Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792053 alkalommal)
lacika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1241


« Új üzenet #5850 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 01:05:33 »

  Hát szó mi,szó, érdekes dolog ez a terepjárás. Ha láttátok volna felénk annak idején a famanager ómigránsok hova eljutottak slickgumis  Ladákon,igencsak zörögnének az állak a földön. Na az igaz,hogy volt ott jelentős élőerő segítség is,mert ötből négy néha húzta-vonta-tartotta a Ladát,de kimentek.

Az egyik vadásztársam végignézte a kínlódásukat egy patakátkelésen a leséről. Gondolta segít ő is,ahogy tud és belezuhantott a 300-asából a levegőbe. A segéderő 1 azaz egy másodperc alatt eltűnt,de a sofőrnek,aki Ladástól bedőlt a patakba se kellett egy perc.

De a lényeg mégis az,hogy mindenféle szakadt Ladákkal,Moszkvicsokkal (amikre azt mondják már akkor is csúsznak,ha a hátsókerék alá köp valaki),retvás gumikon járták a terepet.

Ma is kinn voltam jó sáros ,pocsolyás bakhátas úton a vw golffal.
Elöl nagyobb felnin nagyobb pápai fenyőmintás,az eleje meg van emelve,a hátulja mindig is magas volt.Rövid változat.
Bele lett hegesztve elöl a nemtommibe 8cm (nem értek hozzá),plusz nagyobb felni,plusz nagyobb gumi,azon a böszme minta jól felpumpálva , azért jó,mert elégséges a magassága.
Olyan utakon elmegy a szar 3-as golf ,hogy múltkor mondja kolléga mikor meglátta a sártengert(tudtam nem lesz gond,egy nappal elötte mentem már át rajta),hogy nyomjad neki ,nyomjad,mert bennmaradunk,én meg levettem a gázról a lábam,aztán átgurultunk 1-esben alapjáraton,kicsi gőz jött fel valahonnan,mély volt a pocsolya,de no problem.
1.9 TD Golf III 300 eur-ért vettük,az átalakításokkal 200 ezerbe volt.
Sehol nem hagyott ott,nagyon gáz út kell ahhoz,hogy elővegyem a samurait.
Ja és a fogyasztása is kedvező.

Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9988



« Új üzenet #5851 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 07:49:52 »

Oszt mennyit voltak szervízben? Az itteniek elég sokat.
Dákwagen = hulladék ez az általános megállapítás róla. Városi használatban elmegy, ráadásul itt még igazán nehéz terep sincs.

Végül is tökmindegy milyen, román autót hazafias okból sem.
Nem vagyok egy vezérszónok a Kurucinfón, de ennyi azért jár.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11250


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #5852 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 08:55:28 »

Végül is tökmindegy milyen, román autót hazafias okból sem.
Nem vagyok egy vezérszónok a Kurucinfón, de ennyi azért jár.
Lajoskám,már Te is meghülyültél??  Röhög
Ha ilyen szempontok alapján vásárolnánk...háááát....van Puli eladó? Csőrös Csepel meg Ikarus a magyar seggem alá!  Nyihi
Hát,Duster nem valószínű,de egy szlovák Kia jöhet.Leszarom hol gyártják,csak nekem legyen jó. Kacsint
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #5853 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 10:13:37 »

Oszt mennyit voltak szervízben? Az itteniek elég sokat.
Dákwagen = hulladék ez az általános megállapítás róla. Városi használatban elmegy, ráadásul itt még igazán nehéz terep sincs.

Ezekre itt nem nagyon jellemző, hogy sűrűn kellene szervízbe hordani. Pedig szerintem a legrosszabb felhasználói sors jut nekik - "kulcsos" autóként van vagy 100 gazdájuk - köztük női hölgyek is!! -, de inkább egy sem...........
Egy "szolgálati" Dusterről tudok, ami három év alatt ment 110-et, egy harmada ennek terep - látva néha az autót le sem lehetett volna tagadni- és szerintem csak vulkán kráterbe nem járatták meg... na, ezután a 110 ezer után kellett, főleg futómű és eredetileg autóból kiálló de időközben erőssen leamortizált autórészeket cserélni, de motorikusan még akkor sem nagyon volt baja.
Ezekbe ez egyik legjobban bevált rönó motort tették állítólag (már, ha egyáltalán létezik ilyen utópisztikusnak hangzó kategória.. Vigyorog), és nem nagyon van baja olyan 150-ig.
Akkor aztán persze kell rájuk költeni, és mélyen kell a zsebbe nyúlni.. Angyal
Én ennyit tudok róluk, furcsállom, hogy nálatok teljesen más a tapasztalat a dákvágenekről.....

 Emelem

Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #5854 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 10:19:27 »

Végül is tökmindegy milyen, román autót hazafias okból sem.
Nem vagyok egy vezérszónok a Kurucinfón, de ennyi azért jár.

Lajos, akkor egy valag autóba nem szabadna beleülnünk... a franciák kiqrtak velünk...az ország autóparkjának 15-20% -a menne a kukába a rönó-pözsó-citrony triumvírrel...... az oroszok... ja, igen ők felszabadítottak (valami Lada Níveád neked is mintha lett volna... Ördög).... a svédek 30 évig cigánynak tartottak minket... és inkább kell nekik az aráber migráncs, mit a kelet európai magyar......és azért még lehetne találni, ha nagyon akarnánk. Ördög Ördög
 Emelem
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #5855 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 10:23:38 »

Ma is kinn voltam jó sáros ,pocsolyás bakhátas úton a vw golffal.
Elöl nagyobb felnin nagyobb pápai fenyőmintás,az eleje meg van emelve,a hátulja mindig is magas volt.Rövid változat.
Bele lett hegesztve elöl a nemtommibe 8cm (nem értek hozzá),plusz nagyobb felni,plusz nagyobb gumi,azon a böszme minta jól felpumpálva , azért jó,mert elégséges a magassága.
Olyan utakon elmegy a szar 3-as golf ,hogy múltkor mondja kolléga mikor meglátta a sártengert(tudtam nem lesz gond,egy nappal elötte mentem már át rajta),hogy nyomjad neki ,nyomjad,mert bennmaradunk,én meg levettem a gázról a lábam,aztán átgurultunk 1-esben alapjáraton,kicsi gőz jött fel valahonnan,mély volt a pocsolya,de no problem.
1.9 TD Golf III 300 eur-ért vettük,az átalakításokkal 200 ezerbe volt.
Sehol nem hagyott ott,nagyon gáz út kell ahhoz,hogy elővegyem a samurait.
Ja és a fogyasztása is kedvező.



.... megszakítom a diplomáciai kapcsolatot veled és a tiszteletes úrral is......meg Balkóval is!  Még a végén megvilágosítjátok elmémet, és rájövök, hogy tök feleslegesen qrtam ki egy valag pézt terepjáróra...... Ördög Ördög
 Emelem
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9988



« Új üzenet #5856 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 11:10:07 »

Lajos, akkor egy valag autóba nem szabadna beleülnünk... a franciák kiqrtak velünk...az ország autóparkjának 15-20% -a menne a kukába a rönó-pözsó-citrony triumvírrel...... az oroszok... ja, igen ők felszabadítottak (valami Lada Níveád neked is mintha lett volna... Ördög).... a svédek 30 évig cigánynak tartottak minket... és inkább kell nekik az aráber migráncs, mit a kelet európai magyar......és azért még lehetne találni, ha nagyon akarnánk. Ördög Ördög
 Emelem

Nem általános rendezőelvként írtam, ez a magam értékrendje.
Francia autóm sem volt soha.
A Nivát a gyerek vette, tudtom és beleegyezésen nélkül, nagyon gyorsan ment is a bontóba, mondjuk nem elsősorban származása, hanem a megbízhatatlansága miatt.
Ismétlem: nem akarok politikai síkra terelni műszaki kérdéseket, ez az én sajátos (vagy ha így jobban tetszik: gyerekes) bosszúm a múltért. Olyasmi, mint hogy nem koccintok sörrel, akárhány év telt is el Arad óta.

Egyébként 3, Romániából származó termék volt emlékezetem szerint a tulajdonomban. Egy taplókalap a korondi vásárból, ami az első szétázás után felismerhetetlenné deformálódott, ezért ment a kandallóba.
Egy bakancs, amit egy erdélyi körúton vettem, kb. 10 alkalommal való használat után szarrá ment, ez a kazánban végezte. Van még egy méhészkalap, amit valamelyik hazai mg-i kiállításon vettem, csak itthon vettem észere, hogy román, meg azt is, hogy olyan vastag drótból van a háló fonata, hogy nem látom meg rajta keresztül a napos fiast, tehát érdemi munkára használhatatlan.
Ennyi tapasztalan nekem untig elég volt a román ipar remekeiről, eszemben sem lenne még egy kocsikalanddal is megfejelni a sort - még ha eltekintenék is a nacionalista érzelmektől.

Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9988



« Új üzenet #5857 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 11:33:40 »

Nem terepjáró, de autó.



Ez a kocsi 25 éve autó. Most kerülte el a 300 ezret a kilométer óra, de a motorjában minden gyári.
Gumin, meg akksin kívül csak a koccanásos karosszéria elemek voltak rajta cserélve.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #5858 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 19:40:41 »

Ezekbe ez egyik legjobban bevált rönó motort tették állítólag (már, ha egyáltalán létezik ilyen utópisztikusnak hangzó kategória.. Vigyorog)

Öcsém első cégautójában (most sógora nyúzza, aki Ausztriában melózik), ami egy francia fos Renault Mégane 1.9 dci, most 380 ezer km van. Lecserélése fel sem merült és nem anyagi okokból. Szerintem felejtős ebben a globalizált vilagban az összes korábbi sztereotípia. Ugyanazok a beszállítók szállítanak mindenkinek csak más a felirat. Sokan istenítik a Toyotát, nyilván nem alaptalanul, de pl nekünk volt egy kulcsos Corollánk, kollektíve megünnepeltük mikor lecserélték. És akkor sem hullajtott senki könnyeket és verte az asztalt azért, hogy megint ilyet vegyünk,  mikor ellopták a 2.2 d-4d vagy mifasz Avensist
Naplózva
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9520


Piros betűs nagyokos...


« Új üzenet #5859 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 19:53:11 »


Én ennyit tudok róluk, furcsállom, hogy nálatok teljesen más a tapasztalat a dákvágenekről.....

Lehet, hogy ezeket az éjszakás műszak végén csinálták?  Rííí

Nem viccből írtam, itt van egypár, ami hullik szét.
Naplózva

-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában...
-Levegyem?

-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5860 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 22:25:04 »

Az én Cliomban is 291e km van, és elég jól halad még mindig Mosolyog Pedig benzines, nem is nagy köbcentivel... Mosolyog Koppkopp...
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #5861 Dátum: 2016. Szeptember 10. - 20:14:59 »

.... megszakítom a diplomáciai kapcsolatot veled és a tiszteletes úrral is......meg Balkóval is!  Még a végén megvilágosítjátok elmémet, és rájövök, hogy tök feleslegesen qrtam ki egy valag pézt terepjáróra...... Ördög Ördög
 Emelem

Basszus van benne valami. Néhányan láttátok, hogy a Ranger a BFG Mt-vel azért nem volt szar terepen. A fasza vadkerti agyagon lementem a tóhoz pecázni eső után. Csak mi voltunk meg egy Samuraios kolléga, a hivatásos vadász aki segít a tónál is a céges platós mazdával kilinccel előre érkezett meg. Más neki sem mert vágni.  Nagyban dumálunk, mikor megjött egy Szamara, benne két nyugdíjas horgász. Azt hittük rosszul látunk   Csodalk. A teteje is sáros volt. És ki is mentek valahogy miután végeztek, igaz addigra száradt kicsit, de dombnak fel a Ranger is szenvedett még akkor is
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5862 Dátum: 2016. Szeptember 10. - 21:44:02 »

Basszus van benne valami. Néhányan láttátok, hogy a Ranger a BFG Mt-vel azért nem volt szar terepen. A fasza vadkerti agyagon lementem a tóhoz pecázni eső után. Csak mi voltunk meg egy Samuraios kolléga, a hivatásos vadász aki segít a tónál is a céges platós mazdával kilinccel előre érkezett meg. Más neki sem mert vágni.  Nagyban dumálunk, mikor megjött egy Szamara, benne két nyugdíjas horgász. Azt hittük rosszul látunk   Csodalk. A teteje is sáros volt. És ki is mentek valahogy miután végeztek, igaz addigra száradt kicsit, de dombnak fel a Ranger is szenvedett még akkor is

Volt régen egy "Kübelwagen" nevű autó, ami elég sokat terepezett, pedig még egy rendes sperdifi sem volt a hátsókerékhajtás alatt, igaz lapos volt az alja, és tán még a hatszáz kilót sem ütötte.

ui: míg megvolt az apóstól örökölt piros 1200 Lada, addig tudtam horgászni, elment mindenhol, igaz pót rugót tettem a hátsó hídra, és némi súlyt a csomagtartóba. Meg nem is féltettem! Mosolyog
Naplózva
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14841



« Új üzenet #5863 Dátum: 2016. Szeptember 11. - 10:52:13 »

Volt régen egy "Kübelwagen" nevű autó, ami elég sokat terepezett, pedig még egy rendes sperdifi sem volt a hátsókerékhajtás alatt, igaz lapos volt az alja, és tán még a hatszáz kilót sem ütötte.

ui: míg megvolt az apóstól örökölt piros 1200 Lada, addig tudtam horgászni, elment mindenhol, igaz pót rugót tettem a hátsó hídra, és némi súlyt a csomagtartóba. Meg nem is féltettem! Mosolyog

Szerintem ez a kulcsszó!
Nekem is volt Zsigulim, de amilyen gyorsan csak tudtam megszabadultam tőle. Csúszós úton, vagy a makádi agyagon úgy rakta a seggét, hogy féltem benne. Ha esős időben mentem vadászni, a csomagtartóva beraktam két zsák döglött cementet, és tolatva jártam a vadászház és a kövesút között!  Röhög Röhög Röhög
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5864 Dátum: 2016. Szeptember 12. - 08:59:36 »


 Vannak egyéb érdekességek is . Apósom aki az erdészetnél GAZ-on és UAZ-on töltötte az életét mondta,hogy a GAZ 69 még vígan elment ott hátul kaparva, ahol az UAZ már kérte az elejét is. Pedig ki gondolná,hogy van különbség köztük. Megmagyarázni sem igen tudták. Azt mondta szerinte más lehet a súlyelosztásuk. Egyéb különbséget nem tudott tenni.
De szeretni csak a Nivát szerette. Jó kis meleg autó,mindig azt mondta. Mennyit ázhattak,fázhattak a többiben?
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: