Oldalak: 1 ... 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 790737 alkalommal)
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #6015 Dátum: 2017. Január 30. - 22:22:49 »

Nem igazán a legfontosabb képessége egy terepjárónak, de azért én mégis leírom, hátha valakinek ez is szempont lesz egyszer.

Na, szóval…… történt éppen a hétvégén, hogy egy közepesen tengerszint feletti  erdőben levő vadászházból nagyon lelkes tempóban tartottunk lefele a faluba tankolni meg némi bagóért a vadászcimborának, és, teljesen elfeledkezvén az erdészeti és vadászati úton a kanyar után levő vadászati magánkapuról - hivatalos verzió szerinti szófordulattal - nem éppen az útviszonyoknak megfelelő sebességgel közelítettem meg azt a baszott nagy vaskaput. Ami előtt természetesen a legalább 7 fokos lejtőn – a gondos és körültekintő erdészeti és vadászati szakszemélyzet fáradtságos munkájának gyümölcsként vagy 80 méter hosszú, a Városligeti Műjégpályát megszégyenítő minőségű tükörjeget alakítottak ki, hogy mondok  „neszenektek kisköcsögök egy kis adrenalin, ha már vadászatnál nem tudunk nektek elég élményt adni, bepótoljuk ezt az útjaink használatával”……
Mondottam volt ezt természetesen a csukva levő kaput FELÜLRŐL, LEJTŐN megközelítő üzemmódban, natürlikh, jelző tábla nélkül, hogy aszongya, „vigyázz baromarcú, mert a kanyar után kapu lesz…..” vagy valami hasonló. Én megelégedtem volna – híresen világlátott emberként – egy a csehektől lopott „pozor vlak” táblával, de ezek úgy látszik kiváltképp becsületeses népek arrafele, és ilyen sem volt.
Szóval a 4 kerekes üzemmódba levő Mitsubishi Pajero finom fékezésemre először csak egy három és fél pontos flikk-flakkot adott elő, majd egy szinte hibátlan kilenc pontos leszúrt szimpla rittbergerrer egyenesen alig csökkentett tempóval az utat szegélyező beton oszlopokkal kialakított beton korlátnak tartott, annak is a mintegy 40x40-es beton oszloptartójának… Én kétszeres izommunkával, egyszer a kormányt készültem összeroppantani, másodsorban izmos farpofámat kényszerítettem erős edzésmunkára (gondolván, hogy mentők ne úgy emlegessenek majd hónapokig, hogy „emlékeztek is kis hülye Pajerosra aki beszart?”) és – szervusz Micu, jó volt veled! csatakiáltással - felkészültem az összezúzódásra…..
Nem részletezem a csattanást, és a repülő betondarabokat, mert úgyis költő túlzásnak tűnne, de elég az, hogy visszalökődtünk az útra, és menetiránnyal szemben vagy 30 méter csúszás után megállt a japcsi géperejű hajtány. Kiszállva én is, és Pista vadász barátom is úgy szálltunk ki, hogy ez a beton biztosan lebontotta a Micu elejét, és vártam, hogy mikor kezd el vagy füstölni, vagy lángolni, vagy valami……
Hát kérem, az egyik semmi célt nem szolgáló, kizárólag pöcshosszabbító szándékkal felrakott szúrófény tört darabokra, majd a lökhárító a bal oldalon legalább 1-1,5 centivel behajlott pont annyíra, hogy a 33-as MT  gumit jobbra nem tudom jobbra csutkára kitekerni…. És ennyi…..  Semmi futómű elállítódás, semmi elhúzás…. semmi, a motor is vígan brummogott tovább. Táncol Táncol Simán lábon, ugyan remegő térdekkel, de továbbmentünk tankolni is, és lett bagó is a füstölgőknek.
Én eddig azt hittem, hogy ha nem is egy operett terepjáró, de messze van a híres „nagyoktól”, pl. Toyota Land Cruiser, vagy Nissan Patrol szilárdságban, de amit ez a cucc most elviselt….. nem tudom, hogy a híres nagyok, mennyivel tudnak többet. A beton oszlop tőből kitörve, az azokat összekötő betongerendák kettétörve, és a lökhárítóra rágyógyulva vagy két centi vastag beton törmelék.
Egy párszor megbántam már, hogy a szarnak kellett nekem ezt a batárt megvenni, merthogy bőven elég lenne egy kis rövid Vitarácska is, de most.. de most minden devianciámat megbocsátottam magamnak, és azt kell mondjam, hogy nem volt rossz döntés. Nem tudom, hogy egy Vitarából mi maradt volna, vagy én megsérültem volna-e, vagy a 140 kilós Pista barátom ki tudott volna-e kászálódni a valószínűleg lezúzott Suzuki termékből, de alig hiszem, hogy ennyivel megúsztuk volna.
Tehát, ha valakinek kétségei lennének, hogy elég erős-e egy Pajero, akkor azt kell mondanom, hogy nem egy lóerőbajnok, de a szilárdságára nem lehet panasz… Igen

 Emelem
Naplózva
csontmetsző
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3311


Vadász-Csontmetsző


WWW
« Új üzenet #6016 Dátum: 2017. Január 30. - 22:39:37 »

Jujj! Au, ez fájt! Sajnálom!
De olyan jót röhögtem! Imádom a stílusod, maradj még nagyon sokáig ilyen! Örülök, hogy nem lett nagyobb baj!
Naplózva

" Majd ha a kép előtt állva szinte érzed a disznó szagát, akkor lesz jó a kép! "
- Csergezán Pál -
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11246


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #6017 Dátum: 2017. Január 30. - 22:54:44 »

Az L200-zal kedves feleségem csattant egy kocsisorba...4-1-re győztünk.  Nyihi
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2127


vadaszijasz


« Új üzenet #6018 Dátum: 2017. Január 30. - 23:27:15 »

Huszlavika, kellett volna kepet csinalj, hogy mennyi kar lett a kocsin es a betonoszlopon ......
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Sakac
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 9913



« Új üzenet #6019 Dátum: 2017. Január 31. - 04:24:25 »

Az L200-zal kedves feleségem csattant egy kocsisorba...4-1-re győztünk.  Nyihi

Abból " kettőt" tettem anno galyra... Igaz  volt olyan példány is (nem én voltam) ami búzával megrakott IFA-l csattan 30cm-t elcsúszott a baloldala a másikhozhoz képest. Egy ujj csont törés kivételével semmi komolyabb nem történt a két srác kiszállt belőle.
Naplózva

"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #6020 Dátum: 2017. Január 31. - 09:22:12 »

Jujj! Au, ez fájt! Sajnálom!
De olyan jót röhögtem! Imádom a stílusod, maradj még nagyon sokáig ilyen! Örülök, hogy nem lett nagyobb baj!

Köszi, Robikám az együttérzést!
De akkor sem lenne sokkal jobb, ha puffognék, csináltam volna egy szakajtó képet az útról, és azon morfondíroznék, hogy milyen jogi lépéseket tegyek az út karbantartójával szemben, ha már ők hasznot nyalnak a vadásztatásból, de 2000 forint ára sót sajnálnak a kapu előtti veszélyes terület úgy-ahogy történő karbantartására. Tartok tőle a mostani 20 éves vadászati ciklus végére vége is lenne a "pör"-nek... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
A bíróság, meg olyan Arany János által megénekelt fülemülésen csapdosná mind a két zsebét, meg a tenyerét össze a befolyt összegek után......... Ez még azért mindig "Magyarország, én így szeretlek!" Ördög Ördög
 Emelem
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #6021 Dátum: 2017. Január 31. - 09:43:04 »

Huszlavika, kellett volna kepet csinalj, hogy mennyi kar lett a kocsin es a betonoszlopon ......

Lehet......
A kocsiról bármikor tudok képet csinálni, mert hogy otthon büszkélkedik a harci sérüléseivel, és esetleg nyalogatja sebeit a garázsában, ha senki nem látja...... (most nem sütöm el a cigányviccet, a mekkora a károd? alappoénűt, mert nem biztos, hogy átmenne... Vigyorog)
A betonoszlop káráról viszonylag könnyű beszámolni..... Én, egyszerű, mezei kormánytekergető állampolgárként úgy értékelem, hogy ha egy betonoszlop tőből kitörik, és vele a vízszintes betongerendái is, az elég nagy kár, szvsz. konvergál a 100%-hoz. Vállat von
Természetesen, ha egy magyar biztosító kérfelvételi szakemberét kérdeznéd (vagy a fekete lovagot, a híd őrét, a gyalog galopp-ból....), ők valószínűleg csak "kis karcolásnak" minősítenék, a biztosítós ember némi csúszópénz ellenében hajlandó lenne egy 10-12%-os kárlapot felvenni, azzal, hogy a letört betonoszlopot tökéletesen vissza lehet ragasztani, és az egynémely folytonossági hiányok az oszlopban nem befolyásolják annak eredeti funkcióját...... A fekete lovag szvsz. igazi megvesztegethetetlen jellemként továbbra is hajthatatlan lenne!! Vigyorog
De megkérem Pista barátomat, aki továbbra is fenn harcol az elemekkel és Diana istennő közönyösségével, hogy ha arra jár megint, dobjon már az oszlopról, illetve a maradékáról egy pár fotót, ha tényleg érdekel...
 Emelem
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #6022 Dátum: 2017. Január 31. - 10:33:36 »

Minden jó, ha a vége jó.  Igen Szenyóság ezen vicceskedni - így nem is teszem  Angyal Angyal - csak elméláztam a gondolattal, ahogy sikítva szánkáztok a két tonnás vasban.  :Mosolyog

 Tényleg nem rólad jutott eszembe, csak a tehetetlenségről: nem is oly rég a Skodával evickéltem én is Pilicsaba felé. Ölég gáz volt az út, -6 fok / 5-6 centi el nem olvaldt, el nem takarított sózott hó az úton. Csúszott böcsülettel. De tényleg. Kanyargós úton tényleg óvatosan evickélek - 30-40 között, de én sem tudtam volna megállni gáz esetén - amikor rámesik egy 7,5 tonnás Iveco, és a kanyarívből kijövet teligázzal megelőz, 70-et szerintem simán ment. Elém már úgy ment vissza, hogy járt a kocsi fara, de így éppen befért a szembe jövő rakott nyerges elé.  Fejvakarás  Tele van az út agyhalottal  Fejvakarás Ha pl. előzés előtt / alatt nekemcsúszik, vagy beleszáll a kaminonba, egynehányan ottmaradunk.  Fejvakarás

Btw. betonoszlopra lettél avatva kollégám?  Vigyorog
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Sakac
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 9913



« Új üzenet #6023 Dátum: 2017. Január 31. - 10:36:24 »



Btw. betonoszlopra lettél avatva kollégám?  Vigyorog

Szvsz május végén megejtjük.. Röhög
Naplózva

"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #6024 Dátum: 2017. Január 31. - 10:40:56 »

Minden jó, ha a vége jó.  Igen Szenyóság ezen vicceskedni - így nem is teszem  Angyal Angyal - csak elméláztam a gondolattal, ahogy sikítva szánkáztok a két tonnás vasban.  :Mosolyog

 Tényleg nem rólad jutott eszembe, csak a tehetetlenségről: nem is oly rég a Skodával evickéltem én is Pilicsaba felé. Ölég gáz volt az út, -6 fok / 5-6 centi el nem olvaldt, el nem takarított sózott hó az úton. Csúszott böcsülettel. De tényleg. Kanyargós úton tényleg óvatosan evickélek - 30-40 között, de én sem tudtam volna megállni gáz esetén - amikor rámesik egy 7,5 tonnás Iveco, és a kanyarívből kijövet teligázzal megelőz, 70-et szerintem simán ment. Elém már úgy ment vissza, hogy járt a kocsi fara, de így éppen befért a szembe jövő rakott nyerges elé.  Fejvakarás  Tele van az út agyhalottal  Fejvakarás Ha pl. előzés előtt / alatt nekemcsúszik, vagy beleszáll a kaminonba, egynehányan ottmaradunk.  Fejvakarás

Btw. betonoszlopra lettél avatva kollégám?  Vigyorog

Nem emlékszem, hogy sikítottam volna, szerintem a sz@rral együtt az összes hang belémfagyott....... Vállat von Vigyorog
Tényleg sok a barom az utakon, ennyi erővel valami teherautó is tényleg jöhetett volna... szóval beismerem, duzzasztom a számukat Stoel

Nem, betonoszlopra még nem........ ismersz olyat akinek lenne joga hozzá? Ördög Ördög Ördög
 Emelem


« Utoljára szerkesztve: 2017. Január 31. - 11:29:04 írta Horrido » Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #6025 Dátum: 2017. Január 31. - 10:44:56 »

Szvsz május végén megejtjük.. Röhög

Látom, akkor Te??!! Fejvakarás Basszus!!!!.... emlékszel ugye??, csak én nem szenyóztam veled a perkelt miatt, mindenki más igen.....
 Emelem
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #6026 Dátum: 2017. Január 31. - 11:31:02 »

Minden jó, ha a vége jó.  Igen Szenyóság ezen vicceskedni - így nem is teszem  Angyal Angyal - csak elméláztam a gondolattal, ahogy sikítva szánkáztok a két tonnás vasban.  :Mosolyog

 Tényleg nem rólad jutott eszembe, csak a tehetetlenségről: nem is oly rég a Skodával evickéltem én is Pilicsaba felé. Ölég gáz volt az út, -6 fok / 5-6 centi el nem olvaldt, el nem takarított sózott hó az úton. Csúszott böcsülettel. De tényleg. Kanyargós úton tényleg óvatosan evickélek - 30-40 között, de én sem tudtam volna megállni gáz esetén - amikor rámesik egy 7,5 tonnás Iveco, és a kanyarívből kijövet teligázzal megelőz, 70-et szerintem simán ment. Elém már úgy ment vissza, hogy járt a kocsi fara, de így éppen befért a szembe jövő rakott nyerges elé.  Fejvakarás  Tele van az út agyhalottal  Fejvakarás Ha pl. előzés előtt / alatt nekemcsúszik, vagy beleszáll a kaminonba, egynehányan ottmaradunk.  Fejvakarás

Btw. betonoszlopra lettél avatva kollégám?  Vigyorog

Khm...  Stoel Anno fiatalkoromban a GR Patrollal volt némi elejtésem..  Ördög Betonláb is, bár nem sorompóalap.
« Utoljára szerkesztve: 2017. Január 31. - 12:13:47 írta Horrido » Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9985



« Új üzenet #6027 Dátum: 2017. Január 31. - 11:52:28 »

Khm...  Stoel Anno fiatalkoromban a GR Patrollal volt némi elejtésem Ördög Betonláb is, bár nem sorompóalap.

Szerencséd. Különben a betonláb mellé kaptál volna egy rövid sorozatot is az őrtoronyból.
« Utoljára szerkesztve: 2017. Január 31. - 12:15:01 írta Horrido » Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #6028 Dátum: 2017. Január 31. - 12:12:55 »

Szerencséd. Különben a betonláb mellé kaptál volna egy rövid sorozatot is az őrtoronyból.

Volt pirossávosom.... Kacsint
Bár egyre kevesebben vagyunk, kik tudják ez mit jelentett anno.
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2127


vadaszijasz


« Új üzenet #6029 Dátum: 2017. Január 31. - 15:29:30 »

Minden jó, ha a vége jó.  Igen Szenyóság ezen vicceskedni - így nem is teszem  Angyal Angyal - csak elméláztam a gondolattal, ahogy sikítva szánkáztok a két tonnás vasban.  :Mosolyog

Errol jut eszembe valakinek az alairasa egy itteni forumon  Mosolyog  : " Bekesen, aludva, szeretnek elmenni mint nagypapa, es nem orditva mint az utasok az autojaba"
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Oldalak: 1 ... 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: