Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 1 
 Dátum: Tegnap - 23:45:42 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Vinczelehel
Köszönöm Urak!
Műúton csak keveset megyek.
Azt is lassan, max. 60-as tempóval, de sokszor még annyi sincs.
A talaj a leggenyább szakaszokon full vörös és kék agyag, a kollégám a Terránóval az All Terrain lépőkkel a vízszintes
részeken is rendszeresen elakad ilyenkor, jobbra-balra csúszkál le az útról.
A Mud nem egy rossz gumi, eddig mindenhol bevált, de az agyag abban is megrakódik, és csak pörgetve tisztul ki.
Úgy viszont nem is fog rendesen.
Elnézve a Kobra mintát, attól tartok, hogy nem lenne túl nagy a különbség, és ha már zsebbe kell nyúlni, akkor legyen biztosan értelme.

Gondoltam olyanra is, hogy csak hátra raknék Kaimánt, de arról nagyon lebeszélt mindenki, mondván kinyírnám vele a terepváltót ( Vállat von???)
Most ezt a szezont már befejezem ezekkel, de jövőre kellene valami hatékonyabb megoldás.
 Emelem

  Szevasz Csaba!
 Az Ördögöknél két terepjárón van Kajmán már lassan 6 éve, verhetetlenek sárban. Még nem volt probléma se a váltóval se a féltengelyekkel. Az egyik barátom egy éve vett egy 27 éves Pajerót ugyancsak Kajmán papucsokkal, még semmi gond nem volt vele, a sárban verhetetlen. Olyan helyen ment el vele, hogy az egyszerű mezei traktor biztos ott ragadt volna. Aszfalton viszont egy rémálom.
  Üdv. Lehel

 2 
 Dátum: Tegnap - 23:30:00 
Indította Steve - Utolsó üzenet: írta nagytoth
Sziasztok. Használ valaki Beretta A300 OUTLANDER félautomatát?
Tapasztalat?

 3 
 Dátum: Tegnap - 21:30:33 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Erdojaro (Molnár Attila)

 4 
 Dátum: Tegnap - 21:29:42 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Erdojaro (Molnár Attila)
De abból olyan kellene, ami tolja a csövit  Ördög
Hamar megoldanám az őz tarvad selejtezést Vigyorog

Nem igazán olyanra gondoltam!   Csak egyszerűen arra amelyik a kerekekre szerelhető.  Mosolyog

 5 
 Dátum: Tegnap - 21:21:37 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta galoscsabus
Lánctalpas?   Röhög Stoel
De abból olyan kellene, ami tolja a csövit  Ördög
Hamar megoldanám az őz tarvad selejtezést Vigyorog

 6 
 Dátum: Tegnap - 21:20:47 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta galoscsabus
Köszönöm Abonyi kartárs!
Az elméleti plusz fogyasztás nem érdekes, mert így is rengeteget zabál, hogy agyba főbe pörgetem szerencsétlent, ha haladni akarok.
Ráadásul eddig nem volt mérhető olajfogyasztásom 2 csere között, bezzeg ezen a télen töltögettem utána rendesen.
Többször sikerült felforralnom hegymenetben a vizet vele, az sem tesz jót egy 24 éves szívódízelnek, amiben lassan 300 ezer kilométer van.
Jó 30 éve terepezek a mindennapjaimban, ez a szegény Toyota/VW hibrid amit elszenvedett ebben a trágya időben, az nem egy átlagos pick-up használat.
Csoda, hogy még működik.
Egyre inkább elbillenek a Kaiman felé.

 7 
 Dátum: Tegnap - 21:00:01 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Abonyi
Köszönöm Urak!
Műúton csak keveset megyek.
Azt is lassan, max. 60-as tempóval, de sokszor még annyi sincs.
A talaj a leggenyább szakaszokon full vörös és kék agyag, a kollégám a Terránóval az All Terrain lépőkkel a vízszintes
részeken is rendszeresen elakad ilyenkor, jobbra-balra csúszkál le az útról.
A Mud nem egy rossz gumi, eddig mindenhol bevált, de az agyag abban is megrakódik, és csak pörgetve tisztul ki.
Úgy viszont nem is fog rendesen.
Elnézve a Kobra mintát, attól tartok, hogy nem lenne túl nagy a különbség, és ha már zsebbe kell nyúlni, akkor legyen biztosan értelme.

Gondoltam olyanra is, hogy csak hátra raknék Kaimánt, de arról nagyon lebeszélt mindenki, mondván kinyírnám vele a terepváltót ( Vállat von???)
Most ezt a szezont már befejezem ezekkel, de jövőre kellene valami hatékonyabb megoldás.
 Emelem
Üdvözöllek!
 Én használtam mind Kajman mind pedig Kobra mintás gumit az Isuzumon. A Kajman verhetetlen, viszont olyan mint ha macskakövön közlekednél vele.
 Mivel hogy az elérhető árú Kajman gumik ( de ilyenek a Kobrák is) újraépített gumik, ezért a kiegyensúlyozásuk nem tökéletesek, ennek ellenére a kajmán mintással 110-120 Km/h-val is mentem, nem ilyen sebességre való.
 A  Kobrával 140-150 km/h- val is mentem, ez jobban bírja a sebességet.
 Ezek az újraépített gumik sokkal vastagabb oldalfallal rendelkeznek, mint az új gumik, igy akár defetkesen is haza lehet evickélni óvatosan.
Ugyanakkor én mindenkinek azt ajánlom, hogy  mind a négy kerékbe fújjon egy-egy  Prevent defekt srayt, és nem nagyon lesz gond a jövőben probléma  a gumikkal.
 A lényeg, hogy Prevent legyen (magyar) ne valami nyugati takony , mert az mind kaka.
 A Kobra gumival 2 liter a Kajmámmal 3 liter/100km többletfogyasztásom volt.
 A barátom az előzö D-Max-án  kobra gumit használt, nagyon meg volt vele elégedve, most az új D-Maxra horror áron mad-terran BFG -t rakott, de nagyon szidja mikor a határt járjuk.
Sajnos én a Trooper- t eladtam tavaly mret (2 ajtó kevés volt) és most egy 92-es Pajerot hajtok, aminek egyetlen előnye van a Trooperrel szemben, hogy van egy szuperszellekt  terepváltó rajta ami mindent összezár mindennel , így egy fostos Matador Izzarda gumival is el tudtam menni mindenhol illetve egyszer elakadtam de ott a jég szakadt be alattam és a kerék nem tudott fölkapni.
 A kobrával volt egy olyan esetem , amikor nyáron egy gyors zápor lejött és egy bakhátas földúton haladva az autó csak csúszott az árok felé ,és csak a füves rész mentett meg.
Tehát ha csak egy fél centi van fölázva , akkor a kobra is használhatatlanná vált.
 Mindent összevetve: Ha nem gyorsan  vezetsz , és nem aszfalton, akkor a kajmán verhetetlen, viszont az automata féltengely zárat kinyírja, egyébként semmi mást nem tett tönkre a Trooperen, pedig voltak helyzetek, amikor azt gondoltam :itt valami törni fog! Nem tört.
 Igazából nekem az Ultimate Off road  jármű ,még mindig egy 91-ig gyártott 2.8td Trooper a Pajero szuperszellekt terepváltójával összeépítve egy szett Kobrával, a plafonra is fölmegy.

 8 
 Dátum: Tegnap - 20:48:39 
Indította manipulus - Utolsó üzenet: írta Bentshaft
Hiaba -30 szellel -40 fok de ilyen dolgok elofordulnak jegtorlaszok, repedesek atkelesekor. Ez a minap volt, a "Snobear" lanctalpas huzta ki. Jo szeles is volt fujta a havat jol.









.....ez sem jon ki egyhamar......foleg ha gazdaja nem GPS- elte.






 9 
 Dátum: Tegnap - 20:40:18 
Indította Boar - Utolsó üzenet: írta BKRISZ
Na hogy is kezdjem? Hétfőn boldog tulajdonosa lettem egy Sabatt SKL98DL gavallérnak 2 csővel, az egyik cső 308w a másik 25 06rem, a pockozó csak úgy járt hozá avval a közeljövőben sok tervem nincs. Na de hát a 308as, 2 délután  alatt elovastam a topik mind a 91 oldalát, amiből  meg is tudtam, hogy ha van rajta szíj és veszek 5-10 féle nekem szimpatikus lőszert bele próbára akkor a lőtéren mind le fog potyogni 150 méteren ha csak nem 65 cm a csőhosszom mert akkor 150m10cm en fog leesni hacsak nem Galos elvtárs izs 18át veszem meg mert az 300rol viszi a rókaszemit., meg a lapuhamega híjdejocsak nincs.
Na visszatérve  a lényegre  szerintetek a Federal Power Shok 150gr magja megfelelne őz, róka és estleg évente 1-2 kisebb disznó vadászatára. Esetleg valki akinek van tapasztalata azemlített lőszerrel, mennyire roncsolhatja az őzet? Bevásároltam power shokbol 9.7g és 11,7g geco SP 11g geco +11g ma irány a lőtér megtudi mithogyan hord.  De valahogy szinpatikus nekem a könnyeb 9,7 mag reméllem jol fogja hordani.
Gratula a jó kis gavallérhoz!  Emelem Nekem is tetszik ez a modell, a DL, EDL változatok. Csinos vonalvezetésű kis gavallért készített a Sabatti, az biztos. Masszív zárolású, pontos kis fegyverek. Jó lesz majd még egyszer az a 25-06-os váltócső. Csoda jó kis kaliber az. Jó mérges. Hát egy képet tehetnél fel róla, meggusztálni. Használd egészséggel!  Wave

 10 
 Dátum: Tegnap - 20:20:29 
Indította P.Zoli - Utolsó üzenet: írta Abonyi
Köszönöm a segítséget, már csak annyi kérdésem lenne, hogy ezt a kapcsoló gombát hol találom, bocsánat ha hulyeseget kérdezek de nem vagyok nagy autós szakember.
A terepváltón. De inkább egy hozzáértővel nézesd meg, ha nem vagy tisztában a dolgokkal, mert van ott több kapcsoló is.

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10