Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792014 alkalommal)
Viktor
Vendég
« Új üzenet #150 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:14:46 »

Egyébként még ami nagyon jó terepjáró volt, az az itthon, a Csepelnél is gyártott Volvo Laplander. Nálunk is volt egy az erdészetnek, mindig mgecsodáltam ha Varga Lajos Bácsi elhúzott vele.

http://www.freeweb.hu/magyarteher/
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #151 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:22:01 »

Régen a svédek nagyon komoly terepjárókat építettek egyébként. Nézzétek az egyik kedvencemet, ezt a gyönyörűséget:

http://totalcar.hu/tesztek/sugga/
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #152 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:26:31 »

Egyébként még ami nagyon jó terepjáró volt, az az itthon, a Csepelnél is gyártott Volvo Laplander. Nálunk is volt egy az erdészetnek, mindig mgecsodáltam ha Varga Lajos Bácsi elhúzott vele.

http://www.freeweb.hu/magyarteher/

Ez majdnem olyan, mint Steyr Pinzgauer 710K !? http://www.pinzgauer.tv/
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9988



« Új üzenet #153 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:33:30 »

Úgy vagyok ezzel a Hummerrel, mint az egyszeri cigányprímás Yehudi Menuhinnal.
Elment a cigányzenekar egy koncertre, hallgatják, hallgatják, egyszer csak odasúgja a prímás a cimbalmosnak.
- Jól húzza, jól húzza, de az ásztálnál meghálná!

Szóval nehezen tudom elképzelni, mit lehetne kezdeni vele a zalai horhosokban, amit még a lovasszekerek kerekei kezdtek kimélyíteni, szélessége max 2 méter, a partfal ugyanennyi, néhány akácfával tarkítva.
Az L-200 októberben lesz 6 éves, most lépte át a 200 ezredik kilométert, a motorhoz, váltóhoz, kuplunghoz még nem kellett nyúlni.
A hajtásban voltak apróbb hibák, gumibakok, kardánkereszt, féltengely (elszakadt gumiharang miatt).
Összességében eddig jó véleményem van a gépről.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Viktor
Vendég
« Új üzenet #154 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:37:47 »

Egyébként még ami nagyon jó terepjáró volt, az az itthon, a Csepelnél is gyártott Volvo Laplander. Nálunk is volt egy az erdészetnek, mindig mgecsodáltam ha Varga Lajos Bácsi elhúzott vele.

http://www.freeweb.hu/magyarteher/

Ez majdnem olyan, mint Steyr Pinzgauer 710K !? http://www.pinzgauer.tv/

Nekem a Haflinger a nagy kedvencem...
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #155 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:41:17 »

Ha nem túl régmúlt idők strapaterepjárói közt kell szétnézni, akkor terepjáró képesség és megbízhatóság szempontjából a kis Unimogok nekem viszik a prímet. A Pinzgauer ugyanarra a technikára épül, egy jó ismerősömnek van is egy. Egy nagy hátránya van, ami más tekintetben előnye - a portáltengely. Ember annyi letolást nem kap egy sáros etetés után, mint a portálos autótulajok, ugyanis ezek után egy Niva/Uaz/Hilux/stb nem nagyon megy el, ha a dágványban nyüstölve vannak (fél méter mély "akna")  Vigyorog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Viktor
Vendég
« Új üzenet #156 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:54:54 »

Ha nem túl régmúlt idők strapaterepjárói közt kell szétnézni, akkor terepjáró képesség és megbízhatóság szempontjából a kis Unimogok nekem viszik a prímet. A Pinzgauer ugyanarra a technikára épül, egy jó ismerősömnek van is egy. Egy nagy hátránya van, ami más tekintetben előnye - a portáltengely. Ember annyi letolást nem kap egy sáros etetés után, mint a portálos autótulajok, ugyanis ezek után egy Niva/Uaz/Hilux/stb nem nagyon megy el, ha a dágványban nyüstölve vannak (fél méter mély "akna")  Vigyorog

Portáltengely van a nagy kedvenceden is... mármint a Hummer H1-en... Nyihi
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #157 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:57:31 »

Ha nem túl régmúlt idők strapaterepjárói közt kell szétnézni, akkor terepjáró képesség és megbízhatóság szempontjából a kis Unimogok nekem viszik a prímet. A Pinzgauer ugyanarra a technikára épül, egy jó ismerősömnek van is egy. Egy nagy hátránya van, ami más tekintetben előnye - a portáltengely. Ember annyi letolást nem kap egy sáros etetés után, mint a portálos autótulajok, ugyanis ezek után egy Niva/Uaz/Hilux/stb nem nagyon megy el, ha a dágványban nyüstölve vannak (fél méter mély "akna")  Vigyorog

Portáltengely van a nagy kedvenceden is... mármint a Hummer H1-en... Nyihi

Nagy találmány lenne amúgy, mert hasznos is a hasmagasság miatt, ráadásul az agyáttétellel lehet játszani, kevésbé sérülékeny gumiharangok, stb... Lásd traktorok mellső hídja a nagy hátsó kerék kompenzálására. De az utak állagát nem javítja, az tény  Ördög
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Taser
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149

"“ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ”"


« Új üzenet #158 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 12:49:01 »



Van azért orosz  HMMWV is.  ( Csak UAZ  híveknek ) Taps
Naplózva

A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem.
Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #159 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 13:37:15 »



Van azért orosz  HMMWV is.  ( Csak UAZ  híveknek ) Taps

Gyönyörű... A Maz 531 vonatató, az Ural és a hátsó traktust nézve valami pontonhíd vagy halászhajó igen "jól sikerül" egyvelege  Vigyorog Okos gyozo
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Taser
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149

"“ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ”"


« Új üzenet #160 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 14:27:55 »



Van róla videó is remélem sikerül beilleszteni. Kicsit azért módosítottak a külső megjelenésen
Naplózva

A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem.
Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #161 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 19:21:35 »

Olyan forma...dizájn....mérnöki csoda....ötcsillagos ADAC-törésteszt.....környezetbarát....kényelem....extrák....
Olyan orosz....matrjoska....trojka....sztolisnaja....krászivij....harasó....SÍROK....
Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #162 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 19:59:35 »

Régen a svédek nagyon komoly terepjárókat építettek egyébként. Nézzétek az egyik kedvencemet, ezt a gyönyörűséget:

http://totalcar.hu/tesztek/sugga/

A kutya mindenit ez aztán remek darab.
De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal.

...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik.  Igen Igen Taps Taps
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #163 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 20:04:45 »

Régen a svédek nagyon komoly terepjárókat építettek egyébként. Nézzétek az egyik kedvencemet, ezt a gyönyörűséget:

http://totalcar.hu/tesztek/sugga/

A kutya mindenit ez aztán remek darab.
De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal.

...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik.  Igen Igen Taps Taps

Én is bele vagyok szeretve, élőben még brutálisabb. Van egy a Red Bullnak is szerencsére nincs nagyon telepingálva. Mindenesetre évente egyszer minimum látom a falumban mikor kerékpárverseny van. Eszméletlen egy jószág..
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #164 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 20:31:03 »

Régen a svédek nagyon komoly terepjárókat építettek egyébként. Nézzétek az egyik kedvencemet, ezt a gyönyörűséget:

http://totalcar.hu/tesztek/sugga/

A kutya mindenit ez aztán remek darab.
De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal.

...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik.  Igen Igen Taps Taps

Az igazság az, hogy ez a Sugga valóban nagyon jó... Nekem a korabeli vasakból a GAZ69 is nagyon tetszik, fillérekért lehet M-zároltakhoz hozzá jutni, olcsón fel is lehet újítani... Érdemes is lenne csinálni egyet - ha nem lenne olyan megbízhatatlan. Sajnos abban az időben nem mindig a minőség volt előrevalóbb a mennyiséggel szemben, így a gondos felújítás ellenére sokat látok ismét elkezdeni rohadni. Az oldalszelepelt motor sem a pörgethetőség-igénytelenség-megbízhatóság megtestesítője.
Viszont most részt fogok venni egy NSU 251 OSL felújításában (én fogom homokolni meg fényezni), az is egy igazi világháborús járgány, 1944-es évjárat. 250ccm, 4 ütemű 1 hengeres, és ami a legjobb benne: a megvásárlás utáni próbán évtizedek után (!!!) beindult! Futármotorként szolgált (aki látta "A nagy szökés" c. filmet, a hasonló gépek ismerősek lehetnek). Igen Mosolyog

Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: