Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 798722 alkalommal)
vegeza
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3062



« Új üzenet #7050 Dátum: 2019. Január 18. - 22:40:31 »

Hamar meleg az ülésfűtése.  Ördög
1.5 dci, 2018 augusztusi. Egész kényelmes, egész ügyes, elöl szép, hátul ronda, alapvetően szeretem.
Mire vagy kíváncsi?
 Emelem
Igazából csak arra, hogy nem extrém terepen, köztes gumikka használható-e vadászatra?
Meg hogy az a tapasztalatok alapján, mennyire megbízható?
 Emelem
Naplózva

"Sors bona, nihil aliud"
Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül.....
A realista meg lőni!
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7051 Dátum: 2019. Január 19. - 06:52:37 »

Igazából csak arra, hogy nem extrém terepen, köztes gumikka használható-e vadászatra?
Meg hogy az a tapasztalatok alapján, mennyire megbízható?
 Emelem

Általában használtban is nem Ausztriai rozsdaboglya - eddig mindenhol elment utcai gumikkal is most kapott BFG  KO 2 -t azzal főleg .  Hasmagasság kb mint Suzuki , Pinnin stb.  Én még olyan helyre nem mentem vele mint amilyenben személyesen láttam de az meggyőző volt .  Igen  Állandóan automata helyzetben van aki használ ilyet ezt is ajánlotta . Ebben a helyzetben a zasszony se baxa el a terepezést havas autózást .  Ördög  na meg én se.  Ördög   1,6 benzines  fogyasztás 8-10 között . Mi az hogy hátulról ronda ?  Rííí    Pont az a része a legszebb . Meg egyébként is emlékeim szerint hátulról minden nő is szép .   Röhög       Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16605



« Új üzenet #7052 Dátum: 2019. Január 19. - 09:41:28 »

Általában használtban is nem Ausztriai rozsdaboglya -
Nem, ezek már újan román rozsdaboglyák...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
hahnbarna
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



WWW
« Új üzenet #7053 Dátum: 2019. Január 19. - 11:57:32 »

Mi az hogy hátulról ronda ?  Rííí    Pont az a része a legszebb .

Szubjektív. Neked az előző generációs van, az szerintem sem csúnya. De az új...  Nem szól szám Vigyorog

Igazából csak arra, hogy nem extrém terepen, köztes gumikka használható-e vadászatra?
Meg hogy az a tapasztalatok alapján, mennyire megbízható?
 Emelem

Én úgy látom, hogy teljesen alkalmas rá. Gyárilag a kocka Vitaránál 1 centivel nagyobb a hasmagassága, ha jól emlékszem. A többi adottsága nem jobb, de nem számottevően rosszabb. Az összkerékhajtása szépen működik automatikus állásban is, de pl. a múlt heti, felül olvadt-alul fagyott dzsuvában stabilabb volt ha fixre kapcsoltam. Sima téli gumik vannak rajta.
Elégedett vagyok vele.

Abszolút nem vagyok franciateknyika-párti, de a benzines K4M és az 1.5 dízel is elég kiforrott motor, ezek nem különösebben problémásak, illetve ismert, megelőzhető vagy könnyen orvosolható típushibáik vannak. A daszteres fórumon sem sok bajról írogatnak a felhasználók.
Mióta megvan, 15 ezret tettem bele 5 hónap alatt, nem volt semmi esemény.

Érdekes autó amúgy.
Akinek van, használja (aztán vagy elmondja itt a véleményét, vagy nem).
Akinek nincs:
1.: Kíváncsi rá, mert nem ismeri.
2.: Fikázza, mert nem kíváncsi rá, de nem is ismeri.
3.: Fikázza, járt vele, nem jött be neki (egy ilyet tudok, azt hitte, új Discoveryt vesz 4 misiért. :Mosolyog)

Helyén kell kezelni. Nem zsírúj HZJ76, nem olyan terepen, nem akkora, és nem is annyiba kerül...

 Emelem
Naplózva

Üdv,
Barna
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7054 Dátum: 2019. Január 19. - 12:20:07 »



Én úgy látom, hogy teljesen alkalmas rá. Gyárilag a kocka Vitaránál 1 centivel nagyobb a hasmagassága, ha jól emlékszem. A többi adottsága nem jobb, de nem számottevően rosszabb. Az összkerékhajtása szépen működik automatikus állásban is,.......

Azért az sem mindegy,hogy az összkereket hajtóművel viszi át,vagy viszko játszik alatta?!
No,meg az osztómű hiánya sem előny terepi körülmények között. Ezek a Vitaránál azért alaptulajdonságok.
Naplózva
hahnbarna
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



WWW
« Új üzenet #7055 Dátum: 2019. Január 19. - 13:34:15 »

Azért az sem mindegy,hogy az összkereket hajtóművel viszi át,vagy viszko játszik alatta?!
No,meg az osztómű hiánya sem előny terepi körülmények között. Ezek a Vitaránál azért alaptulajdonságok.

 Igen Ez így van.
 Aki sokat megy kapcsolt összkerékkel, vagy nehéz terepen használja, futót húz sárban stb., annak ezek fontos paraméterek.

 Emelem
Naplózva

Üdv,
Barna
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16605



« Új üzenet #7056 Dátum: 2019. Január 19. - 18:19:59 »

Azért az sem mindegy,hogy az összkereket hajtóművel viszi át,vagy viszko játszik alatta?!
No,meg az osztómű hiánya sem előny terepi körülmények között. Ezek a Vitaránál azért alaptulajdonságok.
Meg az sem mindegy, a féltengelyek, a kitámasztók, a gömbfejek hogy vannak méretezve...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Stefi
Vendég
« Új üzenet #7057 Dátum: 2019. Január 20. - 10:52:47 »

Nem, ezek már újan román rozsdaboglyák...

Hát nem !  Én is úgy tartottam hogy nekem Daciám vagy Francia  Nem  autóm soha nem lesz .  Aztán a nagy kalkulálás és hosszas mérlegelés kérdezgetés után arra jutottam hogy ezek még nem túl öregek nem bizonytalan származásúak és egyáltalán nem rohadnak .   Gondolkodik   Volt szerencsém Suzukihoz és Nissanhoz is meg még lehetne sorolni nehány távol keleti márkát amik messziről hangosak a rajtuk csámcsogó rozsdától . Ha meg sikerül kifogni olyat amit az Osztrák stb hegyek között az isten tudja milyen anyaggal síkosságmentesített utakon használtak és már a gyári számot se lehet megtalálni akkor jön a szopás . És én jobban szeretek a szopott faxnak a boldogabbik felén állni .      Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16605



« Új üzenet #7058 Dátum: 2019. Január 20. - 11:15:42 »

Hát nem !  Én is úgy tartottam hogy nekem Daciám vagy Francia  Nem  autóm soha nem lesz .  Aztán a nagy kalkulálás és hosszas mérlegelés kérdezgetés után arra jutottam hogy ezek még nem túl öregek nem bizonytalan származásúak és egyáltalán nem rohadnak .   Gondolkodik   Volt szerencsém Suzukihoz és Nissanhoz is meg még lehetne sorolni nehány távol keleti márkát amik messziről hangosak a rajtuk csámcsogó rozsdától . Ha meg sikerül kifogni olyat amit az Osztrák stb hegyek között az isten tudja milyen anyaggal síkosságmentesített utakon használtak és már a gyári számot se lehet megtalálni akkor jön a szopás . És én jobban szeretek a szopott faxnak a boldogabbik felén állni .      Emelem
A már belinkelt fotó alapján ítélkeztem ami egy új példány aljáról készült.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7059 Dátum: 2019. Január 20. - 11:46:07 »

#42356
http://forum.index.hu/Article/showArticle?go=122991230&t=9001969
Naplózva
Gewehr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1406



« Új üzenet #7060 Dátum: 2019. Január 20. - 12:41:24 »

Igazából csak arra, hogy nem extrém terepen, köztes gumikka használható-e vadászatra?
Meg hogy az a tapasztalatok alapján, mennyire megbízható?
 Emelem

Szervusz Géza!

Ugyan sajátom nem volt soha, de vezettem párszor és át is nézegettem. Ebből kifolyólag soha nem is lesz nekem.

Nézd, valóban helyén kell kezelni: ez egy tesco gazdaságos suv és még véletlenül sem terepjáró!
Ha eszerint is tekintesz rá, szerintem nem lesz vele több bajod mint egy jóval drágább suvval. Sőt!

Normál utcai használatra esetleg földútra bizonyosan elégséges, utcai vagy maximum at-s gumikkal gyári méretű kerekekkel.
Ugyanis nincs terepjáró hajtáslánca, szörnyen alulméretezett minden alkatrésze (pontosabban utcára méretezett nem terepre), egyszóval ne akarjon rá senki 31-es simexeket, de normálisabb terepgumival is bizonyosan rövidül a futómű élettartama jelentősen.
Nekem egyébként ezeken kívül egyszerűen frusztráló volt a térelrendezés és szimplán utáltam vezetni. De ez ízlés kérdése, valakinek meg pont bejön.
Mindent összegezve, ezek figyelembe vételével szerintem el lehet vele vadászgatni nyugodtan. Csak tényleg helyén kell kezelni.
Naplózva

Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
zerge69
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190



« Új üzenet #7061 Dátum: 2019. Január 24. - 19:27:03 »

  Emelem
A hétvégén kicsit felnéztünk a Szokolya-Magyarkút közötti mezőre 



 Emelem
Naplózva
Lorka
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Koma


« Új üzenet #7062 Dátum: 2019. Január 25. - 07:17:42 »

2013-2015 között elég sokat használtam egy akkor ujonnan vett céges dustert. 5-10ekm ez nyomtam vele.
 Nagy baja volt hogy valami kis biszbasz benzines volt. Az még valahol az első generációs közt volt asszem.
Benzinesben szerintem nagyon ciki volt.
Fogyasztása valahol 11-12 közt volt alaphangon.
Max hatótáv 1 tankolással 350km volt. 120nál már olyan hangja volt hogy borzalom. A dieseljét dicsérték. A mi céges faszságunk volt benzinest venni.
A beltér az én túlméretes goblin alkatomra nem volt kényelmes. Meghát olyan puritán volt. Még a 30éves bajor alapcsomagos bimmer is fényévekkel jobb volt.
Viszont az igaz hogy normál nem LKT-val eső után felszabdalt úton tényleg nagyon stabilan megy, jeges csúszós úton is az automata nagyon jól korrigált. Biztos limitált a terepjáróvá történő átalakítása, de ha nem annyira rosszak a területen az utak akkor fájóan mondom ki (főleg egy Ro+Fr autóról) hogy lehet jobb vétel mint egy 20éves gázos niva.
 Emelem
Naplózva

Nem az a lényeg, hogy mire vadászik az ember hanem hogy kivel.
oceanwave
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1647



« Új üzenet #7063 Dátum: 2019. Február 06. - 11:19:55 »

Használatba vettem a CR-V-t. Hankook Dynapro gumikat terveztem venni rá, de erősen elbizonytalanodtam, hogy kell-e nekem ilyen erős gumi. Normál utcai téligumikkal tesztelgettem mit tud a területen. Elég rendesen fel vannak puhulva az utak, amit néhány helyen traktorral és pótkocsival is súlyosbítottak, néhol a belvíz is elérte már a csapákat. Ami nekem meglepő volt, hogy a gázosabb helyeken sem kellett igazából tiporni neki, ment szép csendesen. Felnőtt kora ellenére még mindig nagyon jó utazni benne, az úthibákat szinte teljesen elnyeli, a kilátás valami parádés és nagyon csendes, bár 110-nél többel nem nagyon hajtottam. A fogyasztása bőven 10L alatt van az én vezetési stílusommal. Jóbarátok leszünk, úgy érzem.
Naplózva

„Hallgass meg engem, édes jó Istenem!
Lám odaadtad angyaltársaimnak a jóságot, meg a szeretetet meg a békességet,
de ők bizony nem érnek velök semmit, amíg az emberek szíve zárva marad.
Add nekem az erdőket, és én majd megnyitom velök az emberek szívét!”
uzbence
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2149



« Új üzenet #7064 Dátum: 2019. Február 06. - 11:57:49 »

Használatba vettem a CR-V-t. Hankook Dynapro gumikat terveztem venni rá, de erősen elbizonytalanodtam, hogy kell-e nekem ilyen erős gumi. Normál utcai téligumikkal tesztelgettem mit tud a területen. Elég rendesen fel vannak puhulva az utak, amit néhány helyen traktorral és pótkocsival is súlyosbítottak, néhol a belvíz is elérte már a csapákat. Ami nekem meglepő volt, hogy a gázosabb helyeken sem kellett igazából tiporni neki, ment szép csendesen. Felnőtt kora ellenére még mindig nagyon jó utazni benne, az úthibákat szinte teljesen elnyeli, a kilátás valami parádés és nagyon csendes, bár 110-nél többel nem nagyon hajtottam. A fogyasztása bőven 10L alatt van az én vezetési stílusommal. Jóbarátok leszünk, úgy érzem.

 Igen Igen
Ne is nagyon rúgasd, tipord. Annak idején egy szakember elmondta nekem, miért nem érdemes az ilyen "terepjárókat" a viszkókuplung miatt gyepálni terepen, de felét akkor sem értettem, meg kb el is felejtettem...összesül vagy mi és a javítása horror, de majd ha fontos vmi szakember elmondja. Sok balesetmenteset vele!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: