Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
 21 
 Dátum: 2024. április 14. - 21:32:41 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Boar
Pedig pont az elektromos hajtás lenne a legjobb terepen, a sokkal finomabb adagolhatóság és szabályozhatóság miatt.
A tömeg lehet a negatívuma, persze mihez képest? (G Merci...)
Aha...meg terepre olyan könnyű utánad vinni egy kanna ampert ha kifogyott.
Terepen a hagyományos fogyasztási adatokat el kell felejteni. Ahogy Gyuri is írta, a nagyobb terheléstől hamar túlmelegednek a vellanyos rendszerek, a villanyautók cipelnek pár extra mázsát amit nagyon el kell burkolni a dagonyázás miatt viszont gondoskodni kell a temperálásáról, akár túlmelegszik, akár jeges vízben gázolsz.
A G merci csak nekünk nehéz. Egy full size pickuphoz képest szerintem már messze nem az.

 22 
 Dátum: 2024. április 14. - 19:26:26 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta szili76
Ja, en utalom oket, meg minden villanyautot.

Pedig pont az elektromos hajtás lenne a legjobb terepen, a sokkal finomabb adagolhatóság és szabályozhatóság miatt.
A tömeg lehet a negatívuma, persze mihez képest? (G Merci...)

 23 
 Dátum: 2024. április 14. - 14:41:39 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Bentshaft
Szia Hansi, szia Mark,

Bocsi, hogy belepofázok, de tavaly áprilisig dolgoztam mühelymesterként egy svéd automárkánál, az összes hybrid az én kezemen ment át.
Azt kell mondanom, a hybrid nem komoly terepre való. Neheziti a járgányt, hamar eléri a kritikus hömérsékletet, ha teherlés alatt üzemelik.
Lehet persze, hogy aToyota ezt jobban oldotta meg, de én talán túl óvatos vagytok (beszari?), terepre meg nehéz vontatásra inkább hagyományos technikáju gépjármüvet favorizálok.

Üdv Gyuri  Emelem

Ja, en utalom oket, meg minden villanyautot.

 24 
 Dátum: 2024. április 14. - 06:44:09 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta feketeerdö
Szia Hansi, szia Mark,

Bocsi, hogy belepofázok, de tavaly áprilisig dolgoztam mühelymesterként egy svéd automárkánál, az összes hybrid az én kezemen ment át.
Azt kell mondanom, a hybrid nem komoly terepre való. Neheziti a járgányt, hamar eléri a kritikus hömérsékletet, ha teherlés alatt üzemelik.
Lehet persze, hogy aToyota ezt jobban oldotta meg, de én talán túl óvatos vagytok (beszari?), terepre meg nehéz vontatásra inkább hagyományos technikáju gépjármüvet favorizálok.

Üdv Gyuri  Emelem

 25 
 Dátum: 2024. április 13. - 22:38:44 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Bentshaft
Elhagyták a jó öreg V8-at? Vagy arra került turbó?  Az nem lenne rossz irány.😀

Elhagytak sajnos. Ez az uj 3.5L V6 Twin turbo Hybrid motorral jon.

 A Land Cruiser meg a 4Runner 2.4 L Turbo Hybrid.

 26 
 Dátum: 2024. április 13. - 17:12:55 
Indította Németh Lajos - Utolsó üzenet: írta Voldi

 27 
 Dátum: 2024. április 13. - 11:44:59 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Horrido
Ez a legnagyobb autojuk itt.

Toyota Sequoia



Ami nem tetszik az egeszben azok az uj turbo benzines motorok miket hasznalnak.

Elhagyták a jó öreg V8-at? Vagy arra került turbó?  Az nem lenne rossz irány.😀

 28 
 Dátum: 2024. április 13. - 08:44:37 
Indította Horrido - Utolsó üzenet: írta Gewehr
Forgattam kicsit az új (nagyobbacska) vasat is. Úgy fest, megérte magammal vinni.  Emelem






 29 
 Dátum: 2024. április 12. - 14:23:42 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Bentshaft
Ez a legnagyobb autojuk itt.

Toyota Sequoia



Ami nem tetszik az egeszben azok az uj turbo benzines motorok miket hasznalnak.

 30 
 Dátum: 2024. április 12. - 12:22:12 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta táborilelkész

 De gustibus non est disputandum. Nekem tetszenek. Főleg az LC.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10