kisvador
|
|
« Új üzenet #4620 Dátum: 2015. Március 11. - 19:46:37 » |
|
A defi jócskán gyengébb, a patrolból a régiek jók de az egy hatalmas autó. A definek az a baja, hogy sok gazdája volt mostanában. Kapott ugye szép új motorkát csak a hajtásláncal "elfelejtettek" utána menni oszt töri a féltengelyeket mint a ropit. Ha alkatrész kell, esetleg van a polcon horror áron de jóbb, ha angliából rendeli a user az meg nem két nap, addig áll a teknyika...
A defihez olcsóbb az alkatrész mint az uaz-hoz,és nem túl gyakran kell bele.Tudom,mert van mindkettő.A 200tdi,300tdi motorosak örökösek,az újabbakat nem ismerem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9997
|
|
« Új üzenet #4621 Dátum: 2015. Március 11. - 22:03:51 » |
|
Ezt még Lajos is beengedné a kapun! Kizárt. Nem vagyok egy mazohista típus. Mérgelődjön vele aki akar, nekem többet orosz autó nem kell. Örülök, hogy végre megszabadultunk attól, ami volt. Ha a gyereknek sikerül a közeljövőben venni valami közúti járművet, akkor az L200 kap négy harapósabb gumit, aztán visszaminősül terepjáróvá. Addig traktorral járunk terepre.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Gewehr
|
|
« Új üzenet #4622 Dátum: 2015. Március 11. - 23:46:19 » |
|
Uraim! Köszönök szépen valamennyi hozzászólást, elég tartalmasra sikerült. Végkövetkeztetés: egy 98-as Pajero-val már annyira nem foghatok annyira mellé, már amennyiben megkísérlem ezt a keretben maradva működőképes állapotban megszerezni. Barni! Jelenleg Fehérváron lakom, már irodistaként is tevékenykedem, szabadidőm nem sok (talán csak a hétvége egy-egy napja), így ha (piszkosulnagyonnagyon)fájó szívvel is, de szögre kellett akasztanom a puskákat. Viszont tudod, hogy van ez: mindig lesz valahogy...
|
|
|
Naplózva
|
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4623 Dátum: 2015. Március 12. - 07:22:50 » |
|
Kizárt. Nem vagyok egy mazohista típus. Mérgelődjön vele aki akar, nekem többet orosz autó nem kell. Örülök, hogy végre megszabadultunk attól, ami volt.
Miért? Az MTZ mellett könnyű fogasboronát,rendsodrót csak elhúzogatna...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gewehr
|
|
« Új üzenet #4624 Dátum: 2015. Március 14. - 02:40:53 » |
|
Nem dohányzó, garázsban tartott, első női tulajdonostól...., na ilyesmit ehhez nem írtak ki.
|
|
|
Naplózva
|
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11260
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #4625 Dátum: 2015. Március 20. - 15:45:05 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #4626 Dátum: 2015. Március 21. - 02:34:16 » |
|
Valahogy úgy érzem, van itt még több Jeep kedvelö. Üdv Gyuri
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4627 Dátum: 2015. Március 30. - 21:57:06 » |
|
Sokan kérdezik , sokszor , hogy melyik terepjáró mennyire használható . Ez a videó már közelíti a vadászati használatot . Döntsön mindenki maga . Üdv Én
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4628 Dátum: 2015. április 01. - 15:21:17 » |
|
Azért egy ilyen tecnikával (persze finomítva és az én igényeimhez igazítva ) szívesen járnám az erdőt(mezőt , vizet) . Tudom már volt itt fent de engem még mindíg lenyűgöz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #4629 Dátum: 2015. április 01. - 15:28:12 » |
|
Azért egy ilyen tecnikával (persze finomítva és az én igényeimhez igazítva ) szívesen járnám az erdőt(mezőt , vizet) . Tudom már volt itt fent de engem még mindíg lenyűgöz! Mekkora a motor teljesítménye és óránkénti fogyasztása?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pali85
|
|
« Új üzenet #4630 Dátum: 2015. április 01. - 18:10:03 » |
|
Sokan kérdezik , sokszor , hogy melyik terepjáró mennyire használható . Ez a videó már közelíti a vadászati használatot . Döntsön mindenki maga . Üdv Én gyanítható néhol hogy túlzottan magas a nyomás a gumikban. vagy vezetési hiba van a dologban, mert olyan helyeken is szenved egyik-másik, ahol azért nem illene neki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4631 Dátum: 2015. április 01. - 19:43:11 » |
|
gyanítható néhol hogy túlzottan magas a nyomás a gumikban. vagy vezetési hiba van a dologban, mert olyan helyeken is szenved egyik-másik, ahol azért nem illene neki.
Én nem hiszek (próbáltam,de soha többet) a gumileengedésben...még szélesebb lesz,ezáltal csökken a talajnyomás (kg/cm2),nem tud belevágni a sárba.Egyik másik kerék már-már így is hasonlított az úthenger "kerekéhez".Azért megmutathatta volna egy-két "pizzavágó" (idézet Bentshaft-tól) 205/80R16 vagy 7,50x16 gumival szerelt autó,hogy kell sárban egyenesen menni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4632 Dátum: 2015. április 01. - 20:47:41 » |
|
Én nem hiszek (próbáltam,de soha többet) a gumileengedésben...még szélesebb lesz,ezáltal csökken a talajnyomás (kg/cm2),nem tud belevágni a sárba.Egyik másik kerék már-már így is hasonlított az úthenger "kerekéhez".Azért megmutathatta volna egy-két "pizzavágó" (idézet Bentshaft-tól) 205/80R16 vagy 7,50x16 gumival szerelt autó,hogy kell sárban egyenesen menni Több évnyi (lassan 20év) fakitermelői és közelítői tapasztalattal azért ezt határozottan cáfolnám ! A sár az nem hó ! Minnél kisseb a talajnyomás annál kevésbé süllyed el a kerék és mivel nagyobb felületen tapad a gumi ezért nagyobb a vonó erő és mivel kevésbé fog elsüllyedni a kerék ezáltal kisseb az esélye a felhasalásnak . Katonai és off-road körökben elismert és hatásos sárban a gumi nyomás csökkentése . Hóban más a helyzet ott a kijegesedést kell megakadályozni a vékony gumival , a gumi splitje (csúszási egyuthatója) sokkal rosszabb a hóban minta sárban , ráadásúl a kijegesedés tovább rontja , ezért a guminak törnie kell a havat amit a beépített szögekkel tovább javítanak , bár porhóban ez sem feltétlen helyzálló . Sárban nézd meg a lánc/gumi talpak a nyerők . Hogy ezt példával is alátámasszam aki ismeri az LKT nevezetü közelitő(vonszoló) traktort az tudja , hogy komoly terepjáró és a vonóereje is kimagasló , a hagyományos "virsli" gumijaival jól manőverez de sárban hamar felhasal . Erre a probblémára találtam ki (meg persze olcsóbb is volt) a T150 traktor kerekének aplikálását a LKT80-asra , a lényeg 10 cm-rel alacsonyabb lett a gép de 60cm-rel szélesebb kb dupla olyan felületen érintkezett a talajjal . Na ezzel a géppel sohasem hasaltam fel és a súlypont csökkenésnek köszönhetően ott is simán megfordúltam ahol a gyári kerekes már régen gurult a völgy felé . De ezt elmondhatnám a KRAZ kerekes Uraljainkról és Kamazainkról is . A gumi nyomás csökkenés a defekt tűrésre is jótékonyan hat mellesleg . Az meg , hogy ki miben hisz az az ő dolga , azaz a tied . Üdv Én
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ragadozo
|
|
« Új üzenet #4633 Dátum: 2015. április 01. - 21:13:09 » |
|
Egyetértek Foresterrel!Lapos gumival sokkal jobb,előnyösebb sárban közlekedni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4634 Dátum: 2015. április 01. - 21:16:52 » |
|
Porhoba es "felpuha" mely hoba vagy inkabb akarmilyen tipusu hoba a szeles puhabb gumi a jo. Minel kevesbe sulyedjen le es minel jobban usszon a ho tetejen.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
|