Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 112   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fegyverjavítás, átalakítás, "custom made"  (Megtekintve 335049 alkalommal)
forester73
Vendég
« Új üzenet #1035 Dátum: 2014. November 09. - 12:04:11 »

Üdv Urak!
Sauer 101-es agytalpát milyen módon lehet leoperálni a fa tusról?
Egy lik van rajta, de az alatt nem látszik csavarfej, csak egy sima felület Vállat von Fejvakarás
Bitte Hilfe!!! Wave

Akkor nem csak én akadtam meg druszám , csak én nem forszírozom mert így jó az XT ahogyan van . De ha majd tudod a titkot akkor ozd meg mert érdekel .

Üdv itt is Csaba
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #1036 Dátum: 2014. November 09. - 12:23:58 »

De ha majd tudod a titkot akkor ozd meg mert érdekel.
Megosztanám, ha lenne mit....
A puskához kapott anyagban és a Lacika olvtárs által belinkelt filmben is kizárólag a műanyag tusás verzióról mutatnak képi anyagot.
Itt a képek szerint a tusra fel van csavarozva 2 db. lemezcsavarral egy műanyag közbetét de, hogy arra a gumi hogyan megy rá, arról nem szólnak semmit Fejvakarás
A vége az leszen, hogy élek a gyanúval a ragasztást illetően és egyszerűen neki megyek a fűrésszel, aztán kap egy új agytalpat.
Közel 2 centit le kell róla vennem, hogy alkalmas legyen hajtásra.
Az idő pedig szorít...... Vigyorog
De még próbálkozom... Wave
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Pali85
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



« Új üzenet #1037 Dátum: 2014. November 09. - 12:58:00 »

Megosztanám, ha lenne mit....
A puskához kapott anyagban és a Lacika olvtárs által belinkelt filmben is kizárólag a műanyag tusás verzióról mutatnak képi anyagot.
Itt a képek szerint a tusra fel van csavarozva 2 db. lemezcsavarral egy műanyag közbetét de, hogy arra a gumi hogyan megy rá, arról nem szólnak semmit Fejvakarás
A vége az leszen, hogy élek a gyanúval a ragasztást illetően és egyszerűen neki megyek a fűrésszel, aztán kap egy új agytalpat.
Közel 2 centit le kell róla vennem, hogy alkalmas legyen hajtásra.

Az idő pedig szorít...... Vigyorog
De még próbálkozom... Wave
Lehet, hogy rosszul értem, de ha le szeretnél dolgozni 2 cm-t a tus végéből, akkor amúgy sem fog illeszkedni az eredeti agytalp. Vagy a gyári agytalp méretre igazítható anyagból van?
Megnéztem most, az enyémen is egy lyuk van. Abban 5-ös imbusszal kell kotorászni, hogy történjen valami. Az előagyat is úgy kell levenni, csak oda egy 60+ cm-es imbusz kell, amit vagy legyártat az ember, vagy megveszi egy vagyonért a gyárit. Nekem Sauer 200-asom van, de hátha a 101-nek is működik.
 Emelem
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #1038 Dátum: 2014. November 09. - 13:02:10 »

Heuréka!  Vigyorog
Hosszas molyolás után feltűnt a gumin két, alig megtalálható bemetszés.
Azon betolva egy vékony, laposfejű csvarhúzót némi ballistolos síkosítás mellett, sikeresen eltávolítottam a gumi agytalpat.
Alatta a műanyag közdarab a fatusra van ragasztva.
Vágás után a gyári gumi visszakerül majd, ez persze némi utómunkálatokat igényel majd.
Köszönöm mindenkinek, aki foglalkozott az üggyel Emelem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
lacika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1241


« Új üzenet #1039 Dátum: 2014. November 09. - 13:18:44 »

Heuréka!  Vigyorog
Hosszas molyolás után feltűnt a gumin két, alig megtalálható bemetszés.
Azon betolva egy vékony, laposfejű csvarhúzót némi ballistolos síkosítás mellett, sikeresen eltávolítottam a gumi agytalpat.
Alatta a műanyag közdarab a fatusra van ragasztva.
Vágás után a gyári gumi visszakerül majd, ez persze némi utómunkálatokat igényel majd.
Köszönöm mindenkinek, aki foglalkozott az üggyel Emelem
Na mit mondott Lacika?
Pici luk,síkos csavarhúzó.
Na nem azért,hogy fényezzem magam.
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #1040 Dátum: 2014. November 09. - 13:30:33 »

Na mit mondott Lacika?
Igen Piál
Látom, ebben a síkosítós témában otthon vagy.... Ördög

Olyan kis bemetszést tettek ezek a piszkok a gumira, hogy még egészen közelről sem látszik semmi belőlük.
Tökéletesen illeszkedik a vágások széle egymáshoz.
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
lacika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1241


« Új üzenet #1041 Dátum: 2014. November 09. - 13:35:42 »

Igen Piál
Látom, ebben a síkosítós témában otthon vagy.... Ördög

Olyan kis bemetszést tettek ezek a piszkok a gumira, hogy még egészen közelről sem látszik semmi belőlük.
Tökéletesen illeszkedik a vágások széle egymáshoz.

Ez azért van,mert nem a szovjet mérnökök okumulálták ki(,és nagyon jó minőségű a gumi).
Akkor lett volna akkora lencsefejű csavar,hogy nem tudtad volna eltéveszteni.
Naplózva
sab
Vendég
« Új üzenet #1042 Dátum: 2014. November 09. - 13:49:42 »

És ha már ott vagyok belenéznék én is abba az eternitcsőbe,ha nem torzít,a szélekig éles a kép,széles a látómező,lehet megveszem hajtástávcsőnek,szürkületi értéke nem számít.
Mekkora gyűrű kell hozzá?
Az sem baj,ha kínai,ha egyszer olyan jó.
Remélem ócsó.
Varratok nagyobb fegyvertokot.

Lekéstél, már elvitték, mert nem tudtam kihasználni. Kacsint Vigyorog Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #1043 Dátum: 2014. November 09. - 13:57:15 »

Az előagyat is úgy kell levenni, csak oda egy 60+ cm-es imbusz kell, amit vagy legyártat az ember, vagy megveszi egy vagyonért a gyárit.

Én heggeltem egyet. Nem lett szép viszont baromi ronda. Ellenben az előagyat le tudtam vele szedni úgyhogy öröm és bódottá...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #1044 Dátum: 2014. November 09. - 13:59:37 »

Heuréka!  Vigyorog
Hosszas molyolás után feltűnt a gumin két, alig megtalálható bemetszés.
Azon betolva egy vékony, laposfejű csvarhúzót némi ballistolos síkosítás mellett, sikeresen eltávolítottam a gumi agytalpat.
Alatta a műanyag közdarab a fatusra van ragasztva.
Vágás után a gyári gumi visszakerül majd, ez persze némi utómunkálatokat igényel majd.
Köszönöm mindenkinek, aki foglalkozott az üggyel Emelem
Most mit buziskodsz azzal a meggymagköpködővel? Ha két centit kell rövidíteni, akkor a leszedett gumival pont ott vagy. Leveszed a közdarabot is, rá egy eredeti orosz bakelit oszt még tapadni sem fog a ruhádhoz kapáslövésnél... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
sab
Vendég
« Új üzenet #1045 Dátum: 2014. November 09. - 14:00:34 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy jól gondolom-e,hogy az oldható steyr szereléknél a hátsó szereléken található két lencsefejű csavar az oldalirányú beállítást segíti elő?
Válaszokat előre is köszönöm.

Steyr szerelékről mindig eszembe jut egy történet.

Emberke vett egy gyári szereléket, de ugye az nyers, illesztés nélkül nem stimmel és van egy gyártói javaslat, előírás, hogy azt miként kell egymáshoz igazítani.

Nos, emberke ezt nem tudta, ill. én közöltem vele, hogy ez szakmunka, de Ő ért hozzá, és eléggé sza......rágó, tehát majd megoldja. Igen Vigyorog

Flex az mindent megold eset lett a vége, természetesen lötyögött az egész, csupán 100 ezer Ft-os összeget elköszörült. Táncol

És ez semmi, még el is mondta nekem, hogy milyen sz-r a Steyr szerelék. Röhög

Történetnek nincs vége, mert vett még 1 szereléket, természetesen párban , ismét egy 100 ezres, de mivel már tudta, hogy nem szabad köszörülni, ezért reszelte már csak, de ez is kotyogós lett. Taps Röhög

Nos, ezt is elmondta, hogy még mindig sz---r a Steyr szerelék. Vigyorog

Megvette a harmadikat, de már hozta volna hozzám, de én már nem kívántam vele foglalkozni, ezért elvitte egy másik kollégámhoz, aki felrakta, csak az is kotyogós lett, de mivel Ő egy cégvezető, átadta a munkát a beo-nak, aki ezt a kotyogás CO-val szépen megoldotta.  Vigyorog Röhög

Azóta Ő a CO-s Steyr-es. Vigyorog Emelem
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #1046 Dátum: 2014. November 09. - 14:25:18 »

Most mit buziskodsz azzal a meggymagköpködővel? Ha két centit kell rövidíteni, akkor a leszedett gumival pont ott vagy.
Gondoltam erre is, de van neked fogalmad arról, hogy mekkorát rúg egy 308-as?
Még képben van a kickstop és a csőszájfék, meg egy kis súly az előagyba.
Ha tudod, hogy a 300-as mekkorát rúg,.....na akkor ez pont nyolccal többet vazze.... Ördög
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Pali85
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



« Új üzenet #1047 Dátum: 2014. November 09. - 14:55:13 »

Én heggeltem egyet. Nem lett szép viszont baromi ronda. Ellenben az előagyat le tudtam vele szedni úgyhogy öröm és bódottá...
A legyártatnit én is úgy értettem, hogy 70 cm hosszú 4 mm-es betonacél egyik végére egy 5ös imbuszdarab odahegesztődött. Sajnos nem találtam nagant tisztítópálcát, mert az az igazi, a betonacél kicsit csavarodik. Az enyém kimondottan undorító, de szintén le lehet vele venni az előagyat. Visszarakni kicsit macerásabb, mert valahogy nem akar fixen állni, hanem visszacsavarozás közben tartani kell, hogy ne a csőhöz érve rögzüljön. Nálad is tapasztalható volt a jelenség?
Naplózva
lacika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1241


« Új üzenet #1048 Dátum: 2014. November 09. - 17:42:25 »

Steyr szerelékről mindig eszembe jut egy történet.

Emberke vett egy gyári szereléket, de ugye az nyers, illesztés nélkül nem stimmel és van egy gyártói javaslat, előírás, hogy azt miként kell egymáshoz igazítani.

Nos, emberke ezt nem tudta, ill. én közöltem vele, hogy ez szakmunka, de Ő ért hozzá, és eléggé sza......rágó, tehát majd megoldja. Igen Vigyorog

Flex az mindent megold eset lett a vége, természetesen lötyögött az egész, csupán 100 ezer Ft-os összeget elköszörült. Táncol

És ez semmi, még el is mondta nekem, hogy milyen sz-r a Steyr szerelék. Röhög

Történetnek nincs vége, mert vett még 1 szereléket, természetesen párban , ismét egy 100 ezres, de mivel már tudta, hogy nem szabad köszörülni, ezért reszelte már csak, de ez is kotyogós lett. Taps Röhög

Nos, ezt is elmondta, hogy még mindig sz---r a Steyr szerelék. Vigyorog

Megvette a harmadikat, de már hozta volna hozzám, de én már nem kívántam vele foglalkozni, ezért elvitte egy másik kollégámhoz, aki felrakta, csak az is kotyogós lett, de mivel Ő egy cégvezető, átadta a munkát a beo-nak, aki ezt a kotyogás CO-val szépen megoldotta.  Vigyorog Röhög

Azóta Ő a CO-s Steyr-es. Vigyorog Emelem
Mesélted egyszer nekem telefonban,és pontosan az a bajom,hogy kegyetlen szoros.
Kereslek.
Naplózva
Kama
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3606


« Új üzenet #1049 Dátum: 2014. November 09. - 19:15:10 »

Hosszas molyolás után feltűnt a gumin két, alig megtalálható bemetszés.
Azon betolva egy vékony, laposfejű csvarhúzót némi ballistolos síkosítás mellett, sikeresen eltávolítottam a gumi agytalpat.

Anno, mikor megvettem a ZKK-t, annak a végére is kellett egy agytalp.
Persze otthon tettük föl apámmal a műhelyben - zéró hozzáértéssel, de annál nagyobb önbizalommal.

Ebből aztán az lett, hogy kifúrtuk az agytalpat, hogy hozzá lehessen férni a csavarokhoz.
Meg persze az illesztés, tushozreszelés se fél mm-es tűréssel volt...  Vigyorog

Aztán mikor elvittem távcsövet szereltetni egy fegyvermesterhez, akkor ő megnézte, aztán megkérdezte, hogy ezt meg ki csinálta.
Én persze mondtam, nagy büszkén, hogy mi apámmal.

Erre a következő kérdése az volt, hogy láttam én már p.nát?
Merthogy ez is ugyanúgy működik.  Röhög
Naplózva

"Hiszen ha csak úgy egyszerre agyon lehetne lőni mindent, venne-e puskát a kezébe valamirevaló ember?"
(Zsindely Ferenc)
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 112   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: