Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11254
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #6105 Dátum: 2017. Március 18. - 09:56:04 » |
|
Az epites 4 " lift es 35" vagy 37" gumik. Semmi kulonos ugymondva ilyen extrem off roadra. Ez nem is off road hanem "rock crawling" ( szikla maszas) ami egy egesz mas tema. A Wrangler Rubicon modelek gyarilag meg vannak epitve.....egyszoval, minden vastagabb es vaskosabb mint pld egy Sahara modelbe meg a pancel is. A Rubicon 15 ezer dollarral dragabb mint egy Sahara, habar latszatra mindketto egyforma. Aki egy Wrangler Sahara-t vesz annak vagy 15 ezerbe kerul, hogy megepitse ugy, hogy olyan legyen mint egy szeria, gyari Rubicon.
Ezek pld. teljesen szeria autok, teljesen. Nem annyira extrem a terep de ha rajuk dobsz egy liftet es egy nagyobb gumit, ugyanott vannak.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #6106 Dátum: 2017. Március 18. - 10:03:14 » |
|
Ez terepjáró.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #6107 Dátum: 2017. Március 18. - 10:38:48 » |
|
............ A Rubicon 15 ezer dollarral dragabb mint egy Sahara, habar latszatra mindketto egyforma. Aki egy Wrangler Sahara-t vesz annak vagy 15 ezerbe kerul, hogy megepitse ugy, hogy olyan legyen mint egy szeria, gyari Rubicon. ..........
........ igen, itthon meg a vadászok nagy része 5 és 10 ezer dollárból akarja megúszni az EGÉSZ terepjáró projektet..... Nnnna, ezért mondtam, hogy ennek úgy ahogy van semmi értelme..... Talán Abonyi kérdésére nem lenne hülyeség válaszolni... Mi a fenére kell a terepjáró??? Utána jön, hogy mennyiből, és mik az egyéb elvárások... méret, pakolás, vontatás, országút, fentartási költségek...stb. Vagy csak pöcshosszabbítunk, hogy ki sarazza össze hamarabb a kocsi tetejét fél kilós sárkulákkal, vagy ki megy el jobban egy nagy büdös dzsondééér traktor nyomában, vagy ki mássza meg azt a sziklát, amit egyébként simán ki is lehetne kerülni.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #6108 Dátum: 2017. Március 18. - 12:00:10 » |
|
Akkor lássuk konkrétabban. Leginkább egyedül bóklászok,főleg terepre kell. Nem kell nagy autó. Rövid tengelytáv, három ajtó elegendő. Emelt kaszni, nagyobb kerekek, megerősített futómű. A nagybüdös traktor nyomában is elmenjen., árkon bokron is. Nem kell sziklamászásra vagy babodi dagonyázásra. Országon belül minden körülmények között elvigyen A-ból B-be, főúton. Nem kedvelem az autópályát.Legyen rajta csörlő, tetőcsomagtartó. Hosszabítonak sem kell, elég hosszú így is.Nem kell dízelmotor, benzines legyen max. 3 literes. Vontatásra esetenként alkalmas legyen. A lakókocsit vagy motorcsónakot nem ezzel húzatnám le az Adriára. Fenntartás, egy ilyen gépre mindig többet kell költeni mint egy átlag autóra, de ez így is van rendjén, de azért az alsóneműmet ne kelljen rákölteni, ára? kb.4 gurigába beleférjen. Valami ilyesmi: http://www.auszookers.com/forum/viewtopic.php?t=46268&p=821908
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #6109 Dátum: 2017. Március 18. - 12:17:38 » |
|
Akkor lássuk konkrétabban. Leginkább egyedül bóklászok,főleg terepre kell. Nem kell nagy autó. Rövid tengelytáv, három ajtó elegendő. Emelt kaszni, nagyobb kerekek, megerősített futómű. A nagybüdös traktor nyomában is elmenjen., árkon bokron is. Nem kell sziklamászásra vagy babodi dagonyázásra. Országon belül minden körülmények között elvigyen A-ból B-be, főúton. Nem kedvelem az autópályát.Legyen rajta csörlő, tetőcsomagtartó. Hosszabítonak sem kell, elég hosszú így is.Nem kell dízelmotor, benzines legyen max. 3 literes. Vontatásra esetenként alkalmas legyen. A lakókocsit vagy motorcsónakot nem ezzel húzatnám le az Adriára. Fenntartás, egy ilyen gépre mindig többet kell költeni mint egy átlag autóra, de ez így is van rendjén, de azért az alsóneműmet ne kelljen rákölteni, ára? kb.4 gurigába beleférjen. Valami ilyesmi: http://www.auszookers.com/forum/viewtopic.php?t=46268&p=821908Az előbbi TLC van 2,4-es benzinmotorral. Ennél jobbat nem fogsz találni...de ez is fennakadhat. Főleg egy "nagybüdös traktor nyomában".
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #6111 Dátum: 2017. Március 18. - 12:26:40 » |
|
Még a végén TLC hívőt csináltok belőlem, de sajna diesel hívő nem leszek. Egy ilyen korú autóhoz milyen az alkatrész ellátás, nem csak konkrétan a linken szereplőre gondolok?
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #6112 Dátum: 2017. Március 18. - 12:30:12 » |
|
Onnan te ne vegyél autót. Az egész falut Nepperfalvának csúfolják. Elkezdték anno a rokikocsikkal a nyolcvanas évek végén ( Ritmo, Regata, Uno) akkoriban még Fiatfalva volt a nevük. Aztán változtak az idők és az autók,de a szakma öröklődött apáról, fiúra.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Abonyi
Vendég
|
|
« Új üzenet #6113 Dátum: 2017. Március 18. - 12:52:56 » |
|
Akkor lássuk konkrétabban. Leginkább egyedül bóklászok,főleg terepre kell. Nem kell nagy autó. Rövid tengelytáv, három ajtó elegendő. Emelt kaszni, nagyobb kerekek, megerősített futómű. A nagybüdös traktor nyomában is elmenjen., árkon bokron is. Nem kell sziklamászásra vagy babodi dagonyázásra. Országon belül minden körülmények között elvigyen A-ból B-be, főúton. Nem kedvelem az autópályát.Legyen rajta csörlő, tetőcsomagtartó. Hosszabítonak sem kell, elég hosszú így is.Nem kell dízelmotor, benzines legyen max. 3 literes. Vontatásra esetenként alkalmas legyen. A lakókocsit vagy motorcsónakot nem ezzel húzatnám le az Adriára. Fenntartás, egy ilyen gépre mindig többet kell költeni mint egy átlag autóra, de ez így is van rendjén, de azért az alsóneműmet ne kelljen rákölteni, ára? kb.4 gurigába beleférjen. Valami ilyesmi: http://www.auszookers.com/forum/viewtopic.php?t=46268&p=8219084 millióból egy nagyon jó terepjárót tudok neked építeni. A gond egyedül a motorválasztékkal lesz! Ha nem probléma, hogy 3 liter fölé megyünk, max 3.5 -ig , akkor már az is megoldódott!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #6114 Dátum: 2017. Március 18. - 13:33:31 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #6116 Dátum: 2017. Március 18. - 14:41:30 » |
|
Ez nagyon jól néz ki, a homokföldi tuning után kifejezetten jól mutatna rajta egy "sandlander" feliratú 20 lityis újramázolt használt marmonkanna, mert kb. ennyit kapnál homokföldén egy gurigás tuning gyanánt, esetleg valamelyik nagymenő párizsdakaros segédszerelő még monogrammozná grátisz ennyiért..... Ott mindenkinek minden mozdulata aranyat ér...... annyiért is számolják. Drága Arany Barátom! De akkor mégis hova, kihez lehet fordulni bizalommal, efféle esetekben? Te is igazán összefoglalhatnád az elvárásaidat, én szivesen olvasnám. P.S: A fentebb leírtakat olvasva jogos a kérdés, hogy mi a fenét akarok én az amarokkal meg társaival? Nos a preferenciák nem kőbe vésettek.
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #6117 Dátum: 2017. Március 18. - 14:44:45 » |
|
4 millióból egy nagyon jó terepjárót tudok neked építeni. A gond egyedül a motorválasztékkal lesz! Ha nem probléma, hogy 3 liter fölé megyünk, max 3.5 -ig , akkor már az is megoldódott!
A motorméret azért kőbevésett, nagyon-nagyon maximum. Ennél nagyobb fenntartása, itatása már fehérnemű gondokat okozna.
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6118 Dátum: 2017. Március 18. - 15:54:25 » |
|
A motorméret azért kőbevésett, nagyon-nagyon maximum. Ennél nagyobb fenntartása, itatása már fehérnemű gondokat okozna.
A Jeep Wranglerek 3.6 L benzin motorokkal jonnek gyarilag. Itt nincs dizel. ( 2018 -ba jon a 3 L. Turbo Dizel a Wranglerekbe.....amit senki nem fog venni ugyanaz ami jelenleg a Grand Cherokee -be van) ....ez mindharom 2.5" emeles, 35" gumikkal. Itt a legnepszerubb kombinacio. Gyarilag is rendelheted direkt mar igy. Ennel tobb nem is kell mindennapi autonak.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6119 Dátum: 2017. Március 18. - 16:20:48 » |
|
Balkobatya, a videodon a Land Cruiser- en es a Patrol- on 2 inches lift van (ARB utana epitett difizarral) es oskovuletek tehat nem fejtik oket annyira valoszinu. A Jeep - ek meg ujjak es szeriak, lift nelkul. Almat, almaval.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
|