Gondolom azóta már a JJ is tudja. Csak érdekességként raktam fel, hogy mennyire befolyásoló tényező a tv nyilvánossága és mennyire meghatározza a marketing az életünket.
A részeg autóShtol/ ról szóló hírekben is kiemelve szerepel minden egyes alkalommal, hogy az X faktor műsorvezetője lett volna. Eddig fogalma sem volt egy csomó embernek, hogy ez mi a retek,most már várni fogják- Tudod ez az a műsor ahonnan..... Subarunál dolgozó ismerős mondja, hogy már így keresik a Forestert is... amelyikben túlélte a karambolt az a részeg színész.....
Ugyan ez volt a választások éjszakáján. Az egyik hárombetűs párt rendezvénye egy Instant nevű kocsmában ért véget. A kocsma neve minden híradásban szerepelt, azóta nincs olyan ismerős aki ha felugrik a Nagyfaluba ne akarná megnézni.
Amikor Simon Tibor focistát ( másodállású gengsztert) agyonverték minden híradásban így szerepelt ...Mammut bevásárlóközpontnál lévő „Caffe Allure” bárban..... azóta is jól megy nekik a bolt.
Hogy ne legyen teljesen off. Tóni bácsi esete ehhez képest még elég szolidnak is mondható.
Marketing ismeret kezdőknek:
A marketing típusai:
1. Egy bulin meglátsz egy gyönyörű nőt. Odamész hozzá és egyszerűen azt mondod neki: “ Fantasztikus vagyok az ágyban.” Ez a direkt marketing.
2. Egy bulin vagytok a haverjaiddal és meglátsz egy gyönyörű nőt. Az egyik haverod odamegy hozzá és azt mondja neki - miközben rád mutat - “ Ő nagyon jó az ágyban.” Ez a hirdetés.
3. Egy bulin vagy, és meglátsz egy gyönyörű nőt. Odamész hozzá, elkéred a telefonszámát, majd másnap felhívod és azt mondod neki: “ Hello, én fantasztikus vagyok az ágyban. “ Ez a telemarketing.
4. Egy bulin vagy, mikor meglátsz egy gyönyörű nőt. Megigazítod a nyakkendőd, odamész hozzá, beszélgetni kezdtek. Meghívod egy italra, kinyitod az ajtót neki, ha valamit elejt, te felveszed. Hazaviszed kocsival, és azt mondod neki “ Egyébként fantasztikus vagyok az ágyban.” Ez a PR.
5. Egy bulin vagy, meglátsz egy gyönyörű nőt, amint éppen feléd tart. Mikor odaér hozzád, azt mondja “ Úgy hallottam, jó vagy az ágyban.” Ez a márkaismeret.