Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792008 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #30 Dátum: 2008. Május 10. - 10:27:34 »

Van egy eladó Mercedes-Benz G Steyer Puch 3000-es terepjáró.
Olyan áron adják,hogy az én 10 éves L200 as terepjáróm árából még maradna is.
Szerintetek érdemes cserélni?
A terepjáróval én messze nem járok,max 50km-es távra használom.
Érdemes. Tény, hogy a Steyr-hez nem olcsó az alkatrész(igaz, az L200-hoz sem), de ritkán kell...
A "G" a legjobb terepjáró a szériagépek közül, erősen túlméretezett alkatrészekkel, három difizárral stb.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #31 Dátum: 2008. Május 10. - 10:32:14 »

A most következő sorokban leírt teszt kizárólag saját véleményem!!!

A tegnapi nap folyamán két terepjárót sikerült tesztelnünk a Mahindra és az Isuzu platós változatait, mindkettő a lehető legnagyobb felszereltségű változat, kézi sebességváltóval rendelkeznek..............
Összegezve mindegyik autó jól sikerült, az Isuzu kényelme kiváló, terepi képességei már annyira nem jók, javítása költséges. Mahindra tipikus fapados autó, személkyszerint terepre használnám, azonban javítása egyszerű hisz egyszerű a felépítése is.( Apu szerint műszaki megoldásokban hasonlít  a régi Tolyota pickup-hoz)
Hát, azzal a javítás dologgal vitába szállnék. Nem feltétlenül azt az autót költséges javítani, amelyikhez drága az alkatrész, hanem amelyikhez gyakran kell(és szintén drága). Az isuzunak elég komoly terepjáró gyártási, fejlesztési tapasztalatai vannak és megbízható terepjárókat gyárt. A mahindra meg összevásárolt licencekből próbál valamit kihozni, a minőségbiztosítás gagyi, ha pedig romlik valami, aranyáron mérik.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #32 Dátum: 2008. Május 10. - 11:03:46 »

A most következő sorokban leírt teszt kizárólag saját véleményem!!!

A tegnapi nap folyamán két terepjárót sikerült tesztelnünk a Mahindra és az Isuzu platós változatait, mindkettő a lehető legnagyobb felszereltségű változat, kézi sebességváltóval rendelkeznek..............
Összegezve mindegyik autó jól sikerült, az Isuzu kényelme kiváló, terepi képességei már annyira nem jók, javítása költséges. Mahindra tipikus fapados autó, személkyszerint terepre használnám, azonban javítása egyszerű hisz egyszerű a felépítése is.( Apu szerint műszaki megoldásokban hasonlít  a régi Tolyota pickup-hoz)
Hát, azzal a javítás dologgal vitába szállnék. Nem feltétlenül azt az autót költséges javítani, amelyikhez drága az alkatrész, hanem amelyikhez gyakran kell(és szintén drága). Az isuzunak elég komoly terepjáró gyártási, fejlesztési tapasztalatai vannak és megbízható terepjárókat gyárt. A mahindra meg összevásárolt licencekből próbál valamit kihozni, a minőségbiztosítás gagyi, ha pedig romlik valami, aranyáron mérik.

 Igen gyozo
Naplózva

Üdv End
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #33 Dátum: 2008. Május 10. - 11:07:08 »

A most következő sorokban leírt teszt kizárólag saját véleményem!!!

A tegnapi nap folyamán két terepjárót sikerült tesztelnünk a Mahindra és az Isuzu platós változatait, mindkettő a lehető legnagyobb felszereltségű változat, kézi sebességváltóval rendelkeznek..............
Összegezve mindegyik autó jól sikerült, az Isuzu kényelme kiváló, terepi képességei már annyira nem jók, javítása költséges. Mahindra tipikus fapados autó, személkyszerint terepre használnám, azonban javítása egyszerű hisz egyszerű a felépítése is.( Apu szerint műszaki megoldásokban hasonlít  a régi Tolyota pickup-hoz)
Hát, azzal a javítás dologgal vitába szállnék. Nem feltétlenül azt az autót költséges javítani, amelyikhez drága az alkatrész, hanem amelyikhez gyakran kell(és szintén drága). Az isuzunak elég komoly terepjáró gyártási, fejlesztési tapasztalatai vannak és megbízható terepjárókat gyárt. A mahindra meg összevásárolt licencekből próbál valamit kihozni, a minőségbiztosítás gagyi, ha pedig romlik valami, aranyáron mérik.

 Igen gyozo
Endre, de jó, hogy látlak. Van a terikében az a "nyomtáv rúd" a beépített gömbfejekkel, ami alsó hangon nyolcvan rugó. Most kaptam egy ajánlatot, hogy uszkve tizenöt pénzért egy pesti cég felújítja. Érdemes ebbe belevágni vagy vegyek újat?
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #34 Dátum: 2008. Május 10. - 11:26:13 »

A most következő sorokban leírt teszt kizárólag saját véleményem!!!

A tegnapi nap folyamán két terepjárót sikerült tesztelnünk a Mahindra és az Isuzu platós változatait, mindkettő a lehető legnagyobb felszereltségű változat, kézi sebességváltóval rendelkeznek..............
Összegezve mindegyik autó jól sikerült, az Isuzu kényelme kiváló, terepi képességei már annyira nem jók, javítása költséges. Mahindra tipikus fapados autó, személkyszerint terepre használnám, azonban javítása egyszerű hisz egyszerű a felépítése is.( Apu szerint műszaki megoldásokban hasonlít  a régi Tolyota pickup-hoz)
Hát, azzal a javítás dologgal vitába szállnék. Nem feltétlenül azt az autót költséges javítani, amelyikhez drága az alkatrész, hanem amelyikhez gyakran kell(és szintén drága). Az isuzunak elég komoly terepjáró gyártási, fejlesztési tapasztalatai vannak és megbízható terepjárókat gyárt. A mahindra meg összevásárolt licencekből próbál valamit kihozni, a minőségbiztosítás gagyi, ha pedig romlik valami, aranyáron mérik.

 Igen gyozo
Endre, de jó, hogy látlak. Van a terikében az a "nyomtáv rúd" a beépített gömbfejekkel, ami alsó hangon nyolcvan rugó. Most kaptam egy ajánlatot, hogy uszkve tizenöt pénzért egy pesti cég felújítja. Érdemes ebbe belevágni vagy vegyek újat?

Sokat csináltatunk mi is (szerintem ugyanannál a cégnél), mindenfélét VW, Skoda.......
Eddig semmi panaszunk se volt a munkájukra, még néha olat is hallani, hogy jobb mint az eredeti, bárrrr ez nem igaz.
Csinálnak lengéscsillapító felújítást is.
Naplózva

Üdv End
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #35 Dátum: 2008. Május 10. - 11:38:54 »

Közben utánnakérdeztem, ez nem Pesti hanem Dunakeszi, úgyhogy nem az a cég...
Meg már csak szígorúan lengönkel foglalkoznak...

Az, hogy érdemes innentől nem nagyon merek mit mondani, mert nem tom milyen a munkájuk, akkikel mi dolgoztunk azok jól megcsinálták.
Meg kellene kérdezni mennyi garit válalnak rá, meg lehet hogy egy "családlátogatás" se ártana.
Naplózva

Üdv End
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #36 Dátum: 2008. Május 10. - 12:18:00 »

A most következő sorokban leírt teszt kizárólag saját véleményem!!!

A tegnapi nap folyamán két terepjárót sikerült tesztelnünk a Mahindra és az Isuzu platós változatait, mindkettő a lehető legnagyobb felszereltségű változat, kézi sebességváltóval rendelkeznek..............
Összegezve mindegyik autó jól sikerült, az Isuzu kényelme kiváló, terepi képességei már annyira nem jók, javítása költséges. Mahindra tipikus fapados autó, személkyszerint terepre használnám, azonban javítása egyszerű hisz egyszerű a felépítése is.( Apu szerint műszaki megoldásokban hasonlít  a régi Tolyota pickup-hoz)
Hát, azzal a javítás dologgal vitába szállnék. Nem feltétlenül azt az autót költséges javítani, amelyikhez drága az alkatrész, hanem amelyikhez gyakran kell(és szintén drága). Az isuzunak elég komoly terepjáró gyártási, fejlesztési tapasztalatai vannak és megbízható terepjárókat gyárt. A mahindra meg összevásárolt licencekből próbál valamit kihozni, a minőségbiztosítás gagyi, ha pedig romlik valami, aranyáron mérik.


Szerintem az Isuzu kategóriákkal jobb, Amerikában nagyon szeretik...
Mivel eléggé olcsó, sokan fogják venni idővel.
A terepképességei mindkettőnek "pickuposak".
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #37 Dátum: 2008. Május 10. - 12:35:10 »

Közben utánnakérdeztem, ez nem Pesti hanem Dunakeszi, úgyhogy nem az a cég...
Meg már csak szígorúan lengönkel foglalkoznak...

Az, hogy érdemes innentől nem nagyon merek mit mondani, mert nem tom milyen a munkájuk, akkikel mi dolgoztunk azok jól megcsinálták.
Meg kellene kérdezni mennyi garit válalnak rá, meg lehet hogy egy "családlátogatás" se ártana.
Nem tudom pontosan, pesti-e avagy dunakeszin lakoznak, van emberük aki "terít", én vele beszéltem.... Konkrétan a nyomtávrúdra kérdeztem rá és azt mondta, megcsinálják. Egy Terranos üzletfelünk ajánlotta őket, azt mondja, neki rendesen megcsinálták.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #38 Dátum: 2008. Május 11. - 22:14:14 »

Ennyi gyáva elkényelmesedettet...ARO 10.4.!!!  Bion Bion Bion Bion Bion
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #39 Dátum: 2008. Május 11. - 22:16:20 »

Ennyi gyáva elkényelmesedettet...ARO 10.4.!!!  Bion Bion Bion Bion Bion

Az tényleg elvetemültséget feltételez... mondok még egyet: Mahindra! Az ember azt hinné, hogy azon semmi nem romolhat el... téved...
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #40 Dátum: 2008. Május 11. - 22:20:13 »

Ennyi gyáva elkényelmesedettet...ARO 10.4.!!!  Bion Bion Bion Bion Bion

Az tényleg elvetemültséget feltételez... mondok még egyet: Mahindra! Az ember azt hinné, hogy azon semmi nem romolhat el... téved...

Hidd el ahová én időnként bemegyek, oda nekem nem való a flancos platós masina...(ezt már páran meg is erősítették. Vigyorog)
Szegény ARO amit kap...és nem kér mást csak gázt, olajat, meg vizet...oszt megy.
Persze nincs benne nagy kényelem, de rövid, jó a felezője és sikerült hátra igen jó terepgumikat is vennem "ötezeré" darabját.
Úgy megy a sáros szántásba, meg a 2 m. magas sarjaztatott nyarasba mint a rosseb.  Bion Bion Bion
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #41 Dátum: 2008. Május 11. - 22:23:39 »

Gyorsan hozzáteszem szerintem meg tudnék szokni egy "flancos" platós adta kényelmet...  Nyihi
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #42 Dátum: 2008. Május 11. - 22:26:43 »

Gyorsan hozzáteszem szerintem meg tudnék szokni egy "flancos" platós adta kényelmet...  Nyihi

Puhulsz.... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #43 Dátum: 2008. Május 11. - 22:30:38 »

Gyorsan hozzáteszem szerintem meg tudnék szokni egy "flancos" platós adta kényelmet...  Nyihi

Puhulsz.... Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Bevallom férsiasan így van.
Milyen jó lenne, ha mondjuk míg bepakol az ember és beül a kocsiba már valamelyest meleg lenne benne...de ezek számomra még csak hiú ábrándok!  Bion Bion Bion
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #44 Dátum: 2008. Május 11. - 22:41:18 »

Egy nagyobbacska kutyát kell beültetni, az belihegi, ha pedig igényled, a lábadra is ráül... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: