Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791946 alkalommal)
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #6540 Dátum: 2018. Szeptember 25. - 14:25:34 »

Talán ide is elfér. Mai nap műszakizott a Terranom. (’98,évj. 2,7 TDi, 180e km).
Folyamatosan karban van tartva,a vizsgára csak lemostam és kiporszívóztam. Beálltam vele a vizsgahelyre: azonosítók,teleszkópok,fékek,gumik,villamosság,futómű,alváz…minden kifogástalan. A ceremónia kellős közepén kiszól az adminisztrátor hölgy a műhelybe,hogy most kapott egy email-t a megyei NKH-tól,hogy a bázison lévő autó okmányait egyelőre nem adhatják ki ! Az online szerveren keresztül látja a Felügyelet,hogy egy 20 éves autó van kínpadon,ráadásul terepjáró…ők is látni akarják,meg kell ismételni a vizsgát a Hatóság előtt,egy órán belül itt lesznek!! Nem
(várakozás közben derült ki,ha megbukik,akkor a vizsgabiztost 30 napra felfüggesztik a vizsgahelyet pedig 500eFt-ra büntetik)
Jöttek is nagy sebbel-lobbal,hogy majd ők…Három szaki  50 percen keresztül vallatta a Terranot,de nem találták bűnösnek,ezért az „előzetes fogvatartásból” 13 órakor „szabadlábra helyezték”…
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #6541 Dátum: 2018. Szeptember 25. - 15:18:29 »

Talán ide is elfér. Mai nap műszakizott a Terranom. (’98,évj. 2,7 TDi, 180e km).
Folyamatosan karban van tartva,a vizsgára csak lemostam és kiporszívóztam. Beálltam vele a vizsgahelyre: azonosítók,teleszkópok,fékek,gumik,villamosság,futómű,alváz…minden kifogástalan. A ceremónia kellős közepén kiszól az adminisztrátor hölgy a műhelybe,hogy most kapott egy email-t a megyei NKH-tól,hogy a bázison lévő autó okmányait egyelőre nem adhatják ki ! Az online szerveren keresztül látja a Felügyelet,hogy egy 20 éves autó van kínpadon,ráadásul terepjáró…ők is látni akarják,meg kell ismételni a vizsgát a Hatóság előtt,egy órán belül itt lesznek!! Nem
(várakozás közben derült ki,ha megbukik,akkor a vizsgabiztost 30 napra felfüggesztik a vizsgahelyet pedig 500eFt-ra büntetik)
Jöttek is nagy sebbel-lobbal,hogy majd ők…Három szaki  50 percen keresztül vallatta a Terranot,de nem találták bűnösnek,ezért az „előzetes fogvatartásból” 13 órakor „szabadlábra helyezték”…


Azért nem baj ám ez !  Vélhetőleg kevesebb ipari hulladék megy át némi baksisért a műszakin .  Nem szól szám
Naplózva
dobbasszus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1767



« Új üzenet #6542 Dátum: 2018. Szeptember 25. - 21:33:23 »

Futómű emeléssel kapcsolatban érdeklődöm, mert homályban tapogatózom. Patroldoktornál hírdetnek 38.000 -ért + 5 cm-t. Suzuki Grand Vitara kocsim van, 2005.07. 3 ajtós 1.6 benzin. Közúton is használom kb. 50 % + 50 % terep. A levehető vonófejes vonóhorog felszereltetése után vagyok és nem annyira tetszik, hogy ennyire lelóg. Nézegettem az emelőszetteket , ahol a lengéscsillapítókat kell cserélni, ha jól értem... De elég borsos az ára. Kérdésem hozzá nem értőként, mit tud, mit nyújt az önök által fentebb hírdetett, kedvező árú 5cm-t emelő szett? Mit emel, hová kell a módosítást beszereltetni, mi emelkedik tőle-mi nem és mi változik ettől? Milyen lesz a menettulajdonsága a kocsinak közúton illetve terepen? Imbolygás...kanyarstabilitás kérdése...valamilyen alkatrészt hamarabb kinyírok vele a kocsiban...meg amire esetleg nem is gondoltam? Műszakin problémám lesz vele? Tisztelettel: Cs.R. (A kérdést oda is feltettem, próbálok okosodni, kell e ilyesmi egyáltalán a kocsimra...)
Szia
Próbáld a suzuki4x4.hu oldalon megkérdezni.
 Emelem
Naplózva

,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
kovacszs
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



« Új üzenet #6543 Dátum: 2018. Szeptember 28. - 06:40:17 »

Futómű emeléssel kapcsolatban érdeklődöm, mert homályban tapogatózom. Patroldoktornál hírdetnek 38.000 -ért + 5 cm-t. Suzuki Grand Vitara kocsim van, 2005.07. 3 ajtós 1.6 benzin. Közúton is használom kb. 50 % + 50 % terep. A levehető vonófejes vonóhorog felszereltetése után vagyok és nem annyira tetszik, hogy ennyire lelóg. Nézegettem az emelőszetteket , ahol a lengéscsillapítókat kell cserélni, ha jól értem... De elég borsos az ára. Kérdésem hozzá nem értőként, mit tud, mit nyújt az önök által fentebb hírdetett, kedvező árú 5cm-t emelő szett? Mit emel, hová kell a módosítást beszereltetni, mi emelkedik tőle-mi nem és mi változik ettől? Milyen lesz a menettulajdonsága a kocsinak közúton illetve terepen? Imbolygás...kanyarstabilitás kérdése...valamilyen alkatrészt hamarabb kinyírok vele a kocsiban...meg amire esetleg nem is gondoltam? Műszakin problémám lesz vele? Tisztelettel: Cs.R. (A kérdést oda is feltettem, próbálok okosodni, kell e ilyesmi egyáltalán a kocsimra...)

Szia!

Ha csak esztétikai okok miatt gondolkodol az emelésen akkor szerintem hagyd a francba. Nekem egy teljesen felújított Samu van emelve 4 cm-rel + MT gumikkal. Mindenhol elmegy tokon babon át néha olyan utakon is megyek ahol normális ember meg sem próbálna átgázolni.Egy cimbora alap Samujaval mentem ( sima téli gumival, eső után )múltkor és megdöbbentően jobb volt vezetni. Nem dobálta magát, kanyarban sem kellett elvenni a gázt mint az enyémben. Simábban egyenletesen futott, és a legfontosabb hogy a legkisebb kátyú sem verte ki a fogambol a tömést.  Röhög
Az én emelt gépem valahogy borulekonyabb, keményebb, ferfiasabb ezt nem tudom jobban kifejezni. A haver gépe ugyanazt tudja meggyőződésem szerint, de sokkal finomabban. Talán annyival kevesebb hogy előbb hasal fel. Mást nem tudok elképzelni.
A fiam a másik véglet... neki meg leültették a kocsiját, valami parádé nemet tuningceg által forgalmazott rugokkal, teelszkopokkal ami több heti levelezés eredménye lett. Csilliokert be is lett szerelve, nem mondom hogy rossz lett, mert olyan kanyar sebesség lett hogy hihetetlen, de a magyar utak miatt nem lehet kihasználni... kivéve a kanyargós hegyi szerpentinekenahol tényleg beszaras szinten érzed mit számít az a 4 cm.
Összeségében én lebeszélni nem akarlak semmiről, de gyakorlati haszna nem sok van ilyen szintű felhasználóknak mint mi. Persze ha parádézni szeretnél akkor hajrá mert tényleg tökösen néz ki emelve.
Persze ha a hulyebogar elindult már akkor nincs menekvés. Emelem
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #6544 Dátum: 2018. Szeptember 28. - 07:58:01 »

Magasabb gumit akarsz feltenni?
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
csontmetsző
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3311


Vadász-Csontmetsző


WWW
« Új üzenet #6545 Dátum: 2018. Szeptember 28. - 09:14:14 »

Köszönöm a válaszokat! Igen, dögösebb ha magasabb, meg a Nívák, meg Pick up -ok magasabbak pár centivel és nem akarom gyalulni a bakhátakat utánuk. Persze gyakorlatilag kevés haszna lenne, mivel jobbára alföldi homok és kevés mezőgazdasági részen járok. De itt is van traktornyomos rossz útszakasz. Gumi csere tervben van. BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 215/70 R16 100/97R van kiszemelve, az szerintem gond nélkül befér, amiatt kár emelni. Barátom Nissan -ja átépített, na ő is felemás érzésekkel beszélt a témáról. Terepképesség nagyon jó lett, de kimozgatja az emberből a nem létező vesekövet is a gépállat. Aszfalton meg nem király, ésszel kell közlekedni.
Naplózva

" Majd ha a kép előtt állva szinte érzed a disznó szagát, akkor lesz jó a kép! "
- Csergezán Pál -
kovacszs
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



« Új üzenet #6546 Dátum: 2018. Szeptember 28. - 15:49:33 »

Így van kb. ahogy gondolod.
Ezért szigorúan tilos emelt gépen menet közben orális szexet folytatni.
Nehogy baleset érje a felhevült jagert.... aztán meg rövidebb legyen a locsoló. Röhög Stoel
 Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #6547 Dátum: 2018. Szeptember 28. - 18:11:55 »

Futómű emeléssel kapcsolatban érdeklődöm, mert homályban tapogatózom. Patroldoktornál hírdetnek 38.000 -ért + 5 cm-t. Suzuki Grand Vitara kocsim van, 2005.07. 3 ajtós 1.6 benzin. Közúton is használom kb. 50 % + 50 % terep. A levehető vonófejes vonóhorog felszereltetése után vagyok és nem annyira tetszik, hogy ennyire lelóg. Nézegettem az emelőszetteket , ahol a lengéscsillapítókat kell cserélni, ha jól értem... De elég borsos az ára. Kérdésem hozzá nem értőként, mit tud, mit nyújt az önök által fentebb hírdetett, kedvező árú 5cm-t emelő szett? Mit emel, hová kell a módosítást beszereltetni, mi emelkedik tőle-mi nem és mi változik ettől? Milyen lesz a menettulajdonsága a kocsinak közúton illetve terepen? Imbolygás...kanyarstabilitás kérdése...valamilyen alkatrészt hamarabb kinyírok vele a kocsiban...meg amire esetleg nem is gondoltam? Műszakin problémám lesz vele? Tisztelettel: Cs.R. (A kérdést oda is feltettem, próbálok okosodni, kell e ilyesmi egyáltalán a kocsimra...)
https://www.ebay.de/itm/SUZUKI-VITARA-TRAILMASTER-FAHRWERK-HOHERLEGUNG-35MM/230771366400?hash=item35bb0b9a00:g:QYAAAOSwBEpZm~fX
Ez drágább de nem fogja kirázni a fogsorod...ellenben lesz egy frankó rugózásod.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #6548 Dátum: 2018. Szeptember 28. - 18:14:06 »

Nem mindegy, hogy a rugózás elemeit együtt cserélik egy emelésnél vagy csak bebasznak a gép alá valami tódás-fódást hogy "jóleszazúgy..."
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
kovacszs
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



« Új üzenet #6549 Dátum: 2018. Szeptember 30. - 04:58:41 »

Sziasztok !
Én nem a házi sufnitunungrol írtam a véleményemet, hanem a megvásárolható komplett szettekrol.
Maradjunk annyiban hogy csodak nincsenek minden esetben az emelés a komfort rovására megy ez ilyen, valamit valamiért. Nyilván az árakban sincsenek nagy csodák ezek az árak a Samuk estében 400 eurotol indulnak és tartanak a csillagos égig. ( Pl. Trail Master kit kb. 1300 euró sahara4x4.com )
De kérdés, hogy ilyen értékű autókba érdemes ilyen komoly szetteteket rakni?
Az enyémben egy középkategória alja van berakva ez ilyen amit írtam. Emelem
Naplózva
csontmetsző
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3311


Vadász-Csontmetsző


WWW
« Új üzenet #6550 Dátum: 2018. Szeptember 30. - 21:53:57 »

Halló! Nem a síma, hanem Grand Vitara és típusváltás előtti.
Ez a típus, mint a videón:



Old Man Emu felfüggesztés tetszene (az ára nem  Ördög). Úgy olvastam van kemény terepre való , de van ugyanabból szolidabb rugózású emelő szettje is. Viszont a típusválasztónál elakadt a keresgélés, mert 2006 utániakat dob.
Naplózva

" Majd ha a kép előtt állva szinte érzed a disznó szagát, akkor lesz jó a kép! "
- Csergezán Pál -
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #6551 Dátum: 2018. Szeptember 30. - 23:21:50 »

Halló! Nem a síma, hanem Grand Vitara és típusváltás előtti.
Ez a típus, mint a videón:



Old Man Emu felfüggesztés tetszene (az ára nem  Ördög). Úgy olvastam van kemény terepre való , de van ugyanabból szolidabb rugózású emelő szettje is. Viszont a típusválasztónál elakadt a keresgélés, mert 2006 utániakat dob.
Azért érdemes a trailmasternél is keresgélni...
https://www.4x4drive.hu/auto-tipusok/suzuki/suzuki-grand-vitara/futomu/trail-master/
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
csontmetsző
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3311


Vadász-Csontmetsző


WWW
« Új üzenet #6552 Dátum: 2018. Október 01. - 11:48:39 »

Köszi. Árban partiban van az OME-vel, technikailag is? Gondolom azért ajánlod.  Wave
Naplózva

" Majd ha a kép előtt állva szinte érzed a disznó szagát, akkor lesz jó a kép! "
- Csergezán Pál -
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #6553 Dátum: 2018. Október 01. - 11:53:33 »

Köszi. Árban partiban van az OME-vel, technikailag is? Gondolom azért ajánlod.  Wave
Versenyző cimborát kérdeztem, szerinte jó csak drága.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #6554 Dátum: 2018. Október 02. - 16:42:31 »

A hétvégén eladtam a samurait.  Fejvakarás
Kezdeném használni az "új" kocsit. 80% aszfalt 20% viszont elég kemény terep. Fel kell gumiznom. Mit ajánlotok?
A samuval könnyű dolgom volt, mert csak vadászni használtam, simex (kaiman) mintás gumival. A land Cruisert viszont mindenes autónak is használom. A Bf Goodrich All terrain Ko2-es jó lehet? Nem tömődik el túl hamar?
Naplózva

Jó szelet!
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: