Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 791989 alkalommal)
Steve
Vendég
« Új üzenet #105 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:53:43 »

Szerintem meg vadászember(és főleg ha rendelkezik területtel) nem gondolkodhat úgy, hogy az autót legtöbbet műúton használja. Még akkor sem, ha a cserkelést részesíti előnybe. A lőtt vadat is ki kell hozzni a malajból.... Ha meg a leseket is csak a malajon keresztül lehet megközelíteni akkor meg végképp csak ön ámítás az egész! Elver

Így hát ha pick-up akkor a régi Hilux, vagy a régi L200-as jöhet szóba szerintem. De ha lehet választani akkor inkább Hilux a maga jó merevhídjaival meg laprugóival vállalva ennek minden kényelmetlenségét... Wave
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #106 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:57:19 »

Samu? Vállat von Stoel
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Steve
Vendég
« Új üzenet #107 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:59:19 »

Samu? Vállat von Stoel

Espeti Dühös!

Pick-Up!!!! Olvass Elver

A kis nehéz terepjárók az másik dallam... Wave
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #108 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:02:21 »

Samu? Vállat von Stoel

Espeti Dühös!

Pick-Up!!!! Olvass Elver

A kis nehéz terepjárók az másik dallam... Wave
Tudom, csak éreztetni akaretem feneséges jelentétünket a Samuval...
Samu Sakál Steyr Péter Ördög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Steve
Vendég
« Új üzenet #109 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:03:48 »

Samu? Vállat von Stoel

Espeti Dühös!

Pick-Up!!!! Olvass Elver

A kis nehéz terepjárók az másik dallam... Wave
Tudom, csak éreztetni akaretem feneséges jelentétünket a Samuval...
Samu Sakál Steyr Péter Ördög

Fenséges jelenlevők.... Nyihi
Az más! Táncol gyozo Menő
Naplózva
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #110 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:04:03 »

Szerintem meg vadászember(és főleg ha rendelkezik területtel) nem gondolkodhat úgy, hogy az autót legtöbbet műúton használja. Még akkor sem, ha a cserkelést részesíti előnybe. A lőtt vadat is ki kell hozzni a malajból.... Ha meg a leseket is csak a malajon keresztül lehet megközelíteni akkor meg végképp csak ön ámítás az egész! Elver

Így hát ha pick-up akkor a régi Hilux, vagy a régi L200-as jöhet szóba szerintem. De ha lehet választani akkor inkább Hilux a maga jó merevhídjaival meg laprugóival vállalva ennek minden kényelmetlenségét... Wave

Teljesen igazad van, de nekem ez az autó lesz a családi autóm is és az általa megtett út 90%-a műúton lesz megtéve, ezért veszem az L200-ast. Nem az újat, hanem a 2004-2005-ös évjáratút. Ezzel mindent megtudok csinálni, amit leírtál, ha valami nem megy, akkor jön a szolgálati UAZ vagy marad a kézi erő és a két szép lábam.
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #111 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:05:55 »

A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.

Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor.
Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Bion
Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt.

Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........
Amúgy meg a kuplung az első láncszem Fejvakarás
Naplózva

Üdv End
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #112 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:06:46 »

Samu? Vállat von Stoel

A Samut majd felcsörlőzöm a platóra és elviszem a területig, ott majd átülők bele és azzal vadászok. Ha végeztem, vissza az L200-as platójára és irány haza. Bion Bion Bion
Naplózva
Steve
Vendég
« Új üzenet #113 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:07:07 »

Szerintem meg vadászember(és főleg ha rendelkezik területtel) nem gondolkodhat úgy, hogy az autót legtöbbet műúton használja. Még akkor sem, ha a cserkelést részesíti előnybe. A lőtt vadat is ki kell hozzni a malajból.... Ha meg a leseket is csak a malajon keresztül lehet megközelíteni akkor meg végképp csak ön ámítás az egész! Elver

Így hát ha pick-up akkor a régi Hilux, vagy a régi L200-as jöhet szóba szerintem. De ha lehet választani akkor inkább Hilux a maga jó merevhídjaival meg laprugóival vállalva ennek minden kényelmetlenségét... Wave

Teljesen igazad van, de nekem ez az autó lesz a családi autóm is és az általa megtett út 90%-a műúton lesz megtéve, ezért veszem az L200-ast. Nem az újat, hanem a 2004-2005-ös évjáratút. Ezzel mindent megtudok csinálni, amit leírtál, ha valami nem megy, akkor jön a szolgálati UAZ vagy marad a kézi erő és a két szép lábam.

Egye fene!
Azzel még kiegyezek.... Ördög
Naplózva
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #114 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:08:31 »


Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........
Amúgy meg a kuplung az első láncszem Fejvakarás

Endre, hát milyen motor van benne? Nekem a kereskedésben azt mondták, hogy Renault. Vállat von
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #115 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:08:52 »

Samu? Vállat von Stoel

A Samut majd felcsörlőzöm a platóra és elviszem a területig, ott majd átülők bele és azzal vadászok. Ha végeztem, vissza az L200-as platójára és irány haza. Bion Bion Bion

Ebben az évjáratokban igen stabilak az L200-sok, jó döntés Igen Igen
Csak nézd meg őket mert van annyi potyogos már e korban... Wave
Naplózva

Üdv End
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #116 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:11:22 »


Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........
Amúgy meg a kuplung az első láncszem Fejvakarás

Endre, hát milyen motor van benne? Nekem a kereskedésben azt mondták, hogy Renault. Vállat von

Ja-ja mert a szerencsétlen azt gondolja, hogy dci akkó az mán Rönyó...
A renault 2,5-es motorja nem egészen így néz ki, Ez a motor még az összemosódás elött éledezett...
Naplózva

Üdv End
P.Zoli
Vendég
« Új üzenet #117 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:14:16 »


Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........
Amúgy meg a kuplung az első láncszem Fejvakarás

Endre, hát milyen motor van benne? Nekem a kereskedésben azt mondták, hogy Renault. Vállat von

Ja-ja mert a szerencsétlen azt gondolja, hogy dci akkó az mán Rönyó...
A renault 2,5-es motorja nem egészen így néz ki, Ez a motor még az összemosódás elött éledezett...


Köszi a választ! Wave
Akkor érdemes megvenni a Nissant. Imádom a Nissant. A mostani is már a 20. évébe lép, de még egyszer sem hagyott cserben.
Naplózva
jan
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2626



« Új üzenet #118 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:14:59 »

A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.

Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor.
Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Bion
Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt.


Nálunk is van az erdészetnél minden. Régebben csak Hilux-ok voltak, különféle évjáratúak. Azok szerintem még 100LE-sek sem voltak, de hogy azok mit bírtak azt nem lehet elmondani. Aztán jött pár L200-as 2002 körül, azok terepen nem tudtak annyit mint a Toyota.  Most van új Mazda is, meg új Toyota is, de nekem még mindig a 2002-2006 közötti Hilux a nyerő.
Az biztos tök jó hogy 170LE-s a Nissan, de amíg a régi 100LE alatti Hiluxok voltak, addig sem hagytunk bent lőtt vadat az erdőben, az elállók is a helyükre kerültek, és amit ki akartunk vinni az ki is került. Persze közúti forgalomban azok nem villogtak annyira.
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #119 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:16:08 »

Samu? Vállat von Stoel

A Samut majd felcsörlőzöm a platóra és elviszem a területig, ott majd átülők bele és azzal vadászok. Ha végeztem, vissza az L200-as platójára és irány haza. Bion Bion Bion
Itt dolgoznak a Beregben a gázosok. Csövet fektetnek.
Csak UAZ-ok, és GAZ 66-osok. Minden más esélytelen. Csak benzinesek.  Folyamatosan valami törik, vagy szakad...
Saját bevallásuk alapján ilyen "vendégmarasztaló" földdel még sehol sem találkoztak az országban. Ördög
Na itt vitéz az én Samum...
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: