Oldalak: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 ... 673   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Na, viccelődjünk egy kicsit...  (Megtekintve 1027121 alkalommal)
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #7590 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 19:53:11 »

El vagy tévedve, nem először!  Röhög  Én nem utálom a VW konszernt, nekem is van egy Golfom. Mit tesz Isten, benzines!  Ördög

Hagyjuk.....
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #7591 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 20:05:31 »


Én utálom a dasautót és nem is tagadom. De ez amit írok attól független.
A nyár elején egy kollegina Seat  2.3 v5 Toledóját vittem szívességből márkaszervizbe (280 ezer km és hibátlan). A munkafelvevő rossz emberismerő volt mert szimpatikusnak talált, meg rá is ért, így vagy fél órát beszélgettünk. Megkérdeztem, hogy melyiket venné a TSI-t vagy a TDI-t a válasz: egy rakás szar mindkettő, neki 1.6 benzines Focusa van és egyetlen kollégájának sincs olyan VW konszern autója, ami commonrail vagy pdtdi dízel vagy FSI turbós vagy turbó nélküli benzines. Azt hittem lehidalok  OOO OOO OOO. Odajött egy szerelő, aki egyszerűen kijelentette, hogy aki a 102 lóerős 1.6 benzinesnél újabb motorú terméküket veszi, annak vagy a cég állja a javítási számlát vagy egyszerűen hülye. Nyilván sok túlzás van ebben, de azért elgondolkodtató volt, hogy egy kvázi vadidegennek így beszélnek az általuk javított autókról.
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #7592 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 20:30:13 »

Minden ojrópai autómárka kiváló Ördög Ördög, de megbízható autót csak a japánok csinál (tak)... Angyal
Hogy most mi van nem tudom, de ha kéne, valami régebbi jó állapotú japcsi gépet vennék.
Nem volt ezeddig dízel gépem, de a mostani dízel géperejű hajtánynak határozottan tetszik egynémely tulajdonsága.. Mosolyog Mosolyog
De lehet, hogy a következő is dízel lesz Vállat von ..... affene tudja, pedig nem megyek annyit, hogy megérje.
Azt az elvet vallom, olyan autót kell tartani, ami helyett, ha bármi baj történik vele, tud az ember minden megerőltetés nélkül hasonló kategóriájú pótlást venni.
Ezt sokan nem tartják be itthon, és olyan vasakkal járnak, amik teljesen meghaladják a valós lehetőségeiket.
Ez nem csak ojrópai betegség, floridai ismerőseim is ezen röhögnek, ugyan ez van ott is az IQ-fájter ámerikaiaknál... Vigyorog
 Emelem
Naplózva
J.vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2891


« Új üzenet #7593 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 20:40:20 »

Azért azt elolvasnám, hogy Csabus milyen szöveggel hirdet meg egy autót......  Ördög Röhög Stoel

Hát arra én is, mert éppen van két eladó autóm.
Lehet, hogy kérek egy kis marketing-oktatást... Vigyorog
Naplózva

" ...A megbízható embert még az ellensége is tiszteli...A többi szemét, amit elfúj a szél... " (Wass Albert)
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #7594 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 20:41:56 »

Minden ojrópai autómárka kiváló Ördög Ördög, de megbízható autót csak a japánok csinál (tak)... Angyal
Hogy most mi van nem tudom, de ha kéne, valami régebbi jó állapotú japcsi gépet vennék.
Nem volt ezeddig dízel gépem, de a mostani dízel géperejű hajtánynak határozottan tetszik egynémely tulajdonsága.. Mosolyog Mosolyog
De lehet, hogy a következő is dízel lesz Vállat von ..... affene tudja, pedig nem megyek annyit, hogy megérje.
Azt az elvet vallom, olyan autót kell tartani, ami helyett, ha bármi baj történik vele, tud az ember minden megerőltetés nélkül hasonló kategóriájú pótlást venni.
Ezt sokan nem tartják be itthon, és olyan vasakkal járnak, amik teljesen meghaladják a valós lehetőségeiket.
Ez nem csak ojrópai betegség, floridai ismerőseim is ezen röhögnek, ugyan ez van ott is az IQ-fájter ámerikaiaknál... Vigyorog
 Emelem


Szerintem ma autóvásárlásnál döntéskor több mint 50%-ot a marketingdumának hisszük. Tartozik egy átlag szegmenshez (pl. alsó közép) 10 márka. Oszt döntse el melyik a jó akinek Imre az anyja.  Vállat von
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #7595 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 21:07:16 »


Szerintem ma autóvásárlásnál döntéskor több mint 50%-ot a marketingdumának hisszük. Tartozik egy átlag szegmenshez (pl. alsó közép) 10 márka. Oszt döntse el melyik a jó akinek Imre az anyja.  Vállat von

Az ismerősi, baráti, vagy saját tapasztalati merketing dumának hiszek.
Párom kis Hondájába eddig egy gyújtáskapcsoló kellett 16 év alatt.. meg benzin, meg olaj.
A Nissanomba 115 ezer km alatt csak benzin, mikor kezdett rohadni, eladtam......
Nekem nem volt eddig sok autóm, de az összes ojrópaival sokkal több gond volt, mint a japcsikkal.
Tán a legjobb eddig egy 25-ös rönó benzines volt, kb 200-at tettem bele, régi Golf javítási költség szinttel. Pedig mindenki fikázta, de csak nem akart elromlani, pedig elkezdtem hinni a negatív marketing dumának... mondok ennyi ember csak nem tévedhet...  Aztán kezdett beszarni rajta az elektronika, kezdte a kilométer órával. Akkor elhittem az urbán legendet és eladtam, pedig még ketyegett egy jó darabig.
De ilyen autókat már nem csinálnak.
Valahogy az jön le a nem vetítőgép cimbiktől, hogy a japcsi gépek megbízhatóbbak. Vállat von
De az is lehet, hogy ez már a múlt Vállat von
Röhej, de régebbi francia dízelekről is fantasztikus futásteljesítményeket mondtak, beérik a régebbi német, még valóban jó autókét.
Az a szabály, hogy nincs szabály, ki kell fogni. De a ne régi dízelek nem rosszak, szerintem.
 Emelem
Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11250


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #7596 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 21:50:33 »

Gyerekkoromban Skodáink voltak. a felnőtt létemet egy Passat-tal kezdtem. Ma is megvenném a böhöm malacorrút,de ezt már írtam régebben. A feleségemmel a Superbet választottuk. A következő autóm is az lenne,csak kombiban.
A családban a Superben kívül van két Seat,egy Passat egy L200-as. 3 dízel,egy benzines. Eddig a benzinessel volt a legtöbb és legkomolyabb gond. Igaz,az a nem túl jól vizsgázott 1.6-os.  Emelem
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16591



« Új üzenet #7597 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 23:15:01 »

Utoljára a dieselekről: A diesel motor traktorba való! Meg mozdonyba, hajóba, esetleg kamionba! Azt senki sem gondolhatja ép ésszel, hogy egy motor kis fogyasztású, erős, robbanékony, nyomatékos, hosszú élettartamú, takarékos, gazdaságos, alacsony károsanyag-kibocsájtású! ÉS MINDEZT EGYSZERRE!???
 Röhög Röhög Röhög
Ehhez is hülye vagy...de legalább határozott... Ördög
A benzinmotor fűnyíróba való. Wave
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #7598 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 23:15:42 »

Én utálom a dasautót és nem is tagadom. De ez amit írok attól független.
A nyár elején egy kollegina Seat  2.3 v5 Toledóját vittem szívességből márkaszervizbe (280 ezer km és hibátlan). A munkafelvevő rossz emberismerő volt mert szimpatikusnak talált, meg rá is ért, így vagy fél órát beszélgettünk. Megkérdeztem, hogy melyiket venné a TSI-t vagy a TDI-t a válasz: egy rakás szar mindkettő, neki 1.6 benzines Focusa van és egyetlen kollégájának sincs olyan VW konszern autója, ami commonrail vagy pdtdi dízel vagy FSI turbós vagy turbó nélküli benzines. Azt hittem lehidalok  OOO OOO OOO. Odajött egy szerelő, aki egyszerűen kijelentette, hogy aki a 102 lóerős 1.6 benzinesnél újabb motorú terméküket veszi, annak vagy a cég állja a javítási számlát vagy egyszerűen hülye. Nyilván sok túlzás van ebben, de azért elgondolkodtató volt, hogy egy kvázi vadidegennek így beszélnek az általuk javított autókról.


Az 1,4 TSI-t bármikor megvenném újra. Seat Altea XL volt, 140 ezer km-ig  kötelező szervizen és a fékbetét/-tárcsán kívül csak izzót kellett benne cserélni. Az én vezetési stílusom mellett megkockáztatom, hogy ez még egy jó darabig nem változott volna. Nagyon ritkán pörgött 3000 fölött, nyomatékos kis motor volt.

Most 1,6 dízel Opel van. Takarékos, nem egy erőgép, noha 136 LE, mivel 1,7 tonna, de így is 5,2 a fogyasztása (1 év, 35 ezer km eddig - minden nap 40 km kb. budapesti melóbajárás + hétvégi utak).

A TSI százszor jobb motor szerintem. Opelnek is van turbós benzines, 1,6os, de abban meg manuális váltósban már csak a 200 LE-set lehetett volna, az meg nem kellett. Ezért kapott egy esélyt ez az új szentgotthárdi dízel motor. Annak idején a TSI-vel sem fürödtem be, remélem ezzel sem nagyon fogok...

Naplózva
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #7599 Dátum: 2015. Szeptember 24. - 08:01:25 »

Ez a tipikus kinek a pap, kinek a papné vagy az apjafüle.
Amit leírtam, azzal viszont szöges ellentétben áll két vadászbarátom  tapasztalata, mindkettőnek Octavia a szolgálati autója, mindkettő imádja, az egyik TSI a másik 1.6 TDI. De olyan szinten, hogy a TDI-t meg szeretné venni a használója, ha cserélik, a TSI-t használó pedig ilyet kért ismét, úgy hogy három típus közül választhatott és a másik kettő az Insgnia és a az Audi Q3 volt. Mindkettőt kérte egy napra, aztán azt mondta - a HR nem kis csodálkozására -, hogy megint Octavia lesz, ha belefér a keretbe, akkor RS, ha nem, megint 1.4 TSI  OOO

Jónéhányszor utaztam mindkettőben, mindig meglepett, hogy mi a p.cs tetszik nekik ennyire, pedig az én autóm kisebb, olcsóbb és öregebb is  Fejvakarás.
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #7600 Dátum: 2015. Szeptember 24. - 08:06:00 »

Az én vezetési stílusom mellett megkockáztatom, hogy ez még egy jó darabig nem változott volna.

No itt is komoly kutya van elásva.   Igen  Szerintem ha az ember fia részecskeszűrős dízelben / turbós benzinesben gondolkodik ingázáshoz, dugóban araszoláshoz, az garantáltan zsebbenyúlós mutatvány lesz akár már rövidtávon is. Csak még egy adalék a használathoz: a céges - ráadásul diesel !!!  - Octavia 68.000 km-nél lett kuplungos. Közös ló.....  Vállat von A szar francia pözsónk végül anyósom alatt olyan 350.000-nél   Vállat von
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #7601 Dátum: 2015. Szeptember 24. - 08:07:49 »

Az a 206-os valami csoda volt  Vigyorog
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4145


TSP


« Új üzenet #7602 Dátum: 2015. Szeptember 24. - 08:17:30 »

Az a 206-os valami csoda volt  Vigyorog

Még megvan, komolyan kíváncsi vagyok rá, hogy mikor hajítja el a kanalat: nyugdíjas éveiben kapja az ívet a méltán világhírű ukrán utakon, ukrán gázolajjal  Ördög
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #7603 Dátum: 2015. Szeptember 24. - 08:32:06 »

Még megvan, komolyan kíváncsi vagyok rá, hogy mikor hajítja el a kanalat: nyugdíjas éveiben kapja az ívet a méltán világhírű ukrán utakon, ukrán gázolajjal  Ördög

Jó volt a gazda, meghálálja a ló  Kacsint. Képzeld el Janit (foglyásztársunk) ahogy visszaadta a Q3-at és a maga kimért, finom stílusában  Ördög Ördög Ördög tájékoztatta az egybegyűlteket a márkakereskedésben, hogy ez az autó mire jó, mennyire volt tudatmódosító hatása alatt, aki beárazta és hogy kik járnak ilyennel  Taps Taps Taps
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #7604 Dátum: 2015. Szeptember 24. - 08:42:06 »

Ehhez is hülye vagy...de legalább határozott... Ördög
A benzinmotor fűnyíróba való. Wave

Jó tanárom volt! Csak öregszel, ez a baj!  Röhög
Naplózva
Oldalak: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 ... 673   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: