Gézám,
(szerintem) sokkal kisebb gondot okoz hosszú távon, ha egy picit esetleg korrodálódik a két felület, mint ha összegyógyul/ragad annyira, hogy nem is tudod sérülésmentesen szétszedni. Mellesleg hacsak nem biliacél a puska meg a szerelék sem, a megfelelő fémminőség eleve nagyot csökkent a korrózió mértékén. Szerelés előtt pár órával lekenem korróziógátlóval (CLP, Corrosion X, Eezox, a lista elég hosszú), esetleg szerelés előtt vékonyan valami sűrűbb szintetikus zsírral a felfekvő felületeket. A ragasztót én nagyon nagy ívben elkerülöm, se magammal, se az esetleges következő tulajjal nem akarok kicseszni.
Eszembe nem jutna olajakat zsírokat használni a kettő közé,semmit, ami csavart lazít,csúszik,ken.stb.
Stabilizálni kell ott a dolgokat ,nem bontani.
Azokat a ragasztókat 80-90 fok körül hőlégfúvóval hevítve oldani lehet,amikről itt az emberek beszélnek.
Kétkomponesű UHU ragasztó pl. nagyon nagyon f@sza.Mindennemű visszamaradt felületi hiba nélkül hővel oldható.Maradéktalanul,mintha ott sem lett volna eltávolítható.
A talp alá jó a loctite 222-es is.Melegítés után egy koppintásra lejön,vagy súlyánál fogva lecsúszik a szereléktalp a tokról.
Egyébként baromság,hogy"szerinted, amit a csavar nem fog meg azt majd a ragasztó megfogja? kérdés is".Itt nem a ragasztónak kell dolgozni a csavar helyett,hanem a csavar elmozdulását ,kitekeredését,lazulását kell megakadályozni.És ha tényleg nem fogná meg önállóan a csavar valamiért,a ragasztót meg ugye önállóan nem alkalmazzuk ,akkor is a kettő kombinációja úgy megfogja,hogy nincs miről továbbiakban beszélni.Ragasztva rosszabb nem lesz ,csak jobb.
A ragasztó a csavart rögzíti,a csavar alatt a talpat ragasztja a tokhoz,nem enged be nedvességet a talp alá,vagy pl. takarításnál olajat,amit te alapból akarnál a kettő közé rakni,ugyanakkor segít a vibráció,rezgés eloszlatásában,és a csavar soha nem lazul ki.
Hülyeség nem használni.
Szerintem.