Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #240 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 19:17:07 » |
|
Mennyit zabálhat egy ilyen szerkezet?
30-40...??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #241 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 19:31:02 » |
|
20 körül ha nem ölöd, a videón azért nem széria vas van
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #242 Dátum: 2008. Október 06. - 12:06:44 » |
|
Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű de pötyke hangja van ennek a szekérnek!!!!!!!!!!!!! ...meg ahogy nézem ezen-azon át is tud(na) menni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #243 Dátum: 2008. Október 06. - 12:27:38 » |
|
Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű de pötyke hangja van ennek a szekérnek!!!!!!!!!!!!! ...meg ahogy nézem ezen-azon át is tud(na) menni... Élőben még meggyőzőbb...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #244 Dátum: 2008. Október 22. - 09:13:42 » |
|
Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra? Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt. Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #245 Dátum: 2008. Október 22. - 10:43:47 » |
|
Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra? Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt. Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?
Egy Barátom minden nap használja kerületvezetőként, középhegységi környezetben. Semmi baja vele, Neki tökéletesen megfelel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #246 Dátum: 2008. Október 22. - 19:08:32 » |
|
Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra? Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt. Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?
Egy Barátom minden nap használja kerületvezetőként, középhegységi környezetben. Semmi baja vele, Neki tökéletesen megfelel. Akkor szerintem nekem is megfelelne...rajta vagyok egy "trabiprojekten" mert igen olcsón - ismert háttérrel - tudnék venni egy pöpec kis járgányt. Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es. Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog. Erősen foglalkoztat a gondolat... ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #247 Dátum: 2008. Október 22. - 19:51:59 » |
|
Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra? Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt. Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?
Egy Barátom minden nap használja kerületvezetőként, középhegységi környezetben. Semmi baja vele, Neki tökéletesen megfelel. Akkor szerintem nekem is megfelelne...rajta vagyok egy "trabiprojekten" mert igen olcsón - ismert háttérrel - tudnék venni egy pöpec kis járgányt. Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es. Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog. Erősen foglalkoztat a gondolat... ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal. Rolikám! Szerintem a terpjárót nem a kardántengelyek száma határozza meg, hanem az, hogy hol járnak vele....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #248 Dátum: 2008. Október 22. - 23:44:43 » |
|
Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es. Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog. Erősen foglalkoztat a gondolat... ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal. Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #249 Dátum: 2008. Október 23. - 06:36:29 » |
|
Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es. Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog. Erősen foglalkoztat a gondolat... ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal. Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban..... Mikor futtaták ki a csoda támadó fegyvereket, köztük a T601-es "hevy tank " osztályt( ), no meg a Wartburg "könnyű csapatszállítót", úgy jött ki a vége, hogy kimaradt egy csomó T601-es kasztni, meg egy csomó 1,3 motor!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #250 Dátum: 2008. Október 23. - 13:01:53 » |
|
Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es. Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog. Erősen foglalkoztat a gondolat... ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal. Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban..... Hát pedig ebben biza az az 1,3-as motor van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #251 Dátum: 2008. Október 25. - 16:35:23 » |
|
Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban..... Mikor futtaták ki a csoda támadó fegyvereket, köztük a T601-es "hevy tank " osztályt( ), no meg a Wartburg "könnyű csapatszállítót", úgy jött ki a vége, hogy kimaradt egy csomó T601-es kasztni, meg egy csomó 1,3 motor! Erre mondta Hofi: "támadni még lehet vele... de menekülni..." http://totalcar.hu/tesztek/tramp/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #252 Dátum: 2008. Október 28. - 11:34:33 » |
|
Nekem volt egy, igaz 1.1-es Nagyon szerettem. Belehajtottam vagy 120 ezere kilométert, soha semmi baj nem volt vele, pedig terepen is kapott rendesen. Aztán kicseréltem egy 1.3-as Wartburgra, na azzal szívtam, mint a torkos borz, többet volt szereldében, mint a fenekem alatt. Terepen is tehetetlenebb volt a Trabinál. Ha olcsón hozzájutsz és jó állapotú, szerintem szeretni fogod. Meg kell nézni mibe mászol bele, hiszen csak az eleje hajt, de ha bennragad akár egyedül, kézi csörlővel is kihúzható, mert könnyű mint a pille.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Donkó Ádám
|
|
« Új üzenet #253 Dátum: 2008. November 07. - 18:31:34 » |
|
Wetzlar! Ha megveszed a gépet, vegyél rá hóláncot! Nekem mindig bent van az Ignisben a hólánc. Álló helyzetben fel-le szerelhető, félelmetesen jól kapaszkodik! Szakadó esőben, löszös lejtőn úgy megy felfelé, mintha kötélen húznák Csak levenni a sáros láncot, pláne esőben, nem örömünnep dehát valamit valamiért... Ha meg lő is az ember valamit, akkor úgyse számít az ilyen apróság. Üdv: Ádám
|
|
|
Naplózva
|
Donkó Ádám
|
|
|
Troja
|
|
« Új üzenet #254 Dátum: 2008. November 07. - 20:49:59 » |
|
Ebbe az autóba szeretnék beleépíteni ötfokozatú váltot. Kérdezném tőletek,hogy melyik Mercedes modelnek a váltója kompatibilis ezzel az autóval. Melyikét lehetne belerakni? Ennek a motorja öthengeres 3000ccm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|