Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 799657 alkalommal)
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #5415 Dátum: 2016. Január 08. - 13:46:14 »

Apósom a fél életét erdészeti UAZ-on nyomta le. Ő volt az erdészetvezető parádéskocsisa. Na akkoriban az a csoda történt,hogy az erdészeti járművekben minimum harmadával kevesebb kilométer volt,mint amit az óra mutatott. Este vacsora után kiültünk az öreggel  (megjegyzem fiatalabb volt mint én most) az UAZ-ba órát tekerni. Előre!!! Volt neki egy spéci bovdene,amit rákötött a ventilátorra és úgy pörgette előre az órát a menetlevélnek megfelelően. Náluk kicsivel minden messzebb volt. A fizetés akkor sem volt az egekben,kellett egy kis benzinpénz.

Az ilyen UAZ-ok jellezmője lett, hogy 30-as tempónál a sebesség mutatója 10-től 50-ig alternált folyamatosan.  Ördög
Viszont emgérte megvenni az ilyet.  Kacsint
Naplózva

Üdv: Bence
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3509



« Új üzenet #5416 Dátum: 2016. Január 08. - 13:48:13 »

Én a Superbbel is alkottam már hasonlót. Igaz a siratófal után volt kuplungszag reggel...Az alacsony hasmagasság a legfőbb akadályom sajna. Legutóbb egy Ranger és egy Niva tulajdonos sem hitte el ,hogy én kijöttem az egyik dűlőúton. Ördög Egyszer érte az alját,illetve egyszer kellett 3 cm ahhoz,hogy összecsukjam az autót teljesen. Őszintén bevallva nem mennék oda még egyszer. Stoel A kényszer nagy úr.


A vasárnapi hajtásunkon volt egy pali (vmi vendég volt) aki WV Tuareggel érkezett. Azzal is jött ki a hajtásba. Kötöttük a fogadásokat,hogy meddig jön fel meg,hogy mennyi kár lesz az autóban. Nem tagadom volt némi kaján vigyor a pofánkon. Aztán csak esett le az állunk amikor úgy álltában megemelkedett az autó majd harminc centivel. Eljött az szépen mindenütt. Igaz meg volt fagyva,de rettentően össze volt vágva az út sok helye. Szóval volt szájtátás.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #5417 Dátum: 2016. Január 08. - 17:09:56 »

Esetleg a difi is le van hegesztve?! Vállat von

Nekem is nagyon úgy rémlik Fejvakarás

Üdv                         Gyuri Emelem
Naplózva

Don´t eat yellow snow
forester73
Vendég
« Új üzenet #5418 Dátum: 2016. Január 08. - 19:47:02 »

"nyomatékos erős motor "----Ezt magad sem gondolod komolyan!  Fejvakarás  Első "autó"-m ilyen volt, illetve a kopoltyús változat.

 A V4 léghűtéses 968 alap 40 le , 968g 45 le , 968 50 le . Na most lehet , hogy nem verseny autó de a nem is a leggyengébbek közül való . Tény hétköznapi használatban nagyon szar volt , de terepen isten , 19 cm volt a hasmagassága ! Emelem
Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11260


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #5419 Dátum: 2016. Január 08. - 21:22:54 »

http://www.jofogas.hu/tolna/Zaporozsec_gyari_allapotban_37837960.htm?first=1
 Kacsint
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5420 Dátum: 2016. Január 08. - 21:26:32 »

A V4 léghűtéses 968 alap 40 le , 968g 45 le , 968 50 le . Na most lehet , hogy nem verseny autó de a nem is a leggyengébbek közül való . Tény hétköznapi használatban nagyon szar volt , de terepen isten , 19 cm volt a hasmagassága ! Emelem

Volt neked?
Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #5421 Dátum: 2016. Január 08. - 22:05:40 »

Én ahhoz , hogy legyen akkoriban takony voltam még ! De az egyik legjobb barátoméknak volt azaz van mert az apja nem adta el , azzal jár a szőlőbe . A legutolsó verzió , de az első az egy sárga kopoltyús volt .
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5422 Dátum: 2016. Január 08. - 22:11:01 »

Én ahhoz , hogy legyen akkoriban takony voltam még ! De az egyik legjobb barátoméknak volt azaz van mert az apja nem adta el , azzal jár a szőlőbe . A legutolsó verzió , de az első az egy sárga kopoltyús volt .

Nekem volt. Ha valami szerencsétlenség miatt fékezni kellett, egy örökkévalóság telt el mire megint 80-ra cammogott a mutató! Szomorú  Bp-Poprád(?) három szelephézag-állítás, csak oda! Ja! Esett az eső is! Szoktam mondani, hogy jobb kocsi volt, mint a hármas Golfom, mert sokkal többet keféltem benne! De azért lássuk be az az "autó" a vicc kategória!
Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #5423 Dátum: 2016. Január 08. - 22:23:20 »

Ebben egyet értünk , nem is minden napos használatra való . De a video az nem vicc !
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5424 Dátum: 2016. Január 08. - 22:30:58 »

Ebben egyet értünk , nem is minden napos használatra való . De a video az nem vicc !


Azt is megmutatja milyen motor van a zaporozsec hátuljában? Na ugye? Nem csak a franciák szerelhetnek porsche motort nivába.
Naplózva
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #5425 Dátum: 2016. Január 09. - 08:37:15 »

Ha valaki tud eladó, jó állapotú és olcsó terepjárót, kérem ne tartsa magában.
A használat jellege kizárólag a beírókönyv-parkoló és a vadászatok helyszíne közötti max 5-6 km lenne, de mivel sajnos országutat is érinteni kell, így vizsga is kellene rá  Rííí. Az elsődleges szempont az ár, utána az állapot, ami azt is jelenti, hogy nem érdekel, hogy néz ki, csak üzembiztos legyen. A típus nem érdekel, de elsősorban Nivára gondoltam,  mivel 300 eFt fölé lehetőleg nem, vagy csak egészen kivételesen jó vétel esetén szeretnék menni
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #5426 Dátum: 2016. Január 09. - 08:51:50 »

Ha valaki tud eladó, jó állapotú és olcsó terepjárót, kérem ne tartsa magában.
A használat jellege kizárólag a beírókönyv-parkoló és a vadászatok helyszíne közötti max 5-6 km lenne, de mivel sajnos országutat is érinteni kell, így vizsga is kellene rá  Rííí. Az elsődleges szempont az ár, utána az állapot, ami azt is jelenti, hogy nem érdekel, hogy néz ki, csak üzembiztos legyen. A típus nem érdekel, de elsősorban Nivára gondoltam,  mivel 300 eFt fölé lehetőleg nem, vagy csak egészen kivételesen jó vétel esetén szeretnék menni

Naa... naa akkor megjött a kedved? (Nem régiben láttam egy dögös kék Ford pick up-ot, lehet meg kéne kérdezni, hogy nem eladó-e? Kacsint)
 Emelem
Naplózva
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #5427 Dátum: 2016. Január 09. - 09:38:01 »

Naa... naa akkor megjött a kedved? (Nem régiben láttam egy dögös kék Ford pick up-ot, lehet meg kéne kérdezni, hogy nem eladó-e? Kacsint)
 Emelem

Kicsit módosítom 2016-ban a vadászat-horgászat-futás-kerékpár arányt. Tavaly ha leszámítom az olaszországi nyaralás során vezett km-ket, több km-t futottam és kerékpároztam, mint autót vezettem és ez a vadászat-horgászat rovására ment. Idén a sportot 7000 km-ben maximalizálni szeretném
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #5428 Dátum: 2016. Január 09. - 10:23:56 »

Ha valaki tud eladó, jó állapotú és olcsó terepjárót, kérem ne tartsa magában.
A használat :Emeltok helyszíne közötti max 5-6 km lenne, de mivel sajnos országutat is érinteni kell, így vizsga is kellene rá  Rííí. Az elsődleges szempont az ár, utána az állapot, ami azt is jelenti, hogy nem érdekel, hogy néz ki, csak üzembiztos legyen. A típus nem érdekel, de elsősorban Nivára gondoltam,  mivel 300 eFt fölé lehetőleg nem, vagy csak egészen kivételesen jó vétel esetén szeretnék menni

Janika!  Kacsint
Ha esetleg tolonganak az ajánlattevők, a második legjobb/legolcsóbbra én vevő vagyok!  Vigyorog
Naplózva
Janikafox
Vendég
« Új üzenet #5429 Dátum: 2016. Január 09. - 10:30:17 »

Janika!  Kacsint
Ha esetleg tolonganak az ajánlattevők, a második legjobb/legolcsóbbra én vevő vagyok!  Vigyorog



Ok, feltétlen szólok  Ördög

Megmondom őszintén, abban azért reménykedem, hogy valami elhenyagolt kinézetű, de üzembiztos Niva valahonnann előkerül, mert ha a nepperárrést megspóroljuk az eladóval együtt, már megérte mindkettőnknek. Tőlem lehet pettyes, kockás, lila vagy rózsaszín is, csak működjön
Naplózva
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: