Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egyéb kirándulások,beszámolók.  (Megtekintve 49655 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #120 Dátum: 2013. December 28. - 11:52:58 »

Való igaz.., a Honda, az Honda..,    DE!, csak, a Király alattvalója..  Kacsint ..



 
OK Cheyenne, elhisszük, hogy a Te 250-es Jawa-d a legkirályabb motor de valami fotót mellékelj róla...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Cheyenne
Vendég
« Új üzenet #121 Dátum: 2013. December 28. - 12:44:36 »

OK Cheyenne, elhisszük, hogy a Te 250-es Jawa-d a legkirályabb motor de valami fotót mellékelj róla...

.. Bion  Bion  Bion ..

..1978 augusztusában, 350-es pompom Jáwával kezdtem..
Azóta, eltelt jó pár év.., és fejlődtem én is..  Vigyorog ..

Fotón nem tudom vissza adni.. ( 1.2 Mp..  Stoel .. ) amit szeretnék, hogy láss..

De egyszer élőben szívesen bemutatom Neked, és ki is próbálhatod.., Rosinantém..    Ördög ..
Naplózva
Fegbock
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1487


« Új üzenet #122 Dátum: 2013. December 29. - 19:11:55 »

.. Bion  Bion  Bion ..

..1978 augusztusában, 350-es pompom Jáwával kezdtem..
Azóta, eltelt jó pár év.., és fejlődtem én is..  Vigyorog ..


Valamikor én is 350-es Jawaval vizsgáztam! (Már több, mint 20 éve.)
Naplózva

Minden lövésem, amely talál, azonnal öljön! De ha nem öl, akkor ne ejtsen sebet!
Dzsabba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új üzenet #123 Dátum: 2013. December 30. - 11:54:11 »

Nem tudom, a környezetedben milyen lefosott gépeket vásároltak össze, de a KTM-re általában az panaszkodik, akinek nincs. Keskeny ülés, üzemóra? A többi cég versenyendurói, crossmotorjai is üzemórásak és azokon sincs széles túraülés...nettó marhaság amit írtál.
A csavarok nem hullanak, be kell tartani a szervízutasításokat, megfelelő nyomatékkal meghúzni őket és ennyi. A KTM versenymotorjai célszerszámok és nem igazán tudja megverni őket a konkurencia. Van egy idősebb barátom aki néha még most is rajthoz áll, Ő mondta, hogy amíg Hondával versenyzett, sokkal jobban elfáradt mint a KTM-el, nem azért, mert a Honda ménesnyi lóerejével küszködni kellett, hanem azért, mert ami a Hondával erőltetve sikerült, az a KTM-el természetes.
Ha valaki hülye és nem szervizel rendesen egy motort, annak persze lesznek gondjai de ez nem a motor hibája.

A lényeg az lenne, hogy a mai legjobb motorgyártók közt ott van a ktm is, aminek ugyanúgy megvannak a maga hibái. Nem szép dolog lefosozni másnak a motorját, amiért ő megdolgozott és szereti. A te motorodnak is megvannak a maga hibái, de te azokkal együtt szereted. Te terepezni jársz más gyorsulni megint más túrázni. Kinek ez jön be kinek az. Abban az egyben egyetértek veled hogy Magyar utakra legmegfelelőbb motor az nagyendúró. Én is azt hajtok immáron 14 éve, de terepezni nem azzal szoktam, mert nem oda való. Függetlenül attól hogy 3 Dakar-t nyertek Africa Twinnel.
Naplózva
Dzsabba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új üzenet #124 Dátum: 2013. December 30. - 12:00:45 »

Ja még valami. 2 új  ktm-ből estek ki a csavarok a nagy rezonecia mitt(mindkettő LC4-es volt). Nem voltak agyonhajtva.
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #125 Dátum: 2013. December 30. - 16:09:26 »

A lényeg az lenne, hogy a mai legjobb motorgyártók közt ott van a ktm is, aminek ugyanúgy megvannak a maga hibái. Nem szép dolog lefosozni másnak a motorját, amiért ő megdolgozott és szereti. A te motorodnak is megvannak a maga hibái, de te azokkal együtt szereted. Te terepezni jársz más gyorsulni megint más túrázni. Kinek ez jön be kinek az. Abban az egyben egyetértek veled hogy Magyar utakra legmegfelelőbb motor az nagyendúró. Én is azt hajtok immáron 14 éve, de terepezni nem azzal szoktam, mert nem oda való. Függetlenül attól hogy 3 Dakar-t nyertek Africa Twinnel.
Nem fosoztam le senkinek a motorját, olvass egy kicsit figyelmesebben.
A nagy KTM-eknek(LC8), egyetlen típushibája van. Azzal pedig Te is találkozhatsz AT felhasználóként, lévén ez az alkatrész azonos bennük. Megvan, mi az? Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #126 Dátum: 2013. December 30. - 16:12:50 »

Ja még valami. 2 új  ktm-ből estek ki a csavarok a nagy rezonecia mitt(mindkettő LC4-es volt). Nem voltak agyonhajtva.
Az LC4-ek szervízutasításában megvannak a nyomatékok amikkel a csavarokat meg kell húzni, és jelölik, melyik csavarhoz kell menetrögzítő. A nagy egyhengeres négyüteműeknek sok előnyük mellett megvan az a hátránya, hogy rezegnek. Pici blokkból nagy teljesítmény és KTM-es gázreakció az valahol enni kér...alkalmasint itt...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #127 Dátum: 2013. December 30. - 16:20:15 »

Az LC4-ek szervízutasításában megvannak a nyomatékok amikkel a csavarokat meg kell húzni, és jelölik, melyik csavarhoz kell menetrögzítő. A nagy egyhengeres négyüteműeknek sok előnyük mellett megvan az a hátránya, hogy rezegnek. Pici blokkból nagy teljesítmény és KTM-es gázreakció az valahol enni kér...alkalmasint itt...
Lépjetek át s Sportmotorra, mert szólok egy Modinak, aztán kapsz egy hetet... Tasli Ördög



Ja...a Banditnak nincs típushibája. Ördög Stoel
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #128 Dátum: 2013. December 30. - 16:28:49 »

A KTM valóban nagyon profi versenytechnikát állít elő.
Ezt nem is lehet vitatni, aki meg ezt teszi, az nagyon sík hülye a motorsporthoz.
De mi a bánatos f@szért erőltetik ugyan azt a blokkot egy utcára készült túrázóba, mint amivel Dakarokat nyertek??
Sulyinak fep kellett adnia az első Földközi tenger kerülő útját, mert megfőtt a blokkja a lassú tempójú menetek közben.
Egy másik cimbinek az olaja égezt szarrá és emiatt csapágyazni kellett a 25 ezer km-es blokkot a 990-es Adv-ben. Mindezt azért, mert belefutott a Faaker see melletti herlis meleg felvonulásba.
Szóval ezek nagyon gázos bajok egy túrázásta épített gépnél.
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #129 Dátum: 2013. December 30. - 16:39:43 »

A KTM valóban nagyon profi versenytechnikát állít elő.
Ezt nem is lehet vitatni, aki meg ezt teszi, az nagyon sík hülye a motorsporthoz.
De mi a bánatos f@szért erőltetik ugyan azt a blokkot egy utcára készült túrázóba, mint amivel Dakarokat nyertek??
Sulyinak fep kellett adnia az első Földközi tenger kerülő útját, mert megfőtt a blokkja a lassú tempójú menetek közben.
Egy másik cimbinek az olaja égezt szarrá és emiatt csapágyazni kellett a 25 ezer km-es blokkot a 990-es Adv-ben. Mindezt azért, mert belefutott a Faaker see melletti herlis meleg felvonulásba.
Szóval ezek nagyon gázos bajok egy túrázásta épített gépnél.
Még te sem fikázhatod a KTM-et... Ördög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #130 Dátum: 2013. December 30. - 16:40:16 »

A KTM valóban nagyon profi versenytechnikát állít elő.
Ezt nem is lehet vitatni, aki meg ezt teszi, az nagyon sík hülye a motorsporthoz.
De mi a bánatos f@szért erőltetik ugyan azt a blokkot egy utcára készült túrázóba, mint amivel Dakarokat nyertek??
Sulyinak fep kellett adnia az első Földközi tenger kerülő útját, mert megfőtt a blokkja a lassú tempójú menetek közben.
Egy másik cimbinek az olaja égezt szarrá és emiatt csapágyazni kellett a 25 ezer km-es blokkot a 990-es Adv-ben. Mindezt azért, mert belefutott a Faaker see melletti herlis meleg felvonulásba.
Szóval ezek nagyon gázos bajok egy túrázásta épített gépnél.
Nem ugyanaz a blokk.
Sulyi biztos, hogy ezért adta fel? Nem Ő volt az, aki egy LC4 Adventure-el próbálkozott? Mert ha igen, az egy kicsit fura sztori volt, gyakorlatilag egy szimering hibája miatt adta fel a csávó az utat. Mindezt úgy, hogy az Adventure-t akkor már két éve nem gyártották, vett egy túltárolt gépet amiben meglehet, némileg kiszáradtak a szimeringek. De valahogy olyan hangulata volt a dolognak, hogy ez csak kifogás. Amikor ezt az indexen a ktm topicon pedzegettük, elküldött bennünket a halálfa szárára mert mi csak kis senkik vagyunk akik még a szomszéd faluig sem jutottak el motorral.
Nem hibátlan gépek, ezt senki nem mondja, de sok esetben a felhasználó a hibás csak ezt nem szokás bevallani. Lehet, egy japán gép megbocsátóbb bár a versenytechnikájuk nekik is érzékeny.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #131 Dátum: 2013. December 30. - 16:42:13 »

Lépjetek át s Sportmotorra, mert szólok egy Modinak, aztán kapsz egy hetet... Tasli Ördög
A sportmotoron köcsögök fórumoznak...

Ja...a Banditnak nincs típushibája. Ördög Stoel
Hát...ha alattad kibírja, tényleg balfaszálló gép lehet... Ördög Ördög Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #132 Dátum: 2013. December 30. - 16:45:21 »

A sportmotoron köcsögök fórumoznak...
Hát...ha alattad kibírja, tényleg balfaszálló gép lehet... Ördög Ördög Ördög
Hááát nem indulhat mindenki 46-os rajtszámmal... Röhög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Dzsabba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új üzenet #133 Dátum: 2013. December 31. - 10:47:08 »

Boar!

 "A Bandit egy országúti szutyok" Igazad van , nem lefosoztad. Wave


S.Peti
Egyszer már volt lehetőségem kipróbálni egy fél éves GSF1200S-t. Jók a fékek, erős és nyomatékos a motor, 5.-ben 50-ről  200-ra úgy felugrott mint a csuda, de kár hogy 130-tól agyon kellett markolnom a kormányt, mert elkezdett szitálni. A kanyarba meg bele kellett szinte taposni, hogy dönteni tudjam. Tényleg nincs típushibája! Fejvakarás
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16589



« Új üzenet #134 Dátum: 2013. December 31. - 15:38:30 »

Boar!

 "A Bandit egy országúti szutyok" Igazad van , nem lefosoztad. Wave



Szerintem Peti értette a poént... Vállat von
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: