Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791717 alkalommal)
HunterDave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591



« Új üzenet #6135 Dátum: 2017. Március 18. - 19:00:03 »

A 2.5 vagy 2.8-as pajero illetve a 2.7 terrano közül ki melyiket tartja jobbnak a másiknál? Természetesen mind kettőt rövid kivitelben kell elképzelni.  Wave
Naplózva
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #6136 Dátum: 2017. Március 18. - 19:02:19 »

"Egyik disznóhajtáson találkoztam Murczin Zsolttal, nézz utána, hogy ki. Akkor is valami baszomnagy spécizett túraautóval jött. Nagyon földön járva közelítette meg a témát. Kérdeztem a Pajero-ról. Azt mondta, hogy már nem egy rossz terepjáró, természetesen bizonyos korlátokkal, viszont még emberi léptékkel fenntartható. A Patrol is, a TLC is sokkal drágább minden tekintetben, nem mondja, hogy nem jobbak, mint a Micu, de SOKKAL drágább minden tekintetben…… (nem akarok vitát, sem Patrolosokkal, sem TLC-sekkel, lehet kérdezni Murczin urat, hogy hogy értette…… Vállat von)"

A mindenkori autóinkat javító szerelő terepralis és oktató. Szerintem amit nem tud a terepjárókról, azt nem is érdemes tudni, egyébként Murczin Zsolt jóbarátja. Szó szerint ugyanez a véleménye. Alkatrészben szerinte a Nissan a Micu másfélszerese, a Toyota a duplája. És egyik sem jobb semmivel. Ismétlem, szerinte ...  Ja és még valami, mielőtt vettem a Kiscsirkét )amiért meg is kaptam tőle a beosztásom, bár azóta kicsit engedékenyebb lett) alaposan kikérdeztem Pajero ügyben, szerinte a Pajero 3,5-es hathengeres benzinese nem csak, hogy felejtős, hanem tilos is.
Őszintén szólva szerintem ez az egész túl van misztifikálva. A Fiat az 1,3-as JTD dízel tervezésekor nem is titkolta, hogy 250, max 300 e km-re tervezi a motort. Na most kollégám Suzukijában egy ilyen motorban 350 ezer km van és öt liter alatt fogyaszt, télen hiba nélkül üzemelt, biztos nem tudta, hogy tönkre kell mennie.
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #6137 Dátum: 2017. Március 18. - 19:29:47 »

Terepjarokrol beszelgetni azert meg lehet gondolom, nem Peti ? Draganak meg mint dragak arba a Toyota es a Jeep itt egyformak, mondjuk a Wranglerbe jon 3 difizar es merev hidak mig a Toyotakba csak hatul van merevhid es csak hatso difizar mostansag.  A TLC nem vitas, hogy egy nagyon jo auto. A helyzet az, hogy azokbol a jo autoikbol mar csak oskovuletek maradtak mert a mostani TLC mint irtam egy luxus SUV,  oceanjaro meretekkel....es arral. Amugy amit a TLC tud ugyanazt tudja a Toyota 4 Runner, es a Toyota Sequoia is itt nalunk (amiota az FJ Cruiser - t beszuntettek)  A Sequoia-ba  ugyanaz az 5.7 L benzines V8 van mint a TLC- be de osszegezve mas ktg mint a Jeep Wrangler, de kimondottan terepen es foleg extrem terepen semmivel sem tudnak tobbet mint egy Wrangler es extrem terepen mogotte vannak .....(oszinten megvallva nem tudom mi tud tobbet, ami meg megfizetheto)  lattam oket mint amit te felraktal a Wranglerek mellett terepen, semmi baj veluk amellett hogy regiek, es hatranyba vannak mert nincs meg az az after market alkatresz ellatas hozzuk mint a Jeep- ekhez.  Ezek a mostani uj TLC meg felejtosek mint "terepjaro"  hacsak nem kirandulni akarsz a csaladdal.




https://www.google.hu/search?client=ms-opera-mobile&channel=new&ei=0XvNWJbXOsqrswGX_5ewBw&q=toyota+hzj76&oq=toyota+hzj+&gs_l=mobile-gws-serp.1.2.41j0i10k1l3j0.10571.11806.0.14579.5.5.0.0.0.0.195.796.0j5.5.0....0...1c.1j4.64.mobile-gws-serp..0.5.789...0i22i10i30k1j0i19k1j0i22i30i19k1.rHHuVi5Kfjw#imgrc=WQULBy8NBXt5dM:
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #6138 Dátum: 2017. Március 18. - 19:34:18 »

"Egyik disznóhajtáson találkoztam Murczin Zsolttal, nézz utána, hogy ki. Akkor is valami baszomnagy spécizett túraautóval jött. Nagyon földön járva közelítette meg a témát. Kérdeztem a Pajero-ról. Azt mondta, hogy már nem egy rossz terepjáró, természetesen bizonyos korlátokkal, viszont még emberi léptékkel fenntartható. A Patrol is, a TLC is sokkal drágább minden tekintetben, nem mondja, hogy nem jobbak, mint a Micu, de SOKKAL drágább minden tekintetben…… (nem akarok vitát, sem Patrolosokkal, sem TLC-sekkel, lehet kérdezni Murczin urat, hogy hogy értette…… Vállat von)"

A mindenkori autóinkat javító szerelő terepralis és oktató. Szerintem amit nem tud a terepjárókról, azt nem is érdemes tudni, egyébként Murczin Zsolt jóbarátja. Szó szerint ugyanez a véleménye. Alkatrészben szerinte a Nissan a Micu másfélszerese, a Toyota a duplája. És egyik sem jobb semmivel. Ismétlem, szerinte ...  Ja és még valami, mielőtt vettem a Kiscsirkét )amiért meg is kaptam tőle a beosztásom, bár azóta kicsit engedékenyebb lett) alaposan kikérdeztem Pajero ügyben, szerinte a Pajero 3,5-es hathengeres benzinese nem csak, hogy felejtős, hanem tilos is.
Őszintén szólva szerintem ez az egész túl van misztifikálva. A Fiat az 1,3-as JTD dízel tervezésekor nem is titkolta, hogy 250, max 300 e km-re tervezi a motort. Na most kollégám Suzukijában egy ilyen motorban 350 ezer km van és öt liter alatt fogyaszt, télen hiba nélkül üzemelt, biztos nem tudta, hogy tönkre kell mennie.
Tavaly egy Patrollal volt.
Kínáig meg sem állt.
Most éppen megint a 3gyémántossal küzd, épít egyet ismét.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #6139 Dátum: 2017. Március 18. - 19:41:57 »

Tavaly egy Patrollal volt.
Kínáig meg sem állt.
Most éppen megint a 3gyémántossal küzd, épít egyet ismét.

Tudom, minden évben jönnek hajtásra.
Naplózva
Bwana
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 770



« Új üzenet #6140 Dátum: 2017. Március 18. - 19:47:22 »

Most már csak "homokföldet" kell körbejárni. Vagy hova forduljon az ember, ha módosításokat akar a szekerén?
Naplózva

Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!

Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba,
Tévelyítő bús vadonba.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #6141 Dátum: 2017. Március 18. - 19:58:14 »

Most már csak "homokföldet" kell körbejárni. Vagy hova forduljon az ember, ha módosításokat akar a szekerén?
Mit akarsz módosítani?
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Bwana
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 770



« Új üzenet #6142 Dátum: 2017. Március 18. - 20:10:45 »

Mit akarsz módosítani?

Kasznit emelni, futóművet erősíteni.
Naplózva

Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!

Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba,
Tévelyítő bús vadonba.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #6143 Dátum: 2017. Március 18. - 20:16:34 »



A mindenkori autóinkat javító szerelő terepralis és oktató. Szerintem amit nem tud a terepjárókról, azt nem is érdemes tudni, egyébként Murczin Zsolt jóbarátja. Szó szerint ugyanez a véleménye. Alkatrészben szerinte a Nissan a Micu másfélszerese, a Toyota a duplája.
A patrol alkatrészárait nem ismerem. A terranoé jóval olcsóbb, mint a pajero vagy hilux cuccai. Gömbfejek tízezer körül, féltengelycsuklók tizenöt, húsz körül.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #6144 Dátum: 2017. Március 18. - 20:29:58 »

Kasznit emelni, futóművet erősíteni.
A futómű erősítést hogy érted?
Az emelés piti.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Bwana
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 770



« Új üzenet #6145 Dátum: 2017. Március 18. - 20:32:31 »

A futómű erősítést hogy érted?
Az emelés piti.

Úgy, hogy többet bírjon mint egy átlagos széria futómű.
Naplózva

Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!

Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba,
Tévelyítő bús vadonba.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #6146 Dátum: 2017. Március 18. - 20:37:11 »

Úgy, hogy többet bírjon mint egy átlagos széria futómű.
Ilyen kategóriájú autóknál az "átlagos széria" is elég erős.
De poliuretán szilentek, jobb gátlók jönnek az emeléssel.
Ez nem elég?
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Bwana
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 770



« Új üzenet #6147 Dátum: 2017. Március 18. - 21:10:28 »

Akkor lássuk konkrétabban. Leginkább egyedül bóklászok,főleg terepre kell. Nem kell nagy autó. Rövid tengelytáv, három ajtó elegendő. Emelt kaszni, nagyobb kerekek, megerősített futómű. A nagybüdös traktor nyomában is elmenjen., árkon bokron is. Nem kell sziklamászásra vagy babodi dagonyázásra. Országon belül minden körülmények között elvigyen A-ból B-be, főúton. Nem kedvelem az autópályát.Legyen rajta csörlő, tetőcsomagtartó. Hosszabítonak sem kell, elég hosszú így is.Nem kell dízelmotor, benzines legyen max. 3 literes. Vontatásra esetenként alkalmas legyen. A lakókocsit vagy motorcsónakot nem ezzel húzatnám le az Adriára. Fenntartás, egy ilyen gépre mindig többet kell költeni mint egy átlag autóra, de ez így is van rendjén, de azért az alsóneműmet ne kelljen rákölteni, ára? kb.4 gurigába beleférjen.

Valami ilyesmi: http://www.auszookers.com/forum/viewtopic.php?t=46268&p=821908

Nem vagyok otthon ennyire a témában, ezek a kívánalmak.
Naplózva

Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!

Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba,
Tévelyítő bús vadonba.
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #6148 Dátum: 2017. Március 18. - 21:44:59 »

A patrol alkatrészárait nem ismerem. A terranoé jóval olcsóbb, mint a pajero vagy hilux cuccai. Gömbfejek tízezer körül, féltengelycsuklók tizenöt, húsz körül.
Amikor már elkezdtem intézni a VW Taro behozatalát, ketten is tájékoztattak arról, hogy irtó nagy hülyeséget csinálok, mert nálunk nem lehet hozzá alkatrészt kapni,
de ha éppen van is véletlenségből, akkor horror áron....én meg  Fej a falba , hogy már megint sikerült beválogatnom valami szart....de akkor már nem akartam kiszállni.

Laza 12 ezer után, mostanában kell majd először komolyabban hozzányúlni.
Eddig a legnagyobb akció a hosszú kardán vezető csapágya volt, e-bay beszerzés, küldéssel együtt volt 13 ezer Ft.
Tényleg horror árakkal találkozni:
Kormány összekötő gömbfejek 1700-2700,-Ft/db
Féltengely csukló 9500,- Ft/db
Komplett függőcsap felújító készlet a két oldalhoz 22.000,- Ft
Kb. a 4x4-es Pandához voltak ilyen árfekvésben az alkatrészek  Vigyorog

Van viszont egy nagy dilemmám.
Ez a 2.4-es szívó dízel olyan lusta, mint a föld. Nem megy, nem gyorsul, de legalább jó az étvágya.
Megfordult a fejemben a gondolat, hogy kellene venni bele egy 2.4 TD blokkot.
De vajon csereszabatos-e a két blokk? 
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6149 Dátum: 2017. Március 18. - 22:45:16 »

Úgy, hogy többet bírjon mint egy átlagos széria futómű.
Én a következőt tudom ajánlani:
 Benzines Isuzu Trooper . Igaz ez 3.2-es V6, illetve 3.5 V6. Most a literektől nem kell megijedni, mert egy Nivánál 1-2 literrel esznek többet.
Ebből lehet találni 3 ajtósat bőven.Ugyanakkor  én a 3.1L TD-t ajánlanám. Én sem vagyok Diesel  fan, de az ésszerűség azért néha diadalmaskodik.
 Egy átépítés , esetleg teljes felújítás nálam így kezdődik:
 A meglévő alap autó teljes átvizsgálása.
 Egyeztetés az ügyféllel az elképzelt  átalakításokról, és szükséges javításokról.
A kiegészítők kiválasztása.
 Árajánlat elkészítése.
Egyeztetés, megállapodás.
 Alkatrészek , felszerelések, kiegészítők megrendelése.
 A jármű szétszerelése, az újra hasznosítható alkatrészek homokfújása- porszórásos festése.
Esetleges karosszéria javítás.
 Festés , korrózióvédelem.
 Összeszerelés.
 Azért ajánlom a Troopert mert a NASA is ezt használta volna a Holdról lehozni Armstrongékat, ha beszart volna a Holdkomp.  Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: