Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Erdőmérnök hallgató
|
|
« Új üzenet #45 Dátum: 2008. Május 12. - 12:22:24 » |
|
A skoda is elmegy bogár szegesbumikkal minden hol+ előre a csomagtartóba 2 kutya is befér oszt nem lihegnek a nyakamba.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #46 Dátum: 2008. Május 31. - 14:59:06 » |
|
Sziasztok! Új Nissan Navara? Tapasztalatok? Gyerekbetegségek, szervizigény? Forend? Te mint insider, mi jót-rosszat hallani erről a gépről? Üdv,H
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Bandi
Vendég
|
|
« Új üzenet #47 Dátum: 2008. Május 31. - 17:40:32 » |
|
Sziasztok! Új Nissan Navara? Tapasztalatok? Gyerekbetegségek, szervizigény? Forend? Te mint insider, mi jót-rosszat hallani erről a gépről? Üdv,H
Ugyan nem próbáltam de ez azért elgondolkodtató.... http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.02.27.&344157
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16591
|
|
« Új üzenet #48 Dátum: 2008. Május 31. - 20:34:37 » |
|
Érdekes ez a cikk... Ugyanakkor a harmadik pick-up, a Mitsubishi L200-as bizonyította, hogy egy alvázas kisteherautó sem feltétlenül életveszélyes. Eddig azt gondoltuk, hogy a létraváz plussz biztonságot ad... Szerintem a cikkíró egy barom, a teszt tisztaságában meg nem vagyok igazán biztos. A képekről amúgy nem jön át, hogy a mitsu kevésbé tört volna össze.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #49 Dátum: 2008. Május 31. - 21:46:51 » |
|
Na most jön a sárdobálós kérdés. A minap beszéltem egy fószerrel, akinek egy Tatája van. Láttam már többször vele így szóba elegyedtem vele, milyen a masina. Meglepő módon azt mondta, neki semmi gondja vele. Valaki használja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16591
|
|
« Új üzenet #50 Dátum: 2008. Június 01. - 10:46:25 » |
|
Na most jön a sárdobálós kérdés. A minap beszéltem egy fószerrel, akinek egy Tatája van. Láttam már többször vele így szóba elegyedtem vele, milyen a masina. Meglepő módon azt mondta, neki semmi gondja vele. Valaki használja?
A volt társaságunkban két Tata is "szolgált". Állandóan baj volt velük. Részben az összeszerelés minősége, részben a hihetetlenül gyenge konstrukció miatt állandóan szakadt valami rajtuk, a hajtásláncuk egy gyerekbiciklin sem állta volna meg a helyét. Az alkatrész aranyárban volt hozzá és sűrűn kellett. Lehet, hogy indiában, ahol bármelyik utcasarkon megjavítják és két sörért kapsz bele egy pár új féltengelyt, megéri megvenni, de nálunk, ahol az alkatrész drágább hozzá, mint bármelyik japán géphez, itt csak kidobott pénz.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Sabbati
|
|
« Új üzenet #51 Dátum: 2008. Június 01. - 15:17:30 » |
|
Ótósok, segítenétek lebeszélni egy Land Rover Freelander 1,8 benzinesről? '99-es, klímás, 156e km-t futott, 1,6M körül tudnék beleülni. Kb. 50-50%- ban állok a vásárlás és a felejtés között. Köszi!!
|
|
|
Naplózva
|
"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
|
|
|
Bandi
Vendég
|
|
« Új üzenet #52 Dátum: 2008. Június 01. - 15:48:17 » |
|
Ótósok, segítenétek lebeszélni egy Land Rover Freelander 1,8 benzinesről? '99-es, klímás, 156e km-t futott, 1,6M körül tudnék beleülni. Kb. 50-50%- ban állok a vásárlás és a felejtés között. Köszi!! Olyan drága beleülni?Akkor mennyi az autó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Erdőmérnök hallgató
|
|
« Új üzenet #53 Dátum: 2008. Június 01. - 17:25:49 » |
|
Érdekes ez a cikk... Ugyanakkor a harmadik pick-up, a Mitsubishi L200-as bizonyította, hogy egy alvázas kisteherautó sem feltétlenül életveszélyes. Eddig azt gondoltuk, hogy a létraváz plussz biztonságot ad... Szerintem a cikkíró egy barom, a teszt tisztaságában meg nem vagyok igazán biztos. A képekről amúgy nem jön át, hogy a mitsu kevésbé tört volna össze. Szerény véleményem szerint a 3 típusnál előforduló frontális ütközések valószínűtlenek ebben a formában,(hacsak nem egy ugyanilyen magas felépítésű autóval történik) szerintem a magas építés miatt a balesetek ben inkább ezek az autók ráfutnak az alacsonyabb építésű atókra, és inkább borulnak.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
|
|
|
Bandi
Vendég
|
|
« Új üzenet #54 Dátum: 2008. Június 01. - 19:14:19 » |
|
Én nem hinném hogy az Euro Ncap csak úgy blöffölne...fél csillagot kapni a törésteszten azért elég durva,talán nem is volt olyan autó ami ennyit kapott volna.Más szintén magas felépítésű autók szinte kivétel nélkül 4-5 csillagot kapnak a törésteszten!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #55 Dátum: 2008. Június 02. - 08:24:21 » |
|
Lány koromban, a belem fordult ki ezektől az román pszihológiai-csapásmérő járművaktől! Repülőbe szegecs nincs annyi mint ezekben csavar....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #56 Dátum: 2008. Június 02. - 09:53:45 » |
|
Sziasztok! Új Nissan Navara? Tapasztalatok? Gyerekbetegségek, szervizigény? Forend? Te mint insider, mi jót-rosszat hallani erről a gépről? Üdv,H
Összefoglalva: Gyors, erős, kényelmes ( a régi pick.up-hoz képest egy álom) Szervizigény 30 ekm, állt. 50-70 eFt Gyermekbetegségek: Igazából nem sok probléma van velük, de volt azért már pár dolog, de nincs tipus hiba, talán majd 200ekm fölött a kuplung fogyhat el, de ez használat függő is. (nincs nagyon túlméretezve) A legnagyobb elensége, az üzemanyag minősége, de ezt ugyanúgy hozza az összes diesel motor. 3 év 100ekm gari stb... Egy igazán komoly dolog van amit érdemes megtanúlni, és hátrány jelenthet. Mivel elkektromos kapcsolású a terepváltója, nem lehet a felező belerecsegtetni. Magyarúl az egyenes fogazás miatt mikor az ember beleesik már a maciba, nem bírja lefelezni mindig és így a hátsó teljesen önzáró difi is kiesik. Ezt egyszerűen ki lehet bekkelni, mert mikor bemegy az aember a keményebb terepre elötte le kell felezni. felezővel 50 km/h-ig lehet menni, az meg már elég szokott leni a dzsindzsába. Mikor a bemutatója volt, (igazi jól megázott, gödöllöi föld) úgy mászták az emelkedőket sima nyári gumikkal ezek a 2200 kg-s vasak, hogy leesett az álam. És az igazság az mikor ültünk egyikből a másikba át, egymás után: a Toyota és a Nissan magasan vitte a elejét, a toyota inkább egy kicsit munkásabb autó belülről, meg egy kicsit lasabb, gyengébb, de jó vót az is... Amit én tudok: hátsó kerékcsapágy zsírozás, egy szimering lehajtásnál, üzemanyagszivattyú, betankolás....., meg pest környékén lopják, és nem csak a pótkereket, hanem az autót is.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #57 Dátum: 2008. Június 02. - 10:02:21 » |
|
Érdekes ez a cikk... Ugyanakkor a harmadik pick-up, a Mitsubishi L200-as bizonyította, hogy egy alvázas kisteherautó sem feltétlenül életveszélyes. Eddig azt gondoltuk, hogy a létraváz plussz biztonságot ad... Szerintem a cikkíró egy barom, a teszt tisztaságában meg nem vagyok igazán biztos. A képekről amúgy nem jön át, hogy a mitsu kevésbé tört volna össze. A Navarát is újra összetörték, érdekes modon ugyanazt hozta mint a többi. A lábsérülés valós, de egy tanúlmány már ezelött vagy 8-10 évvel leírta hogy nem igazán kerülhető el az ilyen pick-up-nál, egyszerűen az autó felépítse, súlyelosztása, üléspoziciója ezt dobja... Az is tecccik mikor gyalogosvédelemről beszélnek, egy "téglalap" elejű autónál, ami ráadásúl piszok kemény vasból van... A létraalváz: olyan masszív mit a fene, nem hiába teherautó, még akkor is ha megy 180-nal és és onnan is... valamit mindig írni kell
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #58 Dátum: 2008. Június 03. - 09:14:16 » |
|
Sziasztok! Új Nissan Navara? Tapasztalatok? Gyerekbetegségek, szervizigény? Forend? Te mint insider, mi jót-rosszat hallani erről a gépről? Üdv,H
Összefoglalva: Gyors, erős, kényelmes ( a régi pick.up-hoz képest egy álom) Szervizigény 30 ekm, állt. 50-70 eFt Gyermekbetegségek: Igazából nem sok probléma van velük, de volt azért már pár dolog, de nincs tipus hiba, talán majd 200ekm fölött a kuplung fogyhat el, de ez használat függő is. (nincs nagyon túlméretezve) A legnagyobb elensége, az üzemanyag minősége, de ezt ugyanúgy hozza az összes diesel motor. 3 év 100ekm gari stb... Egy igazán komoly dolog van amit érdemes megtanúlni, és hátrány jelenthet. Mivel elkektromos kapcsolású a terepváltója, nem lehet a felező belerecsegtetni. Magyarúl az egyenes fogazás miatt mikor az ember beleesik már a maciba, nem bírja lefelezni mindig és így a hátsó teljesen önzáró difi is kiesik. Ezt egyszerűen ki lehet bekkelni, mert mikor bemegy az aember a keményebb terepre elötte le kell felezni. felezővel 50 km/h-ig lehet menni, az meg már elég szokott leni a dzsindzsába. Mikor a bemutatója volt, (igazi jól megázott, gödöllöi föld) úgy mászták az emelkedőket sima nyári gumikkal ezek a 2200 kg-s vasak, hogy leesett az álam. És az igazság az mikor ültünk egyikből a másikba át, egymás után: a Toyota és a Nissan magasan vitte a elejét, a toyota inkább egy kicsit munkásabb autó belülről, meg egy kicsit lasabb, gyengébb, de jó vót az is... Amit én tudok: hátsó kerékcsapágy zsírozás, egy szimering lehajtásnál, üzemanyagszivattyú, betankolás....., meg pest környékén lopják, és nem csak a pótkereket, hanem az autót is. Köszi az infókat! Üzemanyag minőségére érzékeny, ez mit jelent? Mi szokott lenni a kórkép? Üdv,H
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #59 Dátum: 2008. Június 03. - 09:25:31 » |
|
Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt... De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat. Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni. Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
|