Zolimester
|
|
« Új üzenet #3855 Dátum: 2014. április 22. - 10:07:42 » |
|
(Engem anno egyébként itt is lebeszéltek a Renaultról, 220e km-nél járok, pedig benzines...) Egy kedves vidéki kollégám még 2005-ben akarta az akkor 80 ezer kilométeres Renault Scenic 1,9 dCi (105 LE) autóját lecserélni, mert napi ingázáshoz használja. Aztán lefújta Chemotix-szal a hülyebogarat, és a mai napig azzal az autóval jár, közeledvén az 500.000 km-hez. A saját bevallású titka az, hogy még soha nem nyomott padlógázt, és leállítás előtt mindig még fél percig járatja a motort.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #3856 Dátum: 2014. Május 09. - 12:56:27 » |
|
Egy kedves vidéki kollégám még 2005-ben akarta az akkor 80 ezer kilométeres Renault Scenic 1,9 dCi (105 LE) autóját lecserélni, mert napi ingázáshoz használja. Aztán lefújta Chemotix-szal a hülyebogarat, és a mai napig azzal az autóval jár, közeledvén az 500.000 km-hez. A saját bevallású titka az, hogy még soha nem nyomott padlógázt, és leállítás előtt mindig még fél percig járatja a motort.
És hidegen is vár egy kicsit stb... Ez lenne az alap, és a hosszú "motor" élet titka...
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #3857 Dátum: 2014. Május 09. - 13:00:08 » |
|
Szia! A családban 170 lovas DCI van vagy 2 éve, azzal hál'Istennek semmi baj, pedig megy "eleget". Viszont a D22-esben használt YD25 motor nem ugyanaz, ami a D40-ben van, Yokohamában készül. Egészen biztos van köze a Renaulthoz? (Engem anno egyébként itt is lebeszéltek a Renaultról, 220e km-nél járok, pedig benzines...) Elvileg mikor még tanították így mesélték... YD25 Made in Japánnn. Amúgy képes probléma lenni a hátsó hiddal is, kerékcsapággyal, a váltó bár jól működik laposon, de ha csavarodikkanyarodikfeszűl, nem mindig, sőt, elég ritkán felezi is le, kifelé is néha beszorul... Ami EU3 motorral van szerelve kb 1-1,5 literrel kevesebbet eszik. A többit Ákos leírta.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #3858 Dátum: 2014. Május 21. - 10:54:34 » |
|
Sziasztok. Tanácsot kérnék. B2500-as Mazda van a háznál, aminek a tavalyi évben sikeresen letörtem a platóajtó (még gyári) kilincsét (a balf@sz én voltam, mert vízszállításnál rácsúszott a köbös tartály és befeszítette az ajtót, én meg a kilincset erőltettem ami persze nem bírta és letört). Megvettem tizenezerért az új kilincset, ami egy kalap sz@r, kb 2 hónapot bírt, kezembe maradt minden erőlködés nélkül. Mintha gyárilag lenne kigyengítve a műanyag... Nem tudtok valami épkézláb megoldást, esetleg nincs valakinek elfekvőben amitől sporttársi áron megválna? Üdv:Bence
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
dobbasszus
|
|
« Új üzenet #3859 Dátum: 2014. Május 22. - 15:09:46 » |
|
Sziasztok Az volna a kérdésem, hogy vajon mi okozhatja, hogy az autó menet közben egyszercsak leáll, és mikor indítanám újra, az akksi teljesen le van merülve. Múltkor a gyújtáselosztó fedélben megcsiszolgattam az érintkezőket, feltöltöttem, aztán indult, ment. Minap ismét leállt. Kicseréltem az elosztófedelet, azóta ment. Eddig. Hol kéne a hibát keresnem? Ja, samurai 1,3i
|
|
|
Naplózva
|
,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
|
|
|
CID
|
|
« Új üzenet #3860 Dátum: 2014. Május 22. - 15:50:43 » |
|
Vegyél új akksit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dobbasszus
|
|
« Új üzenet #3861 Dátum: 2014. Május 22. - 17:14:23 » |
|
Vegyél új akksit. Gondoltam már rá én is, de másfél éves az akksi, meg arra gondoltam, hogy akkor miért megy mondjuk 40km-t, aztán menet közben puffneki. Akksi csinálhat ilyet? Nem gondoltam volna. Már autóvillanyosnál van, ráadásul haver, szóval nem húz le. Kiderül. Remélem ,,csak" az a baja. Köszönöm Cid
|
|
|
Naplózva
|
,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #3862 Dátum: 2014. Május 22. - 17:46:10 » |
|
Gondoltam már rá én is, de másfél éves az akksi, meg arra gondoltam, hogy akkor miért megy mondjuk 40km-t, aztán menet közben puffneki. Akksi csinálhat ilyet? Nem gondoltam volna. Már autóvillanyosnál van, ráadásul haver, szóval nem húz le. Kiderül. Remélem ,,csak" az a baja. Köszönöm Cid
Tölt?
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Topi
|
|
« Új üzenet #3863 Dátum: 2014. Május 22. - 18:22:46 » |
|
Nálam a megoldás a generátortól közvetlen madzag az akkuhoz! Valahol elhalt a ménkü út közben és ettől meggyógyult!
Topi
|
|
|
Naplózva
|
Szeretnék olyan jó ember lenni, mint amilyennek hisz a kutyám.........
|
|
|
Sakac
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 9921
|
|
« Új üzenet #3864 Dátum: 2014. Május 22. - 18:23:01 » |
|
Tölt?
Ez volt az első gondolatom...
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #3865 Dátum: 2014. Május 22. - 18:24:47 » |
|
Ez volt az első gondolatom...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
CID
|
|
« Új üzenet #3866 Dátum: 2014. Május 22. - 20:14:47 » |
|
Gondoltam már rá én is, de másfél éves az akksi, meg arra gondoltam, hogy akkor miért megy mondjuk 40km-t, aztán menet közben puffneki. Akksi csinálhat ilyet? Nem gondoltam volna. Már autóvillanyosnál van, ráadásul haver, szóval nem húz le. Kiderül. Remélem ,,csak" az a baja. Köszönöm Cid
Akkor valszeg nem az akksinak van hibája. Viszont ha nincs töltésed, elég sok az esélyed arra, hogy új akksit is kell venned. Az autó akkumulátorok nem igen honorálják ha többször túlmerülnek, itt csak a felső 20%-ot veszed ki belőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #3867 Dátum: 2014. Május 22. - 20:24:45 » |
|
Gondoltam már rá én is, de másfél éves az akksi, meg arra gondoltam, hogy akkor miért megy mondjuk 40km-t, aztán menet közben puffneki. Akksi csinálhat ilyet? Nem gondoltam volna. Már autóvillanyosnál van, ráadásul haver, szóval nem húz le. Kiderül. Remélem ,,csak" az a baja. Köszönöm Cid
Test kábel hibára gondolok . Rendszeressen javitottuk , pár forint és páka kérdése !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #3868 Dátum: 2014. Május 22. - 20:30:24 » |
|
Test kábel hibára gondolok . Rendszeressen javitottuk , pár forint és páka kérdése ! Ahogy a kolléga írja. Testkábel, vagy a generátor főkábele lehet a ludas.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16603
|
|
« Új üzenet #3869 Dátum: 2014. Május 22. - 21:14:12 » |
|
Ahogy a kolléga írja. Testkábel, vagy a generátor főkábele lehet a ludas. Vagy a feszültség szabályzó...és azt már meg sem merem kérdezni, hogy az akkusaruk meg vannak-e húzva... (Mert volt már olyan vadász, aki a hazagyalogláson gondolkodott mert elhalt a teknyika, oszt kiderült, hogy a jófej szerelő volt a ludas aki nem rakta vissza rendesen a sarut... )
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|