RWS
|
|
« Új üzenet #780 Dátum: 2010. Január 26. - 15:25:49 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #781 Dátum: 2010. Január 26. - 15:26:35 » |
|
Én úgy tudom, hogy van valamiféle...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #783 Dátum: 2010. Január 26. - 15:33:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Urr Antal
Vendég
|
|
« Új üzenet #784 Dátum: 2010. Január 26. - 15:34:39 » |
|
Zolikám! Ha három kerekét lecsavarozom még akkor is lehagyom a hosszú szerelvényedet! Különben is, amíg nem csúsznak meg a lamellák, addig diffizár! Különben is, most már hagyjál békében, elég infót szolgálattál a mai napon...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RWS
|
|
« Új üzenet #785 Dátum: 2010. Január 26. - 15:35:37 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #786 Dátum: 2010. Január 26. - 15:41:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
Harka Csaba
|
|
« Új üzenet #787 Dátum: 2010. Január 26. - 16:36:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Jó szelet!
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #788 Dátum: 2010. Január 27. - 08:16:04 » |
|
A cégünk vett egy rövid, 170 pacis Massifot kipróbálásra, tesztelésre (ugyanis eddig kizátólag hiluxaink voltak, de az újak nagyon gyengék, széthullanak)! Sajnos én még nem próbáltam ki az Iveco-t, de akikkel beszéltem, azoknak nagyon meggyőző volt. Erős, masszív, jobb helyeken elmegy mint a hilux. Sajnos van egy konstrukciós hibája, amire a gyár se tudott semmit mondani. Hátramenetbe kapcsolva elkezd rezonálni az egész autó. Azt mondta a forgalmazó, hogy nem tudnak vele mit csinálni! Más hibája eddig még nem jött elő, bár még csak fél éves a járgány. Úgy tudom, hogy a spanyolok építettek a Defender alvázára, alapjára egy katonai terepjárót, ami külsőleg is hasonlít rá és ennek a terveit vagy licenszét vagy valamilyét vette meg/át az Iveco és lett a Massif. Sajnos az ára ugyanott mozog mint a Defenderé!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #789 Dátum: 2010. Január 27. - 08:57:32 » |
|
A cégünk vett egy rövid, 170 pacis Massifot kipróbálásra, tesztelésre (ugyanis eddig kizátólag hiluxaink voltak, de az újak nagyon gyengék, széthullanak)! Sajnos én még nem próbáltam ki az Iveco-t, de akikkel beszéltem, azoknak nagyon meggyőző volt. Erős, masszív, jobb helyeken elmegy mint a hilux. Sajnos van egy konstrukciós hibája, amire a gyár se tudott semmit mondani. Hátramenetbe kapcsolva elkezd rezonálni az egész autó. Azt mondta a forgalmazó, hogy nem tudnak vele mit csinálni! Más hibája eddig még nem jött elő, bár még csak fél éves a járgány. Úgy tudom, hogy a spanyolok építettek a Defender alvázára, alapjára egy katonai terepjárót, ami külsőleg is hasonlít rá és ennek a terveit vagy licenszét vagy valamilyét vette meg/át az Iveco és lett a Massif. Sajnos az ára ugyanott mozog mint a Defenderé! Valami tesztben azt olvastam, hogy javarészt standard iveco alkatrészekből épült, ezért nem gond az alkatrészutánpótlás.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #790 Dátum: 2010. Január 27. - 09:37:39 » |
|
Valami tesztben azt olvastam, hogy javarészt standard iveco alkatrészekből épült, ezért nem gond az alkatrészutánpótlás.
Azt biztosra tudom, hogy a motorja a Daily-é, amik már jó ideje futkosnak az utakon nagy megelégedésére! Egy időben vezettem többször Daily-t, üresen 140-ig nagyon veszettül megy, és megpakolva is egész mozgékony tud maradni!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #791 Dátum: 2010. Január 27. - 10:01:26 » |
|
Mondjuk irkálnak róla sok-sok butaságot... Az egyik oldalon azt írják, hogy alapból elsőkerékhajtásos(ami meglepő lenne), a másikon azt, hogy elől szabadonfutós agyak vannak(ez a valószínűbb)...aztán írnak olyat, hogy a fiat campagnola polgári változata(ez is rizsa), meg olyat is, hogy a Santana (defi licensz alapján gyártott spanyol terepjáró) "ivecosítva"...egyébként ez az utóbbi az igazság... Pécsett árulnak egyet de az ár nincs megadva, majd ha arra járok, ránézek... Persze gond lehet, hogy egyetlen szerelő sem látott még ilyet, ha gebasz van, nem lesz könnyű helyzet.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Taser
|
|
« Új üzenet #792 Dátum: 2010. Január 29. - 14:19:55 » |
|
Kicsi csaptunk már Mauritánában jár. ( sz@rik bele a szervezők okoskodásába) Annyira nagy a terror veszély arrafelé, hogy eddig két transz Szahara túraverseny ment el mellettük, és az utakon állandóan a francia nyugdíjasok lakóautóit kell kerülgetniük.
|
|
|
Naplózva
|
A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem. Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
|
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #794 Dátum: 2010. Február 04. - 14:15:45 » |
|
Végre egy jónak tűnő (ugyanaz a méret, ugyanazon az autón) összahsonlító teszt, még ha hiányzik is egyik-másik márka! Kíváncsi lennék hol lenne a sorban a BF Goodrich új MT gumija, vagy neadjisten egy pápai fenyőmintás! El tudnék képzelni egy olyan tesztet is, ahol az autó és gumi márkája, típusa ugyanaz, ellenben a különböző méreteket hasnolítanák össze hóban, sárban, aszfalton!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
|