Oldalak: 1 ... 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792657 alkalommal)
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #7380 Dátum: 2020. Július 31. - 10:33:04 »

Suzuki Grand Vitara 2,4 benzines,5 ajtós,automata,169 LE.
Naplózva
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #7381 Dátum: 2020. Július 31. - 17:34:29 »

Szia! Ha rám hallgatsz, nagyon gyorsan elfelejted a boxer forestert.  Nagyon nem ajánlott kategória, pont a motor miatt. Olvass utána.  Én is nézegettem őket egy időben, de 2 autószerelő barátom hálistennek megállított.


A diesel boxer, de nem a benzines. A benzines az örökös, mint a nyomorúság.
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Tomek
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1497



« Új üzenet #7382 Dátum: 2020. Július 31. - 17:39:55 »

Szerintem nem. A dízel sokkal hatékonyabb.

 Emelem

Köszi!
Megbízhatósága milyen? Alkatrészellátottság? Vezérlés csere mennyibe fájhat nála? Elvileg a Maverick kompatibilis a Terrano 2-vel...
Naplózva

"... nem is a lövés a vadászat. A puska elsütése csak kicsengése, emberállati kiélése a vadászatnak.
Mert a vadászat - áhítat." (Gr. Sz.Zs.)
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7383 Dátum: 2020. Július 31. - 17:51:22 »

A diesel boxer, de nem a benzines. A benzines az örökös, mint a nyomorúság.
Nagyon sokat utána olvastam a Foresternek, és a benzinesekről nagyságrendekkel több a pozitív információ, mint bármilyen olajkályhás autóról,
a Subaru saját olajos boxerét is beleértve.
Köszönöm az infókat mindenkinek Emelem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Tony
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1569



« Új üzenet #7384 Dátum: 2020. Július 31. - 23:43:44 »

Köszi!
Megbízhatósága milyen? Alkatrészellátottság? Vezérlés csere mennyibe fájhat nála? Elvileg a Maverick kompatibilis a Terrano 2-vel...

A dízel fogaskerék vezérlésű... 2.4-esem nem volt, ismerős használt ilyet, meg volt vele, de szerintem gyengécske...
3.0 V6 Terrano I. em volt anno, mint a ZIL, brutális menetre és fogyasztásra... 16 alatt nem evett, autópálya 140 18-20 liter/100km, terep 20 felett
2.7 TD volt néhány, elég igénytelen jószág, a rozsdára kell figyelni, alváz legyen egészséges, kasznihoz ugyis hozzá kell nyúlni előbb utóbb... motor elnyűhetetlen, mostaniban is biztos van 650ezer...

 Emelem
Naplózva

"Az erdő az én templomom."
Harka Csaba
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1316



« Új üzenet #7385 Dátum: 2020. Augusztus 01. - 00:39:10 »

A diesel boxer, de nem a benzines. A benzines az örökös, mint a nyomorúság.

Igen én is  a dieselre gondoltam. Figyelmetlen voltam,  azt hittem arról beszélünk ,a benzinest nem tudom.
Naplózva

Jó szelet!
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7386 Dátum: 2020. Augusztus 01. - 10:51:47 »

Nagyon sokat utána olvastam a Foresternek, és a benzinesekről nagyságrendekkel több a pozitív információ, mint bármilyen olajkályhás autóról,
a Subaru saját olajos boxerét is beleértve.
Köszönöm az infókat mindenkinek Emelem
A subaru dízelje nem túl jól sikerült fejlesztés, kár volt erőltetni. Nem tudom, mekkora energiát öltek bele de a fő piacaikon nincs igazi jelentősége, valójában itt, európában szórakoznak vele.
Nekem nem foresterem van hanem egy öreg legacym, a 2.5-ös benzinmotorral. Ezt subarus ismerősöm szerint a 2.0-esből csinálták és kár volt mert elvékonyodott a hengerfal, kevesebb maradt az anyag.
Amíg egy subaru jó, addig nagyon jó. Kényelmes, a hajtáslánc miatt sínautós vezetés. Igazán akkor veszed észre amikor átülsz egy másik autóba aztán hirtelen sok lesz a tempó a kanyarban...
A szervíz cuccok nem drágák hozzá, de jobban jársz, ha viszed a régit a boltba mert simán mást adnak, belekeverednek a dologba. Ha valami komolyabb cucc kell bele, na az fejvakarós. Itthon vagy be sem tudják azonosítani, vagy nincs. Sok esetben ebay. Bár nekem jött gyári vízcső japánból, két hét alatt itt volt és nem egészen ötezer forintba került cakli-pakli.
A leginkább a szerelőkkel lesz problémád, nem ismerik, kísérleteznek rajta, szidják. Az igazán megbízható subaru szerelőket a nagyfaluba találod.
Szerencsére van egy elég aktív subaru közösség nálunk is, sokmindenben segítenek a fórumon, alkatrészek beazonosítása cikkszám alapján stb. Mivel viszonylag kicsi a motorválaszték, a youtube-on megtalálni a legtöbb javításról a kis videókat.
A boxer hátránya, hogy egy gyertya cseréhez fél órát bontasz majd ugyanannyi visszaépíteni mindent, ha hengerfejes lesz(az lesz), akkor sajnos motor ki.
Autószerelő cimborám szerint csak a furcsa emberek vesznek subarut. Olyanok, mint pl. én... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7387 Dátum: 2020. Augusztus 02. - 00:20:49 »

Autószerelő cimborám szerint csak a furcsa emberek vesznek subarut. Olyanok, mint pl. én... Ördög
Kössssz!
Igen, többen javasolták, hogy a 2012-ig gyártott 2.0 literes benzinest vegyem, mert ha nem taposom barom módon, akkor millió km-t tervezhetek vele.
Összességében egyre szimpatikusabb nekem ez a hatcsillagos járgány....ha ez a furcsa ember ismérve, hát legyen Ördög

Az ML-nél olyan fejetlen káosz van az alkatrészek körül, hogy ezután nekem sok újat nem tudnak már mutatni Stoel
Most ippeg kerékcsapágy kutatás van, de bontás nélkül, csak alváz kód alapján az egyik kereskedő 54 mm-es, a másik 53,5 mm-es csapágyat adna.
És mindegyik szerint hülye a másik Ördög
Az árakról meg ne is beszéljünk, mert felfordul a gyomrom.... 4 lengéscsillapító, kedvezményes aukción, germánoknál 980 ezer volt... Rííí de itthon kaptam rá 1,4 millás ajánlatot is Nyihi
De műszakira ki kellett cserélni, és nem akartam bizonytalan állapotú bontottakat venni min. 300-ért.
Mert a bontott cuccok ára is az egekben van.
Egy 250-300 ekm környékén esedékes kis motorfelújítás (6 injektor felújítás, turbó, pár szonda és jeladó, szíjak, + etwas apróságok) 1-1,5 misi,
sokkal tovább a váltót sem szabad hanyagolni (wandler felújítás, elektronika, szelepek) jó ha megáll 1 misinél.
Gondolkodtam egy előző w163-as sorozatú 270-es soros 5 hengeresen is, de nagyon nehéz olyant találni, ami nincs szarrá rohadva (a w164 már merített kasznis).
És nincs már hozzá gyári cucc, mindenki bontásból tákol, ezért annak is megy el az ára, lassan itt köt ki az összes jobbkormányos öreg ML, amiket behoznak 5-600-ért, aztán kiárulnak belőlük
Másfél-2 milliót,  és ráadásul kizárólag talján autót szabad megvenni, aminél ugyan rozsda csak elvetve van, de egy fényezéssel kell indítani, mert a Nap megette rajta a festést.

Egyre inkább húzok a japán felé Vigyorog

Vagy B terv, veszek lottót, aztán 30 milláért jöhet egy G Wagen Piál
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
táborilelkész
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3506



« Új üzenet #7388 Dátum: 2020. Augusztus 02. - 22:17:11 »

Kössssz!
Igen, többen javasolták, hogy a 2012-ig gyártott 2.0 literes benzinest vegyem, mert ha nem taposom barom módon, akkor millió km-t tervezhetek vele.
Összességében egyre szimpatikusabb nekem ez a hatcsillagos járgány....ha ez a furcsa ember ismérve, hát legyen Ördög

Az ML-nél olyan fejetlen káosz van az alkatrészek körül, hogy ezután nekem sok újat nem tudnak már mutatni Stoel
Most ippeg kerékcsapágy kutatás van, de bontás nélkül, csak alváz kód alapján az egyik kereskedő 54 mm-es, a másik 53,5 mm-es csapágyat adna.
És mindegyik szerint hülye a másik Ördög
Az árakról meg ne is beszéljünk, mert felfordul a gyomrom.... 4 lengéscsillapító, kedvezményes aukción, germánoknál 980 ezer volt... Rííí de itthon kaptam rá 1,4 millás ajánlatot is Nyihi
De műszakira ki kellett cserélni, és nem akartam bizonytalan állapotú bontottakat venni min. 300-ért.
Mert a bontott cuccok ára is az egekben van.
Egy 250-300 ekm környékén esedékes kis motorfelújítás (6 injektor felújítás, turbó, pár szonda és jeladó, szíjak, + etwas apróságok) 1-1,5 misi,
sokkal tovább a váltót sem szabad hanyagolni (wandler felújítás, elektronika, szelepek) jó ha megáll 1 misinél.
Gondolkodtam egy előző w163-as sorozatú 270-es soros 5 hengeresen is, de nagyon nehéz olyant találni, ami nincs szarrá rohadva (a w164 már merített kasznis).
És nincs már hozzá gyári cucc, mindenki bontásból tákol, ezért annak is megy el az ára, lassan itt köt ki az összes jobbkormányos öreg ML, amiket behoznak 5-600-ért, aztán kiárulnak belőlük
Másfél-2 milliót,  és ráadásul kizárólag talján autót szabad megvenni, aminél ugyan rozsda csak elvetve van, de egy fényezéssel kell indítani, mert a Nap megette rajta a festést.

Egyre inkább húzok a japán felé Vigyorog

Vagy B terv, veszek lottót, aztán 30 milláért jöhet egy G Wagen Piál

Ja, aztán az első full lájtos földútnál megállna a szíved, mert eszedbe jutna a 30 milla. Vigyorog
Naplózva

Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
Kama
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3606


« Új üzenet #7389 Dátum: 2020. Augusztus 03. - 08:36:38 »

Egyre inkább húzok a japán felé Vigyorog

Vagy B terv, veszek lottót, aztán 30 milláért jöhet egy G Wagen Piál

Nem értek hozzá, csak eszembe jutott:

Toyota Rav4?
Naplózva

"Hiszen ha csak úgy egyszerre agyon lehetne lőni mindent, venne-e puskát a kezébe valamirevaló ember?"
(Zsindely Ferenc)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #7390 Dátum: 2020. Augusztus 03. - 14:33:27 »


Másfél-2 milliót,  és ráadásul kizárólag talján autót szabad megvenni, aminél ugyan rozsda csak elvetve van, de egy fényezéssel kell indítani, mert a Nap megette rajta a festést.

Sajnos a taljánoknál jelentősen megnőtt az ügyintézés díja.
Amúgy három autó áll az udvarban amelyek a digóktól lettek hozva, kicsit idősebb kiadások mint amit megcéloztál. A fényezésükkel semmi gond, a subaruk belsejével sem, a seat belseje az megsínylette a mediterrán napsütést pedig az le is van fóliázva. A húszéves subarukon kívül egy rozsdapötty sincs, belül a "donor" némileg lelakott de a "használatos" az teljesen jó állapotú, se a bőr, se a műanyagok nem keltenek leharcolt benyomást.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
kofedr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új üzenet #7391 Dátum: 2020. Augusztus 04. - 21:43:31 »


Összességében egyre szimpatikusabb nekem ez a hatcsillagos járgány....ha ez a furcsa ember ismérve, hát legyen Ördög


Üdv!
Az enyém 2011-es dízel, és kézi váltós. Használom erdőben, autópályán, városban, családi és utánfutós autónak, könnyű és közepes terepen egyaránt.
A következő autóm is Forester lesz...
A szerelő, akivel a 15ezres kötelező szervizeket szoktam csináltatni, azt mondja, ha valaha "városi aszfaltbetyárt" vesz, az csak ilyen lesz.
Ha egyszer felénk jár, kimehetünk egy próbaútra.

Tisztelettel:
KF
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #7392 Dátum: 2020. Augusztus 06. - 22:12:00 »

Üdv!
Az enyém 2011-es dízel, és kézi váltós. Használom erdőben, autópályán, városban, családi és utánfutós autónak, könnyű és közepes terepen egyaránt.
A következő autóm is Forester lesz...
A szerelő, akivel a 15ezres kötelező szervizeket szoktam csináltatni, azt mondja, ha valaha "városi aszfaltbetyárt" vesz, az csak ilyen lesz.
Ha egyszer felénk jár, kimehetünk egy próbaútra.

Tisztelettel:
KF
Nagyon szépen köszönöm a felajánlást!
De nem élnék vele, mert kizárólag benzines érdekel és automata.
Viszont a sok pozitív nyilatkozat egyre inkább megerősít abban az elképzelésemben, hogy érdemes lenne kipróbálnom a Forestert.
Most már csak az ML-t kellene valami emészthető áron, minél gyorsabban eladnom.
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #7393 Dátum: 2020. Augusztus 07. - 05:23:35 »

Szia Csaba,

Ėn nėgy ėven át használtam Subarut, nagyon jó volt. A kėt literes benzines kėzi váltóval.
Annak van felezöje, az automata váltósban pedig nincs felezö.

Üdv Gyuri
Naplózva

Don´t eat yellow snow
kofedr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új üzenet #7394 Dátum: 2020. Augusztus 07. - 21:05:52 »

Nagyon szépen köszönöm a felajánlást!
De nem élnék vele, mert kizárólag benzines érdekel és automata.
Viszont a sok pozitív nyilatkozat egyre inkább megerősít abban az elképzelésemben, hogy érdemes lenne kipróbálnom a Forestert.
Most már csak az ML-t kellene valami emészthető áron, minél gyorsabban eladnom.
Nincs mit.
De félreértés ne essék, nem arra értem, hogy milyen egy kézi váltós dízel motor...
A kényelmét, méretét, menettulajdonságait (kint az erdőben, nyakig homokban) így is fel lehet mérni.

Üdvözlettel:
KF
Naplózva
Oldalak: 1 ... 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: