Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 [433] 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791826 alkalommal)
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #6480 Dátum: 2018. Június 30. - 21:50:01 »

Köszönöm szépen!
Közben még innen-onnan csurrant-cseppent infó a kocsiról, azt kell mondanom, hogy az eddigiek alapján megfelelő lehet arra, amire használni tervezem.
Viszont egy kolléga bele tette a hülyebogarat a fülembe, mert a típus megjelenése óta megrögzött Rav-4 felhasználóként csupa olyan dolgot mesélt a Toyotáiról, amik szintén nagyon szimpatikusak....
Ez ám a dilemma.... Vigyorog

Csak óvatosan a RAV4 dízeljeivel. A 2,2 D Cat ( is ) benne van a húsz legrosszabb motorban (lásd Totalcar). Az újabb 2,0 már talán jobb.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
galoscsabus
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #6481 Dátum: 2018. Július 01. - 08:20:36 »

Csak óvatosan a RAV4 dízeljeivel. A 2,2 D Cat ( is ) benne van a húsz legrosszabb motorban (lásd Totalcar). Az újabb 2,0 már talán jobb.
Nem ragaszkodok az olajos motorhoz.
Pick-up esetében ez kényszerpálya, mert nem kapsz mást.
De ha már SUV, akkor szabadabb a helyzet.
Ismerősöm szerint a 2000 előtti állandó 4kerekes +difizáras autók nagyon jók a 2 literes benzinmotorjukkal.
Azt mondja, hogy ezek (gondos szervizelés esetén) jószerével elpusztíthatatlanok.
A 2000-2006 közti, difizár nélküli és automata 4kerék kapcsolású modellről nincs ennyire jó véleménye, de a 150 lovas 2ezres benzinmotorját
jónak tartja, és szerinte, összességében nézve még az is jobb választás lenne, mint az X-trail, pedig azt sem tartja rossz technikának.
Sajnos a 2006 utáni modell nem kerül szóba, mert ahhoz nincs elég zseton a malacperselyben.
De mindenek előtt a VW Tarot kell eladnom, annak az ára lesz a kiindulási pont.
 Wave
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Grus grus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 269



« Új üzenet #6482 Dátum: 2018. Július 01. - 11:29:08 »

Nem ragaszkodok az olajos motorhoz.
Pick-up esetében ez kényszerpálya, mert nem kapsz mást.
De ha már SUV, akkor szabadabb a helyzet.
Ismerősöm szerint a 2000 előtti állandó 4kerekes +difizáras autók nagyon jók a 2 literes benzinmotorjukkal.
Azt mondja, hogy ezek (gondos szervizelés esetén) jószerével elpusztíthatatlanok.
A 2000-2006 közti, difizár nélküli és automata 4kerék kapcsolású modellről nincs ennyire jó véleménye, de a 150 lovas 2ezres benzinmotorját
jónak tartja, és szerinte, összességében nézve még az is jobb választás lenne, mint az X-trail, pedig azt sem tartja rossz technikának.
Sajnos a 2006 utáni modell nem kerül szóba, mert ahhoz nincs elég zseton a malacperselyben.
De mindenek előtt a VW Tarot kell eladnom, annak az ára lesz a kiindulási pont.
 Wave


Üdv Csaba,a végeredményre kíváncsi vagyok mármint hogy mi-melyik lessz a befutó?!

 Emelem
Naplózva

"Ősi örökség ez, amit egyik ember örököl, a másik nem. Ősi harc ez, kutatási vágy, megfigyelés, tudásszomj, kalandkeresés, gyűjtési szenvedély, erdők, mezők, nádasok szeretete."
(Fekete István)
galoscsabus
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #6483 Dátum: 2018. Július 01. - 12:28:35 »

Üdv Csaba,a végeredményre kíváncsi vagyok mármint hogy mi-melyik lessz a befutó?!
Őszintén szólva, arra még én is Röhög
Ahogy egyre mélyebben ásom bele magam a használt "terepjáró" de inkább SUV piac rejtelmeibe, úgy ugrik elém egyre több lehetőség.
Valaki felhívta a figyelmemet pl. arra, hogy amennyi pénzért egy 2000-2004-es Rav4-et kapok, jellemzően 250.000-300.000 km-rel,
ugyan abban az árban belefér egy 2004-2006-os KIA Sorento, full extrás felszereltséggel, 100.000 km-rel kevesebb futással.
Vajon miért esik ennyivel többet az áruk?
A volt cégemnél 2 db KIA is szolgált, egy Sorento és egy Sportage, mind a kettőt egy maximálisan megbízható, precíz autónak ismertem meg,
amik még akár a több-gazdás üzemmódot is zokszó nélkül viselték, amikor mindenki csak hajtja a kocsit, de foglalkozni senki sem akar vele Fejvakarás
Mindkettő többször járt terepen is, ott is egészen jól megállták a helyüket...már ami egy ilyen balett-revüterepjárótól elvárható.
No meg itt van a Vitara is, ami eddig valahogy kiesett a látómezőből, de az sem elvetni való dolog......
Szóval fő a fejem rendesen, de akkor lesz éles a dolog, ha a Taro-t sikerül eladnom, annak még ki kell találnom egy normális árat,
mert nem hirdetni szeretném a vakszerencsében bízva, hanem eladni.
 Emelem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Grus grus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 269



« Új üzenet #6484 Dátum: 2018. Július 01. - 16:59:11 »

Őszintén szólva, arra még én is Röhög
Ahogy egyre mélyebben ásom bele magam a használt "terepjáró" de inkább SUV piac rejtelmeibe, úgy ugrik elém egyre több lehetőség.
Valaki felhívta a figyelmemet pl. arra, hogy amennyi pénzért egy 2000-2004-es Rav4-et kapok, jellemzően 250.000-300.000 km-rel,
ugyan abban az árban belefér egy 2004-2006-os KIA Sorento, full extrás felszereltséggel, 100.000 km-rel kevesebb futással.
Vajon miért esik ennyivel többet az áruk?
A volt cégemnél 2 db KIA is szolgált, egy Sorento és egy Sportage, mind a kettőt egy maximálisan megbízható, precíz autónak ismertem meg,
amik még akár a több-gazdás üzemmódot is zokszó nélkül viselték, amikor mindenki csak hajtja a kocsit, de foglalkozni senki sem akar vele Fejvakarás
Mindkettő többször járt terepen is, ott is egészen jól megállták a helyüket...már ami egy ilyen balett-revüterepjárótól elvárható.
No meg itt van a Vitara is, ami eddig valahogy kiesett a látómezőből, de az sem elvetni való dolog......
Szóval fő a fejem rendesen, de akkor lesz éles a dolog, ha a Taro-t sikerül eladnom, annak még ki kell találnom egy normális árat,
mert nem hirdetni szeretném a vakszerencsében bízva, hanem eladni.
 Emelem



Nehéz....nehéz....nehéz,énis lesem már egy ideje a piacot és képtelen vagyok dönteni,egyszer egyik típust nézegetem napokig aztán a másikat utána meg a harmadikat és így tovább Fejvakarás!
Énis kíváncsi leszek saját magamra is de megadom neked az elsőbbséget Ördög Röhög!

 Emelem
Naplózva

"Ősi örökség ez, amit egyik ember örököl, a másik nem. Ősi harc ez, kutatási vágy, megfigyelés, tudásszomj, kalandkeresés, gyűjtési szenvedély, erdők, mezők, nádasok szeretete."
(Fekete István)
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #6485 Dátum: 2018. Július 01. - 20:24:18 »

Őszintén szólva, arra még én is Röhög
Ahogy egyre mélyebben ásom bele magam a használt "terepjáró" de inkább SUV piac rejtelmeibe, úgy ugrik elém egyre több lehetőség.
Valaki felhívta a figyelmemet pl. arra, hogy amennyi pénzért egy 2000-2004-es Rav4-et kapok, jellemzően 250.000-300.000 km-rel,
ugyan abban az árban belefér egy 2004-2006-os KIA Sorento, full extrás felszereltséggel, 100.000 km-rel kevesebb futással.
Vajon miért esik ennyivel többet az áruk?
A volt cégemnél 2 db KIA is szolgált, egy Sorento és egy Sportage, mind a kettőt egy maximálisan megbízható, precíz autónak ismertem meg,
amik még akár a több-gazdás üzemmódot is zokszó nélkül viselték, amikor mindenki csak hajtja a kocsit, de foglalkozni senki sem akar vele Fejvakarás
Mindkettő többször járt terepen is, ott is egészen jól megállták a helyüket...már ami egy ilyen balett-revüterepjárótól elvárható.
No meg itt van a Vitara is, ami eddig valahogy kiesett a látómezőből, de az sem elvetni való dolog......
Szóval fő a fejem rendesen, de akkor lesz éles a dolog, ha a Taro-t sikerül eladnom, annak még ki kell találnom egy normális árat,
mert nem hirdetni szeretném a vakszerencsében bízva, hanem eladni.
 Emelem

A Subaru Forester (csak benzines!!!) nem került még képbe? Kétezres, benzines, a boxer miatt nagyon finoman jár, állandó összkerék+felezője is van. Nem is tűl drága, nagyon megbízható is.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Grus grus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 269



« Új üzenet #6486 Dátum: 2018. Július 01. - 21:42:24 »

A Subaru Forester (csak benzines!!!) nem került még képbe? Kétezres, benzines, a boxer miatt nagyon finoman jár, állandó összkerék+felezője is van. Nem is tűl drága, nagyon megbízható is.



Ezeket is nézegettem már,a dízelje is boxer az felejtős és ha igen miért?

 Emelem
Naplózva

"Ősi örökség ez, amit egyik ember örököl, a másik nem. Ősi harc ez, kutatási vágy, megfigyelés, tudásszomj, kalandkeresés, gyűjtési szenvedély, erdők, mezők, nádasok szeretete."
(Fekete István)
Sakac
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9916



« Új üzenet #6487 Dátum: 2018. Július 02. - 04:44:00 »



Ezeket is nézegettem már,a dízelje is boxer az felejtős és ha igen miért?

 Emelem

https://totalcar.hu/magazin/2017/03/10/csodadizel_160_ezernel_eltoro_fotengellyel/
Naplózva

"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9988



« Új üzenet #6488 Dátum: 2018. Július 02. - 10:11:31 »

Mindegy, hogy boxer, vagy V, csak Soros ne legyen.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Grus grus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 269



« Új üzenet #6489 Dátum: 2018. Július 02. - 11:38:49 »




Köszönöm!

 Emelem
Naplózva

"Ősi örökség ez, amit egyik ember örököl, a másik nem. Ősi harc ez, kutatási vágy, megfigyelés, tudásszomj, kalandkeresés, gyűjtési szenvedély, erdők, mezők, nádasok szeretete."
(Fekete István)
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11250


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #6490 Dátum: 2018. Július 02. - 23:47:57 »

Mindegy, hogy boxer, vagy V, csak Soros ne legyen.
Ördög
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
galoscsabus
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #6491 Dátum: 2018. Július 03. - 06:34:31 »

Mindegy, hogy boxer, vagy V, csak Soros ne legyen.
Hányom is a kereszteket, mikor a Használtautóponthú oldalon kalandozok:
"Motor elrendezése: Soros"
Hogy nem szégyellik magukat!
Találjanak már ki rá egy polkorrekt kifejezést!
 Ördög
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #6492 Dátum: 2018. Július 03. - 20:14:09 »

Hányom is a kereszteket, mikor a Használtautóponthú oldalon kalandozok:
"Motor elrendezése: Soros"
Hogy nem szégyellik magukat!
Találjanak már ki rá egy polkorrekt kifejezést!
 Ördög

Ha már X-Trail. Land Rover Freelander II? Ismerem az embert akinek a szomszédja nyúz egyet.  Nooormalis? Cigi  Vigyorog

Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Hakapeszi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új üzenet #6493 Dátum: 2018. Július 04. - 07:27:34 »

Sziasztok!

Jó állapotú Vitarát keresek, ha valaki esetleg tud olyat amit ismer/megbízható kérem  szóljon privátban.Köszönet!
Iá:1,2 mill. max.
üdv!
Naplózva
Grus grus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 269



« Új üzenet #6494 Dátum: 2018. Július 04. - 20:45:55 »

Ha már X-Trail. Land Rover Freelander II? Ismerem az embert akinek a szomszédja nyúz egyet.  Nooormalis? Cigi  Vigyorog





Mennyire megbízható autók ezek a Freelander II-esek? amúgy külsőre nem rosszak a szemnek!

 Emelem
Naplózva

"Ősi örökség ez, amit egyik ember örököl, a másik nem. Ősi harc ez, kutatási vágy, megfigyelés, tudásszomj, kalandkeresés, gyűjtési szenvedély, erdők, mezők, nádasok szeretete."
(Fekete István)
Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 [433] 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: