Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 799671 alkalommal)
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #2565 Dátum: 2012. Március 18. - 19:22:06 »

Lehet,hogy már meséltem, mit vitt el:
jobbkormányos, automata váltós, rozsdaette RAV4-et 1.1-ért...Lejárt műszakival.
Azt hittem, sosem adom el az életben... Nyihi Nyihi
Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
Dudu
Tacskós
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 328



« Új üzenet #2566 Dátum: 2012. Március 18. - 19:31:18 »

Mondjuk ahol terepjáróra van szükség(afrika, ausztrália, ázsia), ott land rovereket, merci g-t és rizségetőket használnak, a megbízhatatlan, elavult, gazdaságtalan amerikai szarokat még véletlenül sem.

 Igen
Pontosan!
Nem véletlen, hogy Toyotákkal, Land Roverekkel vannak tele az ilyen helyek, akár 30-40 éves típusokkal....
Talán a Jeep az, ami még bizonyos helyeken ezekhez hozzájön.
Naplózva

Dávid
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2567 Dátum: 2012. Március 18. - 19:52:10 »

Van egy barátom Afrikában. A legcsóróbb helyek egyikén, ahol szervizelésre nemigen van mód. Azt mondja ami mindennél jobban bizonyított:
A HZJ és régi társai TLC-k és a 2.8TD Grand Patrol. Azt mondja semmi nem bírta ki azt mint ezek...

Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2568 Dátum: 2012. Március 18. - 20:24:43 »

"Minden amit hallunk,az velemeny es nem teny.
Minden amit latunk,nezopont,es nem a valosag."

(Marcus Aurelius)
Naplózva
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #2569 Dátum: 2012. Március 18. - 20:27:34 »

"Minden amit hallunk,az velemeny es nem teny.
Minden amit latunk,nezopont,es nem a valosag."

(Marcus Aurelius)

Marcus Aurelius az orvosnál:
-Doktor úr, én olyan bizonytalan vagyok, vagy mégsem?? Vállat von
Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2570 Dátum: 2012. Március 18. - 20:32:57 »

"Minden amit hallunk,az velemeny es nem teny.
Minden amit latunk,nezopont,es nem a valosag."

(Marcus Aurelius)

Így van. Gondolom Te is minden autót kipróbáltál, amit végigmérlegeltél, véleményeztél...

Ezek a Te gondolataid voltak, de nem személyes tapastalatnak tűntek:
"Ismerosom kiprobalt egy BMW X-5-ost. Eggyetlen vadaszutat birt ki a sebvaltoja."
"A motorjukat nem igazan ismerem,de azt latom,hogy ha "kicsit" lehul a homerseklet,akkor az utak szele tele van veluk."

Kacsint
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2571 Dátum: 2012. Március 18. - 20:34:04 »

Így van. Gondolom Te is minden autót kipróbáltál, amit végigmérlegeltél, véleményeztél...

Ezek a Te gondolataid voltak, de nem személyes tapastalatnak tűntek:
"Ismerosom kiprobalt egy BMW X-5-ost. Eggyetlen vadaszutat birt ki a sebvaltoja."
"A motorjukat nem igazan ismerem,de azt latom,hogy ha "kicsit" lehul a homerseklet,akkor az utak szele tele van veluk."

Kacsint

Egyébként én használtam HEMI motoros GrandCherokee-t, imádtam. Ugyanúgy, ahogy az azóta általam sokszor próbált II-es Terranot, vagy akár a Samurait. Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2572 Dátum: 2012. Március 18. - 22:00:25 »

Így van. Gondolom Te is minden autót kipróbáltál, amit végigmérlegeltél, véleményeztél...

Ezek a Te gondolataid voltak, de nem személyes tapastalatnak tűntek:
"Ismerosom kiprobalt egy BMW X-5-ost. Eggyetlen vadaszutat birt ki a sebvaltoja."
"A motorjukat nem igazan ismerem,de azt latom,hogy ha "kicsit" lehul a homerseklet,akkor az utak szele tele van veluk."

Kacsint

Nagyon sokfele autot kiprobaltam. BMW X-5-om nem volt meg. Japan autokbol volt Subaru,Toyota Sequoia,Mazda 626. Egyikkel sem voltam igazan megelegedve.
Nemet autok kozul volt: Audi 80,100,A-6-os.Ezeket jo,megbizhato autoknak tartom,bar a 80-as (amibe egyebkent 1.6 l-es golf motor volt)egy ev alatt 2 motor adta meg magat. Volt 300-as diesel mercedes,ami kivalo auto,csak a hogolyon sem bir atmenni. A ho a remalma.Volt egy oreg land rover-em,hat megbizhatonak megbizhato,meg a terep adottsagai is kitunoek,de lenyegesen dragabb egy Jeep-nel,es nem tudott tobbet. Elnyuttem ket chevi Astro van-t Sosem volt veluk problemam. Volt Pontiac Phonix-em,sosem latott szerelot. 600-ezret tettem bele,anelkul,hogy javitani kellett volna.(persze nem a fekre,gumikra gondolok).Volt Dodge van-em,amit szinten kenyelmetlennek tartottam,ezert hamar tul is adtam rajta. Most van egy Dodge Ram 2500-asom,egy Jeep Wranglerem (ami kituno tereojaro,csak nekem kicsi) es van egy Dodge Charger 3.5 literes motorral. A szocialista gyartmanyu autokat is felsorolhatom,(marmint amik a tulajdonomban voltak: Gaz 69. Szerintem veri a Jeep-et, UAz (parancsnoki) zsiguli,Wartburg Dacia,Polski fiat,Skoda 120-as.


Talan elhiszed,hogy van szemelyes tapasztalatom az autokrol. De ha nem az sem erdekel!

Irja valaki,a Dakar versenyt peldanak. Persze,hogy azsiai auto nyeri,hiszen joforman csak az indul. Es,hogy miert? Mert a szponzorok  kozuluk kerulnek ki.

Ausztraliaban szinte csak azsiai auto van,mert az van kozel hozza,es azt gazdasagos oda vinni. Arrol mar nem is beszelve,hogy a "rossz" oldalon vezetnek.,mint Afrikaban.Nem biztos,hogy megeri a gyarto cegek mindeggyikenek jobboldali kormannyal gyartani,foleg ha nincs elegendo piac. Gondolok itt a nepessegre. Perszea pontos okat nem tudhatjuk.

Valaki irta,hogy az F-150 mennyire van favorizalva! Itt biztos,hogy nem mert munka autok,semmi tobb.A Ram lehet,hogy nehez,de nalunk nincsen mocsar,csak szikla,amit az azsiai futomuvek nem birnak,csak folyamatos javitassal.Igy teljesen mindeggy,hogy milyen nehez,nincs hova besullyedjen.A Ram-om 500-ezret futott,7 eves,es a fekbetet ,lengescsillapito es gumi cseren kivul meg semmilyen javitast nem igenyelt.Lehet,hogy elavult,gazdasagtalan (14-16 korul fogyaszt) de kenyelmes,(elol is 3 szemelyes)beindul -50 fok alatt is es meg sehol nem hagyott ott.

De senki ne sertodjon meg,mindenki hasznalja a neki megfelelo autot. Ez csak az en velemenyem,tapasztalatom.

Maradok tisztelettel: Optica
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16606



« Új üzenet #2573 Dátum: 2012. Március 18. - 22:10:20 »



Irja valaki,a Dakar versenyt peldanak. Persze,hogy azsiai auto nyeri,hiszen joforman csak az indul. Es,hogy miert? Mert a szponzorok  kozuluk kerulnek ki.

Jóformán csak az indul?
-BMW
-VW
-Morris
-Land Rover
vs.
-Nissan
-Mitsubishi
-Toyota
vs.
-Hummer
Nem teljes a felsorolás és ezek csak a terepjárók.
Motorban is kevesebb a japán, teherautóban pláne.
De egyik kategóriában sem jeleskednek az amerikai vasak, bár az a Gordon gyerek a Hummer-el jól megy.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2574 Dátum: 2012. Március 18. - 22:19:35 »

Jóformán csak az indul?
-BMW
-VW
-Morris
-Land Rover
vs.
-Nissan
-Mitsubishi
-Toyota
vs.
-Hummer
Nem teljes a felsorolás és ezek csak a terepjárók.
Motorban is kevesebb a japán, teherautóban pláne.
De egyik kategóriában sem jeleskednek az amerikai vasak, bár az a Gordon gyerek a Hummer-el jól megy.

Latod? Te magad adod a valaszt magadnak. Miert nem nyer amerikai auto? mert csak egy tipus indul,igy kiszamolhatod,hogy mennyi az eselye, egy a nem tudom en hany tipushoz. Arrol mar nem is akarok irni,hogy ebbol mennyi a szeria auto. (egyiksem az.)
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16606



« Új üzenet #2575 Dátum: 2012. Március 18. - 22:37:59 »

Latod? Te magad adod a valaszt magadnak. Miert nem nyer amerikai auto? mert csak egy tipus indul,igy kiszamolhatod,hogy mennyi az eselye, egy a nem tudom en hany tipushoz. Arrol mar nem is akarok irni,hogy ebbol mennyi a szeria auto. (egyiksem az.)
Ez tyúk vagy a tojás probléma...
Miért nem nyer? Azért, mert nem indul... Miért nem indul? Mert esélye sincs nyerni.
Az meg, hogy mennyi közük van a szériához, kategória kérdése.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
optica2
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



« Új üzenet #2576 Dátum: 2012. Március 18. - 23:09:17 »

Ez tyúk vagy a tojás probléma...
Miért nem nyer? Azért, mert nem indul... Miért nem indul? Mert esélye sincs nyerni.
Az meg, hogy mennyi közük van a szériához, kategória kérdése.

Lehet,hogy igy van. De akkor ezek szerint a mercedes -nel is jobbak az azsiai autok,mert abbol is csak egy indult tavaj,es nem nyert.

Minden auto elromolhat,tipustol fuggetlenul. De melyik tipusnak van nagyobb eselye nyerni? Toyotabol 33 indult Mitsubishi-bol 19 BMW-bol 6 Vw-bol 6 Hummer-bol 3 Jeep-bol 1 Mercedesbol 1Nissan bol 12 A tobbit nem sorolom. Szoval szerinted kinek van nagyobb eselye,marmint auto tipusnak. Amelyikbol egy indul,vagy amelyikbol 33?

Kivancsi lennek,hogy a zomeben japan autokbol hany adta fel a versenyt,es mennyit kellett oket javitani?
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2577 Dátum: 2012. Március 19. - 01:40:59 »

Azért én az összehasonlításokat egy kicsit nemzetközibb szemmel nézném . Szerintem egyik pick-up (Toyota Tundra , Nissan Titan , Dodge Ram stb.) sem patak meder járásra lett kitalálva . Azért egy Land Criuser , Patrol , Pajero bármelyik amerikás terepjáróval felvesszi a versenyt (személyes véleményem , hogy jobbak , ADAC vélemény ,hogy nagyságrendekkel megbízhatóbbak) , az Európai nagyágyuk deffender és a G merci pedig nagyságrendekkel jobbak az amerikai böhöm benzinfaló monstrumoknál . Az általam valamire tartott amerikai terepjáró a Wrangler , de az is csak diesel motorral . A hemi blokk is már régen elavultnak számít hiszen ha olyan jó lett volna akkor teljesítménye alapján a Hummer alapmotorja is lehetne , de mégis egy nagyöblü diesel dolgozik benne . Amúgy a Hummert direkt hagytam ki az írásomból mert spec. katonai jármű hétköznapi használatra alkalmatlan . A H2 nemzetközi szinten megbukott , a H3 meg egy álruhás nagy főnök optikai tuningal . Ha amerikában is hasonló lenne az energia hordozók ára(mert mondjuk aláírnák a KIOTÓI egyezményt) már rég mindenki ott is lemondott volna arról a fenenagy kényelem szeretetéről meg a Hemi blokról . Az én 12 éves Mitshubishi L200-om alváza sértetlen , a motorja kifogástalan(452000 km) pedig használva van terepen nem is keveset és nem adnám még egy vadi új F150-ért sem . A világ nagyobbik része szerencsére nem olyan megalomán mint Észak-Amerika.

Tisztelettel az OGRE

Nem tudom mennyi tapasztalatod van japan kocsikkal  (sejtem) nekem a 32 ev alatt amiota itt elek (nem tudom mennyire tesz az "nemzetkoziv-e") volt nehany japan terepjarom  (jelenleg ket japan autonk van) jo kocsik motorikusan, igaz elegge rozsda erzekenyek meg ugyanannyit zabalnak benzinbe mint az "elavult amerikaiak"......hol a  "gazdasagos "akkor ? A Nissan Armada majdnem 20l eszik varosba...."gazdasagos" !!!??? hasonloan az X-Terra, meg a Four Runner, Pathfinder  mind 15-16l zabalnak.

Az FJ Cruiser jelenleg a Toyota csucs terepjaroja (mi allitolag nincs Mo-n, az irtak itt)  meg a Jeep Wrangler kozt vacilaltam de a Jeep gyozott a felfugesztett hidu egy difizaras FJ Cruiser felett.  Mondjal meg egy autot a Jeep Wrangler-en kivul es abba az arkategoriaba ami 2 difizaras merev hidas es az elso tengely reszet ki lehet kapcsolni, hogy az elso kerekek kerek magasabbra felmehetnek terepen....magyarul nem tudom pontosan a forditast (sway bar disconnect) ...meg ha kedved van a tetejet oldalat is leszedheted nyaron.   

Az általam valamire tartott amerikai terepjáró a Wrangler, de az is csak diesel motorral

...miert? mi van ha telen -30 kint a tavon (hazajovet) nem indul, vagy akarhol, a dizelek meg a nagy hideg nem vegyulnek (nem Mo-i "nagy ideg") ...ja, de megsporolok nehany dollart uzemanyagon.
Hidd el volt nekem VW TDI dizel itt majd felvett benne az Isten hidege, ment is egy ev utan garancia utan 
Nemregen (Januarba) egy Tourag TDI nem indult a tavon....le kellet vontatni pedig csak -25 volt. Egy "elvult" V8 Chevy Silverado vontatta le a german remekmuvet.

Az általam valamire tartott amerikai terepjáró a Wrangler

...."valamire tartott " ....huu a mindenit, de magas a merced.....mondj egy jobbat......meg tudod venni ami "csak annyit" tud mint egy Wrangler (csak ne a G Wagen - okkal peldazz  azok biztonsagba vannak a marka kereskedo kirakataba....vagy tevedek?!)
A Land Rover halott marka E. Amerikaba a luxus Range Roveren kivul. Defendert itt csak akkor vennenek ha olcsobb lenne es tudna annyit mint a Wrangler ezert nem is hozzak.

A hemi blokk is már régen elavultnak számít hiszen ha olyan jó lett volna akkor teljesítménye alapján a Hummer alapmotorja is lehetne , de mégis egy nagyöblü diesel dolgozik benne

Ez milyen kijelentes, miert tenne a General Motors a Hummer gyartoja, egy Hemi motrot az H1-be amit ugyebar a versenytarsuk a Chrysler ceg  gyart. Van nekik eleg motruk a Duramax nagyon is jo a H1-be.
A BMW sem megy gondolom a  VW-hoz moterert  Fejvakarás.....mit jelent "regen elavult"?  Hajtsal egy  Cherokee SRT- V8 egy elavult Hemivel. :Mosolyog aztan mondjal velemenyt.

Amúgy a Hummert direkt hagytam ki az írásomból mert spec. katonai jármű hétköznapi használatra alkalmatlan .

...katonai jarmu ? es a G Merci nem az ?  a Nissan Patrol nem az ?  a Jeep-nek meg milyen multja van....?   

.....es alkalmatlan a varosba ? azert mert te  ugy gondolod?  ugyanugy aruljak itt mint akarmelyik mas Hummer-t...mondjad azoknak akik azt hajtanak, hogy alkalmatlan.   

Ha amerikában is hasonló lenne az energia hordozók ára(mert mondjuk aláírnák a KIOTÓI egyezményt) már rég mindenki ott is lemondott volna arról a fenenagy kényelem szeretetéről meg a Hemi blokról

..... Vigyorog  irigy vagy ?! (Kioto, viccelsz? majd ha a vilag legnagyobb szennyezoi a komcsi Kina meg India alairja, akkor szoba johet addig semmit nem er az egesz, habar ugy sem)

a H3 meg egy álruhás nagy főnök optikai tuningal

...ket inches liftel, 35 inches gumikkal komoly terepjarova teheted. Kacsint

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2578 Dátum: 2012. Március 19. - 01:57:43 »

Land Cruiser, Patrol, Pajero az SUV lenne? Kicsi és kényelmetlen? Na ez új  Meglepődött. A Patrol pl kétszer akkora mint egy Wrangler, akkor az mi? Matchbox?

.... mind melyik Wrangler ?
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2579 Dátum: 2012. Március 19. - 02:29:34 »

Mondjuk ahol terepjáróra van szükség(afrika, ausztrália, ázsia), ott land rovereket, merci g-t és rizségetőket használnak, a megbízhatatlan, elavult, gazdaságtalan amerikai szarokat még véletlenül sem.

...azert mert az emlitett markak dizelek, regota ismertek emiatt es befutottak idovel.....(nem mintha G Wagen -el rohangalnanak a harmadik vilag orszagaiba 
Az amerikai autok meg nem dizelek ezert feltetelezem nem  mentek ott.  Nem mintha ezeket edekelne mivel jarnak Afrikaba vagy akarhol. Itt a dizel elegge lenezett mert budos, szennyezo, nehezen indulnak telen. 
Meg kulonbozo ralik, meg Dakar meg ilyenek nem is erdeklik oket, javareszuk nem is halott rola.....es nem is akarnak.
A Forma 1  versenyekkel sem torodnek, de  szeretnek verzenyezni,.  NASCAR meg INDY a tobbi le van sajnalva (meg ugy ahogy Baja, meg Pikes Peak)
   
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: