Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 [384] 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792142 alkalommal)
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #5745 Dátum: 2016. Július 10. - 19:16:20 »

Ő róla mit kell tudni? Formára tetszik az is, de úgy se ez a fontos  Mosolyog

 Emelem
A 2.8 D jó.
Merevhíd, stabil dízel.
Automata is van. Tökéletes.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5746 Dátum: 2016. Július 10. - 19:35:06 »

A 2.8 D jó.
Merevhíd, stabil dízel.
Automata is van. Tökéletes.

Köszönöm!
Nézelődök...nézelődök...aztán valami csak lesz belőle  Mosolyog
Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5747 Dátum: 2016. Július 10. - 23:19:32 »

GrandCherokee WJ 2.7 CRD...? Ugyanaz mint az ML 270, de terepen zongorázni lehet a különbséget. Elől-hátul sperrdiffi, elől-hátul merev híd és nem is alacsony. Automata mind egytől-egyig, aszfalton pedig erős-kényelmes. Bááár 10-11 körül eszik vegyesen.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5748 Dátum: 2016. Július 10. - 23:20:41 »

A 2.8 D jó.
Merevhíd, stabil dízel.
Automata is van. Tökéletes.

Felénk mind hengerfejesedik (kivétel nélkül). Szerintem az emelkedők/hegyek miatt szétrúgják őket. Szomorú
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #5749 Dátum: 2016. Július 10. - 23:46:38 »

GrandCherokee WJ 2.7 CRD...? Ugyanaz mint az ML 270, de terepen zongorázni lehet a különbséget. Elől-hátul sperrdiffi, elől-hátul merev híd és nem is alacsony. Automata mind egytől-egyig, aszfalton pedig erős-kényelmes. Bááár 10-11 körül eszik vegyesen.

Na nekem valójában Ő a nagy kedvenc  Mosolyog
Épp a fogyasztása volt a visszatartó eddig, mert 14-15L-ket olvastam róla sok helyen. Ekkora dögtől a 10-11 nem túl elrugaszkodott szerintem.

 Emelem
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #5750 Dátum: 2016. Július 11. - 05:51:53 »

Felénk mind hengerfejesedik (kivétel nélkül). Szerintem az emelkedők/hegyek miatt szétrúgják őket. Szomorú
Itt meg a 2,5-ös Pajeromotorok...  Vigyorog
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5751 Dátum: 2016. Július 11. - 21:57:20 »

Itt meg a 2,5-ös Pajeromotorok...  Vigyorog

Azt mi személy szerint egyet szétlöktünk Szomorú  Vigyorog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5752 Dátum: 2016. Július 11. - 22:16:22 »

Na nekem valójában Ő a nagy kedvenc  Mosolyog
Épp a fogyasztása volt a visszatartó eddig, mert 14-15L-ket olvastam róla sok helyen. Ekkora dögtől a 10-11 nem túl elrugaszkodott szerintem.

 Emelem

A tapasztalat szerint 10-11, hosszú úton tempomattal 9 fölé valamivel beáll. Országúti gumival.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #5753 Dátum: 2016. Július 11. - 22:52:43 »

A tapasztalat szerint 10-11, hosszú úton tempomattal 9 fölé valamivel beáll. Országúti gumival.

Legalábbis ez a nagyságrend rémlik emlékeimben Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Ruger
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 918



« Új üzenet #5754 Dátum: 2016. Július 12. - 07:17:17 »

A tapasztalat szerint 10-11, hosszú úton tempomattal 9 fölé valamivel beáll. Országúti gumival.

Az egy ekkora autónak szerintem  tök jó fogyasztás. Én a Samuval akkor szoktam  tankolni ha fél körül mutat a tank ez általában150 km , ha erre 14 litert tudok rrá tölteni akkor az már jó , vegyes használatnál. De hát valamivel menni kell neki Ördög
Naplózva

"Mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem!"
godena
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1519



« Új üzenet #5755 Dátum: 2016. Július 12. - 08:03:03 »

Az egy ekkora autónak szerintem  tök jó fogyasztás. Én a Samuval akkor szoktam  tankolni ha fél körül mutat a tank ez általában150 km , ha erre 14 litert tudok rrá tölteni akkor az már jó , vegyes használatnál. De hát valamivel menni kell neki Ördög
Én Vitarát nyűvök. BfG MT papucsokkal. Kegyetlenül tud zabálni az a 8 szelepes 1,6-os motor. Bár sohasem számolgattam, de vegyes (országút-terep 60/40%) használatban biztos megeszik 12 litert. Ha így számolunk, az a 10 literes átlag nem annyira vészes a Jeepnél, mert azért más dimenzió.
 Emelem
Naplózva

"A VADÁSZAT számomra egy életre szóló ösztönös elhivatottság.
Alázatos szolgálata erdőnek, vadnak egyaránt" - Bornemisza Péter
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #5756 Dátum: 2016. Július 12. - 09:51:53 »

Én Vitarát nyűvök. BfG MT papucsokkal. Kegyetlenül tud zabálni az a 8 szelepes 1,6-os motor. Bár sohasem számolgattam, de vegyes (országút-terep 60/40%) használatban biztos megeszik 12 litert. Ha így számolunk, az a 10 literes átlag nem annyira vészes a Jeepnél, mert azért más dimenzió.
 Emelem

A Pajero nálam is 12 körül kajol BfG MT gumival, nagyrészt dágványban 14 felett, de az inkább traktor üzemórának számít  Vigyorog...... Gyári méretű országútival meg kb 10,5-et, ha kikapcsolom az első agyakat.
De a kis gumival, azon kívül, hogy szörnyen kreténül néz ki, sokkal alacsonyabb is. Amióta irták, akik MT-vel járnak, hogy nem is kopik annyira a betonon az MT, azóta már le sem cserélem.... minek?
Egy kicsit hangos...... meg kicsit mászni kell rá.....na bumm. Vállat von
Egyszer élünk!
 Emelem
Naplózva
Topi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 475



« Új üzenet #5757 Dátum: 2016. Július 12. - 12:07:29 »


Ja, nem vagyok szakértő csak szerelgetek néha ezt-azt... Mosolyog


Most olvasgatok visszafele! Szerintem ez volt a hét mondata!!!!  Röhög  Ördög   Igen Köszi Cimbora!!!  Emelem
Naplózva

Szeretnék olyan jó ember lenni, mint amilyennek hisz a kutyám.........
godena
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1519



« Új üzenet #5758 Dátum: 2016. Július 12. - 14:32:16 »

Amióta irták, akik MT-vel járnak, hogy nem is kopik annyira a betonon az MT, azóta már le sem cserélem.... minek?

Nálam ugyanez. Aprópénzért hozzájutottam az MT-hez, felrakattam és azóta le sem került. Így most már lassan 2 éve ott hever felnire szerelve egy majd 90%-os Yokohama Geolandar A/T garnitúra a tárolóban. Végszükség esetére...
 Emelem
Naplózva

"A VADÁSZAT számomra egy életre szóló ösztönös elhivatottság.
Alázatos szolgálata erdőnek, vadnak egyaránt" - Bornemisza Péter
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #5759 Dátum: 2016. Július 12. - 14:44:31 »

Én Vitarát nyűvök. BfG MT papucsokkal. Kegyetlenül tud zabálni az a 8 szelepes 1,6-os motor. Bár sohasem számolgattam, de vegyes (országút-terep 60/40%) használatban biztos megeszik 12 litert. Ha így számolunk, az a 10 literes átlag nem annyira vészes a Jeepnél, mert azért más dimenzió.
 Emelem

Nekem ugyancsak 8 szelepes 1,6-os Vitaram van GoodYear Wrangler átmeneti gumikkal és 26-27 litert szoktam tankolni 300-310 kilométerenként. A használat pedig 70/30 város/terep. Tehát olyan kegyetlenül azért nem zabál az a motor. Nekem legalábbis
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 [384] 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: