Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791530 alkalommal)
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #6000 Dátum: 2017. Január 24. - 09:49:07 »

Tippelhetek?
Sosem volt Rigád, vagy Verhovinád.


 Igen Ha Isten nem ver bottal, ver hovinával... Stoel Stoel

Nekem is volt, aztán egy télen a sufniba betámasztott géperejű hajtányból valami rendes alkesz szomszéd kilopta a géperőt.
Akkor dühös voltam, ma már tudom, hogy életminőség javító intézkedésnek bizonyult, neki is nekem is. Ő kapott az áráért némi páleszt a kocsmában, én meg nem kaptam gutaütést, hogy beszarik a hajtány, és szerelnem kéne, de minimum gyertyát pucolnom, ha azt akarom, hogy szédületes 45-ös tempóval, 2000 decibell kíséretében recsegjen az úton.....
 Emelem
Naplózva
clockman
Levél
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új üzenet #6001 Dátum: 2017. Január 27. - 20:13:50 »

Használ valaki tíz év körüli Toyota Rav 4-t vagy Nissan X-Trail-t vadászatra ?
Aszfaltra tervezték őket, de érdekelne mennyire bírják a terepet. 
Naplózva
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6002 Dátum: 2017. Január 28. - 14:02:18 »

Reggel felkelek, nekilátok szerelni. Fejvakarás Délután elmegyünk motorozni. Táncol Este hazatolom. Woest Aztán végetér a nyáriszünet... Rííí
Bár nekem romet-em volt... Ördög
Dettó!! Röhög
Nekem pedálos verhovinám volt! Vigyorog
 1 óra motorozás, 3 óra szerelés.  Woest
 Soha nem értettem , hogy ha időt, energiát és főleg nyersanyagot nem kímélnek , akkor miért nem lehet már jó terméket előállítani?? Akkoriban a Szovjetunió volt a XX. század Kínája. Ontották a szart kifelé. ( Mondjuk a 1985-ben Ungváron vásárolt fúró és köszörűgép a mai napig működik.)
Aztán egy szép nyári estén , gyújtás állítás közben a karburátorra kifolyt benzin meggyúladt. Mire elértem a 5 kg-os mosóporig , hogy eloltsam a járgányt, akkorra mára műanyag tanksapkát kilőtte, majd négyméteres lángcsóvát lőve magából szépen lassan elégett.
 Ekkorra már 100%-ig biztos voltam benne , hogy van Isten, ugyanis ezt kértem tőle korábban. Angyal
 Ezután egy T5-ös Pannóniát vásároltam  ami szinte megváltás volt a verhovina után. Évekig használtam mindenféle probléma nélkül.
Aztán amikor beleszerelmesedtem a négyütem hangjába , akkor vásároltam egy kosárban lévő Ural M-72- est,ami szépre és jóra sikerült, a mai napig működik az emberkének.
 Ekkor a Pannónia már vagy öt éve a diófának támasztva pihent.
 Az unokaöcsém kérdezte , hogy eladom -e neki.
 Mondtam ha  a harmadik rúgásra nem indul el , akkor ingyen nekiadom.
  A MÁSODIK RÚGÁSRA BEINDULT!!   Táncol
 Magam sem hittem volna!! Így talán 5 ezer forintot kértem tőle  jelképes összegként.
Naplózva
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6003 Dátum: 2017. Január 28. - 14:04:42 »

Dettó!! Röhög
Nekem pedálos verhovinám volt! Vigyorog
 1 óra motorozás, 3 óra szerelés.  Woest
 Soha nem értettem , hogy ha időt, energiát és főleg nyersanyagot nem kímélnek , akkor miért nem lehet már jó terméket előállítani?? Akkoriban a Szovjetunió volt a XX. század Kínája. Ontották a szart kifelé. ( Mondjuk a 1985-ben Ungváron vásárolt fúró és köszörűgép a mai napig működik.)
Aztán egy szép nyári estén , gyújtás állítás közben a karburátorra kifolyt benzin meggyúladt. Mire elértem a 5 kg-os mosóporig , hogy eloltsam a járgányt, akkorra mára műanyag tanksapkát kilőtte, majd négyméteres lángcsóvát lőve magából szépen lassan elégett.
 Ekkorra már 100%-ig biztos voltam benne , hogy van Isten, ugyanis ezt kértem tőle korábban. Angyal
 Ezután egy T5-ös Pannóniát vásároltam  ami szinte megváltás volt a verhovina után. Évekig használtam mindenféle probléma nélkül.
Aztán amikor beleszerelmesedtem a négyütem hangjába , akkor vásároltam egy kosárban lévő Ural M-72- est,ami szépre és jóra sikerült, a mai napig működik az emberkének.
 Ekkor a Pannónia már vagy öt éve a diófának támasztva pihent.
 Az unokaöcsém kérdezte , hogy eladom -e neki.
 Mondtam ha  a harmadik rúgásra nem indul el , akkor ingyen nekiadom.
  A MÁSODIK RÚGÁSRA BEINDULT!!   Táncol
 Magam sem hittem volna!! Így talán 5 ezer forintot kértem tőle  jelképes összegként.
Már úgy értem a XX. században,  a Szovjetúnió volt ami most  Kína.
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #6004 Dátum: 2017. Január 29. - 09:27:26 »

Hali!
Donorautó vásárlásának mi a jogi útja-módja? Nem szeretnék törvény elé kerülni! Mosolyog
Köszönöm!
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #6005 Dátum: 2017. Január 29. - 13:02:50 »

Hali!
Donorautó vásárlásának mi a jogi útja-módja? Nem szeretnék törvény elé kerülni! Mosolyog
Köszönöm!
Kifizeted... Rííí
Ha úgy lopod, akkor mégis a törvény színe elé kerülsz... Tasli
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #6006 Dátum: 2017. Január 29. - 13:08:25 »

Kifizeted... Rííí
Ha úgy lopod, akkor mégis a törvény színe elé kerülsz... Tasli

Fizetném! De a régi tulajnak kéne leadnia a rendszámot, kivonatni a forgalomól, ami bonyolítja. Nem óhajtom átíratni a nevemre. Ezt hogy a legegyszerűbb rendezni?
Naplózva
Tony
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1569



« Új üzenet #6007 Dátum: 2017. Január 29. - 17:38:14 »

Szgk. vagy Tgk.?

 Emelem
Naplózva

"Az erdő az én templomom."
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #6008 Dátum: 2017. Január 29. - 17:56:16 »

Szgk. vagy Tgk.?

 Emelem

Szgk.
 Emelem
Naplózva
nagyi 571027
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 390


« Új üzenet #6009 Dátum: 2017. Január 29. - 18:13:09 »

Használ valaki tíz év körüli Toyota Rav 4-t vagy Nissan X-Trail-t vadászatra ?
Aszfaltra tervezték őket, de érdekelne mennyire bírják a terepet. 

Szia!

8 éve használok X-Trail-t, úgy gondolom mindent tud, amire készítették.
Ha valaki van olyan botor, és rak rá kemény terepgumit, szerintem elmegy ott ahol az "igazi" terepjárók többsége, egyszer..., kétszer..., talán harmadszor is. Negyedszer viszont biztos szakad, törik valami.
Egyszerűen nem erre készült.
Az első kivitel egyébként jobb ilyen szempontból, a mostani, második generációssal egyszer voltam nehéz terepen, muszáj volt. Aztán visszamentem gumicsizmában összeszedni az aljáról leszakadt műanyag burkolatokat.

 Emelem
Naplózva

"Hajnal" csak hat betű papíron; jelentőségét csak az tudja, aki ismeri, aki nemcsak szemével látta, hanem lelkével megérezte, aki elmerült a virradás természeti csodájában, aki áhítatosan nézte a keletről jövő rózsás derengést és megérezte a végtelenséget és az örökkévalóságot.
Nadler Herbert
Tony
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1569



« Új üzenet #6010 Dátum: 2017. Január 29. - 18:23:54 »

Szgk.
 Emelem

Akkó gáz van...
Szgk. csak hivatalos bontó vonathat ki a forgalomból végleg... Azon túl hogy pénzt kérnek érte, az alvázat nem adhatja ki, tehát a komplett autót nem tudod elhozni...  Vállat von
Van egy kiskapu, írok privátot...

 Emelem
Naplózva

"Az erdő az én templomom."
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #6011 Dátum: 2017. Január 29. - 18:40:23 »

Akkó gáz van...
Szgk. csak hivatalos bontó vonathat ki a forgalomból végleg... Azon túl hogy pénzt kérnek érte, az alvázat nem adhatja ki, tehát a komplett autót nem tudod elhozni...  Vállat von
Van egy kiskapu, írok privátot...

 Emelem

Hm.
Kösz!
 Emelem
Naplózva
Stefi
Vendég
« Új üzenet #6012 Dátum: 2017. Január 29. - 20:56:38 »

Dettó!! Röhög
Nekem pedálos verhovinám volt! Vigyorog
 1 óra motorozás, 3 óra szerelés.  Woest
 Soha nem értettem , hogy ha időt, energiát és főleg nyersanyagot nem kímélnek , akkor miért nem lehet már jó terméket előállítani?? Akkoriban a Szovjetunió volt a XX. század Kínája. Ontották a szart kifelé. ( Mondjuk a 1985-ben Ungváron vásárolt fúró és köszörűgép a mai napig működik.)
Aztán egy szép nyári estén , gyújtás állítás közben a karburátorra kifolyt benzin meggyúladt. Mire elértem a 5 kg-os mosóporig , hogy eloltsam a járgányt, akkorra mára műanyag tanksapkát kilőtte, majd négyméteres lángcsóvát lőve magából szépen lassan elégett.
 Ekkorra már 100%-ig biztos voltam benne , hogy van Isten, ugyanis ezt kértem tőle korábban. Angyal


    Igen     Röhög Ördög Röhög Ördög Röhög
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #6013 Dátum: 2017. Január 30. - 08:30:18 »

Hm.
Kösz!
 Emelem
Az a baj, hogy ha trükközöl és nem veszed a nevedre, akkor alvázszám, motorszám bukta. Ha nevedre veszed az meg pénzbe kerül és ahogy Tony is írja, nem használhatsz fel mindent. Nem csak nálunk ilyen idióták, digóknál van egy ugyanolyan subaru a bontóban mint az enyém, gombért el lehetne hozni de csak darabokban mert ami bontásra be lett véve azt egészben már nem adhatja ki.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Abonyi
Vendég
« Új üzenet #6014 Dátum: 2017. Január 30. - 15:08:59 »

Akkó gáz van...
Szgk. csak hivatalos bontó vonathat ki a forgalomból végleg... Azon túl hogy pénzt kérnek érte, az alvázat nem adhatja ki, tehát a komplett autót nem tudod elhozni...  Vállat von
Van egy kiskapu, írok privátot...

 Emelem

 Itt nálunk is volt egy "kiskapu" csak most bezárták     Két évre!   Röhög Röhög Röhög
Naplózva
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: