Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 799641 alkalommal)
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4080 Dátum: 2014. Október 06. - 22:28:04 »

Komoly sárban másfél a tuti... Ördög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Bobakos
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #4081 Dátum: 2014. Október 06. - 23:03:07 »

Komoly sárban másfél a tuti... Ördög


Belsővel.  Kacsint
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
forester73
Vendég
« Új üzenet #4082 Dátum: 2014. Október 07. - 06:47:51 »

Csak azt nem írtad,hogy a 380 ezret mennyi idő alatt futottad.Én ugyan Hankook Dynapro RT03 MT-t használok,4 év alatt most van benne 30 ezer.Simán elmenne még 4 évet és 30 ezret,de szvsz. 2 év múlva műszakira új "cipő" kell,mert addigra elöregszik,elérik az oldalfala.Tehát nem minden a futásteljesítmény...

Ezt a futást 8 azaz nyolcév alatt teljesítettem . Emelem

Érdemes figyelni a gumiabroncs nyomásra hiszen a kerekek méretei néha megegyeznek a teherautó gumiabroncsaira vonatkozó előírásokkal ami magasabb nyomást ír elő.
Miután a 3,5 bar ról leengedtem a nyomást 2,2 bar-ra a a "gumin nyoma sem látszott a nyomás külömbségnek" az utazási komfortja azonnal kedvezőbbre
változott! Elötte a lelkem is kirázta, utána csak egyszerü terepjárós volt. Sok múlik a gumison és érdemes megfogadni a tanácsait, de utána azokat tesre kell szabni!  Vigyorog
Komoly sárban másfél a tuti... Ördög

Én is 1.5-1.8 között járok . Wave
Naplózva
dobbasszus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1767



« Új üzenet #4083 Dátum: 2014. Október 07. - 10:09:29 »

AT és egy kis csörlő!
Tudom, hogy nem ez volt a kérdés! Stoel
Amióta rajta van, sokkal nyugodtabb vagyok. Mosolyog
 Emelem
Üdv
Elárulod milyen az a ,,kis csörlő", illetve milyen autón van?
Köszönöm  Emelem
Naplózva

,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4084 Dátum: 2014. Október 07. - 11:54:25 »


Belsővel.  Kacsint
Nekem nincs... és mégsem fordult el a gumi.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4085 Dátum: 2014. Október 07. - 12:19:19 »

Üdv
Elárulod milyen az a ,,kis csörlő", illetve milyen autón van?
Köszönöm  Emelem

A kis csörlőt CID kocsijára gondoltam, mert úgy tudom, hogy Jimny-je van, az pedig egy tonna körüli, tehát szerintem egy "kis" két tonnás csörlő már egy fára is felemeli az autót, ha kell. ("Az Istenek a fejükre estek" nagyon megmaradt bennem)
Nekem a Pajeron azt hiszem 4, vagy 4,5 tonnás csörlő van. Noname.... Fogalmam sincs, úgy adták a kocsival. De már kihúzott élesben is, mikor ezzel a sima országútival becsúsztam egy vízmosásba.
Nekem nagy megnyugvás, hogy van, és így annyira nem sürgős a gumicsere, ha leszakad az ég. Az MT-t is csak akkor teszem vissza, ha bejön az igazi szar idő, nem kell vele annyira sietni.
 Emelem
Naplózva
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #4086 Dátum: 2014. Október 07. - 13:58:53 »

Köszönöm szépen a csörlőt, elfogadom!
a beépítés költségét vállalom  Emelem Táncol Piál Igen Ördög
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4087 Dátum: 2014. Október 07. - 14:15:16 »

Köszönöm szépen a csörlőt, elfogadom!
a beépítés költségét vállalom  Emelem Táncol Piál Igen Ördög

Mindenképpen fogadd el, ha valaki felajánl egyet!! Igen Wave
Naplózva
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #4088 Dátum: 2014. Október 07. - 15:32:26 »

A francba! Én meg azt hittem, hogy van egy a sufniban félredobva.  Vigyorog

A kis csörlőt CID kocsijára gondoltam,
Naplózva
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #4089 Dátum: 2014. Október 07. - 19:20:22 »

Szerintem a Ranger alatt sem zúg/pattog, de majd az illetékes kolléga pontosít.  Vállat von

Ki-e van rendesen centlírozva?  Vigyor

Ha én lennék, akkor alátámaszthatom. A Ranger és egyéb családban fellelhető autók javítását végző szerelő terepralizik, meg oktat is ilyesmit. Szerinte ha aszfalton és terepen is jársz, nincs jobb.
Naplózva
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #4090 Dátum: 2014. Október 07. - 19:26:12 »

Ha én lennék, akkor alátámaszthatom. A Ranger és egyéb családban fellelhető autók javítását végző szerelő terepralizik, meg oktat is ilyesmit. Szerinte ha aszfalton és terepen is jársz, nincs jobb.
Szóval a Vitara zúg és pattog ?
A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! Egyedül az országutat viseli a legrosszabbul, de nem is az a cél!
 Wave
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4091 Dátum: 2014. Október 08. - 09:09:56 »

Szóval a Vitara zúg és pattog ?
A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! Egyedül az országutat viseli a legrosszabbul, de nem is az a cél!
 Wave

Igen, a Vitara zúg és pattog!
A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! De a Vitarán is? Na, ezitta kérdés! Vigyorog
 Emelem

Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #4092 Dátum: 2014. Október 08. - 11:13:53 »


A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! Egyedül az országutat viseli a legrosszabbul, de nem is az a cél!
 Wave

Azt is tedd hozzá , hogy a futás teljesítménye töredéke egy gyári guminak , ami az árában nem látszik meg . Nekem a Niváimon , egyszer az UAZ.aim egyikén (mert nem volt a "pogácsás " orosz)volt pápai gumi (fenyőmintás ,traktor buggi és sima traktormintás ) . A gyári orosz gumi se bírt 15-20 000-nél többet , de a pápaiak sem . A fenyő és buggi is hajlamos volt a futófelületet sziklás/köves helyen elhagyni v.legalábbis egy egy darabját . A traktor mintás meg ha olyat fogott az első és a hátsó féltengelyt szakította nem csak a Nivan hanem az UAZ-on is . Arról nem beszélve , hogy még jó futómű mellet és jó  teleszkóppal is hajlamos volt a félre illetve a kagylós kopásra . Most nem tudom mennyibe kerül de akkor is ha jó az ára maximum egy ritkán használt rendszámnélküli erdőjáróra raknám fel , mert aszfalton csapnivaló a tapadása és a fékútja is gyalázatos . Mellesleg aki szereti és elviseli (a nem kevés) hiányosságát használható gumit kap terepen  . Országúton kb 50km/h-ig biztonságos  főleg ha vizes az aszfalt .

Üdv az OGRE
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 08. - 16:00:57 írta Sakac » Naplózva
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #4093 Dátum: 2014. Október 08. - 21:00:57 »

Szóval a Vitara zúg és pattog ?
A fenyő mintás pápai mindenhol elmegy ! Egyedül az országutat viseli a legrosszabbul, de nem is az a cél!
 Wave

Zolibá, hol írtam, hogy zúg és pattog?  Ördög  Nekem nagyon tetszett a kocsid, ez mondtam is. Csak az a basszushangon dörmögő mélytengeri rája a bal egyben rontja kicsit az esztétikai összképet ha néha beleül Stoel Ördög Ördög Ördög  Okos
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4094 Dátum: 2014. Október 09. - 07:01:42 »

Jo kis cikk...

Jeep Wrangler Rubicon, es Mercedes G Wagen osszehasonlitas.

http://www.caranddriver.com/comparisons/2012-mercedes-benz-g550-page-2

Roviden:  a G Wagen jo, de nehez, magas, nagy a fogyasztasa.....es nagyon draga, 110 ezer dollar. Orszaguton zajos, a szlalom course- on gyengen szerepelt (magas) es a fektavolsaga 100km/h -rol nagyon hosszu, egy ilyen aru autonak. Off road-on jo volt.

 -osszefoglalva, idezetek a szovegbol:

"erdekes vezetni egy regi, de digitalisan ujra alakitott autot"

"a Gwagen ezelott ugyanaz volt mint a Jeep, mielott a Mercedes le fujta volna arannyal"    Mosolyog (a katonai multjara celoz)


- A Wrangler, 40 ezer dollar, a csucs tesztelt modell:
-"engedelmesebb, szofogadobb volt a sztradan  mint a Gwagen" (handling = kezelhetosegbe) es a hegyi utakon (gondolom mert alacsonyabb, keskenyebb)

"a Wrangler az terepjaro vilag Levi's farmere, ami sosem megy ki divatbol"  "Arrol nem is kell emlitest tegyek hogy mit tud off road-on" " a Wrangler egy oszinte vas, es nem kell bocsanatot kernie senkitol" "Egy jobban kezelheto auto ami 70 ezer dollarral olcsobb is mint a masik, es mar ez eleve nyerov-e teszi.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 09. - 07:37:12 írta Sakac » Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: