Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6690 Dátum: 2018. Október 19. - 16:57:14 » |
|
Mark, az sem mindegy, a 4500 kilométeren hány szerviz van, aszfalton mész vagy a bozótban és a szervizben olyan képzett szerelő van aki már látott ilyen autót vagy az aboriginal varázsló fújja a didgeridoot javítás gyanánt... Egyébként télen a mínusz negyven fokban Te sem mész el Alaszkába, ne frenkizz itt nekünk... En persze hogy nem megyek, nem is mondtam hogy megyek csak " kemeny felhasznalasi teruletkent " emlitettem ami nem csak Ausztraliaba, elkepzelheto hanem itt is, vagy tortenetesen mondjuk Sziberiaba. Itt rengeteg olyan hely van ahol ki van teve a tabla hogy nincs lakott terulet, vagy benzinkut 300 km at, nem kell azert Alaszkaba vagy Ausztraliaba menjek. Es az ut murvas sok helyen Alaszka fele.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11260
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #6691 Dátum: 2018. Október 19. - 17:07:31 » |
|
Mert olyan kis beszari mocsári gyerek vagy... Nem baj,majd legközelebb is megyek előtted bekapcsolt fejlámpával az éjszakai leskelődésen,hogy nehogy te is félj esetleg a sötétben...
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
S.Zoli
|
|
« Új üzenet #6692 Dátum: 2018. Október 19. - 17:22:08 » |
|
A motorja miatt nem lehet "beíratni". A megbízható motor nem teljesíti az idióta környezetvédelmi normákat de ettől az autó még jó. Amúgy van rá megoldás, hogy agyonbasszák szegény motort és megfeleljen az előírásoknak de ehhez a darabszámhoz amit az európai piac felvenne, nem érdemes a toyotának a motort fejlesztgetni.
Meg a biztonsági előírásokat (pl. Gyalogosvédelem😂) sem teljesíti az afrikai Toyota. Azt hallom, hogy hamarosan indulhat a vadászat az átépített autókra, pl. 2000 után gyártott autón a fém lökhárító azonnali rendszám levételt jelent, a gyári síkból kiálló gumi is. A tulajnak kell majd igazolni a TÜV papírt az emelésre is, ezt azért néhány gyártó legalább tudja. Valami EU-s akció is lesz a témában.... Sűrűbb lesz vizsgán az ellenőrzés terepjáróknál (nem viheted el addig az autót amíg ki nem ér a hatóság). Én nézegettem, próbálgattam is ezeket a Toyotakat, vezettem itthon Toyota alkatrészekkel turbósítottat is. Túrázni biztosan az egyik legjobb választás, nyugis, megbízható autók. A Wrangler egyik hibája a kisebb hatótáv, ezek Toyoták 1000km felett elmennek egy tankkal! Viszont -40 fokban egy dízel se jó, néhány éve komoly mínuszokban Kazahsztánban 1 dízel autó volt, pont a magyar követség Pajeroja, rajtuk röhögött mindenki, egész éjszaka kerregett a dízel, nem volt szabad leállítani! Amúgy azt tapasztaltam, hogy a dízel fogyasztása kevésbé ugrik meg terepen, pl Romániában tavaly ez komoly probléma volt... A Samut kár összehasonlítani a Wranglerrel, napi használatban nagy a különbség! Én nagyon szeretem a Suzukikat, ha a Samu, nem borult volna fel még mindíg meglenne (100Le motor, egyedi futómű, profi űlések, Hella fények, stb), de a Wrangler az komolyabb, erősebb, kényelmesebb és lássuk be a vadászat nem tereprally vagy Somogybabod. Amerikában igénytelenebb benzinnel és olajjal járnak a amcsi autók, egy európai piacos, precíz japán modell valószínüleg nem bírná. 2 hete vadászgattunk egy új FJ -vel, nagyon buli autó, engem meggyőzött!
|
|
|
Naplózva
|
🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6693 Dátum: 2018. Október 19. - 17:24:17 » |
|
Megbizhatosag 9.7. Nem rossz mi ? Es a tobbi szamok sem rosszak... Csaba ha tudom, hogy hasznalsz, hasznaltal 5 ajtis Unlimited Wranglert nap mint nap, akkor adnek a velemenyedre de maskulonben olyan baszogatas, provokalo, mocskolodok a hozzaszolasaid. Az 5 ajtosok nagyon jok orszaguton maskulonben a a kerektavuk hosszabb mint a G Merciknek....tudom, ezt is tudtad ?
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #6694 Dátum: 2018. Október 19. - 17:58:04 » |
|
En persze hogy nem megyek, nem is mondtam hogy megyek csak " kemeny felhasznalasi teruletkent " emlitettem ami nem csak Ausztraliaba, elkepzelheto hanem itt is, vagy tortenetesen mondjuk Sziberiaba. Itt rengeteg olyan hely van ahol ki van teve a tabla hogy nincs lakott terulet, vagy benzinkut 300 km at, nem kell azert Alaszkaba vagy Ausztraliaba menjek. Es az ut murvas sok helyen Alaszka fele.
Már ne is haragúdj de akkor miért így fogalmazol? "Tolem Alaska pl. 4500 km eleg kemeny ut telen - 40 fokba es LC70 nelkul is elvagyunk." Ez erős megtévesztés.
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6695 Dátum: 2018. Október 19. - 18:09:13 » |
|
Zoli, en nagyon jol ismerem az FJ Cruisert ket baratomnak is az van. Hajtottam is oket gyakran. Egy dolog ami kicsit zavaro az a hatrafele oldalra valo kilatas sav valtasnal varosba. A hatso sarok falak (rear pillars) nagyon akadalyozok ebben, de ettol eltekintve ez magaba nem tantoritana vissza a megvasarlastol. Kar hogy megszunt a gyartasuk. Nem ment jol az eladasuk azert. A 4Runnert jobban veszik, ugyanazt tudja mint az FJ Cruiser es nagyobb. Nagyon is igazad van a dizeleket illetoen. A hideget nem szeretik. Itt voltak gondok veluk mikor -20 -30 fokokba jeghorgaszunk es kint allnak 8 orakat. Minden oraba be kellet inditani oket kulonben a nap vegen nem indultak....ami nem egy kellemes erzes estefele -25 fokba bent egy befagyott tavon 10 km a parttol. Azt tudod hogy olyan forro melegites mint egy Unlimited Wranglerbe nem sok autonak van, ha letezik egyaltalan, es pillanatok alatt forro levegot fuj. Ilyet meg egy autoba sem ereztem. De hat igen....en istenitem a Jeepeket es elfogult vagyok....azt allitjak itt rolam, hiaba irok tenyeket...
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6696 Dátum: 2018. Október 19. - 18:15:40 » |
|
Már ne is haragúdj de akkor miért így fogalmazol? "Tolem Alaska pl. 4500 km eleg kemeny ut telen - 40 fokba es LC70 nelkul is elvagyunk." Ez erős megtévesztés.
Bocs akkor. De viszont 1200 kilometreket gyakran vezettem -30 fokba es izolalt helyeken. Ez Kanada itt tobb az izolalt, mint a "civilizalt"
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6697 Dátum: 2018. Október 19. - 18:30:41 » |
|
Te Csaba (Harka) ebbol az egesz diszkurzusonkbol csak ennyi maradjon meg a fejedbe ami az Unlimited Rubicon Wranglert illeti. ..........."GEP EZ NEM HIMES TOJAS" ......a Totalcar-bol idezve. Ebbe minden benne van, meg en az "istenitojuk" sem tudtam volna jobban osszefoglalni... Szia, nincs harag. Elvegre mindenki azt hajt amit megengedhet a valasztekbol, es az igenyeinek valahogyan megfeleljen.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #6698 Dátum: 2018. Október 19. - 18:37:45 » |
|
Csaba ha tudom, hogy hasznalsz, hasznaltal 5 ajtis Unlimited Wranglert nap mint nap, akkor adnek a velemenyedre de maskulonben olyan baszogatas, provokalo, mocskolodok a hozzaszolasaid. Az 5 ajtosok nagyon jok orszaguton maskulonben a a kerektavuk hosszabb mint a G Merciknek....tudom, ezt is tudtad ?
Nem használtam nap mint nap csak, kipróbáltam de ez ebben az esetben nem is releváns, mivel nem a jeep-el volt bajom főként. A mocskolódást visszautasítom, a provokációt, baszogatást elismerem. De csak azért mert irritált hogy állítottál valamit, azt hogy nincs más merevhidas a piacon csak a Wrangler. Ez nem így van. Tévedtél. Nem ismerted el, még akkor sem amikor bebizonyítottuk, hogy van. Ennyi. Ha megbántottalak akkor most mégegyszer elnézést kérek, persze természetesen szándékos volt, mert felidegesítettél Senki nem vonta kétségbe, hogy a Wrangler jó terepjáró képességekkel rendelkezik. De nem egyedűlálló az univerzumban. Az meg hogy hosszabb a tengelytáv mint egy G-nek, az nemigazán válik az előnyére terepen. (Én rövidet vezettem) De gondolom, neked mint nagy offroadernak, ezt nem kell elmagyaráznom
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #6699 Dátum: 2018. Október 19. - 18:40:49 » |
|
Te Csaba (Harka) ebbol az egesz diszkurzusonkbol csak ennyi maradjon meg a fejedbe ami az Unlimited Rubicon Wranglert illeti. ..........."GEP EZ NEM HIMES TOJAS" ......a Totalcar-bol idezve. Ebbe minden benne van, meg en az "istenitojuk" sem tudtam volna jobban osszefoglalni... Szia, nincs harag. Elvegre mindenki azt hajt amit megengedhet a valasztekbol, es az igenyeinek valahogyan megfeleljen. Bennem nincs harag, csak kicsit túlreagáltam. ha megbántottalak Amúgy jó Csókának tartalak, nincs veled bajom. Legyen béke.
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16606
|
|
« Új üzenet #6700 Dátum: 2018. Október 19. - 18:47:11 » |
|
Nem baj,majd legközelebb is megyek előtted bekapcsolt fejlámpával az éjszakai leskelődésen,hogy nehogy te is félj esetleg a sötétben... Legalább tudom majd, hová üssek a furkósbottal...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #6701 Dátum: 2018. Október 19. - 19:27:49 » |
|
A mocskolódást visszautasítom, a provokációt, baszogatást elismerem. De csak azért mert irritált hogy állítottál valamit, a zt hogy nincs más merevhidas a piacon csak a Wrangler. Ez nem így van. Tévedtél. Nem ismerted el, még akkor sem amikor bebizonyítottuk, hogy van. Ennyi. Ha megbántottalak akkor most mégegyszer elnézést kérek, persze természetesen szándékos volt, mert felidegesítettél Senki nem vonta kétségbe, hogy a Wrangler jó terepjáró képességekkel rendelkezik. De nem egyedűlálló az univerzumban. Az meg hogy hosszabb a tengelytáv mint egy G-nek, az nemigazán válik az előnyére terepen. (Én rövidet vezettem) De gondolom, neked mint nagy offroadernak, ezt nem kell elmagyaráznom Ezt a hsz nem lattam csak utana. En tudom, hogy van merevhidas terepjaro habar a valasztek egyre kevesebb vagyis kihalo felbe van velemenyem szerint. Es erre probaltam ramutatni es nem Jeepet isteniteni. Az bennunket edeskeveset melegit ha Del Afrikaba, vagy Australiaba szalitanak csak merevhidas LC 70 vagy hasonlo terepjarot. Mit erunk mi azzal? Ti ezutan Iveco-kat vagy Jimny- t vesztek ha ujabb terepjarokat akartok. Ertem Kevessel hoszabb a Wrangler mint a GWagen elhanyagolhato terepen.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
S.Zoli
|
|
« Új üzenet #6702 Dátum: 2018. Október 19. - 20:09:54 » |
|
Ezt a hsz nem lattam csak utana. En tudom, hogy van merevhidas terepjaro habar a valasztek egyre kevesebb vagyis kihalo felbe van velemenyem szerint. Es erre probaltam ramutatni es nem Jeepet isteniteni. Az bennunket edeskeveset melegit ha Del Afrikaba, vagy Australiaba szalitanak csak merevhidas LC 70 vagy hasonlo terepjarot. Mit erunk mi azzal? Ti ezutan Iveco-kat vagy Jimny- t vesztek ha ujabb terepjarokat akartok. Ertem Kevessel hoszabb a Wrangler mint a GWagen elhanyagolhato terepen.
A hosszú Wrangler a nálunk is divatos japán platós terepjárókhoz képest sokkal kezesebb, jobban fordul, kevésbé billeg, csatolok képet amin látszanak az arányok A G Merci angol ellenfele volt a Range Rover P38, persze az idő a G-nek dolgozott😂 Én nagyon szeretem a régebbi Range Rovereket, illetve Land Rover Disco-kat, igen komoly terepjárók. Itt pedig jól látszanak a méretek, a Toyota volt ENSZ szolgálati autó. A Grand Vitara (2.4 benzin) az enyém volt, sok évig jól szolgált!
|
|
|
Naplózva
|
🦆🐗🐺🦁🐘🐐🐏🐇
|
|
|
Bwana
|
|
« Új üzenet #6703 Dátum: 2018. Október 19. - 23:50:15 » |
|
Én nem értem mit vagytok úgy felakadva a merev tengelyen. Egy valamire való terepjáróban PORTÁLHÍD van és passz!
|
|
|
Naplózva
|
Mint azt bölcs elmeprofeszorom mondogatta: "Ne siesd el a gyógyítást, néha jó a hülye a háznál"!
Minden este bánva bánják, Hogy e vadat mér' kivánják, Mért is űzik egyre, nyomba, Tévelyítő bús vadonba.
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16606
|
|
« Új üzenet #6704 Dátum: 2018. Október 20. - 03:43:15 » |
|
A hosszú Wrangler a nálunk is divatos japán platós terepjárókhoz képest sokkal kezesebb, jobban fordul, kevésbé billeg, csatolok képet amin látszanak az arányok Almát a körtével... Egy platós kisteherautót egy kisebb szedán méretű terepjáróval... A G Merci angol ellenfele volt a Range Rover P38, persze az idő a G-nek dolgozott😂 Én nagyon szeretem a régebbi Range Rovereket, illetve Land Rover Disco-kat, igen komoly terepjárók.
Amíg nem kell szerelni, addig jó Rover. Csak sajnos kell. Nem tett jót nekik, hogy Európa leglinkebb ám legnagyszájúbb gyári munkásai szerelték össze őket.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|