond. Tehat meglep egy kicsit mit irtal. Volt regebben egy 2010 -es Wrangler Unlimited X azzal sem volt komoly gond holmi aprosagok ami jellemzo minden autora de semmi rendkivuli.
Hany ezer km volt a tieden ?

Szia, elkapott a gépszíj, mert a terepjáró építgetés egy mánia. Amúgy a kormány rezgés csillapító 10.000-et bírt, az akku 2 évet, 30.000 km-nél omlott össze az autó, elfelejtette a programot, még az autómata programját is újra kellett tölteni. 35.000 km körül döglött meg a váltó....  A szervízre a Nivát se merném rábízni, totál egyszerűek.... Amerikában járva mindíg komoly ameriaki vasakat bérelek, Itthon nekem nem lesz mostanában több...
« Utoljára szerkesztve: 2018. Október 17. - 22:55:11 írta Boar » Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6641 Dátum: 2018. Október 17. - 17:52:44 »

Szia, nyilvan sokat lehet kolteni akarmilyen terepjarora ha elkezded epitgetni, de hat az magaba egy hobbi es nem egy szukseg allapot. A legutolso es a jelenlegi Wranglerem a 2016 -os Unlimited Rubicon ket eve van meg meg egyszer sem volt szervizbe garancia munkaval, a 2015 Sahara-mal sem volt semmi gond. Tehat meglep egy kicsit mit irtal. Volt regebben egy 2010 -es Wrangler Unlimited X azzal sem volt komoly gond holmi aprosagok ami jellemzo minden autora de semmi rendkivuli.
Hany ezer km volt a tieden ?


Szia, elkapott a gépszíj, mert a terepjáró építgetés egy mánia. Amúgy a kormány rezgés csillapító 10.000-et bírt, az akku 2 évet, 30.000 km-nél omlott össze az autó, elfelejtette a programot, még az autómata programját is újra kellett tölteni. 35.000 km körül döglött meg a váltó....  A szervízre a Nivát se merném rábízni, totál egyszerűek.... Amerikában járva mindíg komoly ameriaki vasakat bérelek, Itthon nekem nem lesz mostanában több...

A gyari garancia a motorra, sebesseg valtora, differencialokra ("power train" ugy nevezik) standard 100.000 km, midegy ki a gazdaja. Nekem bevaltak, mert ha nem akkor nem vennem oket arra merget lehet venni, meg mert ugye az arokkal vehetnek akarmilyen Toyota hatso merev tengelyes (egy difizaras) terepjarot, pick upokat stb. mert ma mar csak ilyenek vannak.
 A helyzet az, hogy a Jeep egyedi, mindig is az volt, elol hatul difizaras, elol hatul merev tengelyes terepjarok ma mar nincsenek...csak nemi oskovultek sajnos.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6642 Dátum: 2018. Október 17. - 18:19:18 »

A gyari garancia a motorra, sebesseg valtora, differencialokra ("power train" ugy nevezik) standard 100.000 km, midegy ki a gazdaja. Nekem bevaltak, mert ha nem akkor nem vennem oket arra merget lehet venni, meg mert ugye az arokkal vehetnek akarmilyen Toyota hatso merev tengelyes (egy difizaras) terepjarot, pick upokat stb. mert ma mar csak ilyenek vannak.
 A helyzet az, hogy a Jeep egyedi, mindig is az volt, elol hatul difizaras, elol hatul merev tengelyes terepjarok ma mar nincsenek...csak nemi oskovultek sajnos.

Abszolút igazad van, ezért vettem én is! Ráadásul szívó motor, turbo, pdf és egyéb vadászautóba szükségtelen dolgok nélkül. A gyári gari nálunk 3 év vagy max 100.000 km, amelyik előbb eljön. Utána a fáklyásmenet, az USA árak 3X! Ráadásul nem is értenek hozzá.... Szerintem a Wrangler bármelyik japánnal összehasonlítható, terep képességi legalább olyan jók.  Miért cseréled ilyen sűrűn?
« Utoljára szerkesztve: 2018. Október 17. - 22:54:29 írta Boar » Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #6643 Dátum: 2018. Október 17. - 21:03:29 »



Abszolút igazad van, ezért vettem én is! Ráadásul szívó motor, turbo, pdf és egyéb vadászautóba szükségtelen dolgok nélkül. A gyári gari nálunk 3 év vagy max 100.000 km, amelyik előbb eljön. Utána a fáklyásmenet, az USA árak 3X! Ráadásul nem is értenek hozzá.... Szerintem a Wrangler bármelyik japánnal összehasonlítható, terep képességi legalább olyan jók.  Miért cseréled ilyen sűrűn?

Bizonyos Wrangler modelek hasonlithatoak csak ossze jelenlegi japan terepjarokkal espedig a Wrangler Sahara, a Sport S, es a Willys modelek. Szerintem magan ertheto, hogy ezek tudnak annyit mint a japanok vagy meg tobbet tapaszalatom szerint mivel elol hatul merevhidasok habar csak hatso difizar van ezekbe is gyarilag. A japanokba csak hatul van merevhid es ott is csak hatso difizar van. Elol fuggetlen felfuggesztes van nem merevhid mint az emlitett Wranglerekbe .....tehat akkor melyik jobb terepen ? ez sem eppen nem alma almaval valo osszehasonlitas mert a Wranglerek kicsit elonybe vannak az elso merevhidjaik miatt.  Es itt a japanok jelenlegi csucs terepjaroikra gondolok az FJ Cruiser-re, TRD PRO Tacoma, vagy TRD Tundra pickupokra es TRD Pro 4Runner -re. A mostani Land Cruiserek sem merevhidasak csak hatul, es egy hatso difizarral, tehat semmi kulonos, es akkorak mint egy oceanjaro. (Itt amugy a 4 Runner is nagyobb mint a jelenlegi europai Land Cruiser)
 
A Wrangler Rubicon modellt nem lehet osszehasonlitani az emlitett fentiekkel mivel elol, hatul merevhid, 3 difizar, kikapcsolhato "sway bar" (nem tudom mi az magyarul, az elso kerekek flexeleset meghosszabitja) ez teljesen mas kategoria meg a Jeep Wranglerek kozott is (persze arba is) 
Szeria mindennapi terepjaroba egy egyedi kategoriaba tartoznak es tudomasom szerint csak a GWagen jatszik ebbe a kategoriaba mint szeria auto (csak az ara eppen mas teszta) meg nem akarok belemenni az Unimogba mert az megint mas teszta.
Tehat igen mint terepjaro kepesseg almat almaval kell hasonlitsunk. Vanak itt helyek ahova egyszeruen be sem engednek ha nincs legalabb ket diffizar, merevtengelyek, kikapcsolhato sway bar. Ilyen a Rubicon Trail, vagy Moab.

En meg egyszeruen economiai okokbol cserelem be oket. A Wranglerek E. Amerikaba azok az autok melyek a legjobban tartjak az arokat. A japanok is jol tartjak, a nemetek abszolut nem. A Wrangler Sahara -mert tobb penzt kaptam mint amennyiert vettem. Ilyen meg nem tortent velem, s volt egy- ket autom. Alig veszitenek valamit az arokbol evek utan is, eszmeletlen. Azert ez sem utolso soros fontossag. Nem vagyok elfogult es marka hu sem. A Jeep Wrangler utan egy egesz after market iparag epult, eszmeletlen valasztekkal, igazi Lego auto. A japanokat nehezebb emelni modifikalni habar az en esetembe az ugy sem lenne fontos.       
 

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
S.Zoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



« Új üzenet #6644 Dátum: 2018. Október 17. - 21:40:40 »

Szeria mindennapi terepjaroba egy egyedi kategoriaba tartoznak es tudomasom szerint csak a GWagen jatszik ebbe a kategoriaba mint szeria auto (csak az ara eppen mas teszta) meg nem akarok belemenni az Unimogba mert az megint mas teszta.
Tehat igen mint terepjaro kepesseg almat almaval kell hasonlitsunk. Vanak itt helyek ahova egyszeruen be sem engednek ha nincs legalabb ket diffizar, merevtengelyek, kikapcsolhato sway bar. Ilyen a Rubicon Trail, vagy Moab.

En meg egyszeruen economiai okokbol cserelem be oket. A Wranglerek E. Amerikaba azok az autok melyek a legjobban tartjak az arokat. A japanok is jol tartjak, a nemetek abszolut nem. A Wrangler Sahara -mert tobb penzt kaptam mint amennyiert vettem. Ilyen meg nem tortent velem, s volt egy- ket autom. Alig veszitenek valamit az arokbol evek utan is, eszmeletlen. Azert ez sem utolso soros fontossag. Nem vagyok elfogult es marka hu sem. A Jeep Wrangler utan egy egesz after market iparag epult, eszmeletlen valasztekkal, igazi Lego auto. A japanokat nehezebb emelni modifikalni habar az en esetembe az ugy sem lenne fontos.      
 
  

A G Mercedes nálunk is megfizethetetlen, az újakkal jellemzően nők viszik iskolába a gyerekeket a gazdag környékeken. Kedvencem az AMG változat, az terepen és közúton is trágya, de legalább még drágább😂
Nálunk a Toyota tartja legjobban az árát, azt egy aranyfelhő lengi körbe. Nekem 2x is volt, szerintem semmivel se jobb a többinél (pl. Hilux után jobb vokt a Navarra, meg az L200 is). A Wrangler nem tartja az árát, néhányan próbálják drágán eladni, nem sok sikerrel. Hiába, Amerika messze van, nem csak kilométerben.... Utoljára egy Escalade-t béreltünk az USA-ban, na abból pl. még nem is láttam itthon.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Október 17. - 22:54:11 írta Boar » Naplózva

🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
Oldalak: 1 ... 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: