Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792119 alkalommal)
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5775 Dátum: 2016. Július 25. - 22:32:26 »

Nagyon köszönöm! Igen a fogyasztása ezeknek a vasaknak gondolom nem kevés...
Gázossá alakítani megérné? Nemrég néztem egy Lincoln Navigátort (5.4 V8), a tulaj gázzal hajtja és azt mondja kb 20L/100km gázból. Tudom nem terepjáró csak viszonyítási alapként nézegettem. Na meg az amerikai kényelem miatt Vigyorog

 Emelem


Én nem vagyok a gázüzemű autók rajongója, de nem is kell adni a véleményemre - csak szubjektív oka van az ellenszenvnek Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5776 Dátum: 2016. Július 25. - 22:37:23 »

Én nem vagyok a gázüzemű autók rajongója, de nem is kell adni a véleményemre - csak szubjektív oka van az ellenszenvnek Mosolyog

Van esetleg valami konkrét rossz tapasztalatod?
Amúgy gondolom fogyasztás végett megéri átalakíttatni. Teljesítményben nem vesz vissza belőle azt olvastam.
Naplózva
Bwana
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 770



« Új üzenet #5777 Dátum: 2016. Július 26. - 20:25:21 »

Automata vontatásban köszönöm a válaszokat.  Emelem

Szemezgetek egy Mitsubishi L400-al, hajt valaki efféle szekeret, valami tapasztalat? Benzines vagy diesel a jobb választás, vásárlás esetén mire figyeljek az autón műszakilag?

Továbbra is köszönöm a véleményeteket!   Emelem  B
Naplózva

Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!

Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba,
Tévelyítő bús vadonba.
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5778 Dátum: 2016. Július 26. - 20:26:25 »

Van esetleg valami konkrét rossz tapasztalatod?
Amúgy gondolom fogyasztás végett megéri átalakíttatni. Teljesítményben nem vesz vissza belőle azt olvastam.


Plusz "vizsga", és a rengeteg rizikós tényező amit a kicsapódó nedvesség okoz: kipufogórendszer, gyertya, stb...
De ahogy írom, ez műszaki indíttatású ellenszenv - sosem használtam tartósan gázos autót. Használói valószínűleg meg tudnak cáfolni. Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5779 Dátum: 2016. Július 26. - 20:39:33 »

Plusz "vizsga", és a rengeteg rizikós tényező amit a kicsapódó nedvesség okoz: kipufogórendszer, gyertya, stb...
De ahogy írom, ez műszaki indíttatású ellenszenv - sosem használtam tartósan gázos autót. Használói valószínűleg meg tudnak cáfolni. Mosolyog

Köszi szépen!
Akik használják valamilyen kocsiban is, eddig nem panaszkodtak. És ekkora cm3-nél azért a fogyasztás nem elhanyagolható  Mosolyog
De ha van esetleg valami javaslat megbízható és jó terepképességű automata kocsira... Kacsint

 Emelem
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #5780 Dátum: 2016. Július 26. - 21:13:07 »

Köszi szépen!
Akik használják valamilyen kocsiban is, eddig nem panaszkodtak. És ekkora cm3-nél azért a fogyasztás nem elhanyagolható  Mosolyog
De ha van esetleg valami javaslat megbízható és jó terepképességű automata kocsira... Kacsint

 Emelem

Kiscsirke?  Mi a felső korlát?

Az én fejemben amúgy az a kérdés, hogy mekkora lenne az éves futás? Ha pl.  10000 alatti, akkor tök mindegy mennyit eszik, a gázosítás, vagy a drágább, de kisebb fogyasztásún elszenvedett értékvesztés miatt ugyanott vagy. Terepjárót- főleg automatát - 10 literes fogyasztás alatt szerintem nemigen találni (sőt, annak már k..,..-ra kell örülni), így max. amúgy is csak a különbségekkel kalkulálhatsz. Rendes nagyblokkos nagy csirke ki fog vinni a világból. Ami széthullikl rajta, az vagy felesleges, vagy elérhető áron kapsz hozzá, ami még nem, az még kiszolgál.
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5781 Dátum: 2016. Július 26. - 21:20:16 »

Kiscsirke?  Mi a felső korlát?

Az én fejemben amúgy az a kérdés, hogy mekkora lenne az éves futás? Ha pl.  10000 alatti, akkor tök mindegy mennyit eszik, a gázosítás, vagy a drágább, de kisebb fogyasztásún elszenvedett értékvesztés miatt ugyanott vagy.

Kiscsirke?
Eddig az elmúlt éveket nézve szerintem olyan 20ekm/év megvolt.
Kényszerűségből el kell adnom a Rangert és helyette kell egy automata. Ez kb olyan 1,3milla körül piacképes és max egy kicsivel lehetne több, de jobb lenne ha nem  Mosolyog

 Emelem
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #5782 Dátum: 2016. Július 26. - 21:24:37 »

Kiscsirke?
Eddig az elmúlt éveket nézve szerintem olyan 20ekm/év megvolt.
Kényszerűségből el kell adnom a Rangert és helyette kell egy automata. Ez kb olyan 1,3milla körül piacképes és max egy kicsivel lehetne több, de jobb lenne ha nem  Mosolyog

 Emelem

Olyan 2 környékén vannak 2.8-as crd cherokee-k. Ha nem rohad az alja, az tök jó autó. 12-vel eljársz. Ez a "sima" cherokee, nem a grand...
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #5783 Dátum: 2016. Július 26. - 21:28:46 »



Szemezgetek egy Mitsubishi L400-al, hajt valaki efféle szekeret, valami tapasztalat? Benzines vagy diesel a jobb választás, vásárlás esetén mire figyeljek az autón műszakilag?

A méretéhez és a teljesítményéhez képest rettenetesen sokat fogyaszt.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5784 Dátum: 2016. Július 26. - 22:06:36 »

Olyan 2 környékén vannak 2.8-as crd cherokee-k. Ha nem rohad az alja, az tök jó autó. 12-vel eljársz. Ez a "sima" cherokee, nem a grand...

Köszönöm!
Az a vas még tetszik is  Mosolyog érdemes esetleg külföldi behozatalban is gondolkodni?
Gondolom a terepjáró képessége az a jeepekre jellemzően jó.

 Emelem
Naplózva
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5785 Dátum: 2016. Július 26. - 22:08:50 »

Köszönöm!
Az a vas még tetszik is  Mosolyog érdemes esetleg külföldi behozatalban is gondolkodni?
Gondolom a terepjáró képessége az a jeepekre jellemzően jó.

 Emelem

A 2.7 CRD is jó választás netán a jeepből? Ez a merci 2.7-es motorja ugye?
Naplózva
Bwana
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 770



« Új üzenet #5786 Dátum: 2016. Július 26. - 22:11:39 »

A méretéhez és a teljesítményéhez képest rettenetesen sokat fogyaszt.

Az számszerűsítve mit jelent?  Fönök, lehetnél bőbeszédűbb is.
Naplózva

Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!

Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba,
Tévelyítő bús vadonba.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #5787 Dátum: 2016. Július 27. - 10:20:15 »

Az számszerűsítve mit jelent?  Fönök, lehetnél bőbeszédűbb is.
Nincs mire bőbeszédűsködnöm mert soha nem ültem ilyen autóban de két partnerünknek is volt és a "Na milyen?" kérdésre mindkettőnél az volt a válasz, hogy jónak jó de 13-14 litert beszippant. Mindkettő "munkásbusznak" használta.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5788 Dátum: 2016. Július 27. - 19:19:46 »

A 2.7 CRD is jó választás netán a jeepből? Ez a merci 2.7-es motorja ugye?

A 2.7 CRD egy az egyben a Mercedes ML/E/Sprinter 5 hengeres dízele. Tűzkarika érzékeny, egyébként jó technika. Ennek a fogyasztásáról írkáltam a minap egyébként...
Terepjáró képesség? A GrandCherokee Sperrdiffis, elől-hátul merevhidas, felezős, ... Bőven tudja amit a Ranger, de ez nyilván sok tényező függvénye.
Olaszországból lehet olyan példányt halászni aminek az alján egy pötty rozsda sincs.
Egyébként az ML merci sem drágább fenntartású (hiszen ugyanaz a technika) és igen kényelmes, komfortos autó. Szerintem szerényebb csomagtérrel és biztosan butább tereptudással a futómű és a magasság miatt, de széria állapotban elvitte Afrikáig a cimborát, még tovább, mint a 2.8 CRD Cherokee.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5789 Dátum: 2016. Július 27. - 20:11:54 »

A 2.7 CRD egy az egyben a Mercedes ML/E/Sprinter 5 hengeres dízele. Tűzkarika érzékeny, egyébként jó technika. Ennek a fogyasztásáról írkáltam a minap egyébként...
Terepjáró képesség? A GrandCherokee Sperrdiffis, elől-hátul merevhidas, felezős, ... Bőven tudja amit a Ranger, de ez nyilván sok tényező függvénye.
Olaszországból lehet olyan példányt halászni aminek az alján egy pötty rozsda sincs.
Egyébként az ML merci sem drágább fenntartású (hiszen ugyanaz a technika) és igen kényelmes, komfortos autó. Szerintem szerényebb csomagtérrel és biztosan butább tereptudással a futómű és a magasság miatt, de széria állapotban elvitte Afrikáig a cimborát, még tovább, mint a 2.8 CRD Cherokee.

A Mercitől pont ez a szerényebb terepjáró képesség tart vissza, mert ha már egyszer olyan kocsi kell ami terepen is elboldogul akkor ne ez legyen a gyenge pontja. Amúgy biztos sokkal komfortosabb közúton. Meg  az ML270 szép is  Mosolyog
Akkor eddig úgy néz ki, hogy nagyobb vasak közül a Cherokee ill. Grand Cherokee a jó választás.
Tanácsolták még a Mazda Triubte-ot is, bár annak tényleg horribilis fogyasztást mondanak.

 Emelem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: