Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791987 alkalommal)
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #60 Dátum: 2008. Június 03. - 09:42:12 »

Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt...
De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat.
Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni.
Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"

Nem az a cél már itt, hogy legyen egy jó és megbízható autód, hanem hogy évről évre, hitelből hitelbe bukdácsoljon az ember...ki van ez találva  kérem.
Jó példa erre a kollégám apósa aki szeretett volna venni egy Honda mittudomén milyen autót.
A szolonokból márkakereskedésekből úgy hajtották el mint a magzatvizet, "mégis mit képzel, csak hitelre adunk autót egyben nem lehet kifizetni".
Azután végülis több száz km-t autókázott és Békéscsabán!!! tudott úgy autót venni, hogy kifizethette egy az egyben kp.-ben a vételárat.
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #61 Dátum: 2008. Június 03. - 09:48:54 »

Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt...
De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat.
Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni.
Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"

Ilyen rossz a helyzet? Rangerrel semmi ilyet nem tapasztaltam még szerencsére.
Bár nem is tankoltam még bele magyarhonban. Bion Bion
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #62 Dátum: 2008. Június 03. - 09:51:22 »

Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt...
De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat.
Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni.
Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"

Nem az a cél már itt, hogy legyen egy jó és megbízható autód, hanem hogy évről évre, hitelből hitelbe bukdácsoljon az ember...ki van ez találva  kérem.
Jó példa erre a kollégám apósa aki szeretett volna venni egy Honda mittudomén milyen autót.
A szolonokból márkakereskedésekből úgy hajtották el mint a magzatvizet, "mégis mit képzel, csak hitelre adunk autót egyben nem lehet kifizetni".
Azután végülis több száz km-t autókázott és Békéscsabán!!! tudott úgy autót venni, hogy kifizethette egy az egyben kp.-ben a vételárat.

Hát igen, ez szomorú. Banki jutiból élnek a kereskedők.
Máshol, ha kicsengeted egyösszegben ugye komoly kedvezményt is adnak........
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #63 Dátum: 2008. Június 03. - 10:09:56 »

Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt...
De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat.
Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni.
Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"

Ilyen rossz a helyzet? Rangerrel semmi ilyet nem tapasztaltam még szerencsére.
Bár nem is tankoltam még bele magyarhonban. Bion Bion

Enyire nem rosszzzzz, de nem is olyan jó.
A régi Tdi szerkezetek nem is érzékenyek enyire, sőt lehet azt mondani, hogy a mostaniak közül se mindegyik, de Toyotától a mazda ford stb.... szinte mindegyiknél talákoztam ilyen esettel.
Az autók nem rosszak, csak az üzemanyag... az más kérdés hogy ezeken kívűl menyi gond jön elő...
Naplózva

Üdv End
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #64 Dátum: 2008. Június 03. - 10:13:21 »

Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt...
De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat.
Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni.
Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"

Nem az a cél már itt, hogy legyen egy jó és megbízható autód, hanem hogy évről évre, hitelből hitelbe bukdácsoljon az ember...ki van ez találva  kérem.
Jó példa erre a kollégám apósa aki szeretett volna venni egy Honda mittudomén milyen autót.
A szolonokból márkakereskedésekből úgy hajtották el mint a magzatvizet, "mégis mit képzel, csak hitelre adunk autót egyben nem lehet kifizetni".
Azután végülis több száz km-t autókázott és Békéscsabán!!! tudott úgy autót venni, hogy kifizethette egy az egyben kp.-ben a vételárat.

Hát igen, ez szomorú. Banki jutiból élnek a kereskedők.
Máshol, ha kicsengeted egyösszegben ugye komoly kedvezményt is adnak........

Nem kell senkit sajnálni, de mostanság igen nehéz ez az "autókereskedősdi", sok-sok kereskedés van, de nem olan sokáig.
Aki nam adja oda kp-ért az autót az meg "Ökör", mert éppen a kp-s vásárlók hozzák a legtöbb aembert be, de azért ki kell szólgálni őket, még akkor is ha nincs nagy kavics a végén.
Naplózva

Üdv End
Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Erdőmérnök hallgató


« Új üzenet #65 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 15:38:18 »

Sziasztok!

 Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.
Naplózva

Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4585



« Új üzenet #66 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 15:49:49 »

Idézet
Sziasztok!

 Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.

...amire a következő pár évben mégegyszer annyit rákölthetsz!  Bion

(vagyis rákölthetnél, ha nem lenne autószerelő ismerősöd)
Naplózva
Steve
Vendég
« Új üzenet #67 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 16:26:46 »

Sziasztok!

 Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.


Felénk is volt ilyen próbálkozás két Nivával is. Mindkettőnek gyorsan többszöri kupplung, kardáncsuklok, és első féltengely csukló cseréket kellett eszközölni. Már ezek erősen kérdésessé tették a művelet rentábilitását, de az I-re a pontot a nyelestenygely törése tette fel mindkettőnél.
Azonkívül érdemes lenne 1300-as limuzin szupportokat betenni előre meg hátra a diesel nyomatékának az optimálisabb kihasználása érdekében! Ha meg "szaggatni" kell,akkor 1200-es Combi szupportok. A végsebesség valahol 90 és 100 között megáll, viszont egész alacsony fordulaton írgalmatlan nyomatékot tudsz átvinni a kerekekre.
Ezenkívül nem kifejezetten szerelőbarát.... Mosolyog
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #68 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 17:18:40 »

Sziasztok!

 Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.


Felénk is volt ilyen próbálkozás két Nivával is. Mindkettőnek gyorsan többszöri kupplung, kardáncsuklok, és első féltengely csukló cseréket kellett eszközölni. Már ezek erősen kérdésessé tették a művelet rentábilitását, de az I-re a pontot a nyelestenygely törése tette fel mindkettőnél.
Azonkívül érdemes lenne 1300-as limuzin szupportokat betenni előre meg hátra a diesel nyomatékának az optimálisabb kihasználása érdekében! Ha meg "szaggatni" kell,akkor 1200-es Combi szupportok. A végsebesség valahol 90 és 100 között megáll, viszont egész alacsony fordulaton írgalmatlan nyomatékot tudsz átvinni a kerekekre.
Ezenkívül nem kifejezetten szerelőbarát.... Mosolyog

Én csak mindenben megerősíteni tudom amiket leírtál.... Igen Igen Igen
Törik, csörög, csavarodik, nyeglik és a végén szinte szétpotyog....... Nyihi

Viszont a samu az jobban birja a golf motort, de ott is kell költeni, és csak bokorugrónak jó Bion Táncol
Naplózva

Üdv End
Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Erdőmérnök hallgató


« Új üzenet #69 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 18:19:58 »

Na pont ezeknek a hibáknak a kiküszöbölése miatt jó az öreg a háznál alapon apu szereli össze, alakít rajta egyet mást, pl a tető csomagtartó is a tornyoktól lesz valahogy kindítva már megálmodta, hátul kis létrával hogy fennt is csücsülhessek.
Naplózva

Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
Steve
Vendég
« Új üzenet #70 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 19:10:44 »

Sziasztok!

 Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.


Felénk is volt ilyen próbálkozás két Nivával is. Mindkettőnek gyorsan többszöri kupplung, kardáncsuklok, és első féltengely csukló cseréket kellett eszközölni. Már ezek erősen kérdésessé tették a művelet rentábilitását, de az I-re a pontot a nyelestenygely törése tette fel mindkettőnél.
Azonkívül érdemes lenne 1300-as limuzin szupportokat betenni előre meg hátra a diesel nyomatékának az optimálisabb kihasználása érdekében! Ha meg "szaggatni" kell,akkor 1200-es Combi szupportok. A végsebesség valahol 90 és 100 között megáll, viszont egész alacsony fordulaton írgalmatlan nyomatékot tudsz átvinni a kerekekre.
Ezenkívül nem kifejezetten szerelőbarát.... Mosolyog

Én csak mindenben megerősíteni tudom amiket leírtál.... Igen Igen Igen
Törik, csörög, csavarodik, nyeglik és a végén szinte szétpotyog....... Nyihi

Viszont a samu az jobban birja a golf motort, de ott is kell költeni, és csak bokorugrónak jó Bion Táncol
Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Steve
Vendég
« Új üzenet #71 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 19:11:34 »

Na pont ezeknek a hibáknak a kiküszöbölése miatt jó az öreg a háznál alapon apu szereli össze, alakít rajta egyet mást, pl a tető csomagtartó is a tornyoktól lesz valahogy kindítva már megálmodta, hátul kis létrával hogy fennt is csücsülhessek.

Sok szerencsét Barna! Wave
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #72 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 07:00:34 »

Ezzel azért ki lehetne hozni mindent:



Láttam hirdetni is itthon egyszer évekkel ezelőtt valami háromért(?)
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #73 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 09:02:12 »

Ezzel azért ki lehetne hozni mindent:


Láttam hirdetni is itthon egyszer évekkel ezelőtt valami háromért(?)
Ja. Csak gondolom, neked nem jött át, hogy azért kétrészes mert a hátsó részen van a benzinkút... Fejvakarás
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bandi
Vendég
« Új üzenet #74 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 09:42:45 »

Mindenesetre elég szerény fogyasztása lehet...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: