nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4145
TSP
|
|
« Új üzenet #5970 Dátum: 2017. Január 19. - 21:51:58 » |
|
Vélhetően annak készült pedig.
Abban igazad lehet, hogy azok ajnározzák az orosz autók határtalan képességeit, akiknek hosszabb távon nem kellett fenntartaniuk, vagy azok, akiknek sohasem volt. Niva, UAZ nekem nem kell. Az egyik volt saját, a másikat láttam a cégben, illetve jobbára a műhelyben. Láttam az UAZ menetleveleit is, benzinfogyasztását is. Ennél kisebb motorral 20-22.
Szerintem meg fejlődési fázis. Amíg nincs másra való, addig isten az orosz vas: ha műút akkor Kamaz, ha föld akkor Mtz, Uaz, Nivea, miegymás. Aztán beleülünk az első nyugati vasba, oszt hirtelen nem is kell más. Ilyen ez... A kutya nem vesz itthon új Ladát, új Nívát kereken egyet látok a komplett Pilisben. Vajon miért?
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16589
|
|
« Új üzenet #5971 Dátum: 2017. Január 19. - 23:03:46 » |
|
Van egy szint ami alá a reklámban sem szabadna menni. Ez itt nem jött össze. Nem tudom, ezeknek a reklámoknak ki a célközönsége? Aki uazt akar venni valami elfojtott perverzió miatt, az valószínűleg többet tud róla mint a forgalmazó meg az a szerencsétlen kis buzigyerek aki a cikket megírta. Ők max. röhögnek egyet rajta és azt mondják, ok, semmiképp sem attól veszem meg a vasat aki ennyire hülyének néz...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16589
|
|
« Új üzenet #5972 Dátum: 2017. Január 19. - 23:08:36 » |
|
Szerintem meg fejlődési fázis. Amíg nincs másra való, addig isten az orosz vas: ha műút akkor Kamaz, ha föld akkor Mtz, Uaz, Nivea, miegymás.
Aztán beleülünk az első nyugati vasba, oszt hirtelen nem is kell más. Ilyen ez...
A kutya nem vesz itthon új Ladát, új Nívát kereken egyet látok a komplett Pilisben. Vajon miért?
Doki, ma már létezik piac. Egy ilyen uaz három-négymillás áráért már igencsak lehet válogatni olyan használt terepjárókban amelyekbe csak beülsz és hajtod őket éveken át...ahelyett, hogy felülnél a szopórollerre és minden nap úgy indulnál el, hogy vajon hazahoz-e? Olvastam a forgalmazó válaszát aki szerint az uaz a Toyota Land Cruiser, Merci G vagy Nissan Patrol kategóriája. Hát...ehhez már tényleg nincs mit hozzáfűzni...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9988
|
|
« Új üzenet #5973 Dátum: 2017. Január 20. - 07:45:44 » |
|
Olvastam a forgalmazó válaszát aki szerint az uaz a Toyota Land Cruiser, Merci G vagy Nissan Patrol kategóriája.
Végül is négy kereke van mindegyiknek...
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11250
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5974 Dátum: 2017. Január 21. - 14:35:06 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16589
|
|
« Új üzenet #5975 Dátum: 2017. Január 21. - 16:41:01 » |
|
Itt az eladó keze lóg a bilibe. Már az off-roados fórumon is próbálkozott, meg is vigasztalták, hogy nagyon csúnyán túl van árazva a vas...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Janikafox
Vendég
|
|
« Új üzenet #5976 Dátum: 2017. Január 21. - 18:07:37 » |
|
Teljesen igaza van Ferinek. Ez még reklámcikknek is szar. Akinek erre a fosra van nosztalgiája az vagy még nem ült benne, vagy mazochista vagy hülye, vagy mindhárom együtt. Gyerekkorom jó részét töltöttem egy (illetve kettő) ilyen hányadékban, ehhez képest még az Aro is luxusautó volt. Hogy lehet ezt egy lapon említeni egy normális használt terepjáróval vagy bármilyen járművel ami négymilliónál többe kerül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9988
|
|
« Új üzenet #5977 Dátum: 2017. Január 21. - 19:52:44 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11250
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #5978 Dátum: 2017. Január 21. - 20:30:10 » |
|
Köszi Lajos! Lassan 4 éve keresek vadászautót. Mire döntenék egy mellett, megváltoznak a vadászati körülményeim. Most éppen valami fürge, üzemanyag diétás, kis karbantartási igényű, kemény karosszériás autóra lenne szükségem. Az sem baj ha beleférek. Még 4-5 év és meg is lesz...Bár lehet,hogy addigra már nem is fogok vadászni.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9988
|
|
« Új üzenet #5979 Dátum: 2017. Január 22. - 08:31:07 » |
|
Most éppen valami fürge, üzemanyag diétás, kis karbantartási igényű, kemény karosszériás autóra lenne szükségem. Az sem baj ha beleférek.
A beleférés az megvan. A többi nem igazán. Legfeljebb (ha szerencséd van ) a kis karbantartás igény.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Dzsabba
|
|
« Új üzenet #5980 Dátum: 2017. Január 22. - 09:34:01 » |
|
Köszi Lajos! Lassan 4 éve keresek vadászautót. Mire döntenék egy mellett, megváltoznak a vadászati körülményeim. Most éppen valami fürge, üzemanyag diétás, kis karbantartási igényű, kemény karosszériás autóra lenne szükségem. Az sem baj ha beleférek. Még 4-5 év és meg is lesz...Bár lehet,hogy addigra már nem is fogok vadászni. Jelezd kérlek itt a fórumon ha találtál egy ilyen autót, mert nekem is ezek lennének az elvárásaim. Ja és kevés píízt kérjenek érte Van egy 20 éves Vitarám ami nem fürge és mostanában megeszi a 12-14 lityót, de nyári gumival sem probléma neki a havas csúszós terep. Amióta megvan azóta csak a kopó alkatrészeket kell cserélni+ olaj és szűrők.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Abonyi
Vendég
|
|
« Új üzenet #5981 Dátum: 2017. Január 22. - 11:01:52 » |
|
Olvastam a forgalmazó válaszát aki szerint az uaz a Toyota Land Cruiser, Merci G vagy Nissan Patrol kategóriája. Hát...ehhez már tényleg nincs mit hozzáfűzni...
Valamilyen szinte igaza van. Ha az első kiadású Land Cruisert vagy Patrolt megnézzük , anno azok is elég egyszerűek voltak. Másik oldalról meg azt is figyelembe kell venni , hogy a békebeli UAZ-okban nem nagyon van ami elérte a 100ezer kilométert, legalább is felújítás nélkül. Én ezen új UAZ-oknak olyan 1.8 milliós árat tudnék reálisnak elképzelni, igaz ez nem az én posztom eldönteni .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janikafox
Vendég
|
|
« Új üzenet #5982 Dátum: 2017. Január 22. - 11:06:25 » |
|
Valamilyen szinte igaza van. Ha az első kiadású Land Cruisert vagy Patrolt megnézzük , anno azok is elég egyszerűek voltak. Másik oldalról meg azt is figyelembe kell venni , hogy a békebeli UAZ-okban nem nagyon van ami elérte a 100ezer kilométert, legalább is felújítás nélkül. Én ezen új UAZ-oknak olyan 1.8 milliós árat tudnék reálisnak elképzelni, igaz ez nem az én posztom eldönteni .
Talán még az is sok. ezt érdemes megnézni http://totalcar.hu/belsoseg/2015/12/30/a_taknyolas_magasiskolaja/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #5983 Dátum: 2017. Január 22. - 11:27:16 » |
|
És ez átment a "MEO"-n!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16589
|
|
« Új üzenet #5984 Dátum: 2017. Január 22. - 12:16:14 » |
|
Valamilyen szinte igaza van. Ha az első kiadású Land Cruisert vagy Patrolt megnézzük , anno azok is elég egyszerűek voltak. Másik oldalról meg azt is figyelembe kell venni , hogy a békebeli UAZ-okban nem nagyon van ami elérte a 100ezer kilométert, legalább is felújítás nélkül. Én ezen új UAZ-oknak olyan 1.8 milliós árat tudnék reálisnak elképzelni, igaz ez nem az én posztom eldönteni .
Lófaszt van igaza, hazudozik össze vissza. Az uazzal nem az egyszerűsége a baj, ha valakinek ez az igényszintje, ám legyen. Az a gond, hogy szar alapanyagból, alulméretezett tervezéssel készültek. A fékjei vicc kategóriások, a legtöbb baleset is abból ered, hogy ha elfogy szergej a hegyoldalban, nem lehet visszagurultában megállítani mert kevés a fék. A féltengelyek alul vannak méretezve, a stabilitás nulla, a motor benzintemető. Ehhez képest a régi japán cuccok bár rettentő fapadosak voltak azok is de csak mennek és mennek...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|