Nézd, egyrészt '90 óta a szétgyalázott oktatásnak hála rohamosan hülyül a nép, másrészt a mai autók felépítése, elektromos rendszere már nem olyan egyszerű, hogy az átlagember átlássa, na ha ehhez a kettőhöz hozzáveszed a "csodavárást" mint sokak számára egyetlen opciót a kiút megtalálására, nem meglepő, hogy beveszik ezt a maszlagot.
Én még hozzátettem volna a reklámhoz, hogy bújkálva, inkognitóban kell árulnom mert az OPEC bérgyilkosokat küldött utánam, annyira rontom az üzletüket...
Ez így van.
Kb a kilencvenes évek elején volt egy cég,ami autó ajtóra matricázott reklám lehetőséggel állt elő.Én még suttyó siheder voltam,de egy rokonom a zsiguli ajtót szépen beterítette vele,mert havi 8'000-12'000 Ft ígértek érte csak kocsikázzon amikor kedve tartja stb-stb.Gondolom ismerős a sztori, Il-Ferro kicsibe.Persze elő regisztráció 12'000 Ft, aztán néhány hónap múlva zsiguli át fényezés,mert pénz nuku,a matrica meg a gittig lehúzta a fényezést(jó kis neolux).Mivel apámék akkor nyitottak egy kisboltot kényszervállalkozás miatt,mi már akkor mondtuk neki ez nem életszerű ,hogy valaki akár több autóra,vagy akár egyre is rátetesse magát reklámozni ,mikor a kocsi akárhol is lefuthatja a megadott kilométert,akár az ország másig végén is egy kirándulás alkalmával.Arról nem beszélve hogy gondolom a cégnek is ki kell fizetni a matricást,keresni akar az üzleten stb.
A legérdekesebb ebben az,hogy nem kevés ilyen autót láttam akkoriban(szinte gyerek voltam!),és mégis mikor bejött az ILL-Ferro lehetőség "ÚJRA",akárkinek elregéltem ezt senki nem emlékezett erre,pedig még nem volt 20 éve sem!!!
Na azóta szent meggyőződésem, hogy majd a mi gyerekeink korosztályát is át fogja b...ni valaki kb 15-20 év múlva ugyanezzel.Na persze nem mindenkit,de nem kevés károsult lesz akkor sem.